Pomoć na putu

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12889
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Pomoć na putu

Post od Saša » 25 Maj 2023, 14:35

Pa presavijte lepo tabak pa ih tužite ako mislite da su vas prevarili.

Ja te pomoći na putu nit sam ikad uzimao, niti ću. U se i u svoje kljuse…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
hyundai_i30
Postovi: 353
Pridružio se: 02 Avg 2022, 05:13
Garaža: Hyundai i30 1.4 16V, 2011. (plin + benzin)
Lokacija: Niš

Re: Pomoć na putu

Post od hyundai_i30 » 25 Maj 2023, 14:41

Za sada tuzimo i dobijamo sporove samo u okrsaju sa velikim igracima i sibicarima poput Tehnomanije, mobilnih operatera, banaka... Vozzi je jos uvek sitna riba, ima jos da uci od pomenutih

Sent from my M2101K6G using Tapatalk


Korisnikov avatar
Gazu
Postovi: 2090
Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
Lokacija: Novi Sad

Re: Pomoć na putu

Post od Gazu » 25 Maj 2023, 15:08

Gde je logika u tome? Ako tužiš velikog, pa pogotovo ćeš da tužiš malog.

Meni sad u julu - avgustu taman i ističe taj paket kod njih, tako da nema smisla tužiti. Neću produžiti paket. A ja sam na celu priču tako baš i gledao - imam šlepanje ako mi baš zatreba. I tako neka vrsta pomoći na putu savršeno i ima smisla, ko hoće može da izračuna očekivanu godišnju sumu datu na JEDNO šlepanje, pa staviti da cena paketa negde nešto viša od toga. Na tome ne bi mogli da gube - kao i kladionice, kockarnice i sva osiguravajuća društva.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk


TeaseR
Postovi: 381
Pridružio se: 26 Dec 2018, 20:23
Garaža: BMW F30

Re: Pomoć na putu

Post od TeaseR » 25 Maj 2023, 15:17

Ja bih se rado pridruzio tuzbi ako uspemo da se organizujemo. Dva put sam ih mailom pitao da mi citiraju zakon gde je moguce menjati uslove u toku koriscenja, a ne ponuditi opciju da se ugovor raskine. Naravno da mi nisu citirali nista, jer tako nesto ne postoji u zakonu. Samo su mi dali neki njihov clan iz uslova koriscenja koji ne moze biti iznad zakona. Zamisli kad bi svi imali svoje uslove mimo zakona, to bi bio divlji zapad.

Korisnikov avatar
hyundai_i30
Postovi: 353
Pridružio se: 02 Avg 2022, 05:13
Garaža: Hyundai i30 1.4 16V, 2011. (plin + benzin)
Lokacija: Niš

Re: Pomoć na putu

Post od hyundai_i30 » 25 Maj 2023, 15:19

Bas naprotiv - advokati parnicari pristaju na tuzbe gde im se placaju celokupni sudski troskovi samo u slucaju tuzbi protov velikih krimosa poput gore pomenutih. Jer oni su sigurne platise i hiljade ljudi ih je tuzilo, cesto su i parnice takve da zastupaju ogroman broj ostecenih.

Ja sam dobio za sada od svakog od nabrojanih po jednog, drugar mi je advokat parnicar i on se zamlacuje sa tim, svi oni znaju vec sve sisteme kako se varaju korisnici i na koji nacin se dobija i da li vredi uopste ulaziti u tu pricu...ali, to nije ovde tema, nego cisto i to da se prokomentarise. Godinama samo prodavnice varaju ljude da im je za reklamaciju neophodna originalna ambalaza i ko zna koliko ljudi je bilo osteceno jer im rikne nesto u garantnom roku, a odustanu od svega jer nemaju ambalazu. Advokati danas lagano dobijaju ove nebuloze, a ima i sporova gde uzimaju bas veliku lovu i to samo na osnovu ovih na prvu gledano "manjih parnica". Kada vide da je sa druge strane manje poznat igrac, odustaju u startu jer im je nesigurno da ce ikada dobiti novac od spora. I dodatno se lakse dobija neko za koga je vec utvrdjeno da radi u mutnom.

