TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Ne postoji nista sto uporan i nemaran vlasnik ne moze da raskanta, samo je pitanje vremena..
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Je l se to ne radi na novijim automobilima, na primer na mom ?
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Samo ako osetiš da ide slabije nego pre. Ono, manje snage, teže ubrzava, drugačiji zvuk, teže pali kad je vruć. Čisto po osećaju.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Na Hondi se radi.Ogi je napisao:Je l se to ne radi na novijim automobilima, na primer na mom ?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Ako ima hidraulicne podizace ventila, iliti stepsle, onda se ne radi, tj. ako dodje do toga da mora da se steluju, to ide pomocu odredjenih plocica, koje se porucuju po meri sa kola...i to nose recimo Hyundai, Suzuki, Subaru, a plin ih ne voli, i zato dodje do situacija sagorevanja dihtunga glave, ventila, itd..zato sto nisu fabricki predvidjeni.
Sa druge strane, cak i najnovije Honde se drze ciste mehanike, tako da se oni steluju pomocu listica, a Honde su se pokazale da cak i kad ih stelujes na 100.000 km, i dalje su u fabrickoj toleranciji..Da ne pominjem da trpe plin opusteno..
Ujedno su mehanicki podizaci razlog sto se Honda vrti, jer hidraulicni ne mogu da stignu da isprate toliki broj obrtaja kao cisto mehanicki..
Sa druge strane, cak i najnovije Honde se drze ciste mehanike, tako da se oni steluju pomocu listica, a Honde su se pokazale da cak i kad ih stelujes na 100.000 km, i dalje su u fabrickoj toleranciji..Da ne pominjem da trpe plin opusteno..
Ujedno su mehanicki podizaci razlog sto se Honda vrti, jer hidraulicni ne mogu da stignu da isprate toliki broj obrtaja kao cisto mehanicki..
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Beše bila neka priča odavno da se čoveku na ovakvoj novoj Mazdi 3 razletela turbina uz Bubanj Potok ?
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Jedan dugogodišnji Hondaš je pre određenog vremena odradio čišćenje dizni na Honda Civic modelu. Generalni postupak možete videti na ovom linku:
http://www.triodriver.com/edukacija/pri ... ota-supra/
http://www.triodriver.com/edukacija/pri ... ota-supra/
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30190
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Kako je očuvan Civic, svaka čast vlasniku.
Posetite www.garaza.rs !
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Mitros sa HCS foruma, 4 Honde u porodici, covek veoma potkovan znanjem, paze i odrzavaju svoja kola, za ovaj Civic su prvi vlasnici..
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Jel se morala provlačiti instalacija ili je fabrički bila ostavljena?
Koliko košta ugradnja u jednom slučaju, a koliko u drugom?
Koliko košta ugradnja u jednom slučaju, a koliko u drugom?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Ne znam sad napamet, ali isle su aftermarket maglenke(tipske za CL Accord), OEM Honda poklopci u braniku sa drzacima, a mislim da je instalacija bila vec razvucena.
Nije bas sica od para, mislim da je najmanje 200 evra bio trosak, a u sustini, nije prevelika razlika, jer cenu vecinom zidaju sami delovi, dok sama instalacija, ako je nema, samo poveca broj radnih sati, ali ne puno.
Covek je hteo sve novo, a radili smo i sa polovnim OEM delovima, sto mu dodje mislim upola cene. Naravno, ruke kostaju isto, isti je posao.
Naravno, elegantnije je kad vec postoji priprema sve, i mislim da je to slucaj kod Accorda, da je vec sve bilo spremno. Cesto radimo ove konverzije..
Pitaju nas i za tempomat, e to je vec zahebancija, nemoguca misija, tj, nije isplativo.
Nije bas sica od para, mislim da je najmanje 200 evra bio trosak, a u sustini, nije prevelika razlika, jer cenu vecinom zidaju sami delovi, dok sama instalacija, ako je nema, samo poveca broj radnih sati, ali ne puno.
Covek je hteo sve novo, a radili smo i sa polovnim OEM delovima, sto mu dodje mislim upola cene. Naravno, ruke kostaju isto, isti je posao.
Naravno, elegantnije je kad vec postoji priprema sve, i mislim da je to slucaj kod Accorda, da je vec sve bilo spremno. Cesto radimo ove konverzije..
Pitaju nas i za tempomat, e to je vec zahebancija, nemoguca misija, tj, nije isplativo.