Putevi u Srbiji
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Putevi u Srbiji
Ne znam da objasnim. daću sve od sebe. To je put kojim se obilazi Beograd, da se izadje odmah ispred naplatne rampe. Uvek vozim tuda kad idem na odmor kod mojih. I ima jedan tunel i izlaz iz tunela ima neku tešku havariju na putu širine cele trake. Tu redovno razbijam auto.
Bio Kiom par puta i celo vešanje se razbije o to. Zadnji put kad sam bio pre par meseci neplanirano na brzinu, dolazio nekim Golfom 4 koji je ionako žešća olupina bio. Kad sam naleteo na to, ja sam se usrao od straha od tog udarca.
Bio Kiom par puta i celo vešanje se razbije o to. Zadnji put kad sam bio pre par meseci neplanirano na brzinu, dolazio nekim Golfom 4 koji je ionako žešća olupina bio. Kad sam naleteo na to, ja sam se usrao od straha od tog udarca.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Putevi u Srbiji
http://rs.n1info.com/a218295/Biznis/Cen ... ljina.html
Počinje naplata putarine na deonici Ljig-Preljina
Javno preduzeće "Putevi Srbije" počeće naplatu putarine na novoj deonici autoputa od Ljiga do Preljine prvog dana Nove 2017. godine, u devet časova, saopšteno je danas iz tog preduzeća.
Od 1. januara u 9.00 naplata putarine na autoputu E763 obavljaće se na novoizgradjenim naplatnim stanicama Takovo i Preljina.
Putarina od Ljiga do Preljine za putničke automobile iznosiće 140 dinara, a za teretna vozila 800 dinara.
Deonica autoputa izmedju Ljiga i Preljine, koja je nedavno otvorena, dugačka je oko 40 kilometara.
Počinje naplata putarine na deonici Ljig-Preljina
Javno preduzeće "Putevi Srbije" počeće naplatu putarine na novoj deonici autoputa od Ljiga do Preljine prvog dana Nove 2017. godine, u devet časova, saopšteno je danas iz tog preduzeća.
Od 1. januara u 9.00 naplata putarine na autoputu E763 obavljaće se na novoizgradjenim naplatnim stanicama Takovo i Preljina.
Putarina od Ljiga do Preljine za putničke automobile iznosiće 140 dinara, a za teretna vozila 800 dinara.
Deonica autoputa izmedju Ljiga i Preljine, koja je nedavno otvorena, dugačka je oko 40 kilometara.
- Darko
- Postovi: 9198
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Putevi u Srbiji
Kako napreduje izgradnja autoputa kod grdelice i srpske kuce. Hoce biti sta otvarano pred letnju sezonu?
- kragujevac
- Postovi: 3452
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Putevi u Srbiji
To nema ni promil šanse da bude gotovo. Ne samo 2017. nego i dalje.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Putevi u Srbiji
Kakva crna sezona. Uleteli su u 221 kliziste kod Predejana tunelom.Darko je napisao:Kako napreduje izgradnja autoputa kod grdelice i srpske kuce. Hoce biti sta otvarano pred letnju sezonu?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14686
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Po kojoj logici se na petlji stavlja STOP onima koji su u redovnom sabraćaju, a prednost imaju vozila PKBa, koja se uključuju direktno sa njive/zemljanog puta?
To je situacija kod groblja Zbeg, pre petlje Zemun-Borča. Kada se sa groblja ide ka Padinskoj/Zemunu, ili iz grada na groblje, postoji nadvožnjak kojim se prelazi na drugu stranu Zrenjaninskog puta, kako se ne bi ukrštai sa saobraćajem iz suprotnog smera. To je u redu. Međutim, pred samo uključenje na Zrenjaninski put, postoji STOP, a otvorena je bankina (uz znak da je saobraćaj dozvoljen samo vozilima PKBa). Da ne spominjem nanose zemlje/blata.
To je ovo https://www.google.rs/maps/@44.8998344, ... 312!8i6656 , samo što su sada malkice drugačiji znakovi, ali poenta ista. Oni sa njive imaju prednost. Prošao sam tuda mnogo puta, nikada niko sa njive naišao nije (valjda ne dolazim u sezoni), ali to nije ni bitno.
To je situacija kod groblja Zbeg, pre petlje Zemun-Borča. Kada se sa groblja ide ka Padinskoj/Zemunu, ili iz grada na groblje, postoji nadvožnjak kojim se prelazi na drugu stranu Zrenjaninskog puta, kako se ne bi ukrštai sa saobraćajem iz suprotnog smera. To je u redu. Međutim, pred samo uključenje na Zrenjaninski put, postoji STOP, a otvorena je bankina (uz znak da je saobraćaj dozvoljen samo vozilima PKBa). Da ne spominjem nanose zemlje/blata.
To je ovo https://www.google.rs/maps/@44.8998344, ... 312!8i6656 , samo što su sada malkice drugačiji znakovi, ali poenta ista. Oni sa njive imaju prednost. Prošao sam tuda mnogo puta, nikada niko sa njive naišao nije (valjda ne dolazim u sezoni), ali to nije ni bitno.
Re: Putevi u Srbiji
Konačno: Poslednja karika za obilaznicu oko BG
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1244950
Beograd -- Posle četiri godine trebalo bi da niknu nova velika gradilišta na obilaznici kod Orlovače i Petlovog brda.
Izvođač će biti izabran do kraja avgusta, a završetak izgradnje najkasnije 2018., pišu Večernje novosti.
Projekat izgradnje petlje Petlovo brdo i nastavak radova na petlji Orlovača, posle četiri godine tapkanja u mestu, konačno će se pomeriti s mrtve tačke. Ovo su karike koje nedostaju obilaznici oko Beograda da bi se premostila Ibarska magistrala i pojednostavio saobraćaj na trasi prema Bubanj potoku. Kako saznajemo, gradilište će ponovo biti otvoreno na jesen.
U JP "Putevi Srbije" kažu da je projekat izgradnje petlje Petlovo brdo i završetak izgradnje petlje Orlovača stigao do finalizacije. U toku je izrada nove projektne dokumentacije, saglasno Sporazumu o nagodbi potpisanom između građana koji su podneli žalbu, Evropske investicione banke i JP "Puteva Srbije", kao i priprema tendera.
“Izvođač će biti izabran u tenderskoj proceduri koja bi trebalo da bude okončana uz saglasnost EIB do kraja avgusta”, dodaju u "Putevima".
“Potpisivanje ugovora sa izvođačem radova i početak izgradnje petlje očekujemo u septembru, a završetak izgradnje petlje Petlovo brdo najkasnije 2018”, ističu oni.
Investitor podseća da će ceo projekat biti finansiran iz kredita EIB.
“Predviđena cena iz 2013. godine je 357 miliona dinara. Ova sredstva podrazumevaju finansiranje završetka petlje Orlovača, izgradnju petlje Petlovo brdo i izradu kružne raskrsnice Ulice Đuje i Dragoljuba sa Ibarskom magistralom”, kažu u "Putevima Srbije" i ističu da su sredstva ograničena.
Osim izgradnje petlji, čeka se i otvaranje gradilišta na potezu od Straževice prema Bubanj potoku. Mada je resorna ministarka Zorana Mihajlović najavila da će radovi uskoro početi, rokovi još nisu precizirani.
“Budući da je nastavak izgradnje obilaznice oko Beograda jedan od prioritetnih infrastrukturnih projekata, interes Vlade je da što pre počnu radovi na deonici obilaznice od mosta preko reke Save kod Ostružnice do Bubanj potoka, dužine 19,5 kilometara”, kažu u Ministarstvu građevine, saobraćaja i infrastrukture.