Sto se Vozzi paketa tice, sve je vec receno, koliko vidim, polako im pada i ocena na GP i sve vise dobijaju lose ocene jer su naravno i drufi korisnici nezadovoljni istim stvarima koje se i ovde pominju sve vreme...

Sent from my M2101K6G using Tapatalk




Korisnikov avatar
Inzaghi
Postovi: 317
Pridružio se: 11 Okt 2017, 11:31
Garaža: Peugeot 308 1.6 2010
Lokacija: nbgd

Re: Pomoć na putu

Post od Inzaghi » 25 Maj 2023, 18:33

Kompresor je napisao:
25 Maj 2023, 13:54

Da li si ti siguran da je to za ovu godinu, koliko vidim pise 01.07.2022 a i na njihovom sajtu nema o ovome, odakle ti ova informacija.
Pazi stvarno nisam ni gledao datum. Ma izbacilo mi na FB reklamu, znam da je bilo ranije pa reko opet je. Moja greska.

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14058
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Pomoć na putu

Post od pedja » 25 Maj 2023, 20:45


TeaseR je napisao: Naravno da mi nisu citirali nista, jer tako nesto ne postoji u zakonu.
Zakon o zaštiti potrošača je tu jasan. Nema izmene uslova, bez blagovremenog obaveštenja i opcije odustajanja od ugovora (uz povrat sredstava za neiskorišćenu uslugu).

Verujem da advokati to lagano sve rešavaju, kada sam i ja, kao laik, više puta (bez suda) uspeo da promenim stav mnogima, od kojih su neki veliki, kao MTS, Intesa, Kombank, da ne spominjem kurire, servise itd.

Da imam Vozzi, inspekcija bi se odavno bavila njima, ako je tako kao što kažete. To je bar lako. Prvo im uložite reklamaciju. Ukoliko ne odgovore u roku, prosledite inspekciji. Ukoliko odgovore pogrešno, opet inspekciji. Možete i preko udruženja potrošača, javljaju se na telefon za konsultacije i reaguju ukoliko ima smisla, a vi nećete time da se bavite.

Kada bi svako pisao reklamaciju kurirskim službama za kašnjenje, ili bi se uozbiljili (a jesu malo, neki od njih, posebno od kada su podigli cene) ili ugasili. Svako neosnovano kašnjenje = poštarina se vraća x3, bez obzira na njihove uslove, postoji zakon koji to reguliše.




TapaT


TeaseR
Postovi: 381
Pridružio se: 26 Dec 2018, 20:23
Garaža: BMW F30

Re: Pomoć na putu

Post od TeaseR » 26 Maj 2023, 02:50

hyundai_i30 je napisao:
25 Maj 2023, 15:19
Bas naprotiv - advokati parnicari pristaju na tuzbe gde im se placaju celokupni sudski troskovi samo u slucaju tuzbi protov velikih krimosa poput gore pomenutih. Jer oni su sigurne platise i hiljade ljudi ih je tuzilo, cesto su i parnice takve da zastupaju ogroman broj ostecenih.

Ja sam dobio za sada od svakog od nabrojanih po jednog, drugar mi je advokat parnicar i on se zamlacuje sa tim, svi oni znaju vec sve sisteme kako se varaju korisnici i na koji nacin se dobija i da li vredi uopste ulaziti u tu pricu...ali, to nije ovde tema, nego cisto i to da se prokomentarise. Godinama samo prodavnice varaju ljude da im je za reklamaciju neophodna originalna ambalaza i ko zna koliko ljudi je bilo osteceno jer im rikne nesto u garantnom roku, a odustanu od svega jer nemaju ambalazu. Advokati danas lagano dobijaju ove nebuloze, a ima i sporova gde uzimaju bas veliku lovu i to samo na osnovu ovih na prvu gledano "manjih parnica". Kada vide da je sa druge strane manje poznat igrac, odustaju u startu jer im je nesigurno da ce ikada dobiti novac od spora. I dodatno se lakse dobija neko za koga je vec utvrdjeno da radi u mutnom.

