Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Poštovani klijenti i kupci,
U ovoj temi možete izneti svoje utiske vezane za uslugu u TRIO motors i TRIO servis. Značio bi nam svaki vaš utisak kao i konstruktivna kritika, jer je naša misija da učinimo da usluga bude što bolja, a vaše zadovoljstvo što veće.
U ovoj temi možete izneti svoje utiske vezane za uslugu u TRIO motors i TRIO servis. Značio bi nam svaki vaš utisak kao i konstruktivna kritika, jer je naša misija da učinimo da usluga bude što bolja, a vaše zadovoljstvo što veće.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Dana 20.11.2013 godine uradjen mi je redovan servis Suzukija SX4 u Trioservisu, u zakazano vreme sam dosao i nisam cekao vise od 2-3 min na prijem moga vozila. Ljubazno osoblje je brzo i pedantno primilo i uradilo servis na koje ja nisam imao ni jednu zamerku pa ce mo se i ubuduce druziti. Servis je za svaku pohvalu O servisu moga vozila mozete videti u ovoj temi viewtopic.php?f=2&t=130&start=270#p223780
- pedja
- član 001
- Postovi: 14639
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Kad već idem u NS, da se nešto i opravi
Trio napreduje, novo prijemno odeljenje, lepo deluje.
P.S. Najlepši je od sve dece. Mislim na Zukija
TapaT
Trio napreduje, novo prijemno odeljenje, lepo deluje.
P.S. Najlepši je od sve dece. Mislim na Zukija
TapaT
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Gde nestadoše postovi?
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14639
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Ovo je stara tema, možda misliš na neku drugu?
TapaT
TapaT
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Ovo je tema o utiscima, a ono je tema za upite bilo koje vrste.
Jeste, investirano je dosta u svakom smislu, sad smo na 10 radnih mesta, pojačavamo se na još dva, sad smo Jablanička 4, 6 i 8, trenutno 29 ljudi, za dva meseca 33 i dalje...
Proširili smo spektar i na ostale brendove, tako da i taj udeo raste, ima dosta detalja, no nemam baš vremena da budem po forumima, iako se trudim da pratim šta je zanimljivo..
Jeste, investirano je dosta u svakom smislu, sad smo na 10 radnih mesta, pojačavamo se na još dva, sad smo Jablanička 4, 6 i 8, trenutno 29 ljudi, za dva meseca 33 i dalje...
Proširili smo spektar i na ostale brendove, tako da i taj udeo raste, ima dosta detalja, no nemam baš vremena da budem po forumima, iako se trudim da pratim šta je zanimljivo..
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30950
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Sad imate i vulkanizerske usluge, plus prodaju guma. Još fali linija tehničkog pregleda pa da bude all in one.
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 14639
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Da zaokružim priču, juče nisam stigao.
Ukratko, završio sam sa Trio servisom, iako sam mislio da sam ranije batalio, sada je definitivno. Ne brinite, nije mi otpao točak usput, verujem da su jučerašnji radovi dobro obavljeni.
Drago mi je da se vizije ispunjavaju, i stvarno želim da samo nastave tako. Pojedini segmenti usluge su stvarno iznad drugih, za koje znam, posebno kod pojedinih konsultacija, u koje se i vlasnik uključivao. Prihvatao je i kritike, u cilju poboljšanja usluge, pomagao savetima, pohvale. Isto mogu reći i za Miloša iz servisa.
Ipak, sabrao sam pozitivne i negativne strane saradnje, za ove 3,5god, i sada je definitvno došlo vreme da trajno menjam servis.
Nije bilo neke katastrofe, nekome su sitnice, neko bi odustao i ranije. Juče sam se po prvi put osetio prevarenim (tehnički: doveden u zabludu), iako verovatno nije bilo loše namere. Kada na to dodate čoveka koji se bavi uslužnom delatnošću, a nije za istu, nezadovoljstvo može samo da raste. Kroz vreme sam doživeo sve: problem sa izvršenim radovima, sa ugrađenim delom, sa uslugom, a sada i sa cenom. Tako da, sada je stvarno kraj, prešlo je preko pozitivnih stvari.
Najteže mi pada što moram da tražim nove ramove tablica
P.S.
Nevezano za ostalo, procedure/hodogrami/uputstva za zaposlene su pogrešni (iz mog ugla), iz više razloga, počevši od vizuelizacije pa nadalje. Kao neko ko dobar deo radnog veka drži interne i eksterne obuke zaposlenima , razumem zašto je napisano, ali kao klijentu mi ne uliva poverenje u one kojima je napisano, a trebaš im ostaviti svoj automobil. No, to je moje mišljenje, većina neće ni primetiti.
