Vožnja na gas - vaša iskustva

Iskustva u vezi autogasa, preporuke za ugradnju
Odgovori
ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od ljubitelj » 10 Jan 2017, 00:06

Izdvajam link ka opisu TAP da se ne bi zagubio u postu

http://www.ac.com.pl/products-autogas/t ... ap-03/341/

speedplus
Postovi: 34
Pridružio se: 27 Apr 2016, 20:32
Lokacija: Lazarevac

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od speedplus » 10 Jan 2017, 16:36

gasni ECU i varijator paljenja su dva odvojena uređaja i kao takvi mogu raditi jedan nezavisno od drugog,bez obzira kojeg je tipa jedan a kojeg drugi.
Inače postoje i plinski ECU koji već u sebi imaju integrisan varijator paljenja.

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od ljubitelj » 10 Jan 2017, 18:25

Da, kao sto je opisano prethodno.
Nego imas li prakticnog iskustva sa podesavanjem paljenja?

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od gazza » 10 Jan 2017, 22:07

danas sam se u taxiju vozio u lepo ocuvanoj hondi accord type S 2.4 na plin
vrlo impresivno, potrosnja 15 litara po gradu po ovom kijametu napolju
dosta jeftinije od moje astre H sa 1.9 CDTI 150 KS motorom koji ladno ovih dana trosi 10-12 u gradu
kratke relacije, ne stigne da se ugreje, kreni stani. katastrofa.

speedplus
Postovi: 34
Pridružio se: 27 Apr 2016, 20:32
Lokacija: Lazarevac

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od speedplus » 11 Jan 2017, 11:38

ljubitelj je napisao:Da, kao sto je opisano prethodno.
Nego imas li prakticnog iskustva sa podesavanjem paljenja?
Da

Korisnikov avatar
schonenk
Postovi: 1868
Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
Lokacija: beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od schonenk » 11 Jan 2017, 11:44

gazza je napisao:danas sam se u taxiju vozio u lepo ocuvanoj hondi accord type S 2.4 na plin
vrlo impresivno, potrosnja 15 litara po gradu po ovom kijametu napolju
dosta jeftinije od moje astre H sa 1.9 CDTI 150 KS motorom koji ladno ovih dana trosi 10-12 u gradu
kratke relacije, ne stigne da se ugreje, kreni stani. katastrofa.
Jel to pise na bc ili je to ceh na pumpi koji ti je on rekao?

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od ljubitelj » 11 Jan 2017, 16:41

Fino, taman da sebi razjasnim neke nedoumice.
Na koliko stepeni ukupnog pretpaljenja treba na leru,oko 800, da bude podesen ugao pri radu na TNG mesavinu koja je kod nas?

Koji je prema iskustvu optimalni nivo korekcije paljenja pri upotrebi TNG, neki opseg recimo koji si isprobao kroz razlicite obrtaje motora?
Recimo na koliko podesiti na ranije pri 3500 obrtaja. Ukupno koliko, fabricki ugao + varijacija sa TAP uredjajem.

speedplus
Postovi: 34
Pridružio se: 27 Apr 2016, 20:32
Lokacija: Lazarevac

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od speedplus » 17 Jan 2017, 09:31

Ugao paljenja kod motora koji su su upravljani EUJ(ECU) ugao paljenja je u stalnom variranju,u zavisnosti od nivoa opterećenja ,motora,broja obraja,sastava smeše, i još gomile podataka koje EUJ prima,obrađuje kako bi na osnovu toga odredila stepen paljenja.
Sa varijatorom paljenja, ti ne možeš određivati koji stepen paljenja će biti, već koliko će u datom režimu motora,pomeriti standardni ugao paljenja,a koliko je to, to sam određuješ,u okviru nekihdozvoljenih granica.

