Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ne stižem da odgovorim, jer generalno, nisam više toliko prisutan na forumima, posao se proširio, kao i porodica, znači slobodnog vremena nula bodova..
Idemo redom:
1. Forma - da, znam ih naravno, i to dobro, dugo sarađujemo na polju delova, zajedno smo u Motoo priči, i jednostavno, ja sa njima imam odličan odnos.
Kako rade sa kupcima, i slično, ja to nikad ne volim da komentarišem, jer rad sa ljudima je najteži, tako da uvek može da se desi nešto, ne možeš zadovoljiti svakog kupca.
2. Kia i Hyundai - kao mehanički blizanci, DA, IMAJU FABRIČKI PROBLEM U JEDNOJ SERIJI SA LANCEM, sam vlasnik Forme je imao Ceed 1.4 kupljen nov i to je uradio na 60k km. To je samo jedna serija, ne možemo uhvatiti traga kada tačno, jednostavno čuje se i menja se.
3. Lanac neće pući, ali će se istegnuti toliko i preskočiće taman za jedan, dva zuba, što je adekvatno situaciji kad pukne kaiš.
Postoji naravno i španer, koji zateže, ali ni on nije svemoćan.
Ljubitelj je nominalno u pravu, ali ne može se generalizovati, tako da u slučaju ovog 1.4 motora nije.
Sama fabrika nije priznala grešku, jedino ako je bilo problema u garanciji, to su menjali, ali čisto sumnjam da je to bilo serijski.
4. Ne mogu oni dijagnostikom da vide istegnutost lanca, ali mogu da isprate parametre ubrizgavanja i još ponešto, pa da na osnovu toga vide paljenje i da na osnovu toga, plus fizički pregled, daju ocenu da li je za zamenu ili ne...
5. Meni se na novom Dmax koji stoji na placu uhvati površinska rđa, ništa što par divljačkih kočenja neće podmazati..
6. Postoji sistem ručne kočnice sa dobošima unutar diskova, to je ređi sistem, ali ga azijati vole, retko se menjaju, i često papreno koštaju te pakne, dok ti pločice i diskovi služe za klasično kočenje. To se prepozna po tome što je srce diska dosta veće od glavčine...
7. Za ponudu za menjanje traženh delova zoveš servis za ponudu.
8. Nažalost, letve u zadnje vreme dosta imaju problema, i to ne samo Hyundai, pri čemu mislim na luft u volanu, a ne na curenje letve...
9. Kraj spone jeste jedna obična šipka koja neće propasti nikad, ali ono što hoće jeste kugla unutar spone, koja crkne bez ikakvih problema, tako da je to deo koji se menja itekako.
Ne znam da li sam obuhvatio sva pitanja...
Idemo redom:
1. Forma - da, znam ih naravno, i to dobro, dugo sarađujemo na polju delova, zajedno smo u Motoo priči, i jednostavno, ja sa njima imam odličan odnos.
Kako rade sa kupcima, i slično, ja to nikad ne volim da komentarišem, jer rad sa ljudima je najteži, tako da uvek može da se desi nešto, ne možeš zadovoljiti svakog kupca.
2. Kia i Hyundai - kao mehanički blizanci, DA, IMAJU FABRIČKI PROBLEM U JEDNOJ SERIJI SA LANCEM, sam vlasnik Forme je imao Ceed 1.4 kupljen nov i to je uradio na 60k km. To je samo jedna serija, ne možemo uhvatiti traga kada tačno, jednostavno čuje se i menja se.
3. Lanac neće pući, ali će se istegnuti toliko i preskočiće taman za jedan, dva zuba, što je adekvatno situaciji kad pukne kaiš.
Postoji naravno i španer, koji zateže, ali ni on nije svemoćan.
Ljubitelj je nominalno u pravu, ali ne može se generalizovati, tako da u slučaju ovog 1.4 motora nije.
Sama fabrika nije priznala grešku, jedino ako je bilo problema u garanciji, to su menjali, ali čisto sumnjam da je to bilo serijski.
4. Ne mogu oni dijagnostikom da vide istegnutost lanca, ali mogu da isprate parametre ubrizgavanja i još ponešto, pa da na osnovu toga vide paljenje i da na osnovu toga, plus fizički pregled, daju ocenu da li je za zamenu ili ne...
5. Meni se na novom Dmax koji stoji na placu uhvati površinska rđa, ništa što par divljačkih kočenja neće podmazati..
6. Postoji sistem ručne kočnice sa dobošima unutar diskova, to je ređi sistem, ali ga azijati vole, retko se menjaju, i često papreno koštaju te pakne, dok ti pločice i diskovi služe za klasično kočenje. To se prepozna po tome što je srce diska dosta veće od glavčine...
7. Za ponudu za menjanje traženh delova zoveš servis za ponudu.
8. Nažalost, letve u zadnje vreme dosta imaju problema, i to ne samo Hyundai, pri čemu mislim na luft u volanu, a ne na curenje letve...
9. Kraj spone jeste jedna obična šipka koja neće propasti nikad, ali ono što hoće jeste kugla unutar spone, koja crkne bez ikakvih problema, tako da je to deo koji se menja itekako.
