Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Radi se o automobilu za moje roditelje koji trenutno imaju logan 1,4 2005. godište.
Hteli bi da kupe nov auto, cena oko 9-10 hiljada evra, Sandero im prvi pada na pamet.
Dva pitanja: ima li nešto bolje od sandera za taj novac (meni pada na pamet i30 za 11k evra, ali ne žele toliko da daju)
i ako sandero, kakav sandero.
Logan koji imaju je u najvišem paketu opreme, a sandero bi morao da ima klimu, 4x airbag a motor obavezno benzinac. Polovno nije opcija.
Hteli bi da kupe nov auto, cena oko 9-10 hiljada evra, Sandero im prvi pada na pamet.
Dva pitanja: ima li nešto bolje od sandera za taj novac (meni pada na pamet i30 za 11k evra, ali ne žele toliko da daju)
i ako sandero, kakav sandero.
Logan koji imaju je u najvišem paketu opreme, a sandero bi morao da ima klimu, 4x airbag a motor obavezno benzinac. Polovno nije opcija.
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Ako zadovoljava gabaritne potrebe, ja bih igrao na sigurno. Skoda Fabia.
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Imao brat ibizu 1,4 2005 i bio prilično nezadovoljan. To je minus i fabiji
Ali, uz preporuku dajte cene, motorizaciju i nivo opreme, 4 airbaga su minimum.
Ali, uz preporuku dajte cene, motorizaciju i nivo opreme, 4 airbaga su minimum.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14266
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Za 9-10k, pa jos benzin, postoji solidan izbor.
Panda je oko 8k (stari model).
Grande Punto oko 10k.
Aveo, i20, Novi Rio, Thalia, Clio, Splash/Swift, Fabia, Fiesta (8600 5v i klima)... ko zna koliko ih jos ima.
Pogotovo sada kada je vreme Sajma (kojeg nema, ali daju neke nazovi popuste).
E sad, pitanje je koliki im auto treba. Da li tovare stvari, da li mora da ima 4/5 vrata (tipujem da mora)?
Verovatno najbolji izbor su Ceed i SX4, ali oni su nesto preko 10k, a to je preko budzeta.
Ovako, ako su vozili Logana, Clio je sasvim OK. Na akciji je oko 9,5k.
Ako bas hoce Sandera, ja bih izabrao Blackline, ali mislim da ga nema u ponudi vise. Imao je lepsi enterijer od ostalih, a Stepway ima velike felne, a znate posto je guma?
Panda je oko 8k (stari model).
Grande Punto oko 10k.
Aveo, i20, Novi Rio, Thalia, Clio, Splash/Swift, Fabia, Fiesta (8600 5v i klima)... ko zna koliko ih jos ima.
Pogotovo sada kada je vreme Sajma (kojeg nema, ali daju neke nazovi popuste).
E sad, pitanje je koliki im auto treba. Da li tovare stvari, da li mora da ima 4/5 vrata (tipujem da mora)?
Verovatno najbolji izbor su Ceed i SX4, ali oni su nesto preko 10k, a to je preko budzeta.
Ovako, ako su vozili Logana, Clio je sasvim OK. Na akciji je oko 9,5k.
Ako bas hoce Sandera, ja bih izabrao Blackline, ali mislim da ga nema u ponudi vise. Imao je lepsi enterijer od ostalih, a Stepway ima velike felne, a znate posto je guma?
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Stepway nema 4 airbaga ni u opcijama, bez veze.
Kakav grande punto se dobija za 10k? Motor, oprema?
Edit: I izvinite, ali na reno ja lično stavljam veto
Kakav grande punto se dobija za 10k? Motor, oprema?
Edit: I izvinite, ali na reno ja lično stavljam veto
- pedja
- član 001
- Postovi: 14266
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Izgleda je prosla akcija za GP. Bar su je skinuli sa sajta.
Cena je 10200, ali se bocni jastuci doplacuju. 1,2 sa klimom. Osnovni model.