TapaT
Ukratko, završio sam sa Trio servisom, iako sam mislio da sam ranije batalio, sada je definitivno. Ne brinite, nije mi otpao točak usput, verujem da su jučerašnji radovi dobro obavljeni.
Drago mi je da se vizije ispunjavaju, i stvarno želim da samo nastave tako. Pojedini segmenti usluge su stvarno iznad drugih, za koje znam, posebno kod pojedinih konsultacija, u koje se i vlasnik uključivao. Prihvatao je i kritike, u cilju poboljšanja usluge, pomagao savetima, pohvale. Isto mogu reći i za Miloša iz servisa.
Ipak, sabrao sam pozitivne i negativne strane saradnje, za ove 3,5god, i sada je definitvno došlo vreme da trajno menjam servis.
Nije bilo neke katastrofe, nekome su sitnice, neko bi odustao i ranije. Juče sam se po prvi put osetio prevarenim (tehnički: doveden u zabludu), iako verovatno nije bilo loše namere. Kada na to dodate čoveka koji se bavi uslužnom delatnošću, a nije za istu, nezadovoljstvo može samo da raste. Kroz vreme sam doživeo sve: problem sa izvršenim radovima, sa ugrađenim delom, sa uslugom, a sada i sa cenom. Tako da, sada je stvarno kraj, prešlo je preko pozitivnih stvari.
Najteže mi pada što moram da tražim nove ramove tablica
P.S.
Nevezano za ostalo, procedure/hodogrami/uputstva za zaposlene su pogrešni (iz mog ugla), iz više razloga, počevši od vizuelizacije pa nadalje. Kao neko ko dobar deo radnog veka drži interne i eksterne obuke zaposlenima , razumem zašto je napisano, ali kao klijentu mi ne uliva poverenje u one kojima je napisano, a trebaš im ostaviti svoj automobil. No, to je moje mišljenje, većina neće ni primetiti.
TapaT
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Nisam nesto imao prilike da posetom ovaj servis. Generalno neki moj osecaj je, da sto se vise posao siri, meni se to manje svidja. Najvise se vlasnik trudi s pocetka dok je sa ortakom i sire posao. Kako proca sazri, poveca se broj musterija, ukljice se razni novi motivi i lako se prica menja.
Otprilike vlasnik mora sedi nad majstorima po ceo dan, inace ode mast u propast...
Otprilike vlasnik mora sedi nad majstorima po ceo dan, inace ode mast u propast...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Obojica ste u pravu. I ja sam imao razlicita iskustva sa Triom, isao sam nekoliko godina tamo, dolazio iz Beograda, generalno u tom momentu nisam imao bolju alternativu ali sam se osecao prilicno lose jer sam cuo preko telefona kako me proziva glavni sa recepcije dok je sa njim pricala zena koja je tada bila umesto njega. Jako, jako ruzno, neposlovno, nevaspitano, neprofesionalno, bezobrazno. O tome sam pisao i ranije. Inace ovako sto se samih servisa tice, bio sam zadovoljan, jednom su mi ugradjene lose plocice koje su mi zamenjene vec sledece nedelje na reklamaciju (uz ponovni dolazak iz Beograda) . Cene su bile ok.
Jedno je sigurno, vlasnik je dobar covek ali problem prevelikih ambicija, preterano sirenje posla bez adekvatne podrske, ljudi i svega ostalog neminovno vodi drasticnom padu kvaliteta usluga. Mnogi su se sveli na to, zato i ima sve manje i manje kvalitetnih i dobrih servisa. Sama cinjenica da se na servis ceka i po dve nedelje, dosta govori.
Imam utisak da servis vise ne zauzima ono mesto koje je zauzimao, sada su druge stvari bitnije, donose vecu zaradu.
I pored svega, hteo sam da nastavim da idem tamo i sa Leonom jer je receno da se servis siri i na druge marke medjutim na jedan upit mi je odgovoreno da nisu u mogucnosti da urade to sto zelim. Posteno.
Ipak, zao mi je, izgleda da vise nije to to.
Jedno je sigurno, vlasnik je dobar covek ali problem prevelikih ambicija, preterano sirenje posla bez adekvatne podrske, ljudi i svega ostalog neminovno vodi drasticnom padu kvaliteta usluga. Mnogi su se sveli na to, zato i ima sve manje i manje kvalitetnih i dobrih servisa. Sama cinjenica da se na servis ceka i po dve nedelje, dosta govori.
