
Ja te pomoći na putu nit sam ikad uzimao, niti ću. U se i u svoje kljuse…

Sent from my iPhone using Tapatalk
Zakon o zaštiti potrošača je tu jasan. Nema izmene uslova, bez blagovremenog obaveštenja i opcije odustajanja od ugovora (uz povrat sredstava za neiskorišćenu uslugu).TeaseR je napisao: Naravno da mi nisu citirali nista, jer tako nesto ne postoji u zakonu.
Dobro me podesti da ih ocenim na App storehyundai_i30 je napisao: ↑25 Maj 2023, 15:19Bas naprotiv - advokati parnicari pristaju na tuzbe gde im se placaju celokupni sudski troskovi samo u slucaju tuzbi protov velikih krimosa poput gore pomenutih. Jer oni su sigurne platise i hiljade ljudi ih je tuzilo, cesto su i parnice takve da zastupaju ogroman broj ostecenih.
Ja sam dobio za sada od svakog od nabrojanih po jednog, drugar mi je advokat parnicar i on se zamlacuje sa tim, svi oni znaju vec sve sisteme kako se varaju korisnici i na koji nacin se dobija i da li vredi uopste ulaziti u tu pricu...ali, to nije ovde tema, nego cisto i to da se prokomentarise. Godinama samo prodavnice varaju ljude da im je za reklamaciju neophodna originalna ambalaza i ko zna koliko ljudi je bilo osteceno jer im rikne nesto u garantnom roku, a odustanu od svega jer nemaju ambalazu. Advokati danas lagano dobijaju ove nebuloze, a ima i sporova gde uzimaju bas veliku lovu i to samo na osnovu ovih na prvu gledano "manjih parnica". Kada vide da je sa druge strane manje poznat igrac, odustaju u startu jer im je nesigurno da ce ikada dobiti novac od spora. I dodatno se lakse dobija neko za koga je vec utvrdjeno da radi u mutnom.
Sto se Vozzi paketa tice, sve je vec receno, koliko vidim, polako im pada i ocena na GP i sve vise dobijaju lose ocene jer su naravno i drufi korisnici nezadovoljni istim stvarima koje se i ovde pominju sve vreme...
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
TeaseR je napisao: ↑25 Maj 2023, 15:17Ja bih se rado pridruzio tuzbi ako uspemo da se organizujemo. Dva put sam ih mailom pitao da mi citiraju zakon gde je moguce menjati uslove u toku koriscenja, a ne ponuditi opciju da se ugovor raskine. Naravno da mi nisu citirali nista, jer tako nesto ne postoji u zakonu. Samo su mi dali neki njihov clan iz uslova koriscenja koji ne moze biti iznad zakona. Zamisli kad bi svi imali svoje uslove mimo zakona, to bi bio divlji zapad.
hyundai_i30 je napisao: ↑26 Maj 2023, 10:47Tako je, evo sta pise u tom famoznom Vozzi "clanu 75":
"Kompanija ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni ove Uslove korišćenja, tako što će izmene i dopune u prečišćenom tekstu objaviti na Internet prezentaciji ili će poslati e-mail svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili će o izmenama i dopunama ovih Uslova korišćenja Korisnike obavestiti putem Platforme..."
Nadji to i pogledaj:
https://rs.vozzi.app/sr/uslovi-koriscenja/
A, evo i njihovog zvanicnog odgovora po ovom pitanju koji si meni poslali pre par dana:
"Uslove korišćenja smo dopunili i učinili razumljivijim korisnicima jer se činilo da ima dosta nedoumica oko istih. Sve korisnike smo obavestili osam dana pre objave novih Uslova korišćenja na našem wesiteu i VOZZi aplikaciji, pridržavajući se zakonskih normi o informisanju. Takođe smo omogućili svim korisnicima da se izjasne u tom periodu (od osam dana) ukoliko se ne salžu sa novim Uslovima korišćenja. Pogledajte, molimo vas, Članove 75. i 76'
Dakle, oni tvrde da se drze zakonskih normi jer se pozivaju na njihove clanove i pravila, a pritom taj famozni mail meni recimo NIKAD i nisu poslali, niti verujem da je bilo ko od Vozzi korisnika znao da mu stize neki mail u kome treba da se izjasni da li prihvata ili ne nove uslove, a kamoli da ih automatski prihvata u slucaju da ne odgovori na taj mail. Na taj nacin su apsolutno svi pristali na nove uslove i time je Vozzi potpuno legalan po njima.
