DPF i regeneracija
- dag81
- Postovi: 7269
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: partikularni filter
407 je pouzdan auto kad mu izvadis FAP filter i iskljucis EGR, tako pricaju svi iz iskustva.
Samo se pazi sofwera koji ce biti ubacen, tj za to idi kod proverenog majstora.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Samo se pazi sofwera koji ce biti ubacen, tj za to idi kod proverenog majstora.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: DPF i regeneracija
Mislim da je najbolje opcija vadjenje filtera... Ako ga sad ocistim on ce posle nekog vremena opet da s zapusi i sve u krug. Platim odmah sve to i ne razmisljam.
Re: DPF i regeneracija
Najgora opcija je vadjenje filtera i ostecenje sistema na nacin da tezak otrov ispustas sebi i drugima.
Cena tog trovanja je mnogo veca i trajno se placa svakim novim danom.
Sto se tice ciscenja, to uradis sada kako treba i sledeci put za 200,000km. Znaci dugo vremena si miran, u medjuvremenu se sam filter cisti /regenerise uz pravilnu upotrebu.
Uz priblizno istu cenu ispustanja prociscenih gasova u poredjenju sa nekontrolisanim ispustanjem otrova milsim da nema dileme sta bi trebalo odabrati.
Ova sada nastala potreba za zamenom filtera /posebnim dopunskim ciscenjem je verovatno prvo ciscenje od kada je proizveden auto. Nije to nesto sto se ponavlja i ponavlja ukrug.
Cena tog trovanja je mnogo veca i trajno se placa svakim novim danom.
Sto se tice ciscenja, to uradis sada kako treba i sledeci put za 200,000km. Znaci dugo vremena si miran, u medjuvremenu se sam filter cisti /regenerise uz pravilnu upotrebu.
Uz priblizno istu cenu ispustanja prociscenih gasova u poredjenju sa nekontrolisanim ispustanjem otrova milsim da nema dileme sta bi trebalo odabrati.
Ova sada nastala potreba za zamenom filtera /posebnim dopunskim ciscenjem je verovatno prvo ciscenje od kada je proizveden auto. Nije to nesto sto se ponavlja i ponavlja ukrug.
- carov2
- Postovi: 4182
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Prekujuče proveravam nivo ulja, i auto mi javlja da treba da ispustim ulje. Mali servis je radjen pre 3000km, tada je nivo ulja bio na MAX. Sutra ću do majstora, nego čisto da znam šta može da me čeka...da li je komplikovano vađenje DPF-a, 2.0 tdi, cr, 125 kw? Da li znate nekoga u okolini Niša ko je za preporuku, i da li može u Revo u Užicu da se to odradi?
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Ne vozis auto kako treba. Tako je i meni podigao nivo ulja jer je bilo previse kratkih relacija i prekidanja regeneracije.
Kada krene da ti radi regeneraciju(obrtaji, ventilator, vreli izduvni gasovi) vozi ga dok ne zavrsi...
Ili makar jednom nedeljno da se napravi neka tura od 20km da se izduva...
Mislim da ne treba jos uvek da razmisljas o skidanju.
Kada krene da ti radi regeneraciju(obrtaji, ventilator, vreli izduvni gasovi) vozi ga dok ne zavrsi...
Ili makar jednom nedeljno da se napravi neka tura od 20km da se izduva...
Mislim da ne treba jos uvek da razmisljas o skidanju.
- carov2
- Postovi: 4182
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Ma naprotiv, auto se praktično samo na otvorenom i vozi. A nivo ulja sam proverio, vraćajući se iz Kraljeva pre tri dana. Inače jesam prekidao regeneraciju u poslednje vreme...
Kako si ti rešio problem povećanog nivoa ulja?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kako si ti rešio problem povećanog nivoa ulja?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
Zameni ulje, i neka servis vidi stanje filtera
Trebalo bi da može da se očisti
Trebalo bi da može da se očisti
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Mogu da startuju manuelno regen u servisu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: DPF i regeneracija
U nekim slučajevima mogu
Zavisi i od vrste dpf i od načina rada
Servis posetiti, svakako
Ako je uopšte dpf problem
Zavisi i od vrste dpf i od načina rada
Servis posetiti, svakako
Ako je uopšte dpf problem
- carov2
- Postovi: 4182
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Upravo sam preuzeo auto...majstor kaže da je ispustio ulje, ali nije video uopšte da je kvalitet ulja degradiran, i da je veća količina od predviđene bila u autu, vratio je ulje i to je to. Sada kada sam pošao, auto kaže da je nivo ulja nešto iznad minimuma...znači da je i senzor koji meri ispravan. Šta je bilo u pitanju...ne znam, verovatno su mi sipali nešto veću količinu, pre mesec dana, kada sam radio mali servis.
