Veliki servis
Re: Veliki servis
Doslo vreme za veliki servis, A6 2.0 TDI.
Koje setovi zupcastih i pk su za preporuku a koji za izbegavanje? Gledao sam nesto Gates/Ina/Continental, ima li nesto kvalitetnije sem originala (mada citam da Ina/Conti idu o originalne setove)?
Hvala
Koje setovi zupcastih i pk su za preporuku a koji za izbegavanje? Gledao sam nesto Gates/Ina/Continental, ima li nesto kvalitetnije sem originala (mada citam da Ina/Conti idu o originalne setove)?
Hvala
Re: Veliki servis
Conti ti je najbolji sto se tice seta, pumpu uzimam INA, na zadnjem autu sam stavio Gates set zupcenja i oni su ok, Dayco izbegavaju mahom i majstori, SKF sta znam jedni kazu ok jedni nije.
- dag81
- Postovi: 7294
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Veliki servis
Dayco ako ne gresim za VW ima teflonski zupcasti.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Veliki servis
Ja bih izbor ostavio na serviseru
Mercedes A160
Pozdrav. Koliko kosta mali a koliko veliki servis (i sta sve spada u oba) za model A160 1.5benz 2010 god? Hvala unapred na odgovoru.
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
Re: Mercedes A160
Google, Auto delovi (biraš sajt po želji), izabereš željeni automobil i godište. Sabereš cene delova, uključiš i rad mehaničara.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Sto se pumpe vode tice, kod mene na Cliu je krenula da pusta posle 5 godina i oko 40kkm. Valeo je bila, dakle ne najjeftinija.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis automatskog menjača
ja sam kod mene menjao prosle god kad sam radio v. servis, pumpa je bila odlicna i nije bilo tragova curenja a presla je oko 100k km kad je upisano u knjizi da je radjen posledni v. vervis, ne secam se koja marka bese bila
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Slagao sam, nije 5 nego 6 godina i 50kkm. Evo i slika viewtopic.php?f=2&t=2920&p=893784&hilit=Pump%2A#p893784
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis automatskog menjača
Oftopic, ali kad ste pomenuli vodenu pumpu, sestra kad je kupila c4 picasso, uzeo ja sve delove u panteru za veliki servis, najboljeg moguceg kvaliteta, pumpa bila valeo, majstor se odusevio kako izgledala. Posle nekog vremena auto gubi tecnost pomalo, ali ne znamo gde, ispalo da je pumpa. Tad se iznervirao i otisao kupio original deo za PSA, jeste da je i to bio Valeo koliko se secam, ali je isporucen kao OEM. Nije vise gubio vodu.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Re: Servis automatskog menjača
Pa nije to valeo istog kvaliteta. U tome je najveci problem.
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Ja pumpe necu ni menjati dok ne procure.... Recimo na Opelu je jedna procurela na 100k, druga je skinuta na 150k
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis automatskog menjača
Pumpa za vodu koja valja, znači ima nekakav kvalitet, traje bar 200,000km a neretko i 300,000+km.
Hepu na primer su poznate kao kvalitetne i koriste je u prvoj ugradnji.
Pa kod Juga, Škode, Lade, Pezejca i tako to pumpe su trajale po 150,000km tj koliko i motor a to je neuporedivo po tehnologiji izrade današnjih.
Puno zavisi od toga kako proizvodjča naruči od dobavljača. Konkretan primer, Pežo za svoj 2,0HDI daje obaveznu zamenu pumpe na 240,000km dok Volvo za svoj 2,0HDI daje doživotni vek.
U kompletu za veliki servis zamene zupčastog uopšte nema vodene pumpe u setu, a ni servisno uputstvo procedure zamene zupčastog ne pominje vodenu pumpu.
Kod Poršea i Mercedesa koliko znam takodje se pumpa vode ne menja, trajna je.
Verujem da svi proizvodjači vozila mogu da naprave da pumpa vode, pumpa ulja , kompresor klime traju doživotno ako hoće.
Ja kod mene na 307 nisam menjao pumpu na velikom servisu, nije bilo potrebe.
A na 940 je pumpa počela da povremeno curka (kada se nakon vožnje ugasi auto) pa je zamenjena originalna fabrička ugradnja posle 24 godine besprekornog rada.
Tu originalnu Volvo /Hepu nisam mogao da nadjem pa je uzeta neka jeftilen Bugati koja košta nekih 6 puta manje od originala. Jedino ta bila dostupna u ponudi. I ta verovatno ako doživi 100,000km biće uspeh.
