Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
- Day Walker
- Postovi: 23314
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Texonja.. Pravi si car
Bilo je zanimljivo citati tvoje putesestvije :smesko:
Bilo je zanimljivo citati tvoje putesestvije :smesko:
Brzine idu u H-a !!!
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Texe, uvek je zadovoljstvo pročitati ovaj putopis.
Širim haos!
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Nisam znao gde ovo da napisem, pa ajde ovde... Neko moje sveze iskustvo od pre par dana. Radi se o putu kroz Madjarsku, preko Budimpeste, do Beca, kroz Austriju, pa kroz Nemacku do Heidelberga.
Prvo, Madjarska... Najbolji asfalt i generalno najbolji put jer je najnoviji. Ogranicenje 130, vozio sam oko 140-145 celo vreme. Vozaci su generalno nevaspitani, uglavnom kampuju u levoj traci, a kada su u desnoj kao da ne gledaju da li se neko u levoj priblizava nego samo drknu levi zmigavac i preticu. On sa 120 pretice nekog ko ide 110 i ne je*e dal' cu ja da ga udarim ili da kocim kao manijak.
Austrija, najbolja za voznju. Veca frekvencija saobracaja, pre svega kamiona raznih tablica, ali prilicno disciplinovani vozaci. Limit 130, vozio sam oko 140-145 sa smanjivanjima na 130 kad vidim kamere, pa posle opet gas... Cesto ima deonica sa 3 trake u jednom smeru, nema zagusenja i zadovoljstvo je voziti kroz Austriju.
Nemacka, autoput bez ogranicenja brzine, ali paradoksalno prosek kroz Austriju mi je bio 129 km/h , a kroz Nemacku 123 km/h... Ne moze da se vozi od kamiona. Ima ih na stotine, hiljade, ne znam ni sam... Drugi problem je jer je prevelika razlika u brzinama vozila, a ima samo 2 trake. Imas one koji voze 120 (kamioni, sporiji auti...) , one koji voze 140-150 (velika vecina, normalni ljudi) i oni koji voze 160-200 (budale koje zure bez potrebe, gde i sebe svrstavam). I dzabe mi sto vozim 190-200 kada na svaki kilometar moram da kocim jer neko nekog obilazi, jer ide neko iskljucenje za neki grad pa je limit na 100 km/h itd... Skroz je besmisleno zaletati se preko 140-150 i kroz Nemacku, bez obzira sto je dozvoljeno.
Jedan opsti utisak - vozaci slepera i kamiona su STOKA. Baja vozi 110 km/h i pretice nekog koji vozi 109km/h i onda ga pretice tako 3-4 min, a iza se stvori kolonaaaaaaa... i tako na svakih par minuta naidjes na jednog mamlaza. Uglavnom se radi o Cesima, Madjarima, ponekom Bugaru ili Poljaku, redje Nemcu... STO-KA!! Najgore je sto se nekad nagomila po 7-8 slepera jedan iza drugog pa onaj poslednji obilazi jednog po jednog, nekad i po dva istovremeno. Boli ga dupe i sto ces ti da kocis i sto se krece za 50% sporije od vecine... STOKA! (a da ima gram mozga, znao bi da ce time uspeti da stigne MOZDA minut pre nego onaj sleper kog je pretekao)
Vracam se u nedelju, tada je zabranjeno za slepere kroz Nemacku i Austriju, tako da ocekujem dobar prosek i manje nervoze. Ipak, treba u jednom danu da izvezem 1250km, tako da ce biti veselo.
Dosadasnja ocena za Bimmera A+
Ponasanje na putu besprekorno, na brzini od 120 imam osecaj kao da idem 60... Na 200 imam osecaj da idem 130-140... Za autoput - strasan auto! Mogu misliti koliko je tek taj osecaj bezbriznosti na velikoj brzini kod 5-ice ili 7-ice. Runflat ne smeta nista jer nema rupa ili velikih neravnina, zadnja vuca samo doprinosi agilnosti vozila. Ovaj auto je na dobrom autoputu na "domacem terenu". Labudova pesma za 320d!
Prvo, Madjarska... Najbolji asfalt i generalno najbolji put jer je najnoviji. Ogranicenje 130, vozio sam oko 140-145 celo vreme. Vozaci su generalno nevaspitani, uglavnom kampuju u levoj traci, a kada su u desnoj kao da ne gledaju da li se neko u levoj priblizava nego samo drknu levi zmigavac i preticu. On sa 120 pretice nekog ko ide 110 i ne je*e dal' cu ja da ga udarim ili da kocim kao manijak.
