Floyd je napisao:A zbog cega mislis da je to pravedno?
Da li je pravedno stimulistati upotrebu jeftinih a samim tim starih i cesto neispravnih automobila ili je bolje obrnuto.
Pa iz istog razloga što ćeš za stan od 300m2 platiti prenos prava mnogo više, nego za stan od 25m2. Zašto bi plaćali isto u ta dva slučaja, ako uopšte moraju da plaćaju?
I ja bih mogao da se složim da se jebeni porez plati samo jednom. Zaradio si toliko u toku meseca, platio si porez i gotovo. Sve što kupuješ i trošiš, platiće porez onaj koji zarađuje na tome, a ne ti koji trošiš, pa još više da platiš. To je sasvim jasno i zalagao bih se za to.
Govorim o nasleđenom stanju, odnosno pravilu, da nešto mora da se plati, pa sam u tom duhu, naveo pravedniju opciju.
A što se tiče tehničke ispravnosti automobila, jednostavno brkate pojmove, registracija nema apsolutno nikakve veze sa tehničkom ispravnošću. O tome brigu mora da vodi tehnički pregled, npr.
Floyd postoje razne olakšice za vlasnike novih vozila, pa ti bi bar trebalo da znaš to, jer si na zapadu, koji koliko toliko ima pravednije odnose u tom domenu, mada zbog razlike u standardu se takvi detalji izgube u prevodu.
Npr. vozila starija od 20g idu na tehnički svakih 6 meseci, 10g svakih 9, 5g svake godine, mlađa od 5g svake tri, šta ja znam, sve opcije su otvorene. Ali da to bude pravi tehnički.
I staro vozilo može itekako biti ispravno, samo kao što to svi znamo, mnogo je skuplje držati stari auto u potpunosti ispravnim, nego nov ... Ima tu mnogo teorija i kada bi neko, npr. nas 10ak sa foruma seli za okrugli sto, verujem da bi smislili dosta bolji način registrovanja i upotrebe vozila, kao i zavidan nivo tehničke ispravnosti vozila na putevima