Hepu na primer su poznate kao kvalitetne i koriste je u prvoj ugradnji.
Pa kod Juga, Škode, Lade, Pezejca i tako to pumpe su trajale po 150,000km tj koliko i motor a to je neuporedivo po tehnologiji izrade današnjih.
Puno zavisi od toga kako proizvodjča naruči od dobavljača. Konkretan primer, Pežo za svoj 2,0HDI daje obaveznu zamenu pumpe na 240,000km dok Volvo za svoj 2,0HDI daje doživotni vek.
U kompletu za veliki servis zamene zupčastog uopšte nema vodene pumpe u setu, a ni servisno uputstvo procedure zamene zupčastog ne pominje vodenu pumpu.
Kod Poršea i Mercedesa koliko znam takodje se pumpa vode ne menja, trajna je.
Verujem da svi proizvodjači vozila mogu da naprave da pumpa vode, pumpa ulja , kompresor klime traju doživotno ako hoće.
Ja kod mene na 307 nisam menjao pumpu na velikom servisu, nije bilo potrebe.
A na 940 je pumpa počela da povremeno curka (kada se nakon vožnje ugasi auto) pa je zamenjena originalna fabrička ugradnja posle 24 godine besprekornog rada.
Tu originalnu Volvo /Hepu nisam mogao da nadjem pa je uzeta neka jeftilen Bugati koja košta nekih 6 puta manje od originala. Jedino ta bila dostupna u ponudi. I ta verovatno ako doživi 100,000km biće uspeh.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Veliki servis
Inace pravilno je reci pumpa vode. Vodena pumpa bi bila pumpa od vode, kao recimo drvena pumpa.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Veliki servis
Pozz
Pitanje, prije 7000km sam radio veliki servis kod provjerenog majstora (bar se nadam).I sam vozi 2.0 tdi cr, u poslu je 20 god.Servis radjen polovinom sept.
Mkenjali smo sve, i set PK remena i zupcasti/vodenu.Conti/Ina djelovi.
Prvih 1000km poslje servisa je auto imalo cudan zvuk, malo grublji uz neku cudnu notu koju nezz opisati.
Poslje 1000 km je zvuk ok ali imam drugi problem.
Problem su obrtai u leru.
Auto vozim trecu zimu, znam ga u dusu.
Radio je uvijek ili na 800 obrtaja ili na 1000 kad ga tek upalim a vani hladno (ili kad mu upalim grijanje a auto nije na radnoj, i tad dize na 1000 i cuje se klik releja)
Sad mi ujutro radi na 900 obrtaja nekad, prvih 30 sec.Ako auto nije duze upaljen tj citavu noc a vani minus.Poslje spadne na 800/1000 ako upalom grijanje.
Obrtaji ne oscilirsaju, auto se ne trese, nista cudno sem tih 900 obrtaja.
Ne trosi vodu, ulje, ne dimi, ne trosi vise goriva nego prije. Potrosnja u leru je 0.6 l/h kad je auto na radnoj sa upaljenim grijanjem/svjetlima.To je ok.
Imal iko ideju?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pitanje, prije 7000km sam radio veliki servis kod provjerenog majstora (bar se nadam).I sam vozi 2.0 tdi cr, u poslu je 20 god.Servis radjen polovinom sept.
Mkenjali smo sve, i set PK remena i zupcasti/vodenu.Conti/Ina djelovi.
Prvih 1000km poslje servisa je auto imalo cudan zvuk, malo grublji uz neku cudnu notu koju nezz opisati.
Poslje 1000 km je zvuk ok ali imam drugi problem.
Problem su obrtai u leru.
Auto vozim trecu zimu, znam ga u dusu.
Radio je uvijek ili na 800 obrtaja ili na 1000 kad ga tek upalim a vani hladno (ili kad mu upalim grijanje a auto nije na radnoj, i tad dize na 1000 i cuje se klik releja)
Sad mi ujutro radi na 900 obrtaja nekad, prvih 30 sec.Ako auto nije duze upaljen tj citavu noc a vani minus.Poslje spadne na 800/1000 ako upalom grijanje.
Obrtaji ne oscilirsaju, auto se ne trese, nista cudno sem tih 900 obrtaja.
Ne trosi vodu, ulje, ne dimi, ne trosi vise goriva nego prije. Potrosnja u leru je 0.6 l/h kad je auto na radnoj sa upaljenim grijanjem/svjetlima.To je ok.
Imal iko ideju?
Sent from my iPhone using Tapatalk