Vožnja na gas - vaša iskustva
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Sad mi kaže drugar, njemu se to letos dešavalo. Bio zaprljan isparivač,začepljeni neki kanali pa ga je remontovao.
Nego da li je kod sekventa posle zamene membrana potrebno neko kalibrisanje dijagnostikom ili sve završavaju ključ i šrafciger?
t
Nego da li je kod sekventa posle zamene membrana potrebno neko kalibrisanje dijagnostikom ili sve završavaju ključ i šrafciger?
t
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Mora mapa da se prilagodi.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Re: Mobile uploads :)
Onda ništa od mog majstorisanja
t
t
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ja sam menjao obe membrane, proverio mape. Sve u savrsenom stanju i nema potrebe da se prepodesava.
Ako samo zamenis obe membrane a ne pomeras sraf koji prednateze oprugu regulacionog ventila ne moras nista da podesavas obicno. Mape ostaju ok je i regulisuca opruga ostala nepromenjena.
Mozes reda radi da izvrsis kontrolu softverski.
Ako na bilo koji nacin pomeras stel sraf za oprugu, ili menjas oprugu, ili sediste ventila onda obavezno proveri i doradi mape prema novom stanju regulacije.
Zavisi i od samog modela reduktora, posto su vrlo jednostavne konstrukcije videces i sam kada otvoris o cemu se radi.
Savet-
Pre demontaze obelezi bojom, lakom za nokte, flomasterom...polozaj stel srafa u odnosu na kuciste.
Sto se tice unutrasnje zaprljanosti reduktora, ukoliko se zapusi i ne propusta dovoljno gasa u motor isti je efekat da pada pritisak (trza, ranije i cesto prebacuje na benzin pri iole vecem opterecenju motora,itd).
Lako se primeti, sasvim su jasni simptomi.
Ako samo zamenis obe membrane a ne pomeras sraf koji prednateze oprugu regulacionog ventila ne moras nista da podesavas obicno. Mape ostaju ok je i regulisuca opruga ostala nepromenjena.
Mozes reda radi da izvrsis kontrolu softverski.
Ako na bilo koji nacin pomeras stel sraf za oprugu, ili menjas oprugu, ili sediste ventila onda obavezno proveri i doradi mape prema novom stanju regulacije.
Zavisi i od samog modela reduktora, posto su vrlo jednostavne konstrukcije videces i sam kada otvoris o cemu se radi.
Savet-
Pre demontaze obelezi bojom, lakom za nokte, flomasterom...polozaj stel srafa u odnosu na kuciste.
Sto se tice unutrasnje zaprljanosti reduktora, ukoliko se zapusi i ne propusta dovoljno gasa u motor isti je efekat da pada pritisak (trza, ranije i cesto prebacuje na benzin pri iole vecem opterecenju motora,itd).
Lako se primeti, sasvim su jasni simptomi.
- Saša
- Postovi: 13073
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Nikakvih problema jutros na -14, uredno upalio, prebacio na gas posle nekih 1.5-2 km i vozi dalje. Jedna zelena lampica goriva svetlela.
TT
TT
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Upali odmah direktno na gas na -14C pa javi stanje:)
Na benzin se i ne pominje paljenje pri ovim (jos blagim za to gorivo) temperaturama.
Na benzin se i ne pominje paljenje pri ovim (jos blagim za to gorivo) temperaturama.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Saša je napisao:Nikakvih problema jutros na -14, uredno upalio, prebacio na gas posle nekih 1.5-2 km i vozi dalje
Ne sećam se da li je februara 2010e ili 2011e bilo -26°C, iz čiste znatiželje sam sišao da upalim Punta - zaverglao i kresnuo kao da je jul...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
2012. je bila ona zajebana zima.
- Saša
- Postovi: 13073
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Zašto bih ga palio direktno na banzin? To ne radim ni leti a ne sada da radim. Iako može i tako da upali - ali je to predviđeno samo za nuždu odnosno slučaj otkaza benzinskog sistema. Inače, pomenuo sam sve to samo u kontekstu ranije priče kako se auto ponaša/prebacuje li na gas po ovako debelom minusu (neko je pomenuo da ima problem).ljubitelj je napisao:Upali odmah direktno na gas na -14C pa javi stanje:)
Na benzin se i ne pominje paljenje pri ovim (jos blagim za to gorivo) temperaturama.
Imao sam inače problem sa vožnjom na gas po minusu samo prve zime kada sam ga kupio (2012) rano ujutro na temperaturama iznad -20, prebacio bi uredno na gas kada je trebalo ali i odmah vratio uz pištanje nazad na benzin. Verovatno neka ugrađena zaštita (a koju moguće da više i nemam, obzirom da je učitan drugi firmware u gasni ECU). Popodne po povratku sa posla čim bi temperatura malo pala vozio sam na gas bez problema.
Inače, Yuga sam palio uvek direktno na gas, čak i na -27, -28 C.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
ja kadetta na minus 19 maksimum.
Plin naravno, benzin nije video tipa 5-6 godina.
Plin naravno, benzin nije video tipa 5-6 godina.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Saša
- Postovi: 13073
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ako je sve ispravno, akumulator dobar - upaliće svaki karburator benzinac bez problema na gas. Ali - mora da upali bukvalno momentalno jer svakom dodatnom sekundom verglanja usled hladnog gasa koji prelazi iz tečnog u gasovito stanje (pa još na debelom minusu) dolazi do zaleđivanja isparivača/reduktora i onda ćao-zdravo, ništa od startovanja. Yugo je imao dodatni problem što mu je pumpa goriva mehanička (membranska) pa ako je prethodnim verglanjem na gas oslabio akumulator - još ćeš ga teže posle toga upaliti na benzin jer ga prvo moraš dovući iz rezervoara u karburator. Neretko se dešavalo da akumulator pre toga izdahne. Zato - ili je sve bilo 100% ispravno i tip to i pališ 100% na gas, ili je (u slučaju slabog akumulatora i poluispravnog auta) to bila kocka, jer dve šanse teško da ćeš imati da upališ. Zato su mnogi ipak radije ostavljali auto ugašen na benzinu ili palili na njega jer bi u tom slučaju ostalo u karburatoru taman toliko benzina za start.
Poslednja izmena od Saša u 08 Jan 2017, 12:57, izmenjeno 1 put ukupno.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
ja sam mećo akumulator u kuću tada
stavim ga i imam par dobrih pokušaja da upali, posle toga kraj!
al stvarno me nikada nije izdao. Palio sam pola komšiluka.
stavim ga i imam par dobrih pokušaja da upali, posle toga kraj!
al stvarno me nikada nije izdao. Palio sam pola komšiluka.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Razumem te. Šta ih je moj ćale osigurao po komšiluku. Uzme debeo lim, savije oko akumulatora, zašrafi na nezgodno mesto. U suštini treba ti par minuta i lampa da odvrneš šrafove, a to već snosi rizik da neko ne vidi lopova. Komšije zadovoljne
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- TheWickerMan
- Postovi: 10472
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ovde po NSu stvarno je taj problem aktuelan i dalje, otpaše mi ruke tegleći ga svaki danSaša je napisao:Ja sam ga nosio u kuću iz drugog razloga - da mi ga ne ukradu.
Kecko pali na -20C direkt na plin, zaboravio da prebacim na benzin pre gašenja.