Lancia kappa 3.0 POMOĆ
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Da krenemo da su motori razliciti.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Ljudi hvala na svemu, i pokrenutoj diskusiji. Verovatno imate bitnijih stvari od moje gnjavaze.
Zamolio bih Snoork-a, ukoliko moze da pomogne oko saveta, obzirom da neko spomenu da ima ili je imao takav auto.
Inace 2.0 ne bih zeleo,mada ima par solidnih. Pripremam za ovaj auto dosta ulaganja, tako da gledam da pri kupovini prodjem jeftinije.
Zamolio bih Snoork-a, ukoliko moze da pomogne oko saveta, obzirom da neko spomenu da ima ili je imao takav auto.
Inace 2.0 ne bih zeleo,mada ima par solidnih. Pripremam za ovaj auto dosta ulaganja, tako da gledam da pri kupovini prodjem jeftinije.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Od mene podrška za V6 Kappu. Za mene lengdendarni auto.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Zato što mu verujem, rekao je da nije.Heinz je napisao:Zašto misliš da nije isto vozilo u pitanju?
Mada..
@Kljajic
Ukoliko si spreman da osvežiš auto koji kupiš, onda nećeš da pogrešiš ukoliko kupiš taj primerak. Ja imam Kappu, dizel, i tu sam ukoliko ti treba bilo kakva pomoć.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Heinz, Carov2, samo sam napisao da nisam ja vlasnik, ali da ga poznajem. To je moj ćale, a jeste isti auto o kome sam pisao ranije na forumu. Najbolje sve oko gledanja, vožnje, kupovine, dogovoriti direktno sa njim.
Ђенерал Јанковић
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Sad me ne bi čudilo da ti je Kljajić ćale...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Sad smo razjasnili , ko je ciji.
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Neki od majstora za pregled auta, ili neko sa foruma, isao bih da probam auto, ali da ne idem sam kao curan, posto o ovom motoru bas neznam nista?
Kako treba da radi, itd...
Kako treba da radi, itd...
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Pošto je Alfin motor u pitanju, možeš da odeš do servisa AMAG koji je tu blizu (ako je auto na Dušanovcu). Samo što kod njih ne može tek da se bane, nego moraš da dogovoriš termin.
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Evo utisaka :
Snork-ove informacije su tacne, auto je sa pravom kilometrazom.
Majstor je bio samnom (alfisti znaju Aleksu)
Auto je mehanici i limarijskog pristojan za ovu cenu, opremu, motor.
Ulaganja su sledeca:
registracija 400
servis mali, sa zamenom svih kaiševa , vodene pumpe, servis alnasera, alternatora, zamenama termostata, kocionog ulja, ulja u menjacu , setvu, sitnica oko termo davaoca, pregledom trapa, guma sa reglazom, antifriza, ispiranje rezervoara i servisom dizni- oko 1200
Ovo iznad navodim jer auto stoji vise od 3 godine, nije u eksploataciji, bez obzira na povremeno paljenje. Dodatno prenos vlasništva, mozda zadnji lonac i ako se nadje dodatni gremlin za zamenu jos oko 100.
Tako da je to minimum oko 1500.
Dalje :
Auto je komplet farban , posle sudara, 2008.,otpozadi je udaren prilično, ispucao git na zadnjem braniku i gepeku, zadnjim polustranicama, krov ceo matiran, dakle jos oko 300-400 u farbanje.
Takodje da Heinz ili ko vec, ispade u pravu, da bi se malo udahnuo duse ovom sestara v6, potrebno je oko 2000. Naravno, potrebno je ispod uraditi zastoju jer ima površinske korozije od stajanje i zameniti par stvari u enterijeru-gumena dugmad na konzoli, rucica menjaca, eventualno oporaviti senzore zadnjih amortizera kupovinom novih obzirom da sport mode ili elektronsko podešavanje zadnjeg ogibljenja ne radi.
