Multitronic vs S tronic

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7422
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Multitronic vs S tronic

Post od dag81 » 03 Jul 2016, 00:15

Pa napisao sam da simulira da salta i kao prilazuje u kojoj je brzini, ne znam sta te muci.

Delija, pa niko te ne tera da ga uzmes.
Meni odgovara i hteo sam automatik.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Delija » 03 Jul 2016, 00:17

@Scuderia
Vozio sam bukvalno jedan za drugim CC 140 ks sa DSG-jem i A4 FL 177 ks sa Multitronic-om.
Zato sam i prokomentarisao.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Scuderia » 03 Jul 2016, 00:20

Pa eto.

Dag, ako su obrtaji fixni sta onda simulira? Treba da rastu dok ubrzava i padnu kad promeni brzinu, kao manuelni menjac samo brze.

Audi Q3 2.0 TDI quattro S-tronic (130KW) 177PS - …: http://youtu.be/Ch378dDB-rA

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7422
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Multitronic vs S tronic

Post od dag81 » 03 Jul 2016, 00:23

DSG je dosta ostriji, vrv ti je zato ostavio bolji utisak. Posedovao sam i DSG 6 brzina i jeste dinamicniji od miltitronika.
Ali kao sto rekoh, svasta se pise na forumu. Pogotovo ovo " dranje" kako se izrazio Scudi da je cuo od nekih, a toga nema.

Ja sam vozio Passata B6 1.8tsi 160ks sa DSGom i nije mi se svidelo kako ide nikako. A mogao bih da se izrazim da se dere i da je los, jer u D je mrtav u S bucan jer navlaci obrtaje. Ali u dizelui se super vozi.
Verujem da je multitronik katastrofa u benzincu kad je i dsg katastrofa za benzin bar ovaj 1.8.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Delija » 03 Jul 2016, 00:29

Scuderia je napisao:Pa eto.

Dag, ako su obrtaji fixni sta onda simulira? Treba da rastu dok ubrzava i padnu kad promeni brzinu, kao manuelni menjac samo brze.

Audi Q3 2.0 TDI quattro S-tronic (130KW) 177PS - …: http://youtu.be/Ch378dDB-rA
A sta je tu "kickdown" kod ubrzavanja od nule? :)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7422
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Multitronic vs S tronic

Post od dag81 » 03 Jul 2016, 00:34

Kad bi citao mozda bi i shvatio. Nadji na netu multitronik u B8 i s modu pa ce ti biti jasnije.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28100
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Xepoj87 » 03 Jul 2016, 04:40

dag81 je napisao:DSG je dosta ostriji, vrv ti je zato ostavio bolji utisak. Posedovao sam i DSG 6 brzina i jeste dinamicniji od miltitronika.
Ali kao sto rekoh, svasta se pise na forumu. Pogotovo ovo " dranje" kako se izrazio Scudi da je cuo od nekih, a toga nema.

Ja sam vozio Passata B6 1.8tsi 160ks sa DSGom i nije mi se svidelo kako ide nikako. A mogao bih da se izrazim da se dere i da je los, jer u D je mrtav u S bucan jer navlaci obrtaje. Ali u dizelui se super vozi.
Verujem da je multitronik katastrofa u benzincu kad je i dsg katastrofa za benzin bar ovaj 1.8.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Ne, daje bolji utisak jer zapravo ima brzine i promenu brzine.
Skuter menjac nikako ne moze biti nesto dobro, moze biti nuzno zlo, ali porediti ga sa standardnim automaticima, pogotovo sa duplim kvacilim stvarno nema smisla.

Sto se dranja i ostalog "sa interneta" tice, evo sve na snimku.

http://youtu.be/mXBBn244joQ

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8161
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Ji 4Tze » 03 Jul 2016, 10:25

Audi je to, tu pravila ne važe, CVT radi kao DSG :kezo:
Boringly average, but also perfect for school run mums

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Floyd » 03 Jul 2016, 11:51

I bolje :)

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9913
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Ivan » 03 Jul 2016, 12:12

Passat 1.8t dsg ide bas ozbiljno bolje od a4 2.0tdi 143ks, naravno da subjektivan utisak nije isti, ali u praksi je za 2 klase brzi, 2s do 100kmh, a 5s do 160kmh razlike.

http://www.zeperfs.com/en/duel3720-2512.htm

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7422
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Multitronic vs S tronic

Post od dag81 » 03 Jul 2016, 13:05

Ne vredi nista pisati po forumu ocigledno, a tek kad napises svoj utisak to je svakako za osudu.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Multitronic vs S tronic

Post od maxer » 03 Jul 2016, 13:13

Kao ona: "jel veruješ meni ili svojim očima?" :dobarvic:

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Multitronic vs S tronic

Post od Velja » 03 Jul 2016, 13:15

+1

Npr, ja kad kažem nešto objektivno i nepristrasno za mog Golfa :ccc:

kojot
Postovi: 545
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Multitronic vs S tronic

Post od kojot » 16 Jan 2022, 20:46

Ivan je napisao:
03 Jul 2016, 12:12
Passat 1.8t dsg ide bas ozbiljno bolje od a4 2.0tdi 143ks, naravno da subjektivan utisak nije isti, ali u praksi je za 2 klase brzi, 2s do 100kmh, a 5s do 160kmh razlike.

http://www.zeperfs.com/en/duel3720-2512.htm

Послато са GT-N7100
Ja imam dsg sa 2.0 tfsi. Pre njega sam vozio 2.0 tdi PD i u nižim brzinama dizel dosta više gura u leđa. Ovaj benzinac ima skoro 100 ks više od tog dizela, ali jednostavno to guranje u leđa nije tako jako kao kod dizela. Ne znam zašto kad ima i veću snagu i veći obrtni moment.

Takođe, direktno vezano za menjač. Ja sam slušao svašta o DSG menjaču i kako tu ni najfiniji vozač ne oseća promene brzina, ali nije tako.
Tj tako je preko 30 km/h, ali ispod 30 km/h kad je gužva pa ga cimaš na gasu i drndaš, zna da cimne nekad. Recimo ako kočiš i ako baš u momentu kada on prešaltava iz 2 u 1 dodaš naglo gas da se uvučeš u raskrsnicu tada zna da
bude dosta
grublji od toga što se priča.
Mislim da nije nikakva neispravnost jer čim se krene preko 30 ak na sat šalta kao cvt bukvalno.
A i mnogo ljudi na stranim forimima se žali kako na malim brzinama dsg nije baš toliko udoban.
Ne znam kako se onda provukla
priča o dsg kao da se nikad ne oseti nikakvo šaltanje.
Tako je, ali tek preko 20-30 na sat...

Odgovori

Povratak na “Tehnika”