Papirologija pri kupovini polovnjaka
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Overa auto kp ugovora.Jel samo kod notara moze?
Negde procitah da od 15 marta samo notari to rade.
Jel radio neko to ovih dana.
Cena?Koliko sam procitao negde oko 3000 din.
Jel on sastavlja ugovor?
Negde procitah da od 15 marta samo notari to rade.
Jel radio neko to ovih dana.
Cena?Koliko sam procitao negde oko 3000 din.
Jel on sastavlja ugovor?
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Skoro sam napravio dva kp ugovora - 1 kad sam prodao Brava, drugi kad sam kupio Alfu. Oba ugovora sam overio u sudu.
Postoje gotovi sabloni za kp ugovor, koje moras sam da popunis. Ili odes u neku agenciju za registraciju vozila, da ti oni sve to odrade i spreme, a tebi ostaje samo da odneses u sud, overis i platis (ako si kupac). Ugovor se izdaje u 3 primerka, jedan ide kupcu, drugi prodavcu, treci ostaje sudu.
Uz ugovor sam uzeo i punomoc, i sve to mi je iznelo nesto manje od 2000rsd.
Postoje gotovi sabloni za kp ugovor, koje moras sam da popunis. Ili odes u neku agenciju za registraciju vozila, da ti oni sve to odrade i spreme, a tebi ostaje samo da odneses u sud, overis i platis (ako si kupac). Ugovor se izdaje u 3 primerka, jedan ide kupcu, drugi prodavcu, treci ostaje sudu.
Uz ugovor sam uzeo i punomoc, i sve to mi je iznelo nesto manje od 2000rsd.
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ne rade notari, odlozili su to do tipa 2017 ili tako nesto, sve je kao i pre
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Radi se samo overa potpisa. U Zvezdari 3 kopije oko 1300 din.
TT
TT
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Potvrda za uvoz vozila za osam dana
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=982301
Beograd -- Agencija za bezbednost saobraćaja je duplo skratila vreme izdavanja potvrda za uvoz vozila u Srbiji.
Sada se umesto 15 dana čeka do osam, izjavio je danas v.d. direktora Agencije Milan Božović.
"Za pojedine procese je krajem prošle godine bilo potrebno u proseku po 15 dana, a sada se čeka sedam ili osam dana", rekao je Božović Tanjugu.
On je ukazao da na sajtu Agencija za bezbednost saobraćaja može lako da se proveri i status predmeta uvezenih vozila tako što se u delu za pretragu unese VIN oznaka vozila, odnosno broj motora i šasije.
Govoreći o homologaciji polovnih vozila koja se uvoze u Srbiju, Božović je rekao da se potvrde koje se izdaju u Agenciji čekaju svega jedan.
"U okviru Agencije, kada je reč, na primer, o polovnim vozilima, potvrde se čekaju ne više od jednog dana, odnosno ukoliko zahtev dođe danas, pred kraj radnog dana, potvrda će biti odobrena za štampu tokom sutrašnjeg dana. Ukoliko dođe na početku radnog dana, vrlo je verovatno da će već do kraja dana biti odobrena za štampu", kaže Božović.
On je dodao da se jedino kada zahtev stigne u petak, pred kraj radnog dana, za potvrdu mora sačekati ponedeljak.
"U narednom periodu ćemo svakako raditi na tome da još skratimo vreme čekanja usluge u Agenciji, ali će to buduće skraćenje zavisiti od toga da dokumentacija koju korisnici predaju bude potpuno ispravna", istakao je Božović.
On je naveo da je Agencija već organizovala nekoliko sastanaka sa uvoznicima i organizacijama kako bi im otvorila vrata i zajednički sa njima rešili sve probleme u tim poslovima.
"Dosta problema je već rešeno i nastavićemo u tom pravcu", poručio je Božović.
Izmenjeni pravilnik koji predviđa strožu kontrolu prilikom uvoza polovnih vozila u Srbiju počeo je da se primenjuje pre godinu dana, a kontrolisanje upotrebljavanih vozila sprovodi šest ovlašćenih organizacija na više od 300 ispitnih mesta u Srbiji.
Inače, u Srbiju je prošle godine uvezeno oko 50.000 polovnih vozila.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=982301
Beograd -- Agencija za bezbednost saobraćaja je duplo skratila vreme izdavanja potvrda za uvoz vozila u Srbiji.
Sada se umesto 15 dana čeka do osam, izjavio je danas v.d. direktora Agencije Milan Božović.
"Za pojedine procese je krajem prošle godine bilo potrebno u proseku po 15 dana, a sada se čeka sedam ili osam dana", rekao je Božović Tanjugu.
On je ukazao da na sajtu Agencija za bezbednost saobraćaja može lako da se proveri i status predmeta uvezenih vozila tako što se u delu za pretragu unese VIN oznaka vozila, odnosno broj motora i šasije.
Govoreći o homologaciji polovnih vozila koja se uvoze u Srbiju, Božović je rekao da se potvrde koje se izdaju u Agenciji čekaju svega jedan.
