Akumulatori
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Zavisi koliko je na granici zahteva udarna struja, to ti je ono 800 i 900A. Kod dizela je to jos vaznije. Pogledas prvo sta fabrika preporucuje.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Akumulatori
Ради се о томе да можда имам шему за тај слабији акумулатор.
На RealOEM стоји да одговарају акумулатори од 92А, 90А и 80А. Не помињу ударну струју:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=61_1986
У упутству, које је стигло уз ауто, нема ни ријечи о карактеристикама акумулатора.
На RealOEM стоји да одговарају акумулатори од 92А, 90А и 80А. Не помињу ударну струју:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=61_1986
У упутству, које је стигло уз ауто, нема ни ријечи о карактеристикама акумулатора.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Tesko da je 80 i 90A, pre ce biti Ah. Proveris na sajtu Varte, Bosch ili slicno, oni imaju selektore.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Akumulatori
To je i do brenda, jaci brendovi nude jacu udarnu struju u manjim kapacotetima, u principu 10ak posto je regularna tolerancija i nece se nista desiti.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Akumulatori
Na tom linku nema akumulatora tako malecne struje, pominju se standardni AGM a tu su struje 500-800A uobičajeno za navedene kapacitete. Verovatno je greškom stvorena zabuna izmedju struje i kapaciteta...
Ali nevezano za to na linku su date smernice i tu piše da prema broju šasije i prema ugradjenom tipu elektro sistema u konkretnom vozilu se bira adekvatan akumulator u smislu uparivanja sa baterijskom kontrolerom.
Dakle, redosled pri nabavci je prvo dijagnostičkim postupkom utvrditi koji kontroler je u pitanju, zatim saznati (prepisati?) podatke sa postojećeg akumulatora koji je sada u vozilu i nabaviti novi sa identičnim part no. odnosno OEM brojem rezervnog dela.
To je siguran metod da se ne pogreši pri odabiru a sprečava i moguće kvarove na autu u slučaju nasumično odabranog pogrečnog akumulatora.
Odabrana udarna struja treba biti unutar tolerancija (isprogramiranih vrednosti) kontrolera.
Ili prostije, kupiti u ovlašćenom original a oni će tamo i uraditi uparivanje /programiranje/ u slučaju potrebe.
Ali nevezano za to na linku su date smernice i tu piše da prema broju šasije i prema ugradjenom tipu elektro sistema u konkretnom vozilu se bira adekvatan akumulator u smislu uparivanja sa baterijskom kontrolerom.
Dakle, redosled pri nabavci je prvo dijagnostičkim postupkom utvrditi koji kontroler je u pitanju, zatim saznati (prepisati?) podatke sa postojećeg akumulatora koji je sada u vozilu i nabaviti novi sa identičnim part no. odnosno OEM brojem rezervnog dela.
To je siguran metod da se ne pogreši pri odabiru a sprečava i moguće kvarove na autu u slučaju nasumično odabranog pogrečnog akumulatora.
Odabrana udarna struja treba biti unutar tolerancija (isprogramiranih vrednosti) kontrolera.
Ili prostije, kupiti u ovlašćenom original a oni će tamo i uraditi uparivanje /programiranje/ u slučaju potrebe.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Akumulatori
U ovlascenom aku po ovoj bazi 500 dolara.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Akumulatori
На брзину преписах податке са тог сајта, не размишљајући, па написах А умјесто Ah.
Чисто да поновим, да не збуњујем људе, који већ имају вољу да помогну.
У ауту је тренутно Банеров ОЕМ AGM акумулатор капацитета 90Аh и 900А струје хладног старта.
Могу повољно да добијем и то Банер ОЕМ од 80Аh и 800А.
Питање је да ли је тај одговарајући?
Претрага на оном сајту даје резултате у смислу капацитета, одговарајући су 92Аh, 90Ah и 80Аh.
Не помињу струју хладног старта.
Exide-ова апликација избацује акумулаторе до 80Аh и до 800А.
