Ovlašćeni servisi - iskustva !

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30226
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od trojanac » 14 Maj 2012, 13:48

Ja sam prebacio iz Mišine teme gde je započeta diskusija na temu neprofesionalnosti Beta Motorsa. Ovde je nekako najzgodnije da stoji.
Posetite www.garaza.rs !

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD

Post od Floyd » 14 Maj 2012, 16:58

Texonja je napisao:Nisam mislio na krupne poