MPV ili SUV do 15k eura
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
MPV ili SUV do 15k eura
Bez neke preke potrebe sam se primio da menjam auto. Par dana vrteo oglase, nešto i probao pa sad ušla voda u uši i nema nazad Kako stvari stoje, u skorije vreme bi situacija u firmi trebala da se složi pa ću onda moći i da odradim trgovinu. Lizing bi mogao maltene odmah, ali su uslovi za ono što mene interesuje isuviše oštri.
Pošto su više glava uglavnom mudrije nego jedna, zamolio bih da neko da savet, preporuku ili lično iskustvo u vezi moje dileme. Napisaću stvari koje su obavezne tj oko kojih nema kompromisa, a posebno ono što bih voleo ali bih mogao i da progutam drugačiju opciju.
Dakle, šta su zahtevi:
- visoka pozicija sedenja. Limuzine i karavani ne dolaze u obzir ni u jednoj opciji.
- bitan je prostor unutar kabine. Konkretno me sad na traženje novog auta tera problem sa prostorom unutar C-Maxa, iza mene ne može da stane dete u sedištu. Za one koji ne znaju, problem nije u prostoru samog auta nego u mojim gabaritima (skoro 2m visine i (nečitko) kilograma ). Nemam često potrebu za pakovanjem velikog prtljaga pa bih te situacije po potrebi rešavao krovnim koferom.
- motor pristojne snage za takve gabarite, dakle barem 120ks
- za modele kod kojih se isti mogu uspešno i relativno bezbolno popravljati, može i automatski menjač. Za ostale samo manual
- ne stariji od 2011.
Šta su moje preferencije, koje nisu isključive:
- pre bih MPV nego SUV
- nikako ne volim digitalne table, cajger rules
Mislim da je to sve, ako sam šta zaboravio dodaću. Ako nekome pada na pamet neki model ili još bolje - konkretan primerak, neka puca.
Probao sam jedan fenomenalan S-Max, auto je za mene san snova ali je kod konkretnog primerka bio problem što je u vlasništvu fizičkog lica, pa nisam mogao da završim lizing. Kako vreme prolazi i dalje mi zvuči kao po mene najbolja opcija, ali me pomalo plaše gabariti. Maksa mi je sav izgreban i iščukan po parkinzina, a S-Max je em širi em nekih 40cm duži. Tu bi možda boja automobila odradila posao, ali ovaj koji sam gledao je crn. Folija u drugoj boji bi možda bila rešenje. Kako onda ide procedura, jel mora da se menja u saobraćajnoj?
Kolega pre neki dan doveze Škodu Yeti, probao sam je malo po NBGD-u. TFSI motor, iznenadio me kako lepo radi i fino povlači iz malih obrtaja, manuelni menjač ide kao kroz puter. Ali je pod opterećenjem pomalo kilav, ne verujem da bi me na duže staze zadovoljio. Sedi se malo drugačije nego u C-Maxu, ne mogu da ocenim da li bi iza mene bilo mesta za dete u sedištancetu.
Honda CR-V mi je isto zapala za oko, pročitao sam obe teme na forumu. Tu bih najverovatnije išao na dizel varijantu. Iako je dizel od 2200 kubika, razliku od 300e kod registracije bih svakako nivelisao u potrošnji. Ne bih se usudio da vozim toliki auto na benzin, vozim nekih 15-20k km godišnje od čega je mnogo u gradu i tu bi benzin verovatno otišao u nebesa. Gde bih Hondu u BG-u održavao kako dolikuje, a da nije Delta ili neki drugi ovlašćeni?
Drugar sa auto placa mi hvali Nissan Qashqai. Ovaj običan mi se unutra učinio skučen, a verzija +2 valjda ima samo veći gepek? Gde bih Nissana održavao?
VW Touran je razumski možda i najbolja opcija, probao sam nabrzaka i iza mene ima sasvim dovoljno mesta. Za VW imam i sasvim dobrog majstora. Mana je što su kao kutije, totalno bezlični, npr napucaju ga opremom a spolja je komplet crn bez ijedne lajsne ili nečega da razbije monotoniju.
Itd... Čisto da po ovoj vrućini ne bude dosadno
Pošto su više glava uglavnom mudrije nego jedna, zamolio bih da neko da savet, preporuku ili lično iskustvo u vezi moje dileme. Napisaću stvari koje su obavezne tj oko kojih nema kompromisa, a posebno ono što bih voleo ali bih mogao i da progutam drugačiju opciju.
Dakle, šta su zahtevi:
- visoka pozicija sedenja. Limuzine i karavani ne dolaze u obzir ni u jednoj opciji.
- bitan je prostor unutar kabine. Konkretno me sad na traženje novog auta tera problem sa prostorom unutar C-Maxa, iza mene ne može da stane dete u sedištu. Za one koji ne znaju, problem nije u prostoru samog auta nego u mojim gabaritima (skoro 2m visine i (nečitko) kilograma ). Nemam često potrebu za pakovanjem velikog prtljaga pa bih te situacije po potrebi rešavao krovnim koferom.