“O tome se intenzivno razgovora sa kineskim izvođačem i obavljaju se druge pripremne aktivnosti koje prethode početku radova. Predviđeno je fazno uvođenje u posao, koje će pratiti završetak procesa eksproprijacije. Rok za kompletan završetak projekta je četiri godine od početka radova”, objašnjavaju oni.
Na Samitu šefova vlada Kine i 16 zemalja centralne i istočne Evrope u Rigi u novembru 2016, potpisan je komercijalni ugovor vredan 207 miliona evra, a trenutno se pregovara o uslovima finansiranja izgradnje ove deonice sa kineskom Eksim bankom.
Izgradnja ovog dela obilaznice odugovlačena je zbog protesta građana koji žive u ovom delu Rakovice i nezadovoljstva projektnim rešenjem koje je predviđalo seču drveća u parku Borići. Sa izvođačem izabranim 2013. na tenderu, austrijskim "Štrabagom", koji je dao najpovoljniju ponudu od šest miliona evra, ugovor je sporazumno raskinut zbog pomenute blokade radova. U međuvremenu, nagodbom između grupe građana i "Puteva" postignuto je očuvanje 87 odsto površine šume Borići, što je zahtevalo modifikovanje projekta saobraćajnice i dodatno produžilo realizaciju radova.
Deonica obilaznice od Ostružnice do Bubanj potoka je podeljena na tri sektora: sektor 4 - od Ostružničkog mosta do petlje Orlovača, dužine sedam kilometara, sektor 5 - od petlje Orlovača S do tunela Straževica, dužine tri kilometra i sektor 6 - od tunela Straževica do Bubanj potoka, dužine 9,5 kilometara.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1244950
Beograd -- Posle četiri godine trebalo bi da niknu nova velika gradilišta na obilaznici kod Orlovače i Petlovog brda.
Izvođač će biti izabran do kraja avgusta, a završetak izgradnje najkasnije 2018., pišu Večernje novosti.
Projekat izgradnje petlje Petlovo brdo i nastavak radova na petlji Orlovača, posle četiri godine tapkanja u mestu, konačno će se pomeriti s mrtve tačke. Ovo su karike koje nedostaju obilaznici oko Beograda da bi se premostila Ibarska magistrala i pojednostavio saobraćaj na trasi prema Bubanj potoku. Kako saznajemo, gradilište će ponovo biti otvoreno na jesen.
U JP "Putevi Srbije" kažu da je projekat izgradnje petlje Petlovo brdo i završetak izgradnje petlje Orlovača stigao do finalizacije. U toku je izrada nove projektne dokumentacije, saglasno Sporazumu o nagodbi potpisanom između građana koji su podneli žalbu, Evropske investicione banke i JP "Puteva Srbije", kao i priprema tendera.
“Izvođač će biti izabran u tenderskoj proceduri koja bi trebalo da bude okončana uz saglasnost EIB do kraja avgusta”, dodaju u "Putevima".
“Potpisivanje ugovora sa izvođačem radova i početak izgradnje petlje očekujemo u septembru, a završetak izgradnje petlje Petlovo brdo najkasnije 2018”, ističu oni.
Investitor podseća da će ceo projekat biti finansiran iz kredita EIB.
“Predviđena cena iz 2013. godine je 357 miliona dinara. Ova sredstva podrazumevaju finansiranje završetka petlje Orlovača, izgradnju petlje Petlovo brdo i izradu kružne raskrsnice Ulice Đuje i Dragoljuba sa Ibarskom magistralom”, kažu u "Putevima Srbije" i ističu da su sredstva ograničena.
Osim izgradnje petlji, čeka se i otvaranje gradilišta na potezu od Straževice prema Bubanj potoku. Mada je resorna ministarka Zorana Mihajlović najavila da će radovi uskoro početi, rokovi još nisu precizirani.
“Budući da je nastavak izgradnje obilaznice oko Beograda jedan od prioritetnih infrastrukturnih projekata, interes Vlade je da što pre počnu radovi na deonici obilaznice od mosta preko reke Save kod Ostružnice do Bubanj potoka, dužine 19,5 kilometara”, kažu u Ministarstvu građevine, saobraćaja i infrastrukture.
