Servis - Razno
- Saša
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Pakne škripe u poslednjih mesec dana, dakle prvi mesec ništa se nije čulo i evo sada baš cvile. Za vikend sam čak razmišljao da opet sve razvalim da vidim šta se dešava...
Re: Servis - Razno
Da li je neko menjao servo tečnost volana? Koje ulje se uzima?
Re: Servis - Razno
ATF ulje ide, piše ti na čepu posude koje treba.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Mislim da na poklopcu ne piše ništa, osim ako sam gledao nešto drugo.
Edit: Nisam pogrešio. Proveravao sam to ulje pre neki dan i baš je imalo neki grozan miris. Gledaću da izvučem staro i naspem novo pa da posle nekog vremena ponovim proceduru da se ulje što bolje pročisti. Sad još da iskopam koju varijantu ATF ulja
Edit: Nisam pogrešio. Proveravao sam to ulje pre neki dan i baš je imalo neki grozan miris. Gledaću da izvučem staro i naspem novo pa da posle nekog vremena ponovim proceduru da se ulje što bolje pročisti. Sad još da iskopam koju varijantu ATF ulja
Re: Servis - Razno
Idi na oil finder na ravenol ili liqui moly.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Servis - Razno
To ulje i ima grozan miris, tako treba
A ako baš hoćeš ima Mercedes svoje ATF ( i to žute boje) ulje. Jest da je Mercedes cena ali original je original...kome treba da ne razmišlja šta i kako birati.
A ako baš hoćeš ima Mercedes svoje ATF ( i to žute boje) ulje. Jest da je Mercedes cena ali original je original...kome treba da ne razmišlja šta i kako birati.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7107
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Servis - Razno
Upalila mi se danas check engine lampica i upozorenje da start/stop nije u funkciji. Nekoliko narednih startova u toku dana mi je prijavljivao isto, da bih ga sad startovao nakon 3-4 sata stajanja i ništa. Ne znam šta bi mogli biti, ali kao da mi je u podsvesti da sam negde nekad pročitao za isti problem i da je stvar bila u akumulatoru. Videćemo da li će se ponavljati.
Re: Servis - Razno
Proveri napon i dopuni ga. Čim je napon niži prvo se gasi start stop.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15148
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Moze biti bilo sta, mora se ocitati greska na dijagnostici. Napon akumulatora nije sigurno, da je slab akumulator ne bi gorela check engine lampica.DukeNS je napisao:Upalila mi se danas check engine lampica i upozorenje da start/stop nije u funkciji. Nekoliko narednih startova u toku dana mi je prijavljivao isto, da bih ga sad startovao nakon 3-4 sata stajanja i ništa. Ne znam šta bi mogli biti, ali kao da mi je u podsvesti da sam negde nekad pročitao za isti problem i da je stvar bila u akumulatoru. Videćemo da li će se ponavljati.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 10496
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Servis - Razno
Baš tako, čim sija check, nije akumulator. A to što prijavljuje da start/stop ne radi skoro uvek ide uz check. Isčitaj greške, verovatno je neka glupost jer je nestalo posle par paljenja što znači da je greška bila trenutna a ne stalna.
Re: Servis - Razno
Drugari, rođak ima Peugeot 206 1.4 HDI 2004.
Treba da menja torziju, pa je u nedoumici da li da kupi novu, polovnu ili da reparira staru?
Šta li je isplatljivije?
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Treba da menja torziju, pa je u nedoumici da li da kupi novu, polovnu ili da reparira staru?
Šta li je isplatljivije?
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Nova isključivo, stara je pohabana i ne može se popravljati (osim ako se zaista zameni za novi deo tako što se iseče onaj stari pohabani i zavari komplet novi umesto) jer to što uglavnom rade je krpež sa nalivanjem plastike da popuni oštećenje.
AKo neko menja unutra košuljicu i sam ležaj sve za novo onda je to ok, popravka.
Medjutim koliko sam čuo to repariranje koje se najčešće nudi je bez garancije(od minimum 50,000km) i košta slično ili skuplje nego novo komplet vešanje češkog afternmarket proizvodjača.
Ako neko nudi tipa 6 meseci ili 12 meseci garancije po meni je to bacanje para, ležajevi su mnoooogo dugotrajniji kada je sve ispravno uradjeno.
AKo neko menja unutra košuljicu i sam ležaj sve za novo onda je to ok, popravka.
Medjutim koliko sam čuo to repariranje koje se najčešće nudi je bez garancije(od minimum 50,000km) i košta slično ili skuplje nego novo komplet vešanje češkog afternmarket proizvodjača.
Ako neko nudi tipa 6 meseci ili 12 meseci garancije po meni je to bacanje para, ležajevi su mnoooogo dugotrajniji kada je sve ispravno uradjeno.
Re: Servis - Razno
Rasa Kovacevic i Fakir iz Batajnice vec godinama uspesno rade torzije, cak i za trkacke automobile, poznati sirom Srbije tako da svi idu kod njih a i sami su fanovi i majstori za PSA grupaciju. E sad kako rade i sta radi ne znam ali svi ih hvale i opstepoznati su po tim torzijama i uopste odrzavanju, budzenju i sl. sto se tice pezoa i citroena.
Re: Servis - Razno
Znam za Bataju servis da su dobri ali i skuplji popravak od nove komplet osovine.
Bilo pre par godina ali ja bih svakako uporedio cene.
Sama torzija tj šipke se i ne kvare.
Bilo pre par godina ali ja bih svakako uporedio cene.
Sama torzija tj šipke se i ne kvare.