- motor pristojne snage za takve gabarite, dakle barem 120ks
- za modele kod kojih se isti mogu uspešno i relativno bezbolno popravljati, može i automatski menjač. Za ostale samo manual
- ne stariji od 2011.
Šta su moje preferencije, koje nisu isključive:
- pre bih MPV nego SUV
- nikako ne volim digitalne table, cajger rules
Mislim da je to sve, ako sam šta zaboravio dodaću. Ako nekome pada na pamet neki model ili još bolje - konkretan primerak, neka puca.
Probao sam jedan fenomenalan S-Max, auto je za mene san snova ali je kod konkretnog primerka bio problem što je u vlasništvu fizičkog lica, pa nisam mogao da završim lizing. Kako vreme prolazi i dalje mi zvuči kao po mene najbolja opcija, ali me pomalo plaše gabariti. Maksa mi je sav izgreban i iščukan po parkinzina, a S-Max je em širi em nekih 40cm duži. Tu bi možda boja automobila odradila posao, ali ovaj koji sam gledao je crn. Folija u drugoj boji bi možda bila rešenje. Kako onda ide procedura, jel mora da se menja u saobraćajnoj?
Kolega pre neki dan doveze Škodu Yeti, probao sam je malo po NBGD-u. TFSI motor, iznenadio me kako lepo radi i fino povlači iz malih obrtaja, manuelni menjač ide kao kroz puter. Ali je pod opterećenjem pomalo kilav, ne verujem da bi me na duže staze zadovoljio. Sedi se malo drugačije nego u C-Maxu, ne mogu da ocenim da li bi iza mene bilo mesta za dete u sedištancetu.
Honda CR-V mi je isto zapala za oko, pročitao sam obe teme na forumu. Tu bih najverovatnije išao na dizel varijantu. Iako je dizel od 2200 kubika, razliku od 300e kod registracije bih svakako nivelisao u potrošnji. Ne bih se usudio da vozim toliki auto na benzin, vozim nekih 15-20k km godišnje od čega je mnogo u gradu i tu bi benzin verovatno otišao u nebesa. Gde bih Hondu u BG-u održavao kako dolikuje, a da nije Delta ili neki drugi ovlašćeni?
Drugar sa auto placa mi hvali Nissan Qashqai. Ovaj običan mi se unutra učinio skučen, a verzija +2 valjda ima samo veći gepek? Gde bih Nissana održavao?
VW Touran je razumski možda i najbolja opcija, probao sam nabrzaka i iza mene ima sasvim dovoljno mesta. Za VW imam i sasvim dobrog majstora. Mana je što su kao kutije, totalno bezlični, npr napucaju ga opremom a spolja je komplet crn bez ijedne lajsne ili nečega da razbije monotoniju.
Itd... Čisto da po ovoj vrućini ne bude dosadno
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Meni je licno moj C Max najprakticniji.
Nije dugacak a ima sasvim dovoljno prostora za moje potrebe.
Plus izbacim kokiko hocu sedista kada prevozim nesto gabaritno.
Siri je od Focusa, kao D klasa je. 185 cm bez retrovizora.
Nije dugacak a ima sasvim dovoljno prostora za moje potrebe.
Plus izbacim kokiko hocu sedista kada prevozim nesto gabaritno.
Siri je od Focusa, kao D klasa je. 185 cm bez retrovizora.
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Na ovo ti je odgovor samo S-max. Ostalo je manjih gabarita ili bezveze. Yeti je relativno mali, TSI motori su sranje, TDI skupi, nissan ( ime ne znam da mu napišem ) koliko znam i nije baš prostran,a možeš ga održavati kod reno majstora ako je dizel ako je benzinac ni ne treba održavanje , honda je OK ako nađeš neku dobru, tourana neču ni da komentarišem
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Šta je kod TDI motora skupo, tj skuplje nego kod TDci? Konkretno mi je bošista rekao da su kod VW dizne kvalitetnije, za zamajac nisam čuo da je iko kukao kao kod Forda, a DSG menjač se opravlja za par stotina eura. Fordov automatik se ne opravlja nego bih kad rikne morao da ga vadim i stavljam manualni, to je zahvat od preko 1000e.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Day Walker
- Postovi: 23443
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Suzuki Vitara ili S-Cross?
Mozda Renegade?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mozda Renegade?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Ako sam dobro razumeo, ti planiras da promenis boju auta da bi mogao da ga ceses po parkinzima a da se to sto manje vidi? Razmisli o parking senzorima.
Sta je sa Ford Kugom?
Sta je sa Ford Kugom?