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Velja » 06 Feb 2017, 08:22

Ko je juče gledao SAT mogao je da sazna neverovatan podatak da kod nas niko ne kontroliše čistoću TNGa
Inspekcija gleda nekoliko osobina uzorka kod uvoznika i daje im sertifikat, ali čvrsti ostatak nakon isparavanja ih ne interesuje.
Masovno se kvare dizne i isparivači, a svi znaju da je isključivi krivac prljavi TNG

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10563
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Sloba » 06 Feb 2017, 09:01

Bio sam svedok kada mi je radjen redovan servis na 20k km. Majstor je iz starog filtera istresao finu kolicinu smeca, nalik prahu iz tonera. To je ono sto ostane u filteru, a koliko prodje dalje, pitanje je za milion dolara.

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od ljubitelj » 06 Feb 2017, 09:38

speedplus je napisao:Ugao paljenja kod motora koji su su upravljani EUJ(ECU) ugao paljenja je u stalnom variranju,u zavisnosti od nivoa opterećenja ,motora,broja obraja,sastava smeše, i još gomile podataka koje EUJ prima,obrađuje kako bi na osnovu toga odredila stepen paljenja.
To se podrazumeva i pitanje se ne odnosi na to. Fabricka mapa ECU kojom upravlja uglom paljenja nije podesena na TNG gorivo vec odredjenu mesavinu benzina. Korekcija te mape je potrebna/ pozeljna i pitanje se odnosi na tu dodatnu korekciju prilaogdjenja za TNG..
speedplus je napisao: Sa varijatorom paljenja, ti ne možeš određivati koji stepen paljenja će biti, već koliko će u datom režimu motora,pomeriti standardni ugao paljenja,a koliko je to, to sam određuješ,u okviru nekihdozvoljenih granica.
Naravno da varijatorom mozes uticati na ugao paljenja za dati rezim motora. Upravo je svrha varijatora pomerati paljenje na ranije ili kasnije tog nekog standardnog fabrickog ugla.

Pitao sam upravo za to koje su neke dozvoljene granice za nasu mesavinu TNG koja imas iz prakse.
2D mapiranje, koliko stepeni ranije pri koliko obrtana u minuti ti odredjujes_

Tek sam sada primetio odgovor, hvala na pomoci.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18943
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Delija » 06 Feb 2017, 09:51

Velja je napisao:Ko je juče gledao SAT mogao je da sazna neverovatan podatak da kod nas niko ne kontroliše čistoću TNGa
Inspekcija gleda nekoliko osobina uzorka kod uvoznika i daje im sertifikat, ali čvrsti ostatak nakon isparavanja ih ne interesuje.
Masovno se kvare dizne i isparivači, a svi znaju da je isključivi krivac prljavi TNG
Gledam i ne verujem :kuku:
Mozemo mi da se smejemo Alvirku, ali covek se bar trudi da nesto uradi.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10462
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od TheWickerMan » 06 Feb 2017, 10:10

U principu na pretakalištima ima filtera ali niko ne kontroliše zaprljanost i finoću. Svaka cisterna ima filter na istakanju ali vozači masovono ga vade da bi brže istakali. I tako...

sent from Huawei P8 Lite using Tapatalk

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15130
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic EU8 1.6 VTEC 2003

Post od Kuzmanovic » 11 Maj 2017, 23:23

trojanac je napisao:Civic bio na tretmanu kod dr. Babića, zbog problema sa lošim plinom. Očistio sve, zamenio filtere, prekontrolisao sve zbog reatesta koji moram da radim u avgustu.
Pitao sam ga gde da sipam, kaže samo MOL. Nije mi baš nigde usput ali gledaću nekako da ga ukombinujem. Inače sipam na Europetrolu najčešće, NIS i OMV ponekad.
Koliko znam, Europetrol nabavlja plin od Mola.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Honda Civic EU8 1.6 VTEC 2003

Post od Heinz » 11 Maj 2017, 23:30

Ma gde ćeš da juriš MOL... Sipaj gde ti je najbliže, pa za godinu dana opet na servis.

Odgovori