Emisije CO2 i NOx
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Emisije CO2 i NOx
Punto forevr.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Emisije CO2 i NOx
Ovo je priprema za elektricne.
Na IAA vec pokazali koncept ID.4
Trenutno drzava subvencionise 4k evra elektricne, a istovremeno sa dizanjem poreza na OTO motore, rastu i subvencije za elektro.
Sve je to lepo, dok se imaju ture do 500 km po zapadu. Kada treba ici 2k km u Srb, malo je zeznuto.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Na IAA vec pokazali koncept ID.4
Trenutno drzava subvencionise 4k evra elektricne, a istovremeno sa dizanjem poreza na OTO motore, rastu i subvencije za elektro.
Sve je to lepo, dok se imaju ture do 500 km po zapadu. Kada treba ici 2k km u Srb, malo je zeznuto.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12380
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Emisije CO2 i NOx
Mogu misliti koje ce to klanje da bude za punjac i ciji je red, ako se u pekarama hvataju ljudi za gusu zbog 3 kukuruzne kifle.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Emisije CO2 i NOx
Pa gde da das 30k, das ratu par stoja kao za stan, niko ne istresa kes vise za auto, a uglavnom ni nemaju mnogi. A to uvod za elektriku mozda politicari pokusavaju sa svojim tealala pricama, ali tesko ce to da ide ako se omasovi malo, bice tu problema. Mogu eventualno da proguraju hibrid u nekim kolicinama i to verovatno vestacki.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Emisije CO2 i NOx
Rata ili ne 30000 vs 160
Re: Emisije CO2 i NOx
Pa i taj prethodni je na ratu kao taj od 30k, zar ne?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Emisije CO2 i NOx
30k ovde postaje normalna cena za dobro opremljeni C segment ili SUV C klase, nov. Na finansiranje ide to na 350 evra mesecno, sto je nista u odnosu na kirije, pa se lakse podnosi.
Ona vremena kada se i30 kupovao za 11,900 eur u Srbiji, ovde su naucna fantastika, a i u Srb sve odlazi na gore sa cenama...
Gesendet von meinem SM-T580 mit Tapatalk
Ona vremena kada se i30 kupovao za 11,900 eur u Srbiji, ovde su naucna fantastika, a i u Srb sve odlazi na gore sa cenama...
Gesendet von meinem SM-T580 mit Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14261
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Emisije CO2 i NOx
Cene će svakako rasti, dok opet ne dođe neka kriza. Bez obzira na to, u SRB se prešlo na srednji kurs u obračunu, pri plaćanju, treba i to kompenzovati.
Mali OffT:
Novi Scenic, kada se pojavio (decembar, pre dve tri godine, kod nas u salonu) imao je cenu od 22-23k€ za Bose paket, sa nekim dodacima, dizel. Sada je oko 25, osnovna cena (sa onim redovnim Rešo popustima). Najskuplji je preko 30k, što tada nije bilo.
T-T
Mali OffT:
Novi Scenic, kada se pojavio (decembar, pre dve tri godine, kod nas u salonu) imao je cenu od 22-23k€ za Bose paket, sa nekim dodacima, dizel. Sada je oko 25, osnovna cena (sa onim redovnim Rešo popustima). Najskuplji je preko 30k, što tada nije bilo.
T-T
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Emisije CO2 i NOx
Punto na plin, forevr. Mnogo niža emisija CO2 i čistiji izduvni gasovi. Ekološki.dragvorl je napisao:Punto forevr.
- shandu90
- Postovi: 12380
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Emisije CO2 i NOx
Sve je postalo pepeo i dim, otkad sam u punta ugradio plin
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Emisije CO2 i NOx
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Emisije CO2 i NOx
Povodom eko normi i malusa u Francuskoj.
A110 : 144 g CO²/km -> 2544 € de malus
A110 S : 146 g CO²/km -> 2918 €
308 GTi : 148 g CO²/km -> 3331 €
Mazda MX5 ND 184 ch : 156 g CO²/km -> 5404 €
Mégane RS 280 EDC : 169 g CO²/km -> 10488 €
Mégane RS 280 BVM : 181 g CO²/km -> 12500 € (max)
Mégane RS 300 Trophy (BVM) : 183 g CO²/km -> 12500 € (max)
A110 : 144 g CO²/km -> 2544 € de malus
A110 S : 146 g CO²/km -> 2918 €
308 GTi : 148 g CO²/km -> 3331 €
Mazda MX5 ND 184 ch : 156 g CO²/km -> 5404 €
Mégane RS 280 EDC : 169 g CO²/km -> 10488 €
Mégane RS 280 BVM : 181 g CO²/km -> 12500 € (max)
Mégane RS 300 Trophy (BVM) : 183 g CO²/km -> 12500 € (max)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Emisije CO2 i NOx
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Emisije CO2 i NOx
Na pomolu novi "dizelgejt"?
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1641380
Nova vozila sa motorima na dizel pogon prelaze ograničenja za štetne izduvne gasove, saopštila je evropska grupacija za Saobraćaj i ekologiju (TiE).
Ova organizacija zatražila je od zastupnika Evropskog parlamenta da pooštre regulative za emisije štetnih gasova.
"Četiri godine nakon što je nemački proizvođač automobila Volkswagen priznao krivicu za lažiranje rezultata ispitivanja štetnih gasova, novi rezultati pokazuju da je u slučaju dva najprodavanija modela vozila u Evropi zagađenje česticama poraslo na 1.000 puta više tokom redovnog procesa čišćenja njihovih filtera protiv zagađenja", ističe u saopštenju TiE.
Prema rezultatima testova obavljenih na vozilima Nissan Qashqai i Opel Astra, premašeno je dozvoljeno ograničenje štetnih gasova od 600 milijardi čestica po kilometru, od 32 do 115 odsto tokom automatskog čišćenja filtera.
Iz Opela nisu mogli da komentarišu izveštaj jer, kako navode, nisu imali uvid u detalje ispitivanja TiE.
Iz Nissana je saopšteno da su sva njihova vozila i filter za prečišćavanje čestica u potpunosti u skladu sa regulativama o štetnim gasovima.
Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije, zagađenje štetnim česticama utiče više na ljude nego bilo koji drugi zagađivač.
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1641380
Nova vozila sa motorima na dizel pogon prelaze ograničenja za štetne izduvne gasove, saopštila je evropska grupacija za Saobraćaj i ekologiju (TiE).
Ova organizacija zatražila je od zastupnika Evropskog parlamenta da pooštre regulative za emisije štetnih gasova.
"Četiri godine nakon što je nemački proizvođač automobila Volkswagen priznao krivicu za lažiranje rezultata ispitivanja štetnih gasova, novi rezultati pokazuju da je u slučaju dva najprodavanija modela vozila u Evropi zagađenje česticama poraslo na 1.000 puta više tokom redovnog procesa čišćenja njihovih filtera protiv zagađenja", ističe u saopštenju TiE.
Prema rezultatima testova obavljenih na vozilima Nissan Qashqai i Opel Astra, premašeno je dozvoljeno ograničenje štetnih gasova od 600 milijardi čestica po kilometru, od 32 do 115 odsto tokom automatskog čišćenja filtera.
Iz Opela nisu mogli da komentarišu izveštaj jer, kako navode, nisu imali uvid u detalje ispitivanja TiE.
Iz Nissana je saopšteno da su sva njihova vozila i filter za prečišćavanje čestica u potpunosti u skladu sa regulativama o štetnim gasovima.
Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije, zagađenje štetnim česticama utiče više na ljude nego bilo koji drugi zagađivač.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...