U principu tako rade i banke, najave to povecanje mesecnog odrzavanja isto putem mail-a vecina ljudi nema ni pojma o tome i bitno je samo da su ispunili zakonsku obavezu od 3 meseca od najave do izmene uslova...a, obaveza Vozzi je 8 dana i oni su sa te strane potpuno legalni kako kazu, sami postavljaju pravila, sami daju rok, sami umesto nas prihvataju nove uslove i nema greske sto se toga tice
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Vec sam saradjivao sa Efektivom, pomenuo sam da sam vec dolazio do sudova, tj. da sam u par navrata dobio krimose poput Tehnomanije, operatera, jednu banku... Sve to tek kad ih tuzim i proces traje 10-12 meseci gde su mi placali odstetu sa kamatom. Advokat uzme dobre pare od sudskih troskova, najcesce vece od odstete, inace se oni ne bi bakcali sa tim, jer unapred ti kazu i koliko ti dobijas i oni svakako znaju koliko ce okvirno biti dobri.Lanmi206sw je napisao:hyundai_i30 je napisao: ↑26 Maj 2023, 10:47Tako je, evo sta pise u tom famoznom Vozzi "clanu 75":
"Kompanija ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni ove Uslove korišćenja, tako što će izmene i dopune u prečišćenom tekstu objaviti na Internet prezentaciji ili će poslati e-mail svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili će o izmenama i dopunama ovih Uslova korišćenja Korisnike obavestiti putem Platforme..."
Nadji to i pogledaj:
https://rs.vozzi.app/sr/uslovi-koriscenja/
A, evo i njihovog zvanicnog odgovora po ovom pitanju koji si meni poslali pre par dana:
"Uslove korišćenja smo dopunili i učinili razumljivijim korisnicima jer se činilo da ima dosta nedoumica oko istih. Sve korisnike smo obavestili osam dana pre objave novih Uslova korišćenja na našem wesiteu i VOZZi aplikaciji, pridržavajući se zakonskih normi o informisanju. Takođe smo omogućili svim korisnicima da se izjasne u tom periodu (od osam dana) ukoliko se ne salžu sa novim Uslovima korišćenja. Pogledajte, molimo vas, Članove 75. i 76'
Dakle, oni tvrde da se drze zakonskih normi jer se pozivaju na njihove clanove i pravila, a pritom taj famozni mail meni recimo NIKAD i nisu poslali, niti verujem da je bilo ko od Vozzi korisnika znao da mu stize neki mail u kome treba da se izjasni da li prihvata ili ne nove uslove, a kamoli da ih automatski prihvata u slucaju da ne odgovori na taj mail. Na taj nacin su apsolutno svi pristali na nove uslove i time je Vozzi potpuno legalan po njima.
U principu tako rade i banke, najave to povecanje mesecnog odrzavanja isto putem mail-a vecina ljudi nema ni pojma o tome i bitno je samo da su ispunili zakonsku obavezu od 3 meseca od najave do izmene uslova...a, obaveza Vozzi je 8 dana i oni su sa te strane potpuno legalni kako kazu, sami postavljaju pravila, sami daju rok, sami umesto nas prihvataju nove uslove i nema greske sto se toga tice
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Nisam advokat, ali meni svakako ovo izgleda skandalozno. Ja sam imao situaciju sa SBB-om. Stiglo mi mesec dana ranije na računu obaveštenje i kad sam otišao u poslovnicu bez problema su raskinuli. Razumem princip ako nastaviš da koristiš - slažeš se sa uslovima ali ovde je veliko pitanje da li su svi obavešteni i da li znaju da su ostali bez usluge vredne par hiljada evra... Zamisli sad preko leta ljudi koji ne znaju i odu u Grčku i kada im se desi kvar očekuju povratak vozila a dobiju ništa.
Imaš Udruženje građana Efektiva, oni se bave sa tim perfidnim prevarama kompanija pa piši njima obavezno. Svakako ne verujem da će vratiti ljudima novac jer je bilo to u martu ali barem da objave svuda da znaju korisnici koje usluge nemaju a platili su u startu. Taman imaš i dokaze u pisanoj formi, sve što ti je potrebno.