Pozz
Pitanje, prije 7000km sam radio veliki servis kod provjerenog majstora (bar se nadam).I sam vozi 2.0 tdi cr, u poslu je 20 god.Servis radjen polovinom sept.
Mkenjali smo sve, i set PK remena i zupcasti/vodenu.Conti/Ina djelovi.
Prvih 1000km poslje servisa je auto imalo cudan zvuk, malo grublji uz neku cudnu notu koju nezz opisati.
Poslje 1000 km je zvuk ok ali imam drugi problem.
Problem su obrtai u leru.
Auto vozim trecu zimu, znam ga u dusu.
Radio je uvijek ili na 800 obrtaja ili na 1000 kad ga tek upalim a vani hladno (ili kad mu upalim grijanje a auto nije na radnoj, i tad dize na 1000 i cuje se klik releja)
Sad mi ujutro radi na 900 obrtaja nekad, prvih 30 sec.Ako auto nije duze upaljen tj citavu noc a vani minus.Poslje spadne na 800/1000 ako upalom grijanje.
Obrtaji ne oscilirsaju, auto se ne trese, nista cudno sem tih 900 obrtaja.
Ne trosi vodu, ulje, ne dimi, ne trosi vise goriva nego prije. Potrosnja u leru je 0.6 l/h kad je auto na radnoj sa upaljenim grijanjem/svjetlima.To je ok.
Imal iko ideju?
Sent from my iPhone using Tapatalk
![Slika](//uploads.tapatalk-cdn.com/20240114/5b0c9ac9034c90c4e3d39be1fff57d31.jpg)