Ta eolys uopšte nije loša stvar, upravo suprotno.
Posle su ga izbacili verovatno zbog troškova proizvodnje, kamo sreće da svi dizeli imaju to.
Peugeot 308 - Anti pollution
Re: Peugeot 308 - Anti pollution
Ne znam za diznu i za DPF ali iz slike koda greške vidim da uopšte auto ne radi regeneraciju jer je blokirana softverski, a iz opisa ponašanja deluje kao da pokušava.
P1351 greška je uslov da ne može regeneracija, prvo to rešiti.
A odnosi se na grejač(e) i/ ili relej ili kablažu (ima ih 4) ili masu (ima ih 4), i na kraju može da bude i motorni ECU (što je jako malo verovatno).
Po verovatnoći, crkao grejač i loša masa pa onda ostalo.
Ako se to reši možda se vrati rad DPF sistema u normalu bez daljiih intervencija.
To da li su korekcije vremena ubrizgavanj dizni (to vreme uglavnom i najčešće nema direktne veze sa samim diznama niti njihovim stanjem, one su pasivne na HDI motorima i samo primaju signal a ništa ne šalju ka ECU) ovakve ili onakve zavisi od barem 5-6 faktora a pre svega od stanja pohabanosti sklopa klip-karike-košuljica i stanja ležajeva.
To vreme nema uticaja na rad DPF sistema niti regeneraciju filtera.
Pošto dele apsolutno identično goriva iz identičnog mesta smabdevanja ( zajednička rampa ili rail) dizne se 99% habaju jednako i isto, veoma retko da se 1 dizna pohaba mehanički a da ostale budu bez toga.
Dizne traju oko 250,000km (Bošov sistem) a oko 200,000km (Continentalov sistem) kada počinju da se primećuju problemi, a naravno mogu i dosta duže još da se koriste uz ""dim" iz auspuha i ostalo prateće.
P1351 greška je uslov da ne može regeneracija, prvo to rešiti.
A odnosi se na grejač(e) i/ ili relej ili kablažu (ima ih 4) ili masu (ima ih 4), i na kraju može da bude i motorni ECU (što je jako malo verovatno).
Po verovatnoći, crkao grejač i loša masa pa onda ostalo.
Ako se to reši možda se vrati rad DPF sistema u normalu bez daljiih intervencija.
To da li su korekcije vremena ubrizgavanj dizni (to vreme uglavnom i najčešće nema direktne veze sa samim diznama niti njihovim stanjem, one su pasivne na HDI motorima i samo primaju signal a ništa ne šalju ka ECU) ovakve ili onakve zavisi od barem 5-6 faktora a pre svega od stanja pohabanosti sklopa klip-karike-košuljica i stanja ležajeva.
To vreme nema uticaja na rad DPF sistema niti regeneraciju filtera.
Pošto dele apsolutno identično goriva iz identičnog mesta smabdevanja ( zajednička rampa ili rail) dizne se 99% habaju jednako i isto, veoma retko da se 1 dizna pohaba mehanički a da ostale budu bez toga.
Dizne traju oko 250,000km (Bošov sistem) a oko 200,000km (Continentalov sistem) kada počinju da se primećuju problemi, a naravno mogu i dosta duže još da se koriste uz ""dim" iz auspuha i ostalo prateće.
Re: Peugeot 308 - Anti pollution
U ovaj odgovor mi se svidja provericu