Moguce jer ja bas dosta izbacujem na ler, nizbrdice, kolone u spicu itd.123456 je napisao: ↑18 Maj 2024, 11:14Na leru je prekidao ili po gradu. Nije morao autoput, dovoljna je bila samo konstantna vožnja, recimo i magistralom.
Ovde se radi o starijem motoru, mislim euro 4, ne znam kako je bilo kod njih, ali je sigurno bilo redje.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
DPF i regeneracija
-
- Postovi: 57
- Pridružio se: 28 Jun 2023, 11:18
- Garaža: Audi A3
Re: DPF i regeneracija
- TheWickerMan
- Postovi: 10496
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: DPF i regeneracija
Izbacivati na ler na nizbrdici je jako opasno. Nikako ne treba to raditi.
-
- Postovi: 57
- Pridružio se: 28 Jun 2023, 11:18
- Garaža: Audi A3
Re: DPF i regeneracija
Nisam mislila na prave nizbrdice, vise na neko spustanje gde treba da kocim jer je crveno itd. Ja inace pred semaforom i slicno uvek izbacim na ler pa idem lagano pa ako ostane crveno kocnica, ako se upali zeleno druga ili treca i nastavim. Slabo kocim motorom sem po ledu. Pa sam zato potvrdila to sto je neko napisao da se prekida regeneracija i na leru jer ga cesto izbacujem posebno prilikom voznje po gradu gde kocim svaki cas. Mozda gresim ali nekako mi je ovo lakse nego non stop pritiskam kvaciloTheWickerMan je napisao: ↑18 Maj 2024, 14:26Izbacivati na ler na nizbrdici je jako opasno. Nikako ne treba to raditi.
- TheWickerMan
- Postovi: 10496
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: DPF i regeneracija
Tu ne grešiš, na semaforu izbaciš i brzine i ne držiš kvačilo. Time mu značajno produžavaš vek.
Ovo prvo okej, mislio sam da "leraš" da bi uštedela koji centilitar goriva, što je opasno.
Ovo prvo okej, mislio sam da "leraš" da bi uštedela koji centilitar goriva, što je opasno.
-
- Postovi: 57
- Pridružio se: 28 Jun 2023, 11:18
- Garaža: Audi A3
Re: DPF i regeneracija
Ma nee nikako to nije u pitanju Ali koliko sam ispatila kad su nizbrdice u pitanju npr Bubanj potok u petoj ako pustim gas potrosnja mu je 0 a na leru uvek prikazuje 1.2 npr. Tako da to definitivno nije razlog sto ga izbacujem na ler.TheWickerMan je napisao: ↑18 Maj 2024, 20:38Tu ne grešiš, na semaforu izbaciš i brzine i ne držiš kvačilo. Time mu značajno produžavaš vek.
Ovo prvo okej, mislio sam da "leraš" da bi uštedela koji centilitar goriva, što je opasno.
Prosto se jezim te voznje na pola kvacila koja je po gradu cesto slucaj i ja bukvalno kvacilo koristim samo kad saltam i kad ga stisnem da izbacim auto na ler kad idem ka semaforu gde je crveno. Ta ispruzena noga non stop ili taj grc noge iznad kvacila me uzasava
Re: DPF i regeneracija
Ako je u mestu na leru 1.2l potrošnja onda je to u procesu regeneracije. U leru obično auto troši oko 0.7-0.8l/h
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-
- Postovi: 57
- Pridružio se: 28 Jun 2023, 11:18
- Garaža: Audi A3
Re: DPF i regeneracija
Bravo, izvini upravo gledam i 0,7 je... Onda vrv poslednji put kad sam zapamtila je zapravo bio u regeneraciji.
- 123456
- Postovi: 2008
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Dobio sam zamenika za DPF, pardon, zamenicu.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
DPF sistem na Fordu koristi 5.tu diznu, i radi sasvim ok pa nije potrebno da se prčka. Osim naravno kada završi karijeru sam fitler sledi zamena.
- Puzo81
- Postovi: 3274
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Hvala ljubitelju.
Ima li ikakvih simptoma/naznaka/lampica , bilo šta kada radi regeneraciju?
