Registracija Kvada
Registracija Kvada
Gledam da kupim neki kvad i malo listam zakon. Onda naravno naiđem na hladan tuš. Zakon je tako koncipiran sa kvad sa zelenim tablicama ne može da se vozi po gradu (verovatno ni po jednom važnijem putu), a bele tablice ne mogu da se dobiju.
Kako i zašto to i da li sam negde pogrešio u tumačenju?
Zelene tablice, iste takve dobija i traktor, a koliko znam traktori se legalno voze u gradu.
I druga stvar, zašto bih ga uopšte registrovao na bilo koje tablice ako ne smem da ulazim u grad i na puteve? Za selo i njive mi ne treba nikakva registracija...
Ako neko nešto zna o ovoj temi neka kaže
Ja konkretno gledam jedan od ova tri modela cf moto 450l, 520l ili 625.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kako i zašto to i da li sam negde pogrešio u tumačenju?
Zelene tablice, iste takve dobija i traktor, a koliko znam traktori se legalno voze u gradu.
I druga stvar, zašto bih ga uopšte registrovao na bilo koje tablice ako ne smem da ulazim u grad i na puteve? Za selo i njive mi ne treba nikakva registracija...
Ako neko nešto zna o ovoj temi neka kaže
Ja konkretno gledam jedan od ova tri modela cf moto 450l, 520l ili 625.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Registracija Kvada
Viđao sam i kvadove sa drumskim (automobilskim belim) tablicama, ali većina ima radne (zelene). Mislim kako se sa zelenim može kretati svuda gde kratanje traktora nije izričito zabranjeno, ali da mora imati kuku ili nešto slično (šatro, za priključne mašine). Najverovatnije kategorizacija zavisi od masa i radne zapremine motora.
-
- Postovi: 1260
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Registracija Kvada
Sad prodje jedan sa normalnim tablicama...
Re: Registracija Kvada
Drugar ima kvad 450ccm uredno registrovan na belim tablicama i krece se svuda sa njim, isao cak i na magistralne puteve jedino kvad ne sme na auto put ako se ne varam
Edit:
Evo sad se raspitah kod drugara, zavisi koju homologaciju nosi kvad.
Postoji T3 homologacija kao za traktor i oni nose zelene table, rade samo tehnicki a valjda su trajno registrovani, maksimalna brzina ogranicena na 60kmh pozadi mora da ima dva stop svetla i mora da ima parkirnu kocnicu.
Druga homologacija je teski cetvorotockas onda su bele tablice, registruje se svake god uz tehnicki pregled, pozadi moze da ima samo jedno stop i poziciono svetlo na sredini sto je nelogicno jer moze da se vozi svuda sem na AP za razliku od zelenog koji podleze pravilima trktora i mislim da mora da nosi rotaciju kad se krece po gradu
Naravno ovi sa zelenim tablama see vozikaju svuda ne vidim da nesto paze ali
U svakom slucaju pri odabiru kvada treba gledati te stvari pa kako kome sta odgovara.
Edit:
Evo sad se raspitah kod drugara, zavisi koju homologaciju nosi kvad.
Postoji T3 homologacija kao za traktor i oni nose zelene table, rade samo tehnicki a valjda su trajno registrovani, maksimalna brzina ogranicena na 60kmh pozadi mora da ima dva stop svetla i mora da ima parkirnu kocnicu.
Druga homologacija je teski cetvorotockas onda su bele tablice, registruje se svake god uz tehnicki pregled, pozadi moze da ima samo jedno stop i poziciono svetlo na sredini sto je nelogicno jer moze da se vozi svuda sem na AP za razliku od zelenog koji podleze pravilima trktora i mislim da mora da nosi rotaciju kad se krece po gradu
Naravno ovi sa zelenim tablama see vozikaju svuda ne vidim da nesto paze ali
U svakom slucaju pri odabiru kvada treba gledati te stvari pa kako kome sta odgovara.
Poslednja izmena od OMP u 15 Sep 2022, 14:46, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Registracija Kvada
Inače, kvad je zabranjeno voziti ga po javnim putevima.
To piše na nova.rs, mada nisu neki izvor. Ja gledam kvadove sa t3b homologacijom i oni su samo na zelene tablice. Vidim da ih ljudi svuda voze, ali verovatno ni policija ne zna da je zabranjeno, a vlast neće da se bakće time i da huška policiju na nar od pa se tako prećutno vozi.
Govorim za kvadove t3b kojih je i najviše.
Da li se kvad, koji se vodi kao traktor registruje svake godine? Šta se dešava u slučaju udesa ako u zakonu stoji da je zabranjeno voziti po javnim putevima...
To piše na nova.rs, mada nisu neki izvor. Ja gledam kvadove sa t3b homologacijom i oni su samo na zelene tablice. Vidim da ih ljudi svuda voze, ali verovatno ni policija ne zna da je zabranjeno, a vlast neće da se bakće time i da huška policiju na nar od pa se tako prećutno vozi.
Govorim za kvadove t3b kojih je i najviše.
Da li se kvad, koji se vodi kao traktor registruje svake godine? Šta se dešava u slučaju udesa ako u zakonu stoji da je zabranjeno voziti po javnim putevima...
Re: Registracija Kvada
sa belim tablicama mozes gde hoces, sem na AP, drugar isao i po 50km od grada po magistrali i regionalnim putevima sa njim da bi dosao do nekih terena koje je hteo da obidje.
T3B je traktor
i ovaj drugar ima cf moto 450 ali se razocarao, ipak je slab dosta, nista ispod 550-600ccm ne treba uzimati ako iole planiras neko plannarenje i zahtevnije terene. Ovaj njegov nema ni servo pa je bas tezak za voznju. Ja sam vozio yamahu grizli 650 model od pre 10ak godina, ono je extra masina, ide gde hoces, lako se vozi i okretan je a opet masivan i tezak, nije nepredvidiv itd. probao sam i jos neke ali ovaj mi se najvise svideo.
Gde smo se penjali sa njim i prolazili nije osecao.
T3B je traktor
i ovaj drugar ima cf moto 450 ali se razocarao, ipak je slab dosta, nista ispod 550-600ccm ne treba uzimati ako iole planiras neko plannarenje i zahtevnije terene. Ovaj njegov nema ni servo pa je bas tezak za voznju. Ja sam vozio yamahu grizli 650 model od pre 10ak godina, ono je extra masina, ide gde hoces, lako se vozi i okretan je a opet masivan i tezak, nije nepredvidiv itd. probao sam i jos neke ali ovaj mi se najvise svideo.
Gde smo se penjali sa njim i prolazili nije osecao.
Re: Registracija Kvada
Servo kod nas dobijaš tek sa cfmoto 625 i to kao dodatna opcija (doplaćuje se)...
Možda da baciš pogled na neke druge tipa segway (kažu da je baš dobar)?
Možda da baciš pogled na neke druge tipa segway (kažu da je baš dobar)?
Re: Registracija Kvada
Al su me ohladili sa ovim tablicama... Koja mi je svrha ako ne smem sa njim po gradu. Pošto živim u centru i tu mi je parking/garaža.
Ne znam, ovih cf moto ima milion u srbiji i niko se ne žali pa su mi ulili neko poverenje. Još ga ja ne bih kidao kao što većina radi, više bih se vozikao.
Ne znam, ovih cf moto ima milion u srbiji i niko se ne žali pa su mi ulili neko poverenje. Još ga ja ne bih kidao kao što većina radi, više bih se vozikao.
Re: Registracija Kvada
Ma možeš da se vozikaš, ali obavezno nabavi prikolicu za transport. Jer su dosta neudobni i ne preporučujem nikako neke kilometraže po asfaltu...
Re: Registracija Kvada
Po asfaltu su katastrofa za voznju ako mislis da ga kupis u te svrhe smorices se jako brzo jer se kvad tek van asfalta ponasa kako treba makar i po livadi tu je na svom terenu a o nekim brdskim predelima da ne pricam to je stvarno uzivanje.
moj prvi susret sa kvadom je bio na livadi po ravnom, tu sam ga ksontao posle 10min i radio svasta sa njim i dosadilo mi, onda su krenule neke voznje po sumi kroz potoke, usponi, silasci, ludila i to je prava stvar u svakom smislu.
moj prvi susret sa kvadom je bio na livadi po ravnom, tu sam ga ksontao posle 10min i radio svasta sa njim i dosadilo mi, onda su krenule neke voznje po sumi kroz potoke, usponi, silasci, ludila i to je prava stvar u svakom smislu.
Re: Registracija Kvada
Skoro sam vozio 625 i mogu vam reći da je po rupama udobniji od auta. Ili mi se čini. Nekako su mu mnogo mekši amortizeri i ne osetiš kad udariš u kamen, rupu...
Plan mi je da mi bude kod stana, a da odatle njime idem okolo u divljinu. Zato ne bih voleo da budem napet zbog policije. Inače živim u valjevu i to je raj za kvadove. Ima i reka i brda i planina.
Zato ga ne bih stavljao na prikolicu do divčibara recimo jer je to 20ak km.
Al onda moram da prođem kroz ceo grad.
E sad kad bih sa zelenom tablicom stavio kvad na prikolicu i oterao na more, kako tu stvari stoje?
Plan mi je da mi bude kod stana, a da odatle njime idem okolo u divljinu. Zato ne bih voleo da budem napet zbog policije. Inače živim u valjevu i to je raj za kvadove. Ima i reka i brda i planina.
Zato ga ne bih stavljao na prikolicu do divčibara recimo jer je to 20ak km.
Al onda moram da prođem kroz ceo grad.
E sad kad bih sa zelenom tablicom stavio kvad na prikolicu i oterao na more, kako tu stvari stoje?
Re: Registracija Kvada
Jesi li siguran da ga ne smeš voziti po gradu sa zelenim tablicama? Nema mi to logike, onda bi recimo traktor bio samo za njivu, a u te svrhe ga 95% ljudi ne bi ni registrovalo.
Re: Registracija Kvada
Pa nema mi logike, al naš zakon nije baš logičan.
Ono što potkrepljuje tu činjenicu je registracija koja je samo 8000. To znači da je i osiguranje malo, pa bi trebalo i rizik za štetu mali. A to sigurno nije ako je dozvoljeno da se vozi u javnom saobračaju.
A i piše na nekoliko sajtova da t3b ne sme u grad... Šta god to značilo.
E sad ljudi to voze i policiji je verovatno bitno da je vozilo registrovano i da imaš dozvolu... Ni oni ne znaju dal sme na put. Al kad ti se zalomi neki, ili kad se desi udes, šta onda. Nema jasno u zakonu.
Bilo bi lepo da se javi neko koga je zaustavljala policija sa zelenim tablicama.
Ono što potkrepljuje tu činjenicu je registracija koja je samo 8000. To znači da je i osiguranje malo, pa bi trebalo i rizik za štetu mali. A to sigurno nije ako je dozvoljeno da se vozi u javnom saobračaju.
A i piše na nekoliko sajtova da t3b ne sme u grad... Šta god to značilo.
E sad ljudi to voze i policiji je verovatno bitno da je vozilo registrovano i da imaš dozvolu... Ni oni ne znaju dal sme na put. Al kad ti se zalomi neki, ili kad se desi udes, šta onda. Nema jasno u zakonu.
Bilo bi lepo da se javi neko koga je zaustavljala policija sa zelenim tablicama.
Re: Registracija Kvada
Iz ličnog iskustva. Kupio sam kvad cfmoto 450L 2020 godine (stariji model) i u tom trenutku je bila varijanta teški četvorotočkaš i bele tablice. Registracija je bila oko 10 000 RSD i svake godine radim registraciju.
Drugar je posle par meseci kupio isto 450L isto 2020 godine ali noviji model i njemu je zelene tablice i trajna registracija.
Apsolutno možeš da nađeš na oglasima sa belim tablicama.
Moje lično iskustvo je da 400 kubika apsolutno zadovoljava donji minimum lagane, amaterske vožnje i može da izađe uz bilo koji uspon osim uz one uz koje bi jedva i peške izašao.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Drugar je posle par meseci kupio isto 450L isto 2020 godine ali noviji model i njemu je zelene tablice i trajna registracija.
Apsolutno možeš da nađeš na oglasima sa belim tablicama.
Moje lično iskustvo je da 400 kubika apsolutno zadovoljava donji minimum lagane, amaterske vožnje i može da izađe uz bilo koji uspon osim uz one uz koje bi jedva i peške izašao.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Re: Registracija Kvada
Hvala! Ka bih verovatno išao na 625. Mada nisam probao taj 450.
Oglasi mi nisu opcija, samo bih novo. Ovo je jedno od retkih vozila za koje ne bih polovno uzimao u obzir.
Znam da može da se registruje, ali da li sme da se vozi po gradu. To je sada pitanje sa zelenim tablicama. Kuda ga on vozi?
Oglasi mi nisu opcija, samo bih novo. Ovo je jedno od retkih vozila za koje ne bih polovno uzimao u obzir.
Znam da može da se registruje, ali da li sme da se vozi po gradu. To je sada pitanje sa zelenim tablicama. Kuda ga on vozi?