Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Falkir 250e remont, 2 godine garancije, tako kaze u podkastu, kaze vrati na fabricko stanje.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
Hvala, na pomoći. Preneću mu pa nek sam odluči.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Bratu crkla turbina na Astri h 1.7 cdti 59kw. Nabavio ispravnu skinutu sa stranca. Može li neko da napiše da li se i koja creva čiste od ulja zbog mogućnosti da mu ne uvuče špon i upropasti ispravnu turbinu i da li se preko dijagnostike vrši podešavanja kao za dizne ili se namontira i samo teraj. Prvi mu je dizelaš, vozio samo benzince.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Treba oprati interkuler i creva o usisa, a pri zameni turbine se podrazumeva i zamena ulja i filtera.
Re: Servis - Razno
Dacia Lodgy 2015. 1.6 benzin, prešla 104 hiljade. Ima problem da posle vožnje nizbrdo od bar 200-300 metara neće posle da primi gas na prvo dodavanje, nego mora da se nadruka pedala par puta. Ako se samo nagazi i drži, nastavlja da koči motorom još nekoliko sekundi i onda cimne i povuče. Šta može da bude?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23861
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Leptir gasa mozda ili pedala. Treba ga prikaciti na dijagnostiku. Jel dimi?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Ne dimi. Ovo je prvi problem sa motorom. Inače i u leru ima neke vibracije. Radi, pa kao da štucne na delić sekunde pa opet nastavi.
I meni deluje kao da klapna ne odreaguje na pritisak pedale al šta ga znam.
Auto je školski i novi direktor više ne daje da se tera u ovlašćeni, već kod nekog lokalnog lažova. Taj je kao kačio dijagnostiku i ustanovio da treba zameniti lambda sondu ali preko 3 meseca već laže da će da je naruči. Verovatno odlaže jer i ovi njemu plate kada se sete. A auto zeza non stop, a koristi se za prevoz dece iz planinskih sela do drugog sela gde idu u školu...
I meni deluje kao da klapna ne odreaguje na pritisak pedale al šta ga znam.
Auto je školski i novi direktor više ne daje da se tera u ovlašćeni, već kod nekog lokalnog lažova. Taj je kao kačio dijagnostiku i ustanovio da treba zameniti lambda sondu ali preko 3 meseca već laže da će da je naruči. Verovatno odlaže jer i ovi njemu plate kada se sete. A auto zeza non stop, a koristi se za prevoz dece iz planinskih sela do drugog sela gde idu u školu...
Re: Servis - Razno
Svaki drugi benzinac ima grešku grejača lambda sonde što je verovatno i očitao a to nema veze sa problemom. Što reče dragvorl,najverovatnije klapna ili pedala.
Re: Servis - Razno
Taj se problem nekima desavao na renoima (a dacia je reno) i uglavnom je bilo do pedale gasa tj potenciometra u kojem se potrosi grafit a resavalo se ciscenjem i grafitnom mascu, mislim da je i ovde na forumu neko pisao o tome a inace hoce da izbacuje gresku lambda sonde zbog toga, ne znam kakva je veza tu
Re: Servis - Razno
A kako pedala zna da sam vozio nizbrdo pa da posle zeza? Pošto pri turiranju u mestu prima gas svaki put.
Za leptir mi je logičnije. Možda ga pri kočenju motorom vakuum u usisu navuče u zatvoren položaj toliko da posle sam jedva krene da otvara.
Da li sme leptir da se poprska recimo sa wd40? Nakon čišćenja, naravno.
Za leptir mi je logičnije. Možda ga pri kočenju motorom vakuum u usisu navuče u zatvoren položaj toliko da posle sam jedva krene da otvara.
Da li sme leptir da se poprska recimo sa wd40? Nakon čišćenja, naravno.
Re: Servis - Razno
Pa to je i meni cudno sto je na nizbrdici ali eto rekoh sta je mozda i sta se desavalo ljudima ne znaci i da je to ali moze se proveriti.
Leptir gasa mozes slobodno da cistis bilo cime, ja ih mahom cistim brake cleanerom ali mnogi koriste wd, e sad ako ga skidas sa auta tj otkacinjes kompletno neka kola traze kalibraciju posle ciscenja a neka prihvate odmah novonastalu situaciju, npr. kad sam cisto na grande puntu 1.2 nije lepo isao posle ciscenja imao neke knedle i bagove, doduse male, ali sam ga kalibrirao, kod nekih kola je to dijagnostikom a u ovom slucaju je bio fazon drzanja odredjenog broja obrtaja odredjeno vreme. Ne secam se dal sam cistio na nekom renou i koja je prica ali najbojle ocistiti ga na licu mesta bez skidanja, moze lepo da se uradi i tako, samo da se skine crevo usisa i onda prskanje uz fizicko pomeranje leptira, prstoma, srafcigerom ili kako god je zgodno da bi moglo svuda lepo u krug da se ocisti nalegajuca povrsina leptira na telo.
Leptir gasa mozes slobodno da cistis bilo cime, ja ih mahom cistim brake cleanerom ali mnogi koriste wd, e sad ako ga skidas sa auta tj otkacinjes kompletno neka kola traze kalibraciju posle ciscenja a neka prihvate odmah novonastalu situaciju, npr. kad sam cisto na grande puntu 1.2 nije lepo isao posle ciscenja imao neke knedle i bagove, doduse male, ali sam ga kalibrirao, kod nekih kola je to dijagnostikom a u ovom slucaju je bio fazon drzanja odredjenog broja obrtaja odredjeno vreme. Ne secam se dal sam cistio na nekom renou i koja je prica ali najbojle ocistiti ga na licu mesta bez skidanja, moze lepo da se uradi i tako, samo da se skine crevo usisa i onda prskanje uz fizicko pomeranje leptira, prstoma, srafcigerom ili kako god je zgodno da bi moglo svuda lepo u krug da se ocisti nalegajuca povrsina leptira na telo.
Re: Servis - Razno
Od wd za to samo specialist contact cleaner.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Kalibracija se radi, tako što daš kontakt na 30 sekundi da računar odredi minimum i maximum poziciju, zatim isključiš kontaktbna 30 sekundi i potom ga upali i vozi. U nekom trenutku će kad staneš početi sam da turira i smiriće se. To je znak da je odradio učenje.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
nije kod svakog auta ista kalibracija
Re: Servis - Razno
Krenem danas na put i nešto pukne baš jako ispod auta. Stanem pored puta i proverim volan, okreće se normalno, kočnice funkcionišu, zadnji trap sve uobičajeno. Vratim se unazad 200m i gledam da vidim šta je ispalo da bi bar imao neku predstavu šta da kažem majstoru. Vrtim se nekih 5-10 minuta i nađem parče opruge, proverim prednje i vidim da je pukla prednja leva. Pošto nije ništa strašno nastavio sam put, ali u prvi mah sam se baš odsek'o. 25 godina izgurale, 99% fabričke. Poručiću 2 prednje, jer kad je pukla jedna obavezno će pući i druga za nekoliko meseci. Inače ovo je prvi put da mi se dešava neki kvar na putu za 10 god vožnje.