Imam utisak da servis vise ne zauzima ono mesto koje je zauzimao, sada su druge stvari bitnije, donose vecu zaradu.
I pored svega, hteo sam da nastavim da idem tamo i sa Leonom jer je receno da se servis siri i na druge marke medjutim na jedan upit mi je odgovoreno da nisu u mogucnosti da urade to sto zelim. Posteno.
Ipak, zao mi je, izgleda da vise nije to to.
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Evo, da se oglasim i ja, seo sam na miru da isčitam šta i kako.
Vezano za konkretnu situaciju, istražiću da vidim šta se to konkretno desilo (mislim na SX4). Prihvatam svaku kritiku, jer ona vodi usavršavanju.
Ono što je istina da mi više nismo servis kakav smo bili pre deset godina, kao ni firma uopšteno. Prosto, vreme kada sam ja sedeo u prijemnom i sve handlovao sam (recimo neka 2011-2012), razrađivao posao, i svaki detalj pratio, imao 3 majstora i 2-3 auta na dan su neka prošla vremena su porastom posla postala nemoguća.
Jednostavno, posao je rastao i širio se, tako sam se i ja povlačio. Moje znanje, entuzijazam i pristup poslu nema nijedan moj zaposleni, i to je apsolutno logično.
Sa druge strane, vremenom su se menjali i ciljevi i profil kupca kome težimo, a ja sam shvatio kroz vreme da prosto nema šanse da svakom ugodim, već da treba da ugodim onom kupcu koji je naša ciljna grupa, i ako se on oseća zadovoljnim, mi smo na pravom putu.
Nema šta da se lažemo, mi smo McDonalds sistem vs. Leskovački ćevap.
Meni je bitno da je sve na račun, da postoje procedure, da se poštuje urednost i čistoća, da se odgovori na svaki poziv, email, ponuda itd. Da se da račun, da stojimo iza svog posla, pokrijemo svaku reklamaciju i ne bežimo od svojih postupaka. To znači da ćemo uvek imati srednji nivo usluge, ali da bude konstantan.
Drugi majstori koji su manji, pa još vlasnici, mogu nekad da budu bolji, nekad lošiji, nekad sa računom, nekad bez, prosto hamburger od domaćeg mesa i McDonalds ne mogu da se porede, ali od domaćeg može da se desi da se dobije salmonela, dok to jedan Mc Donalds to sebi ne može da priušti.
Sa druge strane, ono što je problem je problem kadrova, pre svega mehaničara (i to kvalitetnih). Da je samo problem kod mene, ja bih se ozbiljno zabrinuo (i reagovao), ali recimo iste probleme muče i veliki servisi npr. iz Beograda koje imaju moji drugari (Lav auto, Macura, itd..)
Sigurno je da bih ja davno batalio servis (uslugu), da to nije vezivno tkivo naših biznisa, jer su kadrovi siromšniji naspram onih koje imam u svim ostalim sektorima.
Naša ocena sektora delova je bolja nego servisa, nema šta da krijem.
Sa druge strane, klijenti ISUZU imaju mali nivo pritužbi, zato što i dobijaju takvu pažnju, s obzirom na cene vozila, radnog sata, opreme i svega dodatnog što ide kd se proda novi auto.
Opet, mi imamo našu ciljnu grupu i taj udeo raste, i zajedno sa time i cela firma.
U biznisu nema puno filozofiranja, ako ne radiš dobro, tržište i sami kupci te kazne. Očigledno, strategija koju sam postavio je dobra na globalnom nivou, jer sa npr. ukupnog prihoda od 0.5k mil. evra u 2013. smo završili 2020. sa 3k mil evra ukupno.
Međutim, sama organizacija se sada skroz drugačije postavlja u smislu da sektor postprodaje vodi čovek ispod mene, i ovo je sada problem za njega, jer je izbubio tri klijenta u servisu, manji profit, manja zarada, manje sve..I dobiće input, jer ne treba biti u oblacima, već svaku grešku analizirati.
Ja lično imam samo 24h, a žrtvu poslovanju sam prineo sa otkrivanjem diabetesa koga nema nasledno u 35 godini, što je posledica isključivo stresa..
Prosto, nije vredno, tako da sam spustio operativne uloge na direktore ispod mene, i svaki vodi svoj sektor, dok se ja trudim da vodim firmu..
