Multitronic vs S tronic
- dag81
- Postovi: 7422
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Multitronic vs S tronic
Pa napisao sam da simulira da salta i kao prilazuje u kojoj je brzini, ne znam sta te muci.
Delija, pa niko te ne tera da ga uzmes.
Meni odgovara i hteo sam automatik.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Delija, pa niko te ne tera da ga uzmes.
Meni odgovara i hteo sam automatik.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Multitronic vs S tronic
@Scuderia
Vozio sam bukvalno jedan za drugim CC 140 ks sa DSG-jem i A4 FL 177 ks sa Multitronic-om.
Zato sam i prokomentarisao.
Vozio sam bukvalno jedan za drugim CC 140 ks sa DSG-jem i A4 FL 177 ks sa Multitronic-om.
Zato sam i prokomentarisao.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Multitronic vs S tronic
Pa eto.
Dag, ako su obrtaji fixni sta onda simulira? Treba da rastu dok ubrzava i padnu kad promeni brzinu, kao manuelni menjac samo brze.
Audi Q3 2.0 TDI quattro S-tronic (130KW) 177PS - …: http://youtu.be/Ch378dDB-rA
Dag, ako su obrtaji fixni sta onda simulira? Treba da rastu dok ubrzava i padnu kad promeni brzinu, kao manuelni menjac samo brze.
Audi Q3 2.0 TDI quattro S-tronic (130KW) 177PS - …: http://youtu.be/Ch378dDB-rA
- dag81
- Postovi: 7422
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Multitronic vs S tronic
DSG je dosta ostriji, vrv ti je zato ostavio bolji utisak. Posedovao sam i DSG 6 brzina i jeste dinamicniji od miltitronika.
Ali kao sto rekoh, svasta se pise na forumu. Pogotovo ovo " dranje" kako se izrazio Scudi da je cuo od nekih, a toga nema.
Ja sam vozio Passata B6 1.8tsi 160ks sa DSGom i nije mi se svidelo kako ide nikako. A mogao bih da se izrazim da se dere i da je los, jer u D je mrtav u S bucan jer navlaci obrtaje. Ali u dizelui se super vozi.
Verujem da je multitronik katastrofa u benzincu kad je i dsg katastrofa za benzin bar ovaj 1.8.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Ali kao sto rekoh, svasta se pise na forumu. Pogotovo ovo " dranje" kako se izrazio Scudi da je cuo od nekih, a toga nema.
Ja sam vozio Passata B6 1.8tsi 160ks sa DSGom i nije mi se svidelo kako ide nikako. A mogao bih da se izrazim da se dere i da je los, jer u D je mrtav u S bucan jer navlaci obrtaje. Ali u dizelui se super vozi.
Verujem da je multitronik katastrofa u benzincu kad je i dsg katastrofa za benzin bar ovaj 1.8.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Multitronic vs S tronic
A sta je tu "kickdown" kod ubrzavanja od nule?Scuderia je napisao:Pa eto.
Dag, ako su obrtaji fixni sta onda simulira? Treba da rastu dok ubrzava i padnu kad promeni brzinu, kao manuelni menjac samo brze.
Audi Q3 2.0 TDI quattro S-tronic (130KW) 177PS - …: http://youtu.be/Ch378dDB-rA
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- dag81
- Postovi: 7422
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Multitronic vs S tronic
Kad bi citao mozda bi i shvatio. Nadji na netu multitronik u B8 i s modu pa ce ti biti jasnije.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Multitronic vs S tronic
Ne, daje bolji utisak jer zapravo ima brzine i promenu brzine.dag81 je napisao:DSG je dosta ostriji, vrv ti je zato ostavio bolji utisak. Posedovao sam i DSG 6 brzina i jeste dinamicniji od miltitronika.
Ali kao sto rekoh, svasta se pise na forumu. Pogotovo ovo " dranje" kako se izrazio Scudi da je cuo od nekih, a toga nema.
Ja sam vozio Passata B6 1.8tsi 160ks sa DSGom i nije mi se svidelo kako ide nikako. A mogao bih da se izrazim da se dere i da je los, jer u D je mrtav u S bucan jer navlaci obrtaje. Ali u dizelui se super vozi.
Verujem da je multitronik katastrofa u benzincu kad je i dsg katastrofa za benzin bar ovaj 1.8.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Skuter menjac nikako ne moze biti nesto dobro, moze biti nuzno zlo, ali porediti ga sa standardnim automaticima, pogotovo sa duplim kvacilim stvarno nema smisla.
Sto se dranja i ostalog "sa interneta" tice, evo sve na snimku.
http://youtu.be/mXBBn244joQ
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8161
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Multitronic vs S tronic
Audi je to, tu pravila ne važe, CVT radi kao DSG
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Ivan
- Postovi: 9913
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Multitronic vs S tronic
Passat 1.8t dsg ide bas ozbiljno bolje od a4 2.0tdi 143ks, naravno da subjektivan utisak nije isti, ali u praksi je za 2 klase brzi, 2s do 100kmh, a 5s do 160kmh razlike.
http://www.zeperfs.com/en/duel3720-2512.htm
Послато са GT-N7100
http://www.zeperfs.com/en/duel3720-2512.htm
Послато са GT-N7100
- dag81
- Postovi: 7422
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Multitronic vs S tronic
Ne vredi nista pisati po forumu ocigledno, a tek kad napises svoj utisak to je svakako za osudu.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Multitronic vs S tronic
Kao ona: "jel veruješ meni ili svojim očima?"
Re: Multitronic vs S tronic
+1
Npr, ja kad kažem nešto objektivno i nepristrasno za mog Golfa
Npr, ja kad kažem nešto objektivno i nepristrasno za mog Golfa
Re: Multitronic vs S tronic
Ja imam dsg sa 2.0 tfsi. Pre njega sam vozio 2.0 tdi PD i u nižim brzinama dizel dosta više gura u leđa. Ovaj benzinac ima skoro 100 ks više od tog dizela, ali jednostavno to guranje u leđa nije tako jako kao kod dizela. Ne znam zašto kad ima i veću snagu i veći obrtni moment.Ivan je napisao: ↑03 Jul 2016, 12:12Passat 1.8t dsg ide bas ozbiljno bolje od a4 2.0tdi 143ks, naravno da subjektivan utisak nije isti, ali u praksi je za 2 klase brzi, 2s do 100kmh, a 5s do 160kmh razlike.
http://www.zeperfs.com/en/duel3720-2512.htm
Послато са GT-N7100
Takođe, direktno vezano za menjač. Ja sam slušao svašta o DSG menjaču i kako tu ni najfiniji vozač ne oseća promene brzina, ali nije tako.
Tj tako je preko 30 km/h, ali ispod 30 km/h kad je gužva pa ga cimaš na gasu i drndaš, zna da cimne nekad. Recimo ako kočiš i ako baš u momentu kada on prešaltava iz 2 u 1 dodaš naglo gas da se uvučeš u raskrsnicu tada zna da
bude dosta
grublji od toga što se priča.
Mislim da nije nikakva neispravnost jer čim se krene preko 30 ak na sat šalta kao cvt bukvalno.
A i mnogo ljudi na stranim forimima se žali kako na malim brzinama dsg nije baš toliko udoban.
Ne znam kako se onda provukla
priča o dsg kao da se nikad ne oseti nikakvo šaltanje.
Tako je, ali tek preko 20-30 na sat...