Ima li ikakvih simptoma/naznaka/lampica , bilo šta kada radi regeneraciju?
Re: DPF i regeneracija
Ne sećam se, uglavnom kod Forad DPF sistem nije tema koja zanima korisnika.
Pali, vozi, dolivaj gorivo i to je to...dobro je rešeno.
Pali, vozi, dolivaj gorivo i to je to...dobro je rešeno.
-
- Postovi: 57
- Pridružio se: 28 Jun 2023, 11:18
- Garaža: Audi A3
Re: DPF i regeneracija
Jel moze neko da mi kaze, ako se to uopste moze generalizovati, koliko cesto auto ulazi u regrneraciju? Tj. Jel postoji termin "precesto"?
A sto se potrosnje na leru tice on meni nekad kad izbacim na ler da bih zakocila zabode na potrosnji tipa 2,7 ili tako nesto tako da mi to cesto nije merodavno. A obrtaje mi nikad nije dizao preko 900 na leru.
A sto se potrosnje na leru tice on meni nekad kad izbacim na ler da bih zakocila zabode na potrosnji tipa 2,7 ili tako nesto tako da mi to cesto nije merodavno. A obrtaje mi nikad nije dizao preko 900 na leru.
- cozmo
- Postovi: 5063
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Na to tesko da ima odgovor. U striktno gradskoj voznji moze da je radi i na oko 200km i kad je skroz nov auto... sve to zavisi od uslova i stila voznje.
Kod mene je varirala od 180 do 700km... (doduse kod mene na 900km od poslednje regeneracije pali regeneraciju kako god okrenes, tako je podeseno).
U proseku sad mi je na 300-600km zavisi da li je vise gradske ili otvorene voznje. Kod PSA (bar za 1.6 HDI motor sa Eolysom) motorni racunar "uci" tvoj stil voznje i prilagodjava se tome... ne znam kako je kod ostalih...
Najbolja provera stanja je dijagnostika i uvid u same parametre DPF-a... ako je tu sve tip top... nema brige.
Kod mene je varirala od 180 do 700km... (doduse kod mene na 900km od poslednje regeneracije pali regeneraciju kako god okrenes, tako je podeseno).
U proseku sad mi je na 300-600km zavisi da li je vise gradske ili otvorene voznje. Kod PSA (bar za 1.6 HDI motor sa Eolysom) motorni racunar "uci" tvoj stil voznje i prilagodjava se tome... ne znam kako je kod ostalih...
Najbolja provera stanja je dijagnostika i uvid u same parametre DPF-a... ako je tu sve tip top... nema brige.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 57
- Pridružio se: 28 Jun 2023, 11:18
- Garaža: Audi A3
Re: DPF i regeneracija
Drugari,
Opet jedno pitanje.
Od onda od kad mi ljubimac izbacio dpf lampicu i kad sam ga izvozala na oko 2000 obrtaja nekih min i ugasio je obavestenje nije se vise dpf oglasavao, sve redovno. Medjutim sad sam posle krace voznje upalila i ugasila auto pre nego sto sam krenula sa parkinga u leru podigao je obrtaje na 1000 i promenio zvuk motora tako par sekundi, onda se vratio u normalu pa opet digao obrtaje isto par sekundi i promenio zvuk motora i to je to. Kontam da to ima veze sa DPF-om. E sad kakve ne znam Treba li da zovem majstora i sta mu to znaci?
Opet jedno pitanje.
Od onda od kad mi ljubimac izbacio dpf lampicu i kad sam ga izvozala na oko 2000 obrtaja nekih min i ugasio je obavestenje nije se vise dpf oglasavao, sve redovno. Medjutim sad sam posle krace voznje upalila i ugasila auto pre nego sto sam krenula sa parkinga u leru podigao je obrtaje na 1000 i promenio zvuk motora tako par sekundi, onda se vratio u normalu pa opet digao obrtaje isto par sekundi i promenio zvuk motora i to je to. Kontam da to ima veze sa DPF-om. E sad kakve ne znam Treba li da zovem majstora i sta mu to znaci?