“O tome se intenzivno razgovora sa kineskim izvođačem i obavljaju se druge pripremne aktivnosti koje prethode početku radova. Predviđeno je fazno uvođenje u posao, koje će pratiti završetak procesa eksproprijacije. Rok za kompletan završetak projekta je četiri godine od početka radova”, objašnjavaju oni.
Na Samitu šefova vlada Kine i 16 zemalja centralne i istočne Evrope u Rigi u novembru 2016, potpisan je komercijalni ugovor vredan 207 miliona evra, a trenutno se pregovara o uslovima finansiranja izgradnje ove deonice sa kineskom Eksim bankom.
Izgradnja ovog dela obilaznice odugovlačena je zbog protesta građana koji žive u ovom delu Rakovice i nezadovoljstva projektnim rešenjem koje je predviđalo seču drveća u parku Borići. Sa izvođačem izabranim 2013. na tenderu, austrijskim "Štrabagom", koji je dao najpovoljniju ponudu od šest miliona evra, ugovor je sporazumno raskinut zbog pomenute blokade radova. U međuvremenu, nagodbom između grupe građana i "Puteva" postignuto je očuvanje 87 odsto površine šume Borići, što je zahtevalo modifikovanje projekta saobraćajnice i dodatno produžilo realizaciju radova.
Deonica obilaznice od Ostružnice do Bubanj potoka je podeljena na tri sektora: sektor 4 - od Ostružničkog mosta do petlje Orlovača, dužine sedam kilometara, sektor 5 - od petlje Orlovača S do tunela Straževica, dužine tri kilometra i sektor 6 - od tunela Straževica do Bubanj potoka, dužine 9,5 kilometara.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Sta je sa raspalim Mladenovac - Rudnik ? Je li gotov vise ?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14686
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Nije u potpunosti.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Bice znaci za 2 godine...
Re: Putevi u Srbiji
Asfaltiranje puta oko Iriškog venca.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Putevi u Srbiji
Praised be Jebus.
https://www.youtube.com/watch?v=e5xRwIiRjTA
Počela obnova dela Grebenskog puta na Fruškoj gori
http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... -gori.html
U toku je obnova prve deonice Grebenskog puta na Fruškoj gori, od Iriškog venca do hotela "Norcev", a radovi bi trebalo da budu gotovi u narednih nekoliko nedelja.
Vrednost projekta je oko 50 miliona dinara, a sredstva su, preko Uprave za kapitalna ulaganja Vojvodine, dodeljena Opštini Irig.
"Pripremamo projekat i za nastavak obnove puta, od hotela "Norcev" do Banstola i verujem da će se to raditi naredne godine. S obzirom na to da su, u dogovoru Pokrajinske vlade i Ministarstva saobraćaja, Putevi Srbije preuzeli da obnove deonicu državnog puta od Banstola do Sremskih Karlovaca, tako ćemo, u narednih godinu dana, zaokružiti ovaj putni deo na Grebenskom putu", rekao je pokrajinski premijer Igor Mirović.
Rekonstrukcijom biće omogućena bolja povezanost inđijske i iriške opštine i obezbeđen bezbedniji put ka izletištima i manastirima Fruške gore.
Grebenski put koji se proteže gredom Fruške gore u dužini od oko 57 kilometara posebno je važan za Nacionalni park "Fruška gora", izletnike i ljubitelje ove planine, kao i za razvoj turizma u ovom kraju. Za njegovu kompletnu obnovu, deonicu po deonicu, kako je Mirović rekao, biće potrebne godine.
Mirović je naglasio da nema dovoljno adekvatnih objekata na Fruškoj gori i da se nada da će infrastrukturno ulaganje u rekonstrukciju Grebenskog puta privući i neke privatne inicijative koje će doprineti razvoju ovog dela Srema.