To je dugoročan proces, koji ne ide lako, i žrtve poput ovih se dešavaju. Nije mi prijatno, ali učim na greškama..
Mi imamo fiksne troškove od 30k evra mesečno, radio ne radio, tako da posao mora da ide i da bude profitabilan, a ubrzavanjem kvalitet gubi zbog kvantiteta..
Da sumiram, primio sam sve kritike ka znanju, Hvala na dosadašnjem poverenju!
Sigurno bih to odradio bolje od svojih zaposlenih, ali tog dana kada je Suzuki rađen, ja sam dogovorio flotu od 101 vozila na godinu dana prepodne, a popodne priveo kraju isporuku prvih vatrogasnih Dmax, flote finansirane od strane UN kao donacije našim vatrogascima u vrednosti od 1.3 mil dolara...
Vezano za konkretnu situaciju, istražiću da vidim šta se to konkretno desilo (mislim na SX4). Prihvatam svaku kritiku, jer ona vodi usavršavanju.
Ono što je istina da mi više nismo servis kakav smo bili pre deset godina, kao ni firma uopšteno. Prosto, vreme kada sam ja sedeo u prijemnom i sve handlovao sam (recimo neka 2011-2012), razrađivao posao, i svaki detalj pratio, imao 3 majstora i 2-3 auta na dan su neka prošla vremena su porastom posla postala nemoguća.
Jednostavno, posao je rastao i širio se, tako sam se i ja povlačio. Moje znanje, entuzijazam i pristup poslu nema nijedan moj zaposleni, i to je apsolutno logično.
Sa druge strane, vremenom su se menjali i ciljevi i profil kupca kome težimo, a ja sam shvatio kroz vreme da prosto nema šanse da svakom ugodim, već da treba da ugodim onom kupcu koji je naša ciljna grupa, i ako se on oseća zadovoljnim, mi smo na pravom putu.
Nema šta da se lažemo, mi smo McDonalds sistem vs. Leskovački ćevap.
Meni je bitno da je sve na račun, da postoje procedure, da se poštuje urednost i čistoća, da se odgovori na svaki poziv, email, ponuda itd. Da se da račun, da stojimo iza svog posla, pokrijemo svaku reklamaciju i ne bežimo od svojih postupaka. To znači da ćemo uvek imati srednji nivo usluge, ali da bude konstantan.
Drugi majstori koji su manji, pa još vlasnici, mogu nekad da budu bolji, nekad lošiji, nekad sa računom, nekad bez, prosto hamburger od domaćeg mesa i McDonalds ne mogu da se porede, ali od domaćeg može da se desi da se dobije salmonela, dok to jedan Mc Donalds to sebi ne može da priušti.
Sa druge strane, ono što je problem je problem kadrova, pre svega mehaničara (i to kvalitetnih). Da je samo problem kod mene, ja bih se ozbiljno zabrinuo (i reagovao), ali recimo iste probleme muče i veliki servisi npr. iz Beograda koje imaju moji drugari (Lav auto, Macura, itd..)
Sigurno je da bih ja davno batalio servis (uslugu), da to nije vezivno tkivo naših biznisa, jer su kadrovi siromšniji naspram onih koje imam u svim ostalim sektorima.
Naša ocena sektora delova je bolja nego servisa, nema šta da krijem.
Sa druge strane, klijenti ISUZU imaju mali nivo pritužbi, zato što i dobijaju takvu pažnju, s obzirom na cene vozila, radnog sata, opreme i svega dodatnog što ide kd se proda novi auto.
Opet, mi imamo našu ciljnu grupu i taj udeo raste, i zajedno sa time i cela firma.
U biznisu nema puno filozofiranja, ako ne radiš dobro, tržište i sami kupci te kazne. Očigledno, strategija koju sam postavio je dobra na globalnom nivou, jer sa npr. ukupnog prihoda od 0.5k mil. evra u 2013. smo završili 2020. sa 3k mil evra ukupno.
Međutim, sama organizacija se sada skroz drugačije postavlja u smislu da sektor postprodaje vodi čovek ispod mene, i ovo je sada problem za njega, jer je izbubio tri klijenta u servisu, manji profit, manja zarada, manje sve..I dobiće input, jer ne treba biti u oblacima, već svaku grešku analizirati.
Ja lično imam samo 24h, a žrtvu poslovanju sam prineo sa otkrivanjem diabetesa koga nema nasledno u 35 godini, što je posledica isključivo stresa..
Prosto, nije vredno, tako da sam spustio operativne uloge na direktore ispod mene, i svaki vodi svoj sektor, dok se ja trudim da vodim firmu..
To je dugoročan proces, koji ne ide lako, i žrtve poput ovih se dešavaju. Nije mi prijatno, ali učim na greškama..
Mi imamo fiksne troškove od 30k evra mesečno, radio ne radio, tako da posao mora da ide i da bude profitabilan, a ubrzavanjem kvalitet gubi zbog kvantiteta..
Da sumiram, primio sam sve kritike ka znanju, Hvala na dosadašnjem poverenju!
Sigurno bih to odradio bolje od svojih zaposlenih, ali tog dana kada je Suzuki rađen, ja sam dogovorio flotu od 101 vozila na godinu dana prepodne, a popodne priveo kraju isporuku prvih vatrogasnih Dmax, flote finansirane od strane UN kao donacije našim vatrogascima u vrednosti od 1.3 mil dolara...
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Upravo zato osnovaće se nova firma koja će biti ono što je TRIO bio pre Isuzua, a TRIO Motors ostaće ekskluzivno za Isuzu. I to već ove godine, a aktivno od sledeće..Ogi je napisao: ↑24 Jan 2021, 20:22
Jedno je sigurno, vlasnik je dobar covek ali problem prevelikih ambicija, preterano sirenje posla bez adekvatne podrske, ljudi i svega ostalog neminovno vodi drasticnom padu kvaliteta usluga. Mnogi su se sveli na to, zato i ima sve manje i manje kvalitetnih i dobrih servisa. Sama cinjenica da se na servis ceka i po dve nedelje, dosta govori.
Imam utisak da servis vise ne zauzima ono mesto koje je zauzimao, sada su druge stvari bitnije, donose vecu zaradu.
Dva servisa jedan pored drugog, svaki se bori za svoje mesto pod suncem, i svaki svojim putem..da bi se zadržao fokus i povećao nivo usluge, pre svega kvaliteta.
Posla imamo toliko da je to jedino čega se ne bojim.
A o situaciji u vezi servisa i mehaničara mogu roman da ispišem detaljan..
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
I to može do jednog nivoa, ali ko god želi malo više od toga, sistem gde se gradi kult ličnosti oko majstora-vlasnika servisa pada u vodu onda kada dođe na nivo da radi dan i noć, pa makar imao satnicu od 100 evra.
Prosto, porast posla je nemoguć ako se ne postavi sistem..
Ali najgore je kad majstor krene da izigrava gazdu, to onda nervira i njegove zaposlene, jer do juče je bio jedan od njih..
To je težak fizički posao koji vremenom lomi čoveka..
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Cuvaj se covece i redukuj stres, nije zivot vredan ovoga ma koliko god veliku stvar da si napravio.
Prodaj ili cak ustupi deo biznisa koji te smara, ostavi ono sa cime nemas glavobolje, maksimalizuj nivo uzivanja i popravice ti se i zdravlje.
Provereno!
Prodaj ili cak ustupi deo biznisa koji te smara, ostavi ono sa cime nemas glavobolje, maksimalizuj nivo uzivanja i popravice ti se i zdravlje.
Provereno!
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Vidim da je neko obrisao komentar za majstora u Veterniku.
NIsam sujetan, sarađujemo i ovako, svakako je on radio kod mene u tranziciji iz Toyote ka svom servisu, i imali smo dobru saradnju.
Nije ni crno ni belo, jer se ljudi šetaju između majstora, evo mi tri auta sa njegovim ramovima u mom servisu, jer ljudi misle da im on lično popravlja svaki auto, a u stvari, šrafe njegovi majstori, dok se on fokusirao tamo gde su pare i gde se školovao (hybrid priča), pa se razočaraju što im on lično nije popravio auto..
Ne morate brisati postove.
NIsam sujetan, sarađujemo i ovako, svakako je on radio kod mene u tranziciji iz Toyote ka svom servisu, i imali smo dobru saradnju.
Nije ni crno ni belo, jer se ljudi šetaju između majstora, evo mi tri auta sa njegovim ramovima u mom servisu, jer ljudi misle da im on lično popravlja svaki auto, a u stvari, šrafe njegovi majstori, dok se on fokusirao tamo gde su pare i gde se školovao (hybrid priča), pa se razočaraju što im on lično nije popravio auto..
Ne morate brisati postove.