Tempomat - upotreba i karakteristike
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Ja otprilike kontam šta se njemu desilo, jednostavno sistem tako radi i to je to, ne možeš očekivati da auto drži rastojanje u odnosu na auto kojeg "ne vidi".
U Bugarskoj ima jedna deonica kada se ide ka Grčkoj, od jedno 15tak kilometara, gde je strogo zabranjeno preticanje, ide se i kroz klisuru, obično je gužva, pa je adaptivni tempomat stvoren za takve situacije, znači, kada se ide u koloni.
Obično brzina bude oko 50 kmh, a tu negde pred kraj, ulazak u naseljeno mesto ima par oštrih krivina, tako da se u zavisnosti od podešavanja može desiti da auto drži (pre)veliki razmak, a krivina nije za veću brzinu od 30 kmh, kojom voziš i nešto pre krivine, jer ispred tebe voze toliko i odjednom se desi nagla krivina i auto skonta da nema nikog pa ubrza i zna da bude neprijatno, ali ponavljam, malo svesti i pažnje i nema problema.
Kao što je neko već napisao, specifična situacija, velika gužva, a inače i nije situacija za adaptivni tempomat, već za normalnu vožnju.
Slično može biti i prilikom nekog uspona na planinu gde je mnogo oštrih krivina, ponavljam, "može" da se desi, ne kažem da se ne može tempomatom čak i tu voziti.
Verovatno zavisi i koji auto je u pitanju, neki imaju veće, a neki manje vreme reakcije, od kada primeti da nema nikoga-može da ubrza.
U Bugarskoj ima jedna deonica kada se ide ka Grčkoj, od jedno 15tak kilometara, gde je strogo zabranjeno preticanje, ide se i kroz klisuru, obično je gužva, pa je adaptivni tempomat stvoren za takve situacije, znači, kada se ide u koloni.
Obično brzina bude oko 50 kmh, a tu negde pred kraj, ulazak u naseljeno mesto ima par oštrih krivina, tako da se u zavisnosti od podešavanja može desiti da auto drži (pre)veliki razmak, a krivina nije za veću brzinu od 30 kmh, kojom voziš i nešto pre krivine, jer ispred tebe voze toliko i odjednom se desi nagla krivina i auto skonta da nema nikog pa ubrza i zna da bude neprijatno, ali ponavljam, malo svesti i pažnje i nema problema.
Kao što je neko već napisao, specifična situacija, velika gužva, a inače i nije situacija za adaptivni tempomat, već za normalnu vožnju.
Slično može biti i prilikom nekog uspona na planinu gde je mnogo oštrih krivina, ponavljam, "može" da se desi, ne kažem da se ne može tempomatom čak i tu voziti.
Verovatno zavisi i koji auto je u pitanju, neki imaju veće, a neki manje vreme reakcije, od kada primeti da nema nikoga-može da ubrza.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Moram reci da posle par hiljada km u Golfu 8 adaptivni tempomat radi prilicno dobro. Cak i po gradu je vrlo upotrebljiv. Posle puta od 400 juce i 700km danas sam izasao iz auta poprilicno odmoran. Par puta je u nekim bezveze situacijama izbacio zvucno upozorenje, sem toga bez greske. Imao sam ga i na 7ici ali sa manuelcem, sto bas nije dobra kombinacija.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Kako može da ima ACC bez lane assist ?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Meni se po gradu desi da neocekivano brzo ubrzava a vozilo ispred, cak i staticno, tu ipak zakocim manuelno,neprijatna situacija. Juce sam spicio 1100km i odlicno je radio, bas se oseti da te manje iscedi put.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Lagano, ne platiš i to je to.nidza je napisao:Kako može da ima ACC bez lane assist ?
Naš Pasat B8 je takav.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 8857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Moj isto ima ACC bez line assist.
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
I moja Ibiza. Iscimao je me par puta do jaja taj front assist. Jednom je zakočio zbog nekog šiblja pored puta koje mi je ostalo sa desne strane u levoj krivini, i jednom na AP kod malo oštrije vožnje pri promeni trake. I nervira me što ne može klasičan tempomat.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Bas cudno da ne ostavise mogucnost da ugasis ACC ako ti se gasi. I bmw i mercedes daju tu opciju, izgleda VAG grupacija još ne da.
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Ne bi me iznenadilo da moze kroz carly ili obdeleven da se omoguci opcija za gasenje
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7094
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Start-Stop sistem
Ja sam baš danas vozio sa radarskim tempomatom po Vojvodini i na nekoliko lakat krivina je super odradio posao, iako se auto ispred izgubio. E sad, imao sam uključenu i navigaciju, pa ne znam da li to može imati veze...
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: P: Passat B6 2.0 tdi 8v 4motion
U naselju lakat krivine ili?
Sistem sigurno ima malo "kašnjenje" baš zbog takvih situacija.
Ja sam baš malopre pratio, kroz Bugarsku naseljeno mesto, baš krivina gde se auto izgubi i nije mi svejedno a auto nije ubrzavao, već naprotiv.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Sistem sigurno ima malo "kašnjenje" baš zbog takvih situacija.
Ja sam baš malopre pratio, kroz Bugarsku naseljeno mesto, baš krivina gde se auto izgubi i nije mi svejedno a auto nije ubrzavao, već naprotiv.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7094
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
U naselju...
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Meni je jedino koristan na autoputu, tu mogu komotno 1000 km da vozim bez pipanja ičega sem volana. A za magistrale onako, ako nađeš dobar primerak da pratiš, onda ok, al ima ti krivina, preticanja... I moj nema lane asist. Ali ima breaking guard. Ne znam dal on samo upozori ili i koči sam da bi izbegao sudar. Nekoliko puta je aktivirao kočnice, ali daleko od zaustavljanja...
Re: Tempomat - upotreba i karakteristike
Tempomat, islljucivo samo na AP i to gde nije gust saobracaj. Kao npr kroz obilaznicu Wien i Budapest,gde nema sanse da se vozi sa Tempomat, ulecu izlecu itd...
Ford S-Max 2,5t
Ford S-Max 2,5t