VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
- Gaginh0
- Postovi: 8857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Pa imao si prethodne sa Bosch ubrizgavanjem, koji su isli u npr. Golf 3 i Golf 4 sa pocetka proizvodnje.
E sad da li su to u sustini isti motori samo sa drugim ubrizgavanjima nemam pojma...
E sad da li su to u sustini isti motori samo sa drugim ubrizgavanjima nemam pojma...
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
90 i 110 ks nisu bili pd.
- Gaginh0
- Postovi: 8857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
A jebote bar je to lako proveriti, ako uzmemo konkretno Golf 4, 1.9TDI od 90 i 110ks nisu biki PD.
Sad vidim da me je Jefta pretekao.
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Pozdrav ljudi nov sam clan.Imam dilemu oko kupovine ww eosa...Naime nisam znao da su toliko problematicni ti famozni TDI motori
Ukratko
Naisao sam na jedan primerak eosa
Sa motorom 2.0 tdi 8v oznaka motora BMM bosh dizne.Auto je 2007 god i presao je navodno 230000km
Zamolio bih ako neko ima inf.o tom motoru konktretne jer planiram sl.nedelje da pazarim isti.Svaka pomoc i savet je dobrodosao.
Ukratko
Naisao sam na jedan primerak eosa
Sa motorom 2.0 tdi 8v oznaka motora BMM bosh dizne.Auto je 2007 god i presao je navodno 230000km
Zamolio bih ako neko ima inf.o tom motoru konktretne jer planiram sl.nedelje da pazarim isti.Svaka pomoc i savet je dobrodosao.
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Famozni, a predju 500-600+k km.
8v nema problem sa glavom, nema problem sa uljnom pumpom(Eos, Golf i ostali iz klase). Moze da se desi dizna, ali i ne mora.
Gledaj opste stanje, a za taj konkretan motor sa 8v se ne brini.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
8v nema problem sa glavom, nema problem sa uljnom pumpom(Eos, Golf i ostali iz klase). Moze da se desi dizna, ali i ne mora.
Gledaj opste stanje, a za taj konkretan motor sa 8v se ne brini.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
- Gaginh0
- Postovi: 8857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Da, znaju dizne da zajebavaju i ne mogu da se repariraju, ali polovna ti je tipa 60-70e (mozda gresim).
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Hvala na savetu,resio sam da idem da pogledam,jeste da se auto nalazi daleko od mene(bg-np)al sta da se radi
Na jos jednom forumu sam procitao isto to da taj 8v ima najmanje problema tj da nema problem sa gavom i uljnom pumpom,doduse nisam nasao nikakav detaljan komentar o tom modelu bmm konkretno.hvala jos jednom na pomoci
Na jos jednom forumu sam procitao isto to da taj 8v ima najmanje problema tj da nema problem sa gavom i uljnom pumpom,doduse nisam nasao nikakav detaljan komentar o tom modelu bmm konkretno.hvala jos jednom na pomoci
- sasa lbg
- Postovi: 1573
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Ja sam kupio BMM od 140 ks, Bosch i jedna bregasta.
Mozda i najbolji 2.0 PD ,nisu cesti za pronaći.
Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Mozda i najbolji 2.0 PD ,nisu cesti za pronaći.
Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Da li si imao nekih problema?ja bih svakako zamenio tu osovinicu uljne pumpe,preventive radi.Ujutru idem pa cemo videti,inace eos je u individual opremi i stvarno fino izgleda na slikama,sad videcemo kakva je prica uzivo!
- sasa lbg
- Postovi: 1573
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Kupio sa sam ga pre 2-3 meseca ,kratko je kod mene.
Od problema imam ono sa čim sam ga kupio,progorela je klapna na hladnjaku egr- trebao bi ga sledecem servisu zameniti.
Ja sam potrošio 8 meseci kupujući adekvatan TDI pa ti sad vidi
Nemam nameru da diram uljnu pumpu bar za sada.
Naporni su ti TDI za kupovinu meni je prosto neverovatno da jedan vw ima tako strahovite razlike u serijama tih 1.9 i 2.0 .
Lakše je kupiti HDI, odlucis se izmedju 1.6 i 2.0 i kupis nema zezanja kao kod vw.
Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Od problema imam ono sa čim sam ga kupio,progorela je klapna na hladnjaku egr- trebao bi ga sledecem servisu zameniti.
Ja sam potrošio 8 meseci kupujući adekvatan TDI pa ti sad vidi
Nemam nameru da diram uljnu pumpu bar za sada.
Naporni su ti TDI za kupovinu meni je prosto neverovatno da jedan vw ima tako strahovite razlike u serijama tih 1.9 i 2.0 .
Lakše je kupiti HDI, odlucis se izmedju 1.6 i 2.0 i kupis nema zezanja kao kod vw.
Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Nema osovinice kod poprecnih motora.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Pozz,
Blizi clan porodice kupuje auto.
Trenutno gledamo audija a3 2007godiste.
Oznaka motora BKD, 2.0 103 kw - 140 ks.
Znam da imaju 2 bregaste i da to moze biti problem.Prednost je sto nema dpf filtera fabricki.
Interesuje me sljedece, koje su dizne u tom autu? Siemens ili Bosch?
I generalno sta kazu za ovaj motor?
Ja sam cuo da su od ove godine dosta tih problema ispeglali dok su ranije verzije bile kriticne.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Blizi clan porodice kupuje auto.
Trenutno gledamo audija a3 2007godiste.
Oznaka motora BKD, 2.0 103 kw - 140 ks.
Znam da imaju 2 bregaste i da to moze biti problem.Prednost je sto nema dpf filtera fabricki.
Interesuje me sljedece, koje su dizne u tom autu? Siemens ili Bosch?
I generalno sta kazu za ovaj motor?
Ja sam cuo da su od ove godine dosta tih problema ispeglali dok su ranije verzije bile kriticne.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 8857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Imao sam identičan u Golfu, isto godište, nisam imao nijedan problem, vozio ga od 195.000 do 240.000, Bosch dizne su unutra. Nebi trebao da imaš problema sa glavom jer je u njega išla C-typ glava, jedino ne znam kod Audija kako je bila postavljena uljna pumpa.
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...