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Evo nekoliko novijih MPVova
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 7&cache=no
Plus ako moze za tu cifru moze da se ugura najvise bi isao na BMW 2 active tourer http://www.autoweek.nl/auto/78310/bmw-2 ... ive-tourer
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 7&cache=no
Plus ako moze za tu cifru moze da se ugura najvise bi isao na BMW 2 active tourer http://www.autoweek.nl/auto/78310/bmw-2 ... ive-tourer
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Skup je sam auto sa TDI motorom, pažljivo čitaj . Zamajci su inače dosta problematični kod VW ( dobro više manje kod svih dizela su problem ) ostalo je OK kod 2.0 TDI motora, ali kao što sam rekao, sam auto je skup.Vladapetr je napisao: ↑27 Avg 2017, 13:59Šta je kod TDI motora skupo, tj skuplje nego kod TDci? Konkretno mi je bošista rekao da su kod VW dizne kvalitetnije, za zamajac nisam čuo da je iko kukao kao kod Forda, a DSG menjač se opravlja za par stotina eura. Fordov automatik se ne opravlja nego bih kad rikne morao da ga vadim i stavljam manualni, to je zahvat od preko 1000e.
Malo je toDay Walker je napisao: ↑27 Avg 2017, 14:42Suzuki Vitara ili S-Cross?
Mozda Renegade?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 2146
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: MPV ili SUV do 15k eura
+1 za s-max, jedino sto moze da te odbije od njega je lose iskustvo sa c-maxom pa je mozda bolje da promenis maru, bar iz principa
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Ja sam C-Maxom više nego zadovoljan, prvenstveno zbog toga i majstora koje sam upoznao ne bih da menjam marku ako ne budem morao.
@maniaxx:
Pa nije skup, jer je cena ista ili nešto veća za npr Tourana i Sharana kao za dobar S-Max. Isto tako, Tiguan je samo nešto skuplji nego Kuga.
BMW MPV mi je drastično van budžeta.
Kuga je isto u razmatranju, samo me kod novijih opasno nervira komandna tabla.
@maniaxx:
Pa nije skup, jer je cena ista ili nešto veća za npr Tourana i Sharana kao za dobar S-Max. Isto tako, Tiguan je samo nešto skuplji nego Kuga.
Renegade mi je interesantan ali je zadnja klupa tesna. Pretpostavljam da je za S-Cross isto, nisam našao u oglasima. Vitara ima jedna benzinac i jedna Grand, koja nazad isto deluje problematično.Day Walker je napisao:Suzuki Vitara ili S-Cross?
Mozda Renegade?
BMW MPV mi je drastično van budžeta.
Ne češem ga ja, mene udaraju i češu osudjen sam na parkiranje na 3 extremno frekventne lokacije. Sa drugom bojom bi to bilo manje vidljivo.igor_harris je napisao:Ako sam dobro razumeo, ti planiras da promenis boju auta da bi mogao da ga ceses po parkinzima a da se to sto manje vidi? Razmisli o parking senzorima.
Sta je sa Ford Kugom?
Kuga je isto u razmatranju, samo me kod novijih opasno nervira komandna tabla.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Vlado, opet ne čitaš dobro.
Da ponovim, pisao sam za Yetija, koji je OK izbor ako ti nije mali ( a mislim da jeste ), ali sa TSI motorom je sranje ( mislim motor je sranje ), a sa TDI motorima je dosta skup ( skuplji ).
Jasnije?
Inače po meni ovde S-max ni nema konkurencije, imaš dobrog majstora, znaš šta da očekuješ, avto se super vozi. Sad samod a nađeš lepog za dobru cenu i vamos.
Da ponovim, pisao sam za Yetija, koji je OK izbor ako ti nije mali ( a mislim da jeste ), ali sa TSI motorom je sranje ( mislim motor je sranje ), a sa TDI motorima je dosta skup ( skuplji ).
Jasnije?
Inače po meni ovde S-max ni nema konkurencije, imaš dobrog majstora, znaš šta da očekuješ, avto se super vozi. Sad samod a nađeš lepog za dobru cenu i vamos.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Sve 5 Yeti sa TDI motorom koji meni treba je toliko redak da sam prebacio kako misliš na Tourana ili nešto drugo iz VW game.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: MPV ili SUV do 15k eura
A promaja, turbina, DPF, EGR... Imamo mi babe vracare koje izlivaju stavu u tim slucajevima, I onda dete moze mirno da spava.
Zamajac te ili ne dotakne u toku eksploatacije auta ili jednom dotakne. Danas svaki drugi auto ima I zamajac i sve pobrojano u prvoj recenici, izuzev drzavnog neprijatelja - promaje. Ako se neko pasi sve pobrojanog, onda Kragujevacki Punto 1.2b (Sasa, nemoj pogresno shvatiti )I miran san. A za problem sa promajom vec misli BIA sta nam je ciniti. Za sad se radi na prikupljanju operativnih informacija.
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Čisto zbog manje glavobolje prilikom parkiranja.
https://www.polovniautomobili.com/putni ... ngo-16-hdi
https://www.polovniautomobili.com/putni ... ngo-16-hdi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: MPV ili SUV do 15k eura
Dodaj malo i resi problem na pravi nacin - http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -kupljovde