Ako ce min 4 airbaga, onda je neki Chevrolet izbor
Cena je 10200, ali se bocni jastuci doplacuju. 1,2 sa klimom. Osnovni model.
Ako ce min 4 airbaga, onda je neki Chevrolet izbor
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Dačiju stavljam ispred daewooa ako govorimo o ozbiljnosti proizvodjača.
Ok, da eliminišem: reno, citroen-pežo, chevy, chery (srećom, niko ga se nije setio..... )...za sad toliko.
Ozbiljno razmišljam da se uključim u finansijsku konstrukciju i da idemo svi zajedno na i30. Brine me "ona" korozija....
Ok, da eliminišem: reno, citroen-pežo, chevy, chery (srećom, niko ga se nije setio..... )...za sad toliko.
Ozbiljno razmišljam da se uključim u finansijsku konstrukciju i da idemo svi zajedno na i30. Brine me "ona" korozija....
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Ako se već potpomogne budžet, ja bih išao na Astru III. 10900€ (izvor opel.rs)
1.6 - 115ks. Ima jastuke, klimu, maglenke, kožni volan... Odličan izbor za taj novac...
1.6 - 115ks. Ima jastuke, klimu, maglenke, kožni volan... Odličan izbor za taj novac...
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Astra 3 nije eliminisana ali ja mislim da i30 nudi više za taj isti novac.
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Kia Rio, jedna od najboljih ponuda do 10k. Jedino ako ti smeta maska hladnjaka i peta vrata, tj. ono što piše na njima Mada ako ti je hyu ok, onda bi trebalo da ti i kia odgovara, a meni je čak i lepša. http://www.kia.rs/rio/
Имам једно потпитање...
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Dobar je rio ali se kod njih do deset 10k piše 11+K....
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Jaksa koje je objasnjenje za veto na reno?
Pricam nepristrasno, ne kao vozac istog.
Evo cisto da napravim neku mini paralelu jer vozimo i Daciu Logan i Renault Clio u porodici:
Za pocetak svi znamo da je Dacia pod sapom Renoa, i da se dosta toga renoovog koristi u samoj daciji.
Pre godinu dana kada je neko pitao sta da uzme izmedju sandera i clia storie, ja sam predlozio sandera i to sam "branio" time jer su priblizno istog kvaliteta a Rumunac je nesto malo jeftiniji tad bio (ne znam trenutne cene ni jednog ni drugog).
Za tih godinu dana sam promenio misljenje. Zasto? Drasticne razlike nema, ali minimalne postoje i to ih ima toliko da posle izvesnog vremena bas mozes lepo reci da je Clio daleko ispred Dacie pa iako je Storia. Ako se pak radi o Clio III verujem da je jos veca razlika. A evo i primera (benzinci i jedan i drugi): Logan dosta tvrdji (iako nisam neko ko pridaje previse znacaja tome, ali logan razbija kamen u bubregu za clia), plastika dosta manjeg kvaliteta, retrovizori isuvise kriti i svaki put kada ih savijam pomislim kako ce da puknu, menjac nakon ~40k km poceo da dobija neki razlabavljen osecaj (u pocetku nisam ni obracao paznju, pa ni sad kad vozim duze auto, ali prelazak iz jednog u drugi... pomisli covek na trenutak da loganu nesto nije u redu iako posle par kilometara nemas priblema sa tim osecajem), kvacilo mi je od prvog dana imalo dosta cudan osecaj (kolika je razlika izmedju kvacila na dizelasu i benzincu, tolika je izmedju clia i logana, kao da stiskas i pustas vazduh, na sta se naravno navikne ali po prelasku iz jednog u drugi pomislis da kod logana nesto nije kako treba ). Na strani logana je to sto je volan direktniji i to dosta, bolje prenosi desavanja sa podloge. Tako da manje vise clio mi ipak deluje ozbiljnije/kvalitetnije za oktavu iznad logana, iako je storia sklapana u Sloveniji (cini mi se).
