Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
-
- Postovi: 99
- Pridružio se: 31 Maj 2022, 23:21
Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Ono sto se kod nas najcesce vozi, od 2 do 4k evra, koji modeli vam se cine najpouzdaniji? Ako se racuna da je auto u solidnom stanju ali naravno ima godine i kilometrazu. Cak i da se pokvari nesto da moze relativno lako i jeftino da se popravi. U koje modele biste se vi najpre uzdali, a koje izbegavali?
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Svakako auto sa sto manje elektronike i sa sto jednostavnijim motorom e sad ako je bitna i snaga tog motora onda to bas i ne ide sve zajedno i zavisi koji tip vozila ti treba...ja bih nekog malolitraznog japanca benzinca, generalno pouzdani motori i japanci vaze za izdrzljive automobile posebno neke starije generacije koje se i danas kotrljaju bez problema a japanski automonili su uvek bili u vrhu nekih tabela o najpouzdanijim vozilima.
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
5,000km bez kvara svaki, ili bar sa verovatnoćom 95+%.
To je ništa za bilo koji polovnjak. E 50,000+ km bez kvara je već za polovnjaka malo teže predvideti mada i to ne bi trebalo da bude problem ako je do tada i taj polovna redovno održavan u smislu menjanja delova kada se pohabaju a ne čekanja da auto stane.
To je ništa za bilo koji polovnjak. E 50,000+ km bez kvara je već za polovnjaka malo teže predvideti mada i to ne bi trebalo da bude problem ako je do tada i taj polovna redovno održavan u smislu menjanja delova kada se pohabaju a ne čekanja da auto stane.
-
- Postovi: 325
- Pridružio se: 19 Apr 2012, 16:28
- Garaža: škoda octavia 1.9 tdi
- Lokacija: Sremski Karlovci
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Iz ličnog iskustva škoda octavia A4 1.9tdi 66kw
Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Onaj ispravan i redovno servisiran, cak i tad moze biti Problem. Uistalom, sad malo na salu, znaju to Turci dobro koji putuju iz Berlin pa sve do kraja turske
Svaki polovan auto treba malo upoznati, reci vec par hiljada km, pa da se vidi sta i kako auto dise....
Naravno,da ne trosi ulje, vodu, ispravne kocnice pa i sve ostalo...
Ja sam jedan odmor od de pa do srb pa do CG napravio 5000km bez vracanaja za de, ali auto vec pre toga vozen nekih 10,000km....
Inace se ne bih usudio tek kupljen auto na tako veliki put...
Ford S-Max 2,5t
Svaki polovan auto treba malo upoznati, reci vec par hiljada km, pa da se vidi sta i kako auto dise....
Naravno,da ne trosi ulje, vodu, ispravne kocnice pa i sve ostalo...
Ja sam jedan odmor od de pa do srb pa do CG napravio 5000km bez vracanaja za de, ali auto vec pre toga vozen nekih 10,000km....
Inace se ne bih usudio tek kupljen auto na tako veliki put...
Ford S-Max 2,5t
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30027
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Benzinac, atmosferac. Model poznatijeg evropskog proizvođača čiji servis ima u svakom gradu. I naravno dobro održavan primerak. No svaki može stati i posle 100km. Garancije nema da nećeš ostati u kvaru ni sa novim vozilom.
Posetite www.garaza.rs !
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
A sto ne bi izdrzao? Mislim - nema razloga da ne izdrzi (osim ako ga ne strefi nesreca koja nema veze sa autom ko nas na Picassu - a on je prelazio po vise od 3000km bez problema na putu sa preko 400.000km na satu).
Ja sam letos sa 307 obisao HR, SLO, Italiju... ma nije osetio put.
Sto se tice kvarova, nisam imao nijedan na pomenutim vozilima, kod Picassa preko 300.000km kod 307 trenutno 76.000 km, ako gledamo ukupnu predjenu kilometrazu.
Picasso je nekad i za manje od mesec dana prelazio i vise od tih 5.000 km... bez ikakve greske.