"U okviru Agencije, kada je reč, na primer, o polovnim vozilima, potvrde se čekaju ne više od jednog dana, odnosno ukoliko zahtev dođe danas, pred kraj radnog dana, potvrda će biti odobrena za štampu tokom sutrašnjeg dana. Ukoliko dođe na početku radnog dana, vrlo je verovatno da će već do kraja dana biti odobrena za štampu", kaže Božović.
On je dodao da se jedino kada zahtev stigne u petak, pred kraj radnog dana, za potvrdu mora sačekati ponedeljak.
"U narednom periodu ćemo svakako raditi na tome da još skratimo vreme čekanja usluge u Agenciji, ali će to buduće skraćenje zavisiti od toga da dokumentacija koju korisnici predaju bude potpuno ispravna", istakao je Božović.
On je naveo da je Agencija već organizovala nekoliko sastanaka sa uvoznicima i organizacijama kako bi im otvorila vrata i zajednički sa njima rešili sve probleme u tim poslovima.
"Dosta problema je već rešeno i nastavićemo u tom pravcu", poručio je Božović.
Izmenjeni pravilnik koji predviđa strožu kontrolu prilikom uvoza polovnih vozila u Srbiju počeo je da se primenjuje pre godinu dana, a kontrolisanje upotrebljavanih vozila sprovodi šest ovlašćenih organizacija na više od 300 ispitnih mesta u Srbiji.
Inače, u Srbiju je prošle godine uvezeno oko 50.000 polovnih vozila.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
od nove godine obavezan evro 4 motor za polovna vozila
Nema uvoza auta starijih od 10 godina
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/5519 ... -10-godina
Vlada priprema uredbu po kojoj će od Nove godine biti moguće uvesti nove automobile samo ako ispunjavaju standard evro 6, odnosno evro 4 za polovne.
- Prema nacrtu uredbe koja je u pripremi, ove mere bi se sprovodile od septembra, ali uz prelazni period od nekoliko meseci za uvoz novih vozila. Od 2016. bi se u potpunosti primenila odluka da u Srbiju mogu da se uvoze samo automobili koji imaju standard evro 6. Što se polovnih vozila tiče, već od jeseni bi se primenila zabrana daljeg uvoza automobila koji imaju motor evro 3 standarda, kažu za “Blic” izvori u Vladi.
U Nemanjinoj podsećaju da se o povećanju standarda za polovna vozila dugo vodi rasprava jer su svi svesni da bi to poskupelo nabavku polovnih automobila u Srbiji u proseku za 500 do 600 evra.
100.000 automobila prodato 2014. u Srbiji
20.000 novih vozila
80.000 polovnih vozila
U Srpskoj asocijaciji uvoznika vozila i delova za “Blic” kažu da je jasno da će od jeseni biti povećan standard za uvoz novih automobila.
- Povećanje standarda za uvoz polovnih automobila još uvek je u Srbiji socijalno pitanje. Mi smo više puta pokretali inicijativu da se omogući da u Srbiju ulaze samo vozila koja imaju standard motora evro 4. Međutim, uvek do sada kod predstavnika Vlade prevladavali su pre socijalni razlozi nego oni koji se odnose na bezbednost saobraćaja - kaže Milan Vukasović, koordinator Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova.
S druge strane, u Vladi razmišljaju i da konačno isprave nepravdu po kojoj se registracija vozila plaća u odnosu na zapremninu, a ne na snagu motora.
- Sve veći broj svetskih proizvođača automobila razvijaju motore s malom kubikažom, a velikom snagom, pa se dešava da onaj ko vozi nov automobil plaća manje registraciju automobila nego vlasnik četvorotočkaša starog deset godina - objašnjava izvor “Blica” iz Nemanjine.
500-600 evra biće u proseku skuplji polovni automobili od Nove godine
5.000 evra prosečna cena polovnog vozila
15 godina prosečna starost automobila u Srbiji
Vukasović kaže da je na ovu nepravdu, po kojoj vlasnik starijeg vozila može da dođe u situaciju da ga registracija košta više nego vozilo, Asocijacija više puta upozoravala.
Kada se odredbe pomenutih uredbi pretoče u realan život, dolazimo do toga da bi od jeseni bilo nemoguće da se u Srbiju uvezu vozila starija od deset godina. Naime, evro 4 standard je u zemljama EU na snagu stupio 2005, ali je postao obavezujući tek od 1. januara 2006. godine.
Sve ove odluke odnose se samo na uvoz automobila. Svi oni koji već u Srbiji voze starije automobile moći će to da čine i na dalje, uz redovan tehnički pregled ispravnosti vozila.
Nema uvoza auta starijih od 10 godina
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/5519 ... -10-godina
Vlada priprema uredbu po kojoj će od Nove godine biti moguće uvesti nove automobile samo ako ispunjavaju standard evro 6, odnosno evro 4 za polovne.