Ne znam da li sam obuhvatio sva pitanja...
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Nisu ga gledali fizicki, samo dijagnostika.
Znaci CUCE SE, pokazace da nesto nije u redu pre nego sto rikne ? Rekao je da na uzbrdici probamo da u drugoj nabijemo gascinu pa kao ako tu ima knedlu I to je jedan znak. Mi probali a Hyundai cupa.
Znaci CUCE SE, pokazace da nesto nije u redu pre nego sto rikne ? Rekao je da na uzbrdici probamo da u drugoj nabijemo gascinu pa kao ako tu ima knedlu I to je jedan znak. Mi probali a Hyundai cupa.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Zivko, uzeo sam skoro Aurisa 1,6 godiste 2011/2012, 35.000km.
Provozao sam prvih par 1000 km, i imam utisak da se ipak oseti neki luft na volanu, kad je los put, kao i klik kad se volan u ravnosteznom polozaju mota u levo, dok auto stoji, u voznji se ovo jaako retko oseti.
Posto sam upoznat da je to uobicajen problem za Aurisa, da li ima svrhe da se bakcemo stim, i da li moze da se resi, bez da se menja pola auta?
Provozao sam prvih par 1000 km, i imam utisak da se ipak oseti neki luft na volanu, kad je los put, kao i klik kad se volan u ravnosteznom polozaju mota u levo, dok auto stoji, u voznji se ovo jaako retko oseti.
Posto sam upoznat da je to uobicajen problem za Aurisa, da li ima svrhe da se bakcemo stim, i da li moze da se resi, bez da se menja pola auta?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Koljemo svinju radi buta, to je taj sindrom.
Možemo pogledati, ali i na kolima sa preko 100k km sa sličnim simptomima, nije se isplatilo..
Što bi rekli, pojačaj muziku...
Možemo pogledati, ali i na kolima sa preko 100k km sa sličnim simptomima, nije se isplatilo..
Što bi rekli, pojačaj muziku...
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Zivko, hvala na pravom odgovoru.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ja znam da više Toyotu kupovati neću
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Kod mene se isplatilo zamenom kardana konacno ali je I zamena caure letve imala efekta. Citao sam na Toyota forumu da su caure I njima problem.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ma u principu nemam zivce da se vise sa time zmalacujem, ako njih (Toyotu) nije sramota da naprave delove koji su toliko loseg kvaliteta, sta ja tu mogu da uradim, da se polomim,pa za par godina opet da proluftira....
Obzirom da je to cesta pojava na tom autu, nema tu sta pametno da se uradi, sem da se pomirim, da je to taj kvalitet ...
Drago mi je da je nisam novu kupio
Obzirom da je to cesta pojava na tom autu, nema tu sta pametno da se uradi, sem da se pomirim, da je to taj kvalitet ...
Drago mi je da je nisam novu kupio
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Nažalost, sve manje i manje je Made in Japan modela, sve više ih je sa evropskim pasošem.Heinz je napisao:Ja znam da više Toyotu kupovati neću
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Smradovi stavljaju evropske delove, pogotovo nemacke.
- shandu90
- Postovi: 12331
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Tu je nemacki samo pecat, sve je to mejd in cajna.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Da li ste imali slučaj zamene SCV ventila na 2.0 d4d (1CD-FTV) motoru?
Koji bi bili simptomi?
Koji bi bili simptomi?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
@Neo:
Kazu majstori da smo davno imali slucaj.
A sto se tice simptoma , bili bi sl. : gasenje u voznji , gubljenje snage , tesko paljenje ili izostanak paljenja, ubacivanje u safe mod.
Znaci simptomi obicno isti kao i kad ne valja turbina ili ventil na istoj.
Odgovor mog servisa..
Kazu majstori da smo davno imali slucaj.
A sto se tice simptoma , bili bi sl. : gasenje u voznji , gubljenje snage , tesko paljenje ili izostanak paljenja, ubacivanje u safe mod.
Znaci simptomi obicno isti kao i kad ne valja turbina ili ventil na istoj.
Odgovor mog servisa..
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Hvala na odgovoru.
Imam problem gubljenja snage preko 3k rpm. Ali gubi se na mahove, znaci od 3 do 4k obrtaja vise puta povuce i izgubi snagu.
EGR nije, ciscen je 2x.
Ako je turbina, da li bi vukao super do 3k obrtaja? Nije prijavljivao nikakvu gresku.
Na stranim forumima se cesto pominju ti ventili kao resenje tog problema. Navodno su fabricki losi ventili. Blueprint je izbacio neke bolje.
Imam problem gubljenja snage preko 3k rpm. Ali gubi se na mahove, znaci od 3 do 4k obrtaja vise puta povuce i izgubi snagu.
EGR nije, ciscen je 2x.
Ako je turbina, da li bi vukao super do 3k obrtaja? Nije prijavljivao nikakvu gresku.
Na stranim forumima se cesto pominju ti ventili kao resenje tog problema. Navodno su fabricki losi ventili. Blueprint je izbacio neke bolje.