Austrija, najbolja za voznju. Veca frekvencija saobracaja, pre svega kamiona raznih tablica, ali prilicno disciplinovani vozaci. Limit 130, vozio sam oko 140-145 sa smanjivanjima na 130 kad vidim kamere, pa posle opet gas... Cesto ima deonica sa 3 trake u jednom smeru, nema zagusenja i zadovoljstvo je voziti kroz Austriju.
Nemacka, autoput bez ogranicenja brzine, ali paradoksalno prosek kroz Austriju mi je bio 129 km/h , a kroz Nemacku 123 km/h... Ne moze da se vozi od kamiona. Ima ih na stotine, hiljade, ne znam ni sam... Drugi problem je jer je prevelika razlika u brzinama vozila, a ima samo 2 trake. Imas one koji voze 120 (kamioni, sporiji auti...) , one koji voze 140-150 (velika vecina, normalni ljudi) i oni koji voze 160-200 (budale koje zure bez potrebe, gde i sebe svrstavam). I dzabe mi sto vozim 190-200 kada na svaki kilometar moram da kocim jer neko nekog obilazi, jer ide neko iskljucenje za neki grad pa je limit na 100 km/h itd... Skroz je besmisleno zaletati se preko 140-150 i kroz Nemacku, bez obzira sto je dozvoljeno.
Jedan opsti utisak - vozaci slepera i kamiona su STOKA. Baja vozi 110 km/h i pretice nekog koji vozi 109km/h i onda ga pretice tako 3-4 min, a iza se stvori kolonaaaaaaa... i tako na svakih par minuta naidjes na jednog mamlaza. Uglavnom se radi o Cesima, Madjarima, ponekom Bugaru ili Poljaku, redje Nemcu... STO-KA!! Najgore je sto se nekad nagomila po 7-8 slepera jedan iza drugog pa onaj poslednji obilazi jednog po jednog, nekad i po dva istovremeno. Boli ga dupe i sto ces ti da kocis i sto se krece za 50% sporije od vecine... STOKA! (a da ima gram mozga, znao bi da ce time uspeti da stigne MOZDA minut pre nego onaj sleper kog je pretekao)
Vracam se u nedelju, tada je zabranjeno za slepere kroz Nemacku i Austriju, tako da ocekujem dobar prosek i manje nervoze. Ipak, treba u jednom danu da izvezem 1250km, tako da ce biti veselo.
Dosadasnja ocena za Bimmera A+
Ponasanje na putu besprekorno, na brzini od 120 imam osecaj kao da idem 60... Na 200 imam osecaj da idem 130-140... Za autoput - strasan auto! Mogu misliti koliko je tek taj osecaj bezbriznosti na velikoj brzini kod 5-ice ili 7-ice. Runflat ne smeta nista jer nema rupa ili velikih neravnina, zadnja vuca samo doprinosi agilnosti vozila. Ovaj auto je na dobrom autoputu na "domacem terenu". Labudova pesma za 320d!
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- Day Walker
- Postovi: 23314
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Slazem se sa vecinom napisanog, prosli vikend sam se vratio iz Beca...
Generalno, lepse mi je bilo da vozim kroz Madjarsku jer imm je auto put, tacnije asfalt znatno bolji nego u Austriji (barem ovaj deo koji vodi do Beca)
Ono sto sam primetio je da su Rumuni i Bugari najvece drkadz*je u kamionskim kabinama...
Ma nemaju ni malo obzira prema ostalim ucesnicima u saobracaju...
Jedan me je tako lepo sasekao da sam naglo kocio i molio Boga da me ne pokupi x5 koji se zaleteo iza mene...
Potom sam ja bahato postupio, ali jbga.... Ukocio sam kamion naglo i zbrisao
Generalno, lepse mi je bilo da vozim kroz Madjarsku jer imm je auto put, tacnije asfalt znatno bolji nego u Austriji (barem ovaj deo koji vodi do Beca)
Ono sto sam primetio je da su Rumuni i Bugari najvece drkadz*je u kamionskim kabinama...
Ma nemaju ni malo obzira prema ostalim ucesnicima u saobracaju...
Jedan me je tako lepo sasekao da sam naglo kocio i molio Boga da me ne pokupi x5 koji se zaleteo iza mene...
Potom sam ja bahato postupio, ali jbga.... Ukocio sam kamion naglo i zbrisao
Brzine idu u H-a !!!
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
i u italiji su u desnoj traci citave kolone kamiona...ali su relativno korektni, nisam imao nekih primedbi...