Pricam nepristrasno, ne kao vozac istog.
Evo cisto da napravim neku mini paralelu jer vozimo i Daciu Logan i Renault Clio u porodici:
Za pocetak svi znamo da je Dacia pod sapom Renoa, i da se dosta toga renoovog koristi u samoj daciji.
Pre godinu dana kada je neko pitao sta da uzme izmedju sandera i clia storie, ja sam predlozio sandera i to sam "branio" time jer su priblizno istog kvaliteta a Rumunac je nesto malo jeftiniji tad bio (ne znam trenutne cene ni jednog ni drugog).
Za tih godinu dana sam promenio misljenje. Zasto? Drasticne razlike nema, ali minimalne postoje i to ih ima toliko da posle izvesnog vremena bas mozes lepo reci da je Clio daleko ispred Dacie pa iako je Storia. Ako se pak radi o Clio III verujem da je jos veca razlika. A evo i primera (benzinci i jedan i drugi): Logan dosta tvrdji (iako nisam neko ko pridaje previse znacaja tome, ali logan razbija kamen u bubregu za clia), plastika dosta manjeg kvaliteta, retrovizori isuvise kriti i svaki put kada ih savijam pomislim kako ce da puknu, menjac nakon ~40k km poceo da dobija neki razlabavljen osecaj (u pocetku nisam ni obracao paznju, pa ni sad kad vozim duze auto, ali prelazak iz jednog u drugi... pomisli covek na trenutak da loganu nesto nije u redu iako posle par kilometara nemas priblema sa tim osecajem), kvacilo mi je od prvog dana imalo dosta cudan osecaj (kolika je razlika izmedju kvacila na dizelasu i benzincu, tolika je izmedju clia i logana, kao da stiskas i pustas vazduh, na sta se naravno navikne ali po prelasku iz jednog u drugi pomislis da kod logana nesto nije kako treba ). Na strani logana je to sto je volan direktniji i to dosta, bolje prenosi desavanja sa podloge. Tako da manje vise clio mi ipak deluje ozbiljnije/kvalitetnije za oktavu iznad logana, iako je storia sklapana u Sloveniji (cini mi se).
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
A sto ne kupe opet logana, ako su bili zadovoljni sa njim?
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Zašto ne reno: za 10ak hiljada evra mislim da se može uzeti bolje od francuza: hjundai, opel itd. To je moje mišljenje, a zašto imam negativan stav prema renou krivi su bivši vlasnici renoa koje oznajem a koji nemaju reči hvale... Posmatrajmo ovo kao subjektivan stav, pa makar ja bio i u krivu.
Zašto ne logan opet: pa, iako on njih služi sasvim ok sve ove godine, meni lično se baš i ne dopada u vožnji. Za 10ak hiljada evra verujem da ima bolje...
Zašto ne logan opet: pa, iako on njih služi sasvim ok sve ove godine, meni lično se baš i ne dopada u vožnji. Za 10ak hiljada evra verujem da ima bolje...
Re: Da li kupiti Dacia Sandero i kakav?
Prvo mi nije jasno zašto bi menjali Logana za Sandera, praktično isti auto samo sa manjim gepekom. Plus će da puknu jedno 5-6k doplate, ne kapiram šta se dobije u zamenu za novac.
Ako se već ide na nešto novo, po meni treba uzeti nešto iz savremene proizvodnje. Makar to bio klot i30. A to da se bivši vlasnici žale na Reno, Seat, Daciu... pa realno svi koji su objektivni naći će neku zamerku. Savrešenstvo ne postoji, taman se zvalo i Honda Civic 1.4 sport
Ako se već ide na nešto novo, po meni treba uzeti nešto iz savremene proizvodnje. Makar to bio klot i30. A to da se bivši vlasnici žale na Reno, Seat, Daciu... pa realno svi koji su objektivni naći će neku zamerku. Savrešenstvo ne postoji, taman se zvalo i Honda Civic 1.4 sport