Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ta kapaljka je više da zamaže oči
@pedja je pisao o SX4 1.6
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
@pedja je pisao o SX4 1.6
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14503
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Od prvog dana ugrađena, redovno servisiran auto, dosipano ulje za kapalicu. Svakako sam menjao ventile skoro.
Prebačeno da prebacuje na benzin, čim krene u iole veće obrtaje, kažu da je efikasnije. Realno, baš me briga sada
TapaT
Prebačeno da prebacuje na benzin, čim krene u iole veće obrtaje, kažu da je efikasnije. Realno, baš me briga sada
TapaT
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
pošto je zamena ventila? gde servisiraš suzukija?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14503
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Teško pitanje. Ventili su rađeni po narudžbini, ojačana legura. Nisam baš upućen u sve troškove, usred raznih kombinacija. Sređivanje motora je rađeno kod Vesnića u UE. Na proleće tamo ide i kontrolni pregled i servis.
Ostali servisi su rađenu u ES i Triu.
TapaT
Ostali servisi su rađenu u ES i Triu.
TapaT
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Dobro, mislio sam po ventilu red veličine tipa 50, 100, 200 evra. Ne mora biti tačno u Eurocent.
Siguran si da ti je vožnja na gas spržila ventile?
Siguran si da ti je vožnja na gas spržila ventile?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14503
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ne znam. Nisam sve plaćao.
TapaT
TapaT
- zdushan
- Postovi: 1770
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Meni je sprzila na vvti toyotinom motoru
Imao kapalicu i stag sistem sa autoadaptacijom.
Smrt plinu
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Imao kapalicu i stag sistem sa autoadaptacijom.
Smrt plinu
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ja imam drugara koji godinama ima plin na toyotinom vvti motoru i nema nikakvih problema.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ovaj auto koji gledam je iz 2014, BRC plin je ugrađen fabrički tj kod dilera, vozi se od prvog dana i do sada ima (najmanje) 130.000km. Prosto ne znam šta da očekujem na toj km. Možda ga je Italijan zavalio za male pare zato što je motor na izdisaju zbog plina, ne znam. Čak ne znam kako to da ustanovim tokom provere na placu.
Neki Suzuki wannabe stručnjaci tvrde da je plin loš za taj motor i da ima više problema nego benefita.
Neki Suzuki wannabe stručnjaci tvrde da je plin loš za taj motor i da ima više problema nego benefita.
- zdushan
- Postovi: 1770
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ja imam dva. I njima sve ok. Al eto meni ispalo ovako. Pritom sve redovno odrzavano, servis plina na 10k...Skipper je napisao:Ja imam drugara koji godinama ima plin na toyotinom vvti motoru i nema nikakvih problema.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Njemu na plinu zvekne glava, dakle izgubi kompresiju, valjda bi tebalo da se vidi u losem radu motora, ako moze na auto put, ako ne moze max brzinu da izbije, nema vise kompresije.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ti si ovaj slučaj 2: Solution 2 - programmed dosing of petrol together with LPG?
Solution 1 - auxiliary lubrication system
The additional lubricant compensates for the loss of lubrication due to LPG fuel consumption, and saves the valves and valve seats from accelerated wear.
The lubricant should have no negative side effects, even when used together with petrol fuel.
The auxiliary system for additional lubrication consists of a small container which holds the special lubricant, an adjustable dispenser and some pipes which connect it to the LPG fuel supply system or directly to the engine fuel intake.
The purpose of the system is to regularly dispense small quantities of the lubricant into the engine during engine operation.
More expensive systems can detect if LPG or petrol is being consumed, so to dispense the lubricant only then LPG fuel is being consumed.
Cheaper systems dispense the lubricant whenever the engine is running, regardless of which type of fuel is being consumed - they won't harm the engine, but only use more lubricant.
If petrol fuel is rarely consumed (only to warm the engine up etc.), it does not pay off to install an expensive lubricant dispenser system.
One liter of lubricant is usually sufficient for 8000 km - 12 000 km of driving, and it typically costs about 10-20 EUR.
Some people (Internet wisemen, LPG installers, etc.) claim that all or most auxiliary LPG fuel supply lubricants are scams and that they do not actually provide additional lubrication.
Their explanation is that the lubricant evaporates at high temperatures and/or pressures in the engine cylinders the moment it enters the cylinder, thus not having a chance to lubricate the cylinder in its liquid form.
These allegations need additional confirmation.
Those who have these claims say that the only proper solution for additional engine lubrication is solution #2 below.
Solution 2 - programmed dosing of petrol together with LPG
Some LPG computers (ECUs) have the capability to control the dosage of petrol fuel into the engine while the engine is being driven on LPG fuel.
The idea is to use petrol as the additional lubricant when the engine is being driven on LPG, as the petrol is what the engine was actually originally designed to be lubricated by when operating.
This way no auxiliary system or liquids for engine lubrication are needed.
Some LPG ECUs can only be programmed for constant ratio of dosage (for example to always dose in 5% petrol and 95% LPG), while some more advanced LPG ECUs can have multi-stage or dynamic dosing profiles.
Example of a multi-stage or dynamic petrol dosing profiles are to dose 5% petrol below 3000 RPM, 8% petrol from 3000-4000 RPM and 15% petrol above 4000 RPM etc, and also to adjust the ratios depending on engine temperature or some other parameters like the readings from the lambda sensor etc.
An advanced and experienced LPG installer should be masterful of this topic and be able to talk with you about this in a knowledgeable fashion.
Some LPG installers and Internet wisemen claim that multi-stage dynamic petrol dosing together with LPG is the best form of additional engine lubrication (when configured properly of course).
- Saša
- Postovi: 13516
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Da.li je 1.3 DIG-T originalno Nissanov ili Renoov motor? Počeo sam da zagledam QQ sa tim motorom pa me interesuje i eventualno ubacivanje plina u njega. Ako zaista tako slabo trpe plin onda su mi Japanci veliko razočarenje. Da li je to motor sa direktnim ubrizgavanjem u cilindre?
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ne, nema veze "solution 2". To zajedno ubacivanje TNG i benzina je kod motora sa direktnim ubrizgavanjem radi zaštite benzinskih dizni.
Kod njih ionako nema zaštitnog efekta benzina na ventile, oni usisavaju čist vazduh.
GDI motor i inače zahteva drugačiji plinski sistem.
Ovo je motor sa klasičnim indirektnim ubrizgavanjem koji usisava gorivu smesu.
Kod njih ionako nema zaštitnog efekta benzina na ventile, oni usisavaju čist vazduh.
GDI motor i inače zahteva drugačiji plinski sistem.
Ovo je motor sa klasičnim indirektnim ubrizgavanjem koji usisava gorivu smesu.
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Da zaseni prostotu
@ Sale, drzi se ti Fiat motora, ako ti je plin u planu i programu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.