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Kad se izađe iz Italije, pri povratku u Srbiju, shvatiš koliko nam je protok robe bedan
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Kada sam svojevremeno pitao prijatelja šta ga je fasciniralo u DE, rekao je autoputevi. Naravno mislio sam na dranje bez ograničenja. Čovek je odmahnuo glavom i rekao količina kamiona na putevima i idu, idu, idu... nema kraja.Texonja je napisao: Nemacka, autoput bez ogranicenja brzine, ali paradoksalno prosek kroz Austriju mi je bio 129 km/h , a kroz Nemacku 123 km/h... Ne moze da se vozi od kamiona. Ima ih na stotine, hiljade, ne znam ni sam... Drugi problem je jer je prevelika razlika u brzinama vozila, a ima samo 2 trake. Imas
Inače, nalaziš se na 37 km (autoputem) od stadiona mog omiljenog tima i nepunih 20 od moje omiljene staze, koja više ne postoji.
Širim haos!
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Hoffenheim & Hockenheim
BTW, jedno zapazanje. Pre 4 god sam bio ovde i od 10 automobila je bilo 8 nemackih, a sada od 10 automobila je 9.5 nemackih! Najvise se vozi Audi rekao bih.
BTW, jedno zapazanje. Pre 4 god sam bio ovde i od 10 automobila je bilo 8 nemackih, a sada od 10 automobila je 9.5 nemackih! Najvise se vozi Audi rekao bih.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Ja sam najveću količinu kamiona video na autoputu Budimpešta - Bratislava (Beč) i Padova - Milano. Nemačku sam malo 'zakačio' kolima, Švajcarska - Minhen - Austrija, nije mi nešto karakteristično ostalo u sećanju. Ni u Francuskoj nije bilo nešto mnogo kamiona (Dižon - Pariz), ali sam tu podjednako bio na magistrali i autoputu.
Meni se lično najviše dopada italijanski 'stil' na autoputevima, u desnoj traci kamioni do 100 km/h, uglavnom oko 80, u srednjoj kola i kombiji sa oko 120 km/h, i u levoj reka automobila/kombija/dostavnih vozila koji voze oko 140 na nekih dva metra razmaka... i uglavnom telefoniraju
Meni se lično najviše dopada italijanski 'stil' na autoputevima, u desnoj traci kamioni do 100 km/h, uglavnom oko 80, u srednjoj kola i kombiji sa oko 120 km/h, i u levoj reka automobila/kombija/dostavnih vozila koji voze oko 140 na nekih dva metra razmaka... i uglavnom telefoniraju
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Boldujem, podvlacim i potpisujemTexonja je napisao:Jedan opsti utisak - vozaci slepera i kamiona su STOKA. Baja vozi 110 km/h i pretice nekog koji vozi 109km/h i onda ga pretice tako 3-4 min, a iza se stvori kolonaaaaaaa... i tako na svakih par minuta naidjes na jednog mamlaza. Uglavnom se radi o Cesima, Madjarima, ponekom Bugaru ili Poljaku, redje Nemcu... STO-KA!!
Po zemljama gde je ogranicnje na 120, nekako i da razumem (mada im i tada hebem sve po spisku) ali u Nemackoj gde retko ko vozi ispod 150, kamiondzija koji samo udje u levu traku bi, da je pravde, trebao da momentalno ostane bez profesionalne dozvole.
Ranije su, kazu stariji ljudi, vozaci kamiona na autobanu bili kulturniji ali to su bila vremena kada su za volanom bili kulturni svabovi i poneki "jugo" (koji je bio mangup ali pitom). Sada na evropskim autoputevima vozi i kurta i murta.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Tako je! Popularni "Seljaci" i njihova "Ljakse arena" Inače, prekoputa stadiona, sa druge strane autoputa se nalazi nešto što ako ikada odem u Nemačku, moram da obiđem - Sinsheim Auto & Technik MuseumTexonja je napisao:Hoffenheim & Hockenheim
BTW, jedno zapazanje. Pre 4 god sam bio ovde i od 10 automobila je bilo 8 nemackih, a sada od 10 automobila je 9.5 nemackih! Najvise se vozi Audi rekao bih.
Neko koji su ti 0,5 nenemačkih automobila?
@Floyd
Sve su to jajare za ove...
Drug vozio 90-ih u AUS. Totalno ludilo.
Poslednja izmena od methane.master u 21 Apr 2012, 00:17, izmenjeno 1 put ukupno.
Širim haos!
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Upravo. Imali smo pre 2 godine preko 900 km autoputa (u cugu ) kroz Italiju, i svuda su kolone kamiona. Ali su bili vrlo disciplinovani.dragan je napisao:i u italiji su u desnoj traci citave kolone kamiona...ali su relativno korektni, nisam imao nekih primedbi...
- grujicd
- Postovi: 8396
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Verovatno Mazda CX-5, sad samo to primećujemethane.master je napisao: Neko koji su ti 0,5 nenemačkih automobila?
Re: Reportaže sa naših putovanja/letovanja/obilazaka
Ne-nemacki su razni... Od Peugeot 207 do Dacie Duster, preko raznih Japosa i Korejanaca. Cak sam i 2 Lada Nive video.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!