Sto se Vozzi paketa tice, sve je vec receno, koliko vidim, polako im pada i ocena na GP i sve vise dobijaju lose ocene jer su naravno i drufi korisnici nezadovoljni istim stvarima koje se i ovde pominju sve vreme...

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Dobro me podesti da ih ocenim na App store

Korisnikov avatar
hyundai_i30
Postovi: 353
Pridružio se: 02 Avg 2022, 05:13
Garaža: Hyundai i30 1.4 16V, 2011. (plin + benzin)
Lokacija: Niš

Re: Pomoć na putu

Post od hyundai_i30 » 26 Maj 2023, 07:50

Ja sam im dao adekvatnu ocenu na GP i naravno da su mi odmah odgovorili jer im je narocito bitna ocena. Odgovor je naravno genericki i nema veze sa recenzijom.

Svakako im lose radi mobilna app na GP jer ne mozes da koristis app bez ukljucenog GPS servisa i ovo je potpuno nebulozno. Ok je sto u nekom momentu moraju da zatraze lokaciju od korisnika, ali je oni traze na samom pokretanju app. Kod mene je naravno podeseno da mora svaki put da izlazi dijalog za zatrazivanje permizije za lokaciju, ali rekoh glavni problem je amaterska implementacija da se permisija trazi nepotrebno na pocetku. Sad svi oni koji su prvobitno prihvatili da im se lokacija deli uvek kada startuju app ni ne znaju da im je GPS ukljucen svaki put kad udju u Vozzi app dok god koriste app bez obzira sta trenutno u app rade...

Cemu onda sve one opcije u app koje imaju i koje uopste ne zahtevaju lokaciju korisnika? Ja sam recimo usao u app da podesim nesto, da procitam poruku ili se informisem o cenama paketa, a u pozadini mi je uveliko ukljucena lokacija da delim sa njihovom app.

Lokacija je neophodna samo u okviru taba u kome se potrazuje pomoc i ovo je amaterski odradjeno na ulazu u app jer im je tako bilo najlakse.

App im generalno dobro radi sem ovog po meni velikog bug-a, ali sam ih pocastio losom ocenom zbog onog sto ovde pominjemo danima, a koliko vidim i drugi korisnici krecu sve cesce da se zale na isto i lepe im keceve...

Sa ovom recenzijom se moja saradnja sa njima zavrsava sto se tice ove godine, samo cekam isticanje paketa koji sam platio i koji nije vise nije isti i onda palim dalje.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk








Korisnikov avatar
Lanmi206sw
Postovi: 9
Pridružio se: 21 Mar 2021, 23:43
Garaža: Peugeot

Re: Pomoć na putu

Post od Lanmi206sw » 26 Maj 2023, 10:29

TeaseR je napisao:
25 Maj 2023, 15:17
Ja bih se rado pridruzio tuzbi ako uspemo da se organizujemo. Dva put sam ih mailom pitao da mi citiraju zakon gde je moguce menjati uslove u toku koriscenja, a ne ponuditi opciju da se ugovor raskine. Naravno da mi nisu citirali nista, jer tako nesto ne postoji u zakonu. Samo su mi dali neki njihov clan iz uslova koriscenja koji ne moze biti iznad zakona. Zamisli kad bi svi imali svoje uslove mimo zakona, to bi bio divlji zapad.

Čekajte da li sam dobro razumeo. Oni iz Vozija su samo poslali notifikaciju da menjaju uslove i cenu i nigde nije naveden zakonski rok za raskid ugovora i mogućnost povratka novca? Svi korisnici koji su imali bezuslovan povratak vozila iz inostranstva to više nemaju i nikome ništa? I to je urađeno sada pred sezonu kada najviše ljudi putuju. To je usluga vredna oko 2000 evra i svi članovi su ostali bez te usluge! Da li je moguće to?? :besan: :besan: :besan:

Korisnikov avatar
hyundai_i30
Postovi: 353
Pridružio se: 02 Avg 2022, 05:13
Garaža: Hyundai i30 1.4 16V, 2011. (plin + benzin)
Lokacija: Niš

Re: Pomoć na putu

Post od hyundai_i30 » 26 Maj 2023, 10:47

Tako je, evo sta pise u tom famoznom Vozzi "clanu 75":

"Kompanija ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni ove Uslove korišćenja, tako što će izmene i dopune u prečišćenom tekstu objaviti na Internet prezentaciji ili će poslati e-mail svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili će o izmenama i dopunama ovih Uslova korišćenja Korisnike obavestiti putem Platforme..."

