ljubitelj je napisao: ↑30 Mar 2019, 12:30
Ne kapiram zašto sami sebi pravite konfuziju, pa redom...
Ne pravim ja sebi konfuziju već mi vaši kontradiktorni stavovi i "argumenti" stvaraju konfuziju. Krenuli ste sa jednom pričom o uređaju koji radi po jednom principu a završili sa nečim sasvim drugim i svaki put kada ste nešto pokušali da objasnite iznosili ste neke nove tvrdnje i "argumente" koji su bili u suprotnosti sa onim što ste prethodno navodili i ja sam to i citirao i sada zaista ne mogu više da se ponavljam.
Ni jedna vaša tvrdnja, ne samo ovde u našoj raspravi, nego prateći vaše postove i u drugim temama, nikada nije dokumentovana nečim. Uvek izađete sa nekom tvrdnjom koja je ili mnogima nepoznata ili se oni koji razumeju materiju o kojoj se tada piše ne slože sa njom u potpunosti a vi se onda mtvi ladni kao argument vašoj tvrdnji pozovete na neku dokumentaciju koja je svima nedostupna osim vama.
Evo ovde ću navesti konkretan primer:
Recimo vi ste čoveku koji je tražio preporuku za ugradnju alarma na Citroen Picaso 2016 godište preporučili ugradnju alarma Titan DS300R (vi ste napisali DSR300 ne znate ni tačnu oznaku alarma koji preporučujete jer DS300 je serija pa ima DS300R, DS300P i sl., ali vas nisam ispravljao jer nisam toliko tome pridavao značaj niti mi je namera bila da nešto suvišno pametujem) Citiram:
ljubitelj je napisao: ↑26 Mar 2019, 21:06
Sto se tice alarma preporucujem Tytan DSR300koji NIJE ni u kojoj vezi sa CAN BUS a koristi za svoj rad originalni kljuce auta i originalnu centralnu bravu.
Ima svoje imobilajzere, svoje senzore i sveoj ozicenje -sve to nezavisno radi od fabricke postavke.
Ovo je analogni alarm a Citroen Picaso 2016 godište definitivno nije pre Euro 4, a evo šta ste u poslednjem postu rekli za anlogne zaštite koju ste preporučili.
ljubitelj je napisao: ↑30 Mar 2019, 12:30
Odavno je prošlo vreme analognih sistema zaštite,
Možda ste se ograničili na aute pre Euro 4 koji su još imali nešto analogno u upravljanju bravama i paljenjem pa su i analogni alarmi mogli da se upotrebe korisno,
iole noviji auti se ne štite rešenjima iz prošlog veka.
Naravno kada sam vam rekao koja je suštinska razlika između Corbe G368 i tog Titana DS300R, odnosno da Cobra u startu dolazi sa vozačkim kodiranim karticama dok Titan radi na fabrički ključ preko signala sa CB i da bi moralo da mu se opciono dodele kartice da bi se makar suštinski konceptualno izjednačili a što bi ih onda izjednačilo i sa cenom vi ste onda opet krenuli sa nekom samo vama znanom argumentacijom kako je to fabrički setap ali ima dokumentacija naravno nedostupna javnosti u kojoj piše kako taj alarm može da se i bez kartica podesi da radi i bolje i sigurnije nego sa karticama (pitam se samo čemu onda ta opcija uz doplatu). A evo i tog citata:
ljubitelj je napisao: ↑27 Mar 2019, 13:40
gavran je napisao: ↑27 Mar 2019, 12:22
Dok kod Tytana je dovoljno da osoba koja ima fabrički ključ ili ukraden RF signal fabričkog ključa pošalje signal centralnoj bravi da otključa auto a centralna brava onda šalje signal alarmu da se deaktivira.
Ne, nije dovoljno.
Ovako je default program rada kako ste opisali ali se moze promeniti rad a onda fabricki kljuc deaktivira alram dok i dalje imobilajzer ostaje aktivan i blokira paljenje auta na bilo koji nacin ukljucivo i fabrickim kljucem ne moze da startuje motor.
I ne treba dodatna kartica.
Opisano je u naprednim podesavanjima u uputstvu dostupnom instalaterima (javno nedostupni deo sajta proizvodjaca).
Proverio, testirao.
I onda za kraj nešto što ste preporučili okarakterisali ste ovako:
ljubitelj je napisao: ↑27 Mar 2019, 13:40
Daleko od toga da je DSR300 neki top alarm, samo je dat kao primer nacina kako da se ima dodatni sistem zastite nezavisan od fabrike a sam nacin ugradnje Tytan DSR300 omogucava individualno prema zelji svakog vlasnika auta poziciju za deblokadu. Moze na "milion" nacina da se ugradi i da svaki bude razlicita pozicija za deaktivaciju imobilajzera.