- Prema nacrtu uredbe koja je u pripremi, ove mere bi se sprovodile od septembra, ali uz prelazni period od nekoliko meseci za uvoz novih vozila. Od 2016. bi se u potpunosti primenila odluka da u Srbiju mogu da se uvoze samo automobili koji imaju standard evro 6. Što se polovnih vozila tiče, već od jeseni bi se primenila zabrana daljeg uvoza automobila koji imaju motor evro 3 standarda, kažu za “Blic” izvori u Vladi.
U Nemanjinoj podsećaju da se o povećanju standarda za polovna vozila dugo vodi rasprava jer su svi svesni da bi to poskupelo nabavku polovnih automobila u Srbiji u proseku za 500 do 600 evra.
100.000 automobila prodato 2014. u Srbiji
20.000 novih vozila
80.000 polovnih vozila
U Srpskoj asocijaciji uvoznika vozila i delova za “Blic” kažu da je jasno da će od jeseni biti povećan standard za uvoz novih automobila.
- Povećanje standarda za uvoz polovnih automobila još uvek je u Srbiji socijalno pitanje. Mi smo više puta pokretali inicijativu da se omogući da u Srbiju ulaze samo vozila koja imaju standard motora evro 4. Međutim, uvek do sada kod predstavnika Vlade prevladavali su pre socijalni razlozi nego oni koji se odnose na bezbednost saobraćaja - kaže Milan Vukasović, koordinator Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova.
S druge strane, u Vladi razmišljaju i da konačno isprave nepravdu po kojoj se registracija vozila plaća u odnosu na zapremninu, a ne na snagu motora.
- Sve veći broj svetskih proizvođača automobila razvijaju motore s malom kubikažom, a velikom snagom, pa se dešava da onaj ko vozi nov automobil plaća manje registraciju automobila nego vlasnik četvorotočkaša starog deset godina - objašnjava izvor “Blica” iz Nemanjine.
500-600 evra biće u proseku skuplji polovni automobili od Nove godine
5.000 evra prosečna cena polovnog vozila
15 godina prosečna starost automobila u Srbiji
Vukasović kaže da je na ovu nepravdu, po kojoj vlasnik starijeg vozila može da dođe u situaciju da ga registracija košta više nego vozilo, Asocijacija više puta upozoravala.
Kada se odredbe pomenutih uredbi pretoče u realan život, dolazimo do toga da bi od jeseni bilo nemoguće da se u Srbiju uvezu vozila starija od deset godina. Naime, evro 4 standard je u zemljama EU na snagu stupio 2005, ali je postao obavezujući tek od 1. januara 2006. godine.
Sve ove odluke odnose se samo na uvoz automobila. Svi oni koji već u Srbiji voze starije automobile moći će to da čine i na dalje, uz redovan tehnički pregled ispravnosti vozila.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Godinama nista i onda su bas sad nasli da razmisljaju o snazi umesto zapremine...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Šta god da urade neko će biti oštećen, ali prema snazi uz taksu za ekološki zastarela vozila, je jedino pravedno.
Treba gledati nešto što ima puno kubika, malo konja, a može mnogo da se nasvira.
Taman će na red da dođe GTV sa 3.0.
Tapatalk
Treba gledati nešto što ima puno kubika, malo konja, a može mnogo da se nasvira.
Taman će na red da dođe GTV sa 3.0.
Tapatalk
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ne bih ja nista menjao ovaj sad sistem, iako davno prevazidjen, kod nas odgovara 95% vozaca.
Kad bi smanjivali za ove za 2.0+ ne sumnjam da bi iskoristili priliku da totalno neproporcionalno podignu ostalima.
Kad bi smanjivali za ove za 2.0+ ne sumnjam da bi iskoristili priliku da totalno neproporcionalno podignu ostalima.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Pa ne bih ni ja, pogotovo sada kada gadjam jaci auto , ali siguran sam da ce nam nesto napakovati.
Jedna od ideja je bila i da bude procenat vrednosti auta, ali ne pije vode jer je prosek u nasoj banana drzavi ponizavajuci
Jedna od ideja je bila i da bude procenat vrednosti auta, ali ne pije vode jer je prosek u nasoj banana drzavi ponizavajuci
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ma verovatno ce u nekom trenutku, kad zafali para, linearno podici za sve, to im je omiljeno ne vole oni mnogo da mozgaju
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Odgovara zato što svi kupuju kola do 2.000 ccm baš zbog cena registracije. Da sistem nije nakaradan ne bi bilo 95% tih kojima odgovara ovaj sistem.Kornjaca Rade je napisao:kod nas odgovara 95% vozaca.
- starac vujadin
- Postovi: 11400
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Hvala Bogu već jednom...ima tu još nekih parametara koej treba uračunati, ali ovo je glavna i pravedna promena.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ma slazem se. Trenutna situacija gde je bitna zapremina motora nema bas nikakvog smisla.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Slazem se, nego samo u trenutnoj situaciji malom broju odgovara ta promena. A i najavljuju oni ovo svake godine pa nista.Woodoo je napisao:Odgovara zato što svi kupuju kola do 2.000 ccm baš zbog cena registracije. Da sistem nije nakaradan ne bi bilo 95% tih kojima odgovara ovaj sistem.Kornjaca Rade je napisao:kod nas odgovara 95% vozaca.