Nadji to i pogledaj:

https://rs.vozzi.app/sr/uslovi-koriscenja/

A, evo i njihovog zvanicnog odgovora po ovom pitanju koji si meni poslali pre par dana:

"Uslove korišćenja smo dopunili i učinili razumljivijim korisnicima jer se činilo da ima dosta nedoumica oko istih. Sve korisnike smo obavestili osam dana pre objave novih Uslova korišćenja na našem wesiteu i VOZZi aplikaciji, pridržavajući se zakonskih normi o informisanju. Takođe smo omogućili svim korisnicima da se izjasne u tom periodu (od osam dana) ukoliko se ne salžu sa novim Uslovima korišćenja. Pogledajte, molimo vas, Članove 75. i 76'

Dakle, oni tvrde da se drze zakonskih normi jer se pozivaju na njihove clanove i pravila, a pritom taj famozni mail meni recimo NIKAD i nisu poslali, niti verujem da je bilo ko od Vozzi korisnika znao da mu stize neki mail u kome treba da se izjasni da li prihvata ili ne nove uslove, a kamoli da ih automatski prihvata u slucaju da ne odgovori na taj mail Slika. Na taj nacin su apsolutno svi pristali na nove uslove i time je Vozzi potpuno legalan po njima.

U principu tako rade i banke, najave to povecanje mesecnog odrzavanja isto putem mail-a vecina ljudi nema ni pojma o tome i bitno je samo da su ispunili zakonsku obavezu od 3 meseca od najave do izmene uslova...a, obaveza Vozzi je 8 dana i oni su sa te strane potpuno legalni kako kazu, sami postavljaju pravila, sami daju rok, sami umesto nas prihvataju nove uslove i nema greske sto se toga tice Slika

Sent from my M2101K6G using Tapatalk




Korisnikov avatar
Lanmi206sw
Postovi: 9
Pridružio se: 21 Mar 2021, 23:43
Garaža: Peugeot

Re: Pomoć na putu

Post od Lanmi206sw » 26 Maj 2023, 11:23

hyundai_i30 je napisao:
26 Maj 2023, 10:47
Tako je, evo sta pise u tom famoznom Vozzi "clanu 75":

"Kompanija ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni ove Uslove korišćenja, tako što će izmene i dopune u prečišćenom tekstu objaviti na Internet prezentaciji ili će poslati e-mail svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili će o izmenama i dopunama ovih Uslova korišćenja Korisnike obavestiti putem Platforme..."

Nadji to i pogledaj:

https://rs.vozzi.app/sr/uslovi-koriscenja/

A, evo i njihovog zvanicnog odgovora po ovom pitanju koji si meni poslali pre par dana:

"Uslove korišćenja smo dopunili i učinili razumljivijim korisnicima jer se činilo da ima dosta nedoumica oko istih. Sve korisnike smo obavestili osam dana pre objave novih Uslova korišćenja na našem wesiteu i VOZZi aplikaciji, pridržavajući se zakonskih normi o informisanju. Takođe smo omogućili svim korisnicima da se izjasne u tom periodu (od osam dana) ukoliko se ne salžu sa novim Uslovima korišćenja. Pogledajte, molimo vas, Članove 75. i 76'

Dakle, oni tvrde da se drze zakonskih normi jer se pozivaju na njihove clanove i pravila, a pritom taj famozni mail meni recimo NIKAD i nisu poslali, niti verujem da je bilo ko od Vozzi korisnika znao da mu stize neki mail u kome treba da se izjasni da li prihvata ili ne nove uslove, a kamoli da ih automatski prihvata u slucaju da ne odgovori na taj mail Slika. Na taj nacin su apsolutno svi pristali na nove uslove i time je Vozzi potpuno legalan po njima.

