Vožnja na gas - vaša iskustva
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ima više motora 1.6 opel: monopoint 1,6 8v, full ubrizgavanje 1.6 8v(ali kod nas jako retko može da se nađe)-koliko znam odličan motor, a ima i snage, i 16. 16v. On troši ulje, fabrički.
Osim toga, motor je OK. Ako mu ne smeta da povede malo više računa, može da ga uzme, on je možda ok za vekrtu.
Osim toga, motor je OK. Ako mu ne smeta da povede malo više računa, može da ga uzme, on je možda ok za vekrtu.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ne trosi ni svaki Opelov 1.6 16v ulje. Trosi ga z16xe dok z16xep ne trosi. To je onaj twinport.
Z16xe imam u Astri i realno smara malo ta kontrola ali +1 da je motor kao motor dobar i da ne naci da je produvao ili sl. Takav je od kad izadje iz fabrike. Drugar (automehanicar) ga ima bas u Vectri B,iskarikao ga je i resio je problem. Licno,Vectru B bih izbegavao iz drugog razloga,rdja joj je dobar drug. Ne znam kako ali Opel je i kod Vectre B restyling jos petljao s korozijom dok kod Astre G nije iako su isle paralelno.
Z16xe imam u Astri i realno smara malo ta kontrola ali +1 da je motor kao motor dobar i da ne naci da je produvao ili sl. Takav je od kad izadje iz fabrike. Drugar (automehanicar) ga ima bas u Vectri B,iskarikao ga je i resio je problem. Licno,Vectru B bih izbegavao iz drugog razloga,rdja joj je dobar drug. Ne znam kako ali Opel je i kod Vectre B restyling jos petljao s korozijom dok kod Astre G nije iako su isle paralelno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Znaci sve ok, a ne valja.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Znam, ali mislim da ti noviji motori nisu isli u vektru b. Izasao sam iz te price, tako da verovatno gresim.
Twinport 1.4 i 1.6 su isli u astre classic, tj restajling ja mislim a to je par godina kasnije posle vektre...
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30063
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Da je ok, nije. Neko tu nešto muti. Ja danas opet teram auto kod Babića na čišćenje, posle 6 meseci od prethodnog. Kaže muka mu je više od toga.
Posetite www.garaza.rs !
- Saša
- Postovi: 13095
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Crva nije ni bilo.
Joooj, kako nam Hrvatska ili Bosna nisu malo bliže... litra više kod nas ne bih nasuo.
Joooj, kako nam Hrvatska ili Bosna nisu malo bliže... litra više kod nas ne bih nasuo.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Za tng se ne isplati prelazak granice, osim ako boca nije 50l.
Meni je Bosna relativno blizu, ali bih tamo otisao samo za pun rezervoar benzina. Tu stvarno jeste usteda osetna.
Meni je Bosna relativno blizu, ali bih tamo otisao samo za pun rezervoar benzina. Tu stvarno jeste usteda osetna.
Сад му није ништа...
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Svakako je i to neprakticno, taman ziveo 3-4 km od granice. Kakav je tng u RS, imas li kakvih informacija?
Сад му није ништа...
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Prvi put cu imati u posedu benzin/gas vozilo, tj zeni sam ga namenio, pa me zanima gde je najbolje sipati u BGD?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30063
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Babić kaže MOL, a tebi je blizu pa probaj kod njih.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Kvalitet je ok, isto kao i u drugim zemljama po EuroNormi.
Analize su izvrsene od strane nezavisne laboratorije, brojke su poznate. Nema dileme da su svi uzorci po kvalitetu u svemu zadovoljili opsti vazeci evropski standard.
"Problem" se javlja kod nekih ugradnji, sa nekim uredjajima, pri nekim nizim temperaturama a konstatovan je u Bugarskoj, Nemackoj, Italiji, Poljskoj,.. kod manjeg broja korisnika sto direktno ukazuje da kvalitet gasa verovatno nije problem vec nesto drugo. Milioni vozila su uzorak i stotine hiljada tona potrosnje.
Velika vecina korisnika nema problema ili se ne zali jer i ne zna da ima neki problem.
Sto hladnija klima to raste broj prijava problema u radu.
Moze da bude i do podesavanja samog uredjaja, svako podesava kako mu se prohte i kako misli da treba da nasteluje.
Kod mene i dalje nikakav problem a taman za 3.000km bi trebao da izvrsim redovnu zamenu ulozaka dizni prema preporuci proizvodjaca.
Ja cu ipak samo obaviti kontrolu stanja i necu menjati sve dok radi kako treba.
Najvise trosim Gazprom-NIs.
Iskustvo od prvog ciscenja isparivaca na oko 40.000km kada je bio zapusen talogom i promene radnih parametara na drugom ciscenju (opet posle 40.000km) se nije ponovilo.
Zavoli je bio tek sa minimalno taloga. Ciscenje nije ni bilo potrebno ali kada sam vec radio remont zamene glavnog ventila, sigurnosnog ventila i membrani bila bi glupost ne ocistiti vec sve otvoreno. Zavoli Zeta.
Sa ovim iskustvom 10godisnjeg koriscenja vise se ne bi vracao na ranija podesavanja uredjaja postavljena prema savetima ovdasnjih majstora koje sam kontaktirao jos tokom ugradnje sekventa 2007. Moja podesavanja su se meni pokazala boljim ili je TNG postao u medjuvremenu cistiji i kvalitetniji.
Analize su izvrsene od strane nezavisne laboratorije, brojke su poznate. Nema dileme da su svi uzorci po kvalitetu u svemu zadovoljili opsti vazeci evropski standard.
"Problem" se javlja kod nekih ugradnji, sa nekim uredjajima, pri nekim nizim temperaturama a konstatovan je u Bugarskoj, Nemackoj, Italiji, Poljskoj,.. kod manjeg broja korisnika sto direktno ukazuje da kvalitet gasa verovatno nije problem vec nesto drugo. Milioni vozila su uzorak i stotine hiljada tona potrosnje.
Velika vecina korisnika nema problema ili se ne zali jer i ne zna da ima neki problem.
Sto hladnija klima to raste broj prijava problema u radu.
Moze da bude i do podesavanja samog uredjaja, svako podesava kako mu se prohte i kako misli da treba da nasteluje.
Kod mene i dalje nikakav problem a taman za 3.000km bi trebao da izvrsim redovnu zamenu ulozaka dizni prema preporuci proizvodjaca.
Ja cu ipak samo obaviti kontrolu stanja i necu menjati sve dok radi kako treba.
Najvise trosim Gazprom-NIs.
Iskustvo od prvog ciscenja isparivaca na oko 40.000km kada je bio zapusen talogom i promene radnih parametara na drugom ciscenju (opet posle 40.000km) se nije ponovilo.
Zavoli je bio tek sa minimalno taloga. Ciscenje nije ni bilo potrebno ali kada sam vec radio remont zamene glavnog ventila, sigurnosnog ventila i membrani bila bi glupost ne ocistiti vec sve otvoreno. Zavoli Zeta.
Sa ovim iskustvom 10godisnjeg koriscenja vise se ne bi vracao na ranija podesavanja uredjaja postavljena prema savetima ovdasnjih majstora koje sam kontaktirao jos tokom ugradnje sekventa 2007. Moja podesavanja su se meni pokazala boljim ili je TNG postao u medjuvremenu cistiji i kvalitetniji.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Nemoj NIS, kukaju na njihov plin. MOL je univerzalno prihvaćen kao dobar.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
OK. Bice MOL. Hvala