Re: DPF i regeneracija
Majstor je preciznim instrumentom, tj. svojim prstima, očima i nosem, izmerio kvalitet ulja?
Nusprodukt DPF regeneracije je slivanje nafte u karter, povećanje nivoa i razređivanje ulja, našta te zapravo taj senzor i upozorava. Sličan problem može da napravi dizna koja naliva previše nafte, inače ne redak problem da TDI 2.0 motorima ranijih generacija.
Nisi predstavio auto, koji A4 TDI je u pitanju?
Nusprodukt DPF regeneracije je slivanje nafte u karter, povećanje nivoa i razređivanje ulja, našta te zapravo taj senzor i upozorava. Sličan problem može da napravi dizna koja naliva previše nafte, inače ne redak problem da TDI 2.0 motorima ranijih generacija.
Nisi predstavio auto, koji A4 TDI je u pitanju?
- carov2
- Postovi: 4182
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Jeste, majstor je svojim čulima proverio svojstva ulja. Kontam da je dovoljno iskusan da vidi da li ga je nafta razredila, i pametan da se ne igra sa motorom. A i mogao je da mi proda danas 5l vrlo skupog ulja da je imao bar malo sumnje.
Ne znam da li misliš na signaliziranje koje se odnosi na DPF filter, to mi se nije javljalo...u stvari, ništa mi auto nije sam signalizirao, već mi je prilikom provere nivoa ulja, javljao da treba da se ispusti ulje.
A slike auta sam postavljao ranije...A4 B8 je u pitanju, 2009. 170ks.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ne znam da li misliš na signaliziranje koje se odnosi na DPF filter, to mi se nije javljalo...u stvari, ništa mi auto nije sam signalizirao, već mi je prilikom provere nivoa ulja, javljao da treba da se ispusti ulje.
A slike auta sam postavljao ranije...A4 B8 je u pitanju, 2009. 170ks.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
to nije problem, objasnio ti je nidza. to je nusprodukt neodgovarajuceg stila voznje/prekidanja regeneracije.carov2 je napisao: Kako si ti rešio problem povećanog nivoa ulja?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
nemoj da brines DPF ti funkcionise kako treba, kad bude poceo da se prepunjuje i da ti izbacuje gresku, a zatim i u safe mode, onda stvarno imas problem.
Auto sa DPFom mora da se vozi na iole duzu relaciju barem jednom nedeljno, i mora da mu se dopusti da zavrsi regeneraciju kad je zapocne, ili dolazi do tog "problema" koji ti se javio.
Samo prati kad prepoznas da radi regen. makar ga ostavi da radi u mestu dok ne zavrsi...
dobro, majstor je fakticki proverio dal ima nafte u ulju i zakljucio da je sve kako treba.. ali treba bas puno da se pomesa da bi se osetilo
ja sam pre mesec dana primetio da je ulje nekih 50gr preko max, jos nisam otisao da ispustim mrzi me ;D
Re: DPF i regeneracija
Ulje i nafta se rastvaraju jedno u drugom, ne postoji nikakav način da se pipanjem, gledanjem, mirisanjem, utvrdi manja količina jednog u drugom. Moguće da je sipano malo previše na servisu i da ti je sad prijavio ako si na nekom nagibu parkirao auto prvi put, tj. ako nije prijavljivao do sad (nemam pojma kako to funkcioniše kod Audija).
Prati šta se dešava, da simptom ne najavljuje neki ozbiljniji problem sa motorom. Na nedeljnoj bazi proveravaj ulje da se nivo slučajno ne povećava i dalje.
Prati šta se dešava, da simptom ne najavljuje neki ozbiljniji problem sa motorom. Na nedeljnoj bazi proveravaj ulje da se nivo slučajno ne povećava i dalje.
Re: DPF i regeneracija
Drugar uzeo skoro Peugeot 308 2.0 HDI i na dijagnostici mu utvrde da je zaprljan FAP filter. Odradio ciscenje, medjutim sad mu izbacuje FAP filter additive low. Da li je neko imao iskustva i kako se krece cijena za te aditive za Pug?