Lopov iako na silu uzme fabricki kljuc ne moze da upali auto dok ne sazna od vlasnika gde je mesto/taster za iskjljucivanje imobilajzera.
a da ne poredim sada još ovu vašu poslednju tvrdnju o ovom analognom alarmu gde ste ga naveli kao primer kako da se ima dodatna zaštita nevezano od fabrike i koja je navedena kao ipak solidna zaštita sa izjavom koju sam gore pomenuo kako su to prevaziđeni sistemi i kako se sve posle Euro 3 time ne štiti i sl.
Na žalost, svidelo se to vama ili ne, sa pojavom digitalne komunikacije u kolima pojavili su se i digitalni sistemi zaštite (počev od fabričkog imobilizera) ali se vremenom na tržištu nisu pokazali kao dovoljno sigurno rešenje jer se pre ili kasnije za njih pojavi softversko rešenje. Zato su se analogni sistemi koji su instalirani potpuno nezavisno u vozilo zadržali i danom današnjim kao jedino koliko toliko sigurno rešenje elektronske zaštite. Svi današnji servisi koji se bave tzv kompletnim rešenjima potpune zaštite automobila zasnivaju svoja rešenja na analognim sistemima, rasturaju kompletan auto, provlače nezavisnu instalaciju, prikrivaju je, povezuju mimo standardnih šema i sl.
Takođe, vama očigledno nije jasan princip pojma argument ili činjenica, jer ne možete se vi kao dokaz vašoj tvrdnji pozivati na nešto što je opet posledica samo vaše tvrdnje. Na primer citiram:
ljubitelj je napisao: ↑30 Mar 2019, 12:30
uostalom da ne valja nestao bi sa tako zahztevnog tržišta kao što je Rusija.
Mi još uvek nemamo sa vaše strane nikakav izvor podatka da takav uređaj postoji na tržištu Rusije niti da uopšte postoji....odnosno u ovom poslednjem postu on je naveden kao jedna od digitalnih zaštita koje odavno postoje. Mislim ok, ali ovo je u startu predstavljeno kao neka revolicija, unikat a ne samo jedna od digitalnih zaštita gde ćemo sada da mudrujemo i razvodnjavamo priču da li je softverski rešivo ili nerešivo.
Naravno, uopšte nema potrebe za ovolikom pričom, prepiskom, nadmudrivanjem i sl.
Navede se ime uređaja, okači link ka proizvođaču u Rusiji ili zastupniku u Češkoj i gotova priča.
To je trebalo od starta uraditi i samo reći evo ljudi ovo je budućnost digitalne zaštite, nema ga kod nas jer jer je skupo ali ga ima na tržištu Rusije i EU gde se pokazao fenomenalno i kraj.
Onda možemo konstruktivno polemisati o prednostima, manama, sigurnostima, pretnjama, opravdanosti cene i sl. i nešto novo naučiti. Ovako je besmisleno.
Ali ne kada treba dokumentovati onda je sve pod nekim velom tajne, samo određeni krug ljudi za to zna, a onda ovamo zna cela Rusija i Evropa, ali opet o tome ne može ovde javno i sl.
I tako svaki post, negde je bilo da li oko DPF-a ili nečeg sličnog ne sećam se isto neka rasprava pa kada su svi sa foruma dobili rogove vi se pozvali opet na neku specijalnu servisnu PSA dokumentaciju od 1200 strana naravno dostupna samo određenom krugu ljudi i naravno vama.
Mi sada kada bi smo ovde pokrenuli neko religijsko pitanje, vi bi ste verovatno ovde izneli neku neverovatnu tvrdnju koju ste eto samo vi i mozda još svega par ljudi imali prilike jasno da vidite u arhivama Vatikanske biblioteke, ali na žalost niko od nas nikada i nigde to neće moći da pročita a vi o tome naravno nećete smeti više i javno....iako ste sami rekli....al ajde...
Ja se neću dalje nastavljati ne zato što sam izgubio strpljenje (mada....) već zato što ovo i drugi čitaju i da ne polemišemo u prazno u nedogled, ja nisam ni pokrenuo ovo pitanje sa ciljem da dokažem nepostojanje uređaja za koji nisam čuo (ili u najboljem slučaju nepostojanje u onom obliku kako je prvobitno opisan) ili da nekog diskreditujem, ja sam pokrenuo pitanje da bih saznao i upoznao se sa tim novim uređajem za koji do sada nisam čuo i koga de fakto nema na našem tržištu, i ne samo ja već svi koji ovo čitaju. Misleći da kada saznamo o kom uređaju je reč i upoznamo se sa njegovom specifikacijom i principima i načinom rada, povedemo neku konstruktivnu diskusiju o tome, a pošto očigledno nećemo saznati o kom uređaju je reč nema svrhe da trujemo temu dalje.