Kako je nema kad je kroz svaki treći post provlačiš kao argument da si u pravu?nidza je napisao:Pusti moju računicu, nema je ovde, niti je bitna, zašto se uopšte spominje? Bitno je da je ima i da kupac novog dizel bimera zna šta dobija i čega se sve odriče po cenu niže potrošnje i (upitno) bolje postprodaje.
Što se postprodaje tiče, pogotovo po razvijenim zemljama, imam drugačije mišljenje. Mislim da će gore proći oni koji danas odluče da kupe dizel. Trend je u ozbiljnom padu, ljudi gledaju u budućnost, a jedino što vide je neku novu zabranu za dizel, što će ozbiljno da utiče na prodajnu cenu. Predlažem da nastavimo u adekvatnoj temi, ostavio sam link iznad.
Ti očigledno nemaš mnogo iskustva sa modernim R6 i V6 dizelima, kad ih u startu odbacuješ kao nešto loše. Kad smo kod Bimmera, ok je benzinac ali je mit da dobijaš nešto specijalno izborom benzinca slične snage i kubikaže. Odlično povlače i jedan i drugi. To je više stvar navike i ukusa.
Što se postprodaje tiče, pustite naklapanja Blica i Kurira. Nisu Nemci ludi da pucaju sebi u nogu. Većina prodatih luksuznih automobila D i višeg segmenta su dizeli... posebno važi za SUV klasu a jasno je da je tu mnogo veća zarada nego kod npr. Oktavije 1.0 TSI. Pa Mercedes je u prethodne dve godine predstavio dva potpuno nova dizel motora...
Kad dođe na red cišćenje EUR 6 dizela sa ulica, neće bolje proći ni benzinci. Jedino će vlasnici hibrida da (možda) profitiraju.