Da sumiram, ovo gore je napisano razumom jer je tako kako je, a v6 se kupuje srcem. Ukupna ulaganja i cena auta, da bi ovakav auto lici na nesto sigurno, bezbedno i mocno bi izasla na oko 3.000. O daljoj prodaji ne bi nikada ni razmislio. Sada sam na 50/50,za kupovinu, mnogo sam blizi bio posle nedelje.
Auto bi kao sto sam rekao sluzio za povremena, sigurna i dalja putovanja. Jer u svakom trenutku hocu da znam sta vozim
Sta bi ste vi uradili????
Kupovina da ili ne????
Snork-ove informacije su tacne, auto je sa pravom kilometrazom.
Majstor je bio samnom (alfisti znaju Aleksu)
Auto je mehanici i limarijskog pristojan za ovu cenu, opremu, motor.
Ulaganja su sledeca:
registracija 400
servis mali, sa zamenom svih kaiševa , vodene pumpe, servis alnasera, alternatora, zamenama termostata, kocionog ulja, ulja u menjacu , setvu, sitnica oko termo davaoca, pregledom trapa, guma sa reglazom, antifriza, ispiranje rezervoara i servisom dizni- oko 1200
Ovo iznad navodim jer auto stoji vise od 3 godine, nije u eksploataciji, bez obzira na povremeno paljenje. Dodatno prenos vlasništva, mozda zadnji lonac i ako se nadje dodatni gremlin za zamenu jos oko 100.
Tako da je to minimum oko 1500.
Dalje :
Auto je komplet farban , posle sudara, 2008.,otpozadi je udaren prilično, ispucao git na zadnjem braniku i gepeku, zadnjim polustranicama, krov ceo matiran, dakle jos oko 300-400 u farbanje.
Takodje da Heinz ili ko vec, ispade u pravu, da bi se malo udahnuo duse ovom sestara v6, potrebno je oko 2000. Naravno, potrebno je ispod uraditi zastoju jer ima površinske korozije od stajanje i zameniti par stvari u enterijeru-gumena dugmad na konzoli, rucica menjaca, eventualno oporaviti senzore zadnjih amortizera kupovinom novih obzirom da sport mode ili elektronsko podešavanje zadnjeg ogibljenja ne radi.
Da sumiram, ovo gore je napisano razumom jer je tako kako je, a v6 se kupuje srcem. Ukupna ulaganja i cena auta, da bi ovakav auto lici na nesto sigurno, bezbedno i mocno bi izasla na oko 3.000. O daljoj prodaji ne bi nikada ni razmislio. Sada sam na 50/50,za kupovinu, mnogo sam blizi bio posle nedelje.
Auto bi kao sto sam rekao sluzio za povremena, sigurna i dalja putovanja. Jer u svakom trenutku hocu da znam sta vozim
Sta bi ste vi uradili????
Kupovina da ili ne????
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Meni su udarana kola neprihvatljiva prilikom izbora...
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
To je odluka koju moraš sam da doneseš. Nama je lako da ovde pričamo jer ne trošimo svoje pare, neko voli ili ne voli taj auto, pa ima ili nema neku emociju za njega, a pored svega nismo ga ni videli. Razmisli, uključi glavu i srce i preseci.
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
Nisam spominjao cifre, ali mogu sada: neka je 300-400€ cifra za veliki servis i zamenu ulja i tečnosti. Ova dva elektroremonta ako su potrebna nisu više od 200€.
Ne znam koje gume nosi?
Ne znam koje gume nosi?
Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ
khmftj je napisao:Ostavio bih bar 1500-2000e za ulaganja ako mislis da vozis taj auto kako dolikuje
To je odlican auto za putovanja al isto tako je i italijan koji te tako na povremenim putovanjima moze debelo iznenaditi pa bi i bio solidan rizik voziti ga retko pa da tek na putovanju provalis novi problem. Bar mesec dana ga voziti cesce pred put pa onda bez brige putovati.