Pre dvadesetak godina kad sam vozio Corollu 1.3 (ustvari i vise od 20) isla je do Istanbula i nazad...
Naravno mogu da se dese nepredvidjene stvari koje nemaju veze sa ispravnoscu automobila (udes ili naletanje na predmet na autoputu - to se desilo s Picassom, uletelo u motorni prostor).
Ja imam odlicno iskustvo sa Toyotom i PSA grupom (Citroen i Pezo).
Ja sam letos sa 307 obisao HR, SLO, Italiju... ma nije osetio put.
Sto se tice kvarova, nisam imao nijedan na pomenutim vozilima, kod Picassa preko 300.000km kod 307 trenutno 76.000 km, ako gledamo ukupnu predjenu kilometrazu.
Picasso je nekad i za manje od mesec dana prelazio i vise od tih 5.000 km... bez ikakve greske.
Pre dvadesetak godina kad sam vozio Corollu 1.3 (ustvari i vise od 20) isla je do Istanbula i nazad...
Naravno mogu da se dese nepredvidjene stvari koje nemaju veze sa ispravnoscu automobila (udes ili naletanje na predmet na autoputu - to se desilo s Picassom, uletelo u motorni prostor).
Ja imam odlicno iskustvo sa Toyotom i PSA grupom (Citroen i Pezo).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- shandu90
- Postovi: 12323
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Sa bivsom astrom sam mogao i na Mesec da se uputim. I stvarno smo se izredjali svi u kuci s njom za duze ture. Sa corsom tesko, svaki put je bila lutrija. Jednom je zaribala blizu Indjije, jednom u Makedoniji. Clio se isto pokazao fantasticno. Iako ima mali motor, prosli smo par duzih tura bez problema.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13053
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Svaki ispravan i redovno održavan auto to može da izdrži bez ikakvih problema. Kvarovi su naravno uvek mogući ali to je rizik sa svakim autom (što je noviji rizik je manji). No ovde je treba takođe dodati da se uzme u obzir i to koji je auto pogodniji za takav put. Nije isto preći 5.000 km u malom gradskom autu ili nekom iz D ili E segmenta. Uzmite obavezno i to u obzir.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Gde se putuje 5.000 km daleko?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13053
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Verovatno su u pitanju oba pravca.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- srdjanyo
- Postovi: 3260
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Uvek popularni Reno Clio 1.5 DECEMI, VW GOLF (bilo koja generacija), Škoda (bilo koji model, ne baš 110, 120, Favorit...), Mercedes A Klase...
Ali, nema pravila. Svaki od ovih auta može da se pokvari na početku putovanja, ako nije adekvatno održavan. I uvek treba pred tako veliki put otići kod automehaničara na preventivni pregled vozila.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Ali, nema pravila. Svaki od ovih auta može da se pokvari na početku putovanja, ako nije adekvatno održavan. I uvek treba pred tako veliki put otići kod automehaničara na preventivni pregled vozila.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Naravno, ni sa tek kupljenim novim autom nije za 5,000km u cugu odmah iz salona. Razlozi su drugačiji u odnosu na polovni.Inace se ne bih usudio tek kupljen auto na tako veliki put...
Podrazumeva se da je auto minimum 6 meseci kao polovan već vožen/ upoznat/ proveravan detaljno u svim bitnim sklopovoima, i kao što sam napisao da je redovno održavan a što se ne može znati za bilo koji tek kupljeni auto.
Svaki ispravan bi trebao da glatko izdrži 5,000km.
Re: Koji srpski prosecan polovnjak moze da izdrzi putovanje od 5000km bez kvara?
Iz mog iskustva, peugeot 206 ili 307 1.6 benzin.
Dosta pouzdani motori(tu5jp4).
Jedino sto bih za toliki put eventualno ubacio rezervnu bobinu, to zna da im strada.
Dosta pouzdani motori(tu5jp4).
Jedino sto bih za toliki put eventualno ubacio rezervnu bobinu, to zna da im strada.
Сад му није ништа...