U principu tako rade i banke, najave to povecanje mesecnog odrzavanja isto putem mail-a vecina ljudi nema ni pojma o tome i bitno je samo da su ispunili zakonsku obavezu od 3 meseca od najave do izmene uslova...a, obaveza Vozzi je 8 dana i oni su sa te strane potpuno legalni kako kazu, sami postavljaju pravila, sami daju rok, sami umesto nas prihvataju nove uslove i nema greske sto se toga tice Slika

Sent from my M2101K6G using Tapatalk


Nisam advokat, ali meni svakako ovo izgleda skandalozno. Ja sam imao situaciju sa SBB-om. Stiglo mi mesec dana ranije na računu obaveštenje i kad sam otišao u poslovnicu bez problema su raskinuli. Razumem princip ako nastaviš da koristiš - slažeš se sa uslovima ali ovde je veliko pitanje da li su svi obavešteni i da li znaju da su ostali bez usluge vredne par hiljada evra... Zamisli sad preko leta ljudi koji ne znaju i odu u Grčku i kada im se desi kvar očekuju povratak vozila a dobiju ništa.

Imaš Udruženje građana Efektiva, oni se bave sa tim perfidnim prevarama kompanija pa piši njima obavezno. Svakako ne verujem da će vratiti ljudima novac jer je bilo to u martu ali barem da objave svuda da znaju korisnici koje usluge nemaju a platili su u startu. Taman imaš i dokaze u pisanoj formi, sve što ti je potrebno.

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12225
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Pomoć na putu

Post od shandu90 » 26 Maj 2023, 13:05

Da i ja malo off-ujem za sbb. Ja sam ih pitao ali nisam raskinuo ugovor jer mi vazi do avgusta, videcu za posle. Ili da ih malo u medjuvremenu Efektiva isproziva sto se lazno reklamiraju, ne znam ni od toga kakve vajde ima.
Slika

Slika

Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
hyundai_i30
Postovi: 353
Pridružio se: 02 Avg 2022, 05:13
Garaža: Hyundai i30 1.4 16V, 2011. (plin + benzin)
Lokacija: Niš

Re: Pomoć na putu

Post od hyundai_i30 » 26 Maj 2023, 13:22

Lanmi206sw je napisao:
hyundai_i30 je napisao:
26 Maj 2023, 10:47
Tako je, evo sta pise u tom famoznom Vozzi "clanu 75":

"Kompanija ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni ove Uslove korišćenja, tako što će izmene i dopune u prečišćenom tekstu objaviti na Internet prezentaciji ili će poslati e-mail svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili će o izmenama i dopunama ovih Uslova korišćenja Korisnike obavestiti putem Platforme..."

Nadji to i pogledaj:

https://rs.vozzi.app/sr/uslovi-koriscenja/

A, evo i njihovog zvanicnog odgovora po ovom pitanju koji si meni poslali pre par dana:

"Uslove korišćenja smo dopunili i učinili razumljivijim korisnicima jer se činilo da ima dosta nedoumica oko istih. Sve korisnike smo obavestili osam dana pre objave novih Uslova korišćenja na našem wesiteu i VOZZi aplikaciji, pridržavajući se zakonskih normi o informisanju. Takođe smo omogućili svim korisnicima da se izjasne u tom periodu (od osam dana) ukoliko se ne salžu sa novim Uslovima korišćenja. Pogledajte, molimo vas, Članove 75. i 76'

Dakle, oni tvrde da se drze zakonskih normi jer se pozivaju na njihove clanove i pravila, a pritom taj famozni mail meni recimo NIKAD i nisu poslali, niti verujem da je bilo ko od Vozzi korisnika znao da mu stize neki mail u kome treba da se izjasni da li prihvata ili ne nove uslove, a kamoli da ih automatski prihvata u slucaju da ne odgovori na taj mail Slika. Na taj nacin su apsolutno svi pristali na nove uslove i time je Vozzi potpuno legalan po njima.