Završen idejni projekat za deo Fruškogorskog koridora
Na pitanje medija koje se odnosi na Fruškogorski koridor (Novi Sad – Ruma sa tunelom kroz Frušku goru), Mirović je rekao da su u republičkom budžetu planirana sredstva za početak finansiranja rešavanja imovinsko-pravnih odnosa na toj trasi, kao i da je za dve faze na trasi koridora završena izrada idejnog projekta. Prema njegovim rečima, nastavlja se priprema idejnih projekata na trasi kroz Novi Sad, od Paragova do Petrovaradina. Kada i to bude gotovo, paralelno sa rešavanjem imovinskih odnosa, projekat će bi biti spreman.
Mirović je rekao da će realizaciju radova na izgradnji koridora preuzeti Vlada Srbije. Dodao je da postoji veliko interesovanje mogućih investitora za ovu saobraćajnicu i da to ne čudi, s obzirom na to da ovim putem dnevno prođe oko 12.000 vozila, od toga više od 700 teretnih.
https://www.youtube.com/watch?v=e5xRwIiRjTA
Počela obnova dela Grebenskog puta na Fruškoj gori
http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... -gori.html
U toku je obnova prve deonice Grebenskog puta na Fruškoj gori, od Iriškog venca do hotela "Norcev", a radovi bi trebalo da budu gotovi u narednih nekoliko nedelja.
Vrednost projekta je oko 50 miliona dinara, a sredstva su, preko Uprave za kapitalna ulaganja Vojvodine, dodeljena Opštini Irig.
"Pripremamo projekat i za nastavak obnove puta, od hotela "Norcev" do Banstola i verujem da će se to raditi naredne godine. S obzirom na to da su, u dogovoru Pokrajinske vlade i Ministarstva saobraćaja, Putevi Srbije preuzeli da obnove deonicu državnog puta od Banstola do Sremskih Karlovaca, tako ćemo, u narednih godinu dana, zaokružiti ovaj putni deo na Grebenskom putu", rekao je pokrajinski premijer Igor Mirović.
Rekonstrukcijom biće omogućena bolja povezanost inđijske i iriške opštine i obezbeđen bezbedniji put ka izletištima i manastirima Fruške gore.
Grebenski put koji se proteže gredom Fruške gore u dužini od oko 57 kilometara posebno je važan za Nacionalni park "Fruška gora", izletnike i ljubitelje ove planine, kao i za razvoj turizma u ovom kraju. Za njegovu kompletnu obnovu, deonicu po deonicu, kako je Mirović rekao, biće potrebne godine.
Mirović je naglasio da nema dovoljno adekvatnih objekata na Fruškoj gori i da se nada da će infrastrukturno ulaganje u rekonstrukciju Grebenskog puta privući i neke privatne inicijative koje će doprineti razvoju ovog dela Srema.
Završen idejni projekat za deo Fruškogorskog koridora
Na pitanje medija koje se odnosi na Fruškogorski koridor (Novi Sad – Ruma sa tunelom kroz Frušku goru), Mirović je rekao da su u republičkom budžetu planirana sredstva za početak finansiranja rešavanja imovinsko-pravnih odnosa na toj trasi, kao i da je za dve faze na trasi koridora završena izrada idejnog projekta. Prema njegovim rečima, nastavlja se priprema idejnih projekata na trasi kroz Novi Sad, od Paragova do Petrovaradina. Kada i to bude gotovo, paralelno sa rešavanjem imovinskih odnosa, projekat će bi biti spreman.
Mirović je rekao da će realizaciju radova na izgradnji koridora preuzeti Vlada Srbije. Dodao je da postoji veliko interesovanje mogućih investitora za ovu saobraćajnicu i da to ne čudi, s obzirom na to da ovim putem dnevno prođe oko 12.000 vozila, od toga više od 700 teretnih.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Putevi u Srbiji
Kakav je taj put od Venca ka Banstolu? Onim delom ka Zmajevcu je moglo da se vozi uz obilaženje rupa, ali nisam išao na tu drugu stranu ka Banstolu.