Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Hvala na objašnjenu
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Stari 1.6 od Psa je sklon crkavanju na hiljadu i jedan nacin. Ovi novi od 2.0 se jos ne zna, lanac sigurno pravi problema a ostalo kako se zalomi
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Stari je u DS3 ima probleme sa turbom i još nekim stvarima oko motora. Mislio sam da su bar za BMW/Mini ispeglali malo
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Darko
- Postovi: 9092
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Da se nadovezemo na fiestu sa testom koji je snimljen par meseci ranije.
Mnogo dobar st line paket
Mnogo dobar st line paket
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Taj iz bmw-a je jos stariji (isao u mk1 minije). Taj cooper s mk1(170ks sa kompresorom) sam cuo da je solidan motor,dok je 1.6 turbobenzin (174ks ako se ne varam) poreklom iz psa i on pravi probleme.
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Motor iz Minija prve generacije je Chryslerov.
Mini druge generacije ima motor koji su zajednički razvili BMW i Peugeot. E, sad druga je stvar što "švabofili" vole kad treba da se pljuje da kažu da je to PSA motor, a kad ga hvale onda kažu kako je to BMW motor.
Mini druge generacije ima motor koji su zajednički razvili BMW i Peugeot. E, sad druga je stvar što "švabofili" vole kad treba da se pljuje da kažu da je to PSA motor, a kad ga hvale onda kažu kako je to BMW motor.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Bmw je jer ima probleme sa lancem .
Nisam svabofil ne brini starce
Nisam svabofil ne brini starce
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
U sredu preuzeo novog Megana 1.6 benzin 115ks u Limited paketu s jos nekim dodacima.
Ukratko od opreme:
Bluetooth, dvozonska klima, mf kozni volan, senzor za kisu i svetla, LED prednja i zadnja dnevna svetla, alu 16”, zatamnjena stakla..
Sto se tice motora, ok je, nista spec obzirom da ima 115ks. Udobna sedista, kratak sedalni deo (mada mi je to zamerka kod vecine automobila jer sam navikao na sediste koje ima izvlacenje za butine).
Prilicno mekano upija rupe, volan je lagan ali precizan.
Dan kasnije, u tazbini se ponove potpuno istim automobilom ali 1.5dci sa 110ks u crnoj boji.
Sad ga provozah i mogu reci da je potpuno drugi auto u odnosu na benzinca.
Sjajan motor 1.5dci, preterano tih i ugladjen. Odlicno vuce i odlicna zvucna izolacija.
Uzet sa 1800km (test vozilo) za 14.000€. Realno odlicna cena i nije bilo realno propustiti priliku.
Benzinac iznad je placen kroz flotu tik preko 13.000€.
Sve u svemu, prilicno sam iznenadjen autom. Zamerka je na mali gepek i dosta skucenu ujutrasnjost.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ukratko od opreme:
Bluetooth, dvozonska klima, mf kozni volan, senzor za kisu i svetla, LED prednja i zadnja dnevna svetla, alu 16”, zatamnjena stakla..
Sto se tice motora, ok je, nista spec obzirom da ima 115ks. Udobna sedista, kratak sedalni deo (mada mi je to zamerka kod vecine automobila jer sam navikao na sediste koje ima izvlacenje za butine).
Prilicno mekano upija rupe, volan je lagan ali precizan.
Dan kasnije, u tazbini se ponove potpuno istim automobilom ali 1.5dci sa 110ks u crnoj boji.
Sad ga provozah i mogu reci da je potpuno drugi auto u odnosu na benzinca.
Sjajan motor 1.5dci, preterano tih i ugladjen. Odlicno vuce i odlicna zvucna izolacija.
Uzet sa 1800km (test vozilo) za 14.000€. Realno odlicna cena i nije bilo realno propustiti priliku.
Benzinac iznad je placen kroz flotu tik preko 13.000€.
Sve u svemu, prilicno sam iznenadjen autom. Zamerka je na mali gepek i dosta skucenu ujutrasnjost.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30190
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Složio bih se sa zamerkama. Inače je po dimenzijama među najvećima u segmentu ali ipak mu fali koji cm u kabini, a i prtljažnik je manji od očekivanog.
Inače razumem kupovinu 1.6 benzinca u okviru flote, zbog najpovoljnije cene. Ali pored novog 1.3 TCe ne bih ga razmatrao ni sekunde. Makar bio i najslabiji TCe Od 100KS.
Generalno jako dobar auto. Posebno u višim paketima opreme. Izbacujem test za koji dan, 1.3 TCe 140 Bose.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Inače razumem kupovinu 1.6 benzinca u okviru flote, zbog najpovoljnije cene. Ali pored novog 1.3 TCe ne bih ga razmatrao ni sekunde. Makar bio i najslabiji TCe Od 100KS.
Generalno jako dobar auto. Posebno u višim paketima opreme. Izbacujem test za koji dan, 1.3 TCe 140 Bose.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- Romanticni_Piroman
- Postovi: 160
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
- Garaža: Honda Civic 2008 1.8 VTEC
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Da ne pravim novu temu samo za ovo, cisto bih da ostavim neki komentar za prvu generaciju Hyundai-a i30 2007. godiste, koga sam vozio 3-4 godine. Ovo je auto koji mi je pokazao da hyundai zna kako da napravi auto. Auto se pokazao sasvim ok za neke normalne porodicne potrebe, kao i jako pouzdanim. U 120 000km, osim potrosnih delova bilo je problema samo sa turbinom koja je zamenjena, ja smatram da je to ok.
Evo jednog zanimljivog videa kog sam snimio, kako pali taj dizel 1.6 na -27, u kolima pise -25. Auto stojao napolju na hladnoci celu noc. Pravi traktor
Evo jednog zanimljivog videa kog sam snimio, kako pali taj dizel 1.6 na -27, u kolima pise -25. Auto stojao napolju na hladnoci celu noc. Pravi traktor
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
120.000 je mala kilometraža da bi turbina bila zamenjena, osim ako kvar nije izazvan lošim gorivom ili nekim drugim "spoljnim" faktorom. Mora mnogo duže da traje.Romanticni_Piroman je napisao: ↑10 Maj 2019, 18:45U 120 000km, osim potrosnih delova bilo je problema samo sa turbinom koja je zamenjena, ja smatram da je to ok.
- Romanticni_Piroman
- Postovi: 160
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
- Garaža: Honda Civic 2008 1.8 VTEC
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Definitivno je mogla malo duze da potraje, ali sigurno da ima malo i u tome kako je auto vozen, jer ja sam ga gazio non-stop. Dok sam ja bio za volanom, auto nije imao nijedno normalno blago ubrzanje, sva su bila pod punim gasom, tako da mislim da je to dobrinelo brzom stradanju turbine...Woodoo je napisao: ↑11 Maj 2019, 01:32120.000 je mala kilometraža da bi turbina bila zamenjena, osim ako kvar nije izazvan lošim gorivom ili nekim drugim "spoljnim" faktorom. Mora mnogo duže da traje.Romanticni_Piroman je napisao: ↑10 Maj 2019, 18:45U 120 000km, osim potrosnih delova bilo je problema samo sa turbinom koja je zamenjena, ja smatram da je to ok.