U principu tako rade i banke, najave to povecanje mesecnog odrzavanja isto putem mail-a vecina ljudi nema ni pojma o tome i bitno je samo da su ispunili zakonsku obavezu od 3 meseca od najave do izmene uslova...a, obaveza Vozzi je 8 dana i oni su sa te strane potpuno legalni kako kazu, sami postavljaju pravila, sami daju rok, sami umesto nas prihvataju nove uslove i nema greske sto se toga tice Slika

Sent from my M2101K6G using Tapatalk


Nisam advokat, ali meni svakako ovo izgleda skandalozno. Ja sam imao situaciju sa SBB-om. Stiglo mi mesec dana ranije na računu obaveštenje i kad sam otišao u poslovnicu bez problema su raskinuli. Razumem princip ako nastaviš da koristiš - slažeš se sa uslovima ali ovde je veliko pitanje da li su svi obavešteni i da li znaju da su ostali bez usluge vredne par hiljada evra... Zamisli sad preko leta ljudi koji ne znaju i odu u Grčku i kada im se desi kvar očekuju povratak vozila a dobiju ništa.

Imaš Udruženje građana Efektiva, oni se bave sa tim perfidnim prevarama kompanija pa piši njima obavezno. Svakako ne verujem da će vratiti ljudima novac jer je bilo to u martu ali barem da objave svuda da znaju korisnici koje usluge nemaju a platili su u startu. Taman imaš i dokaze u pisanoj formi, sve što ti je potrebno.
Vec sam saradjivao sa Efektivom, pomenuo sam da sam vec dolazio do sudova, tj. da sam u par navrata dobio krimose poput Tehnomanije, operatera, jednu banku... Sve to tek kad ih tuzim i proces traje 10-12 meseci gde su mi placali odstetu sa kamatom. Advokat uzme dobre pare od sudskih troskova, najcesce vece od odstete, inace se oni ne bi bakcali sa tim, jer unapred ti kazu i koliko ti dobijas i oni svakako znaju koliko ce okvirno biti dobri.

U mom slucaju ovakve stvari najpre krecu sa Efektivom i Udruzenjima za zastitu potrosaca, ali posto kod gore pomenutih igraca nema leba od toga, onda se angazuje advokat i utuzuje.

Sa Vozzi ekipom ne zelim da se bakcem, jer je ipak sitna kinta u pitanju i vec jula mi istice paket i svakako ih pozdravljam.

To ne znaci da se ne bih pridruzio ekipi ovde ako dodje do neke zajednicke tuzbe naravno Slika. Ali, sam ne mogu protiv vetrenjaca ponovo, dosta vremena odlazi na to...

Hvala svakako na dobroj nameri sa tvoje strane. Ali, kada bi se tuzio svako ko krsi najosnovnija prava potrosaca u Srbistanu i debelo kaznjavao zbog toga, ne bi postojala nijedna banka, operater, provajder ili prodavnica uopste i covek bi morao zivot da posveti samo tome jer su pljacke na svakom koraku bukvalno.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk





Kompresor
Postovi: 65
Pridružio se: 28 Feb 2021, 17:04

Re: Pomoć na putu

Post od Kompresor » 26 Maj 2023, 15:28

Nasao sam jedan mail gde su rekli da mogu da izmene uslove.

Poštovani korisnici,

Zahvaljujemo vam se na ukazanom poverenju.

Ovom prilikom vas obaveštavamo da su usvojeni novi Uslovi korišćenja usluga, koji počinju da se primenjuju 01.11.2022. godine.

Naime, shodno važećim Uslovima korišćenja sa kojima ste se saglasili prilikom registracije/kupovine paketa pomoći na putu Kompanija (KOV TECHNOLOGY) ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni Uslove korišćenja, tako što izmene i dopune u prečišćenom tekstu objavljuje na Internet prezentaciji ili obaveštenje dostavlja elektronskom poštom svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili o izmenama i dopunama obaveštenje dostavlja putem Platforme.

U sustini u svakoj sferi pokusavaju da ukradu, lazu, prevare itd. Neka je srecno putovanje svima gde god da idete.

Odgovori