Banner препоручује акумулатор од 92Аh и 850А.
Чисто да поновим, да не збуњујем људе, који већ имају вољу да помогну.
У ауту је тренутно Банеров ОЕМ AGM акумулатор капацитета 90Аh и 900А струје хладног старта.
Могу повољно да добијем и то Банер ОЕМ од 80Аh и 800А.
Питање је да ли је тај одговарајући?
Претрага на оном сајту даје резултате у смислу капацитета, одговарајући су 92Аh, 90Ah и 80Аh.
Не помињу струју хладног старта.
Exide-ова апликација избацује акумулаторе до 80Аh и до 800А.
Banner препоручује акумулатор од 92Аh и 850А.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Pa jbg ako je toliko jeftiniji mozes da izreskiras, ili jos par proizvodjaca konsultuj sa selektorima, ima toga.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Akumulatori
Вартин селектор ми је нешто баговао, а препоручује акумулаторе од 80А и 740Ah, до 95Ah и 850Аh.
По овоме свему дјелује да би могао проћи и тај слабији.
По овоме свему дјелује да би могао проћи и тај слабији.
Re: Akumulatori
Ne možeš ako je akumulator sa kompjuterskom kontrolom rada.
Možeš da menjaš ako je običan, prost, klasičan sistem samo sa alternatorom.
Najprostije moguće.
Za konkretan primerak baš tvog BMWa treba da po broju šasije vidiš koji sistem imaš i shodno tome koji je odgovarajući.
To možeš proveriti i zaobilazno fizički pregledom postojanja kontrolera neposredno uz sam akumulatora- da li postoji ili ne kutijica. (da tako nazovem modul).
Ovde nije pitanje elektrike /kapaciteta/ aku već elektronike /ECU kontrole/ i programiranja aku.
Možeš da menjaš ako je običan, prost, klasičan sistem samo sa alternatorom.
Najprostije moguće.
Za konkretan primerak baš tvog BMWa treba da po broju šasije vidiš koji sistem imaš i shodno tome koji je odgovarajući.
To možeš proveriti i zaobilazno fizički pregledom postojanja kontrolera neposredno uz sam akumulatora- da li postoji ili ne kutijica. (da tako nazovem modul).
Ovde nije pitanje elektrike /kapaciteta/ aku već elektronike /ECU kontrole/ i programiranja aku.
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Akumulatori
Сад ме ти подсјети, раније сам читао, па, очигледно заборавио.
Постоји тај модуо.
Колико се сјећам, опције су сљедеће:
Ако се мијења истим акумулатором (истих карактеристика), онда је довољно регистровати га на ECU, да зна старост.
Ако се мијења акумулатором различитих карактеристика, онда мора да се кодира, тј. да се унесу те карактеристике у ECU.
Ладно сам заборавио...
Постоји тај модуо.
Колико се сјећам, опције су сљедеће:
Ако се мијења истим акумулатором (истих карактеристика), онда је довољно регистровати га на ECU, да зна старост.
Ако се мијења акумулатором различитих карактеристика, онда мора да се кодира, тј. да се унесу те карактеристике у ECU.
Ладно сам заборавио...
Re: Akumulatori
Kad sam ja napisao da moze, ja sam to radio na klasicnim prostim kolima, tako da sam pogresio, ako je ti danas zaseban sistem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Akumulatori
Po onome što sam čitao, a i malo iz ličnog iskustva, na BMW nikako ne eksperimentisati sa akumulatorima.
Hoće svašta da brljavi.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Hoće svašta da brljavi.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Akumulatori
Свакако морам до мајстора.
Тренутни акумулатор пуни 10 година.
Чак и да исти ставим, мора да се региструје.
Тренутни акумулатор пуни 10 година.
Чак и да исти ставим, мора да се региструје.
Re: Akumulatori
Lepo si opisao, prekodiranje ECU po novim parametrima rada ili samo registracija novog aku. Kako god, potrebno je i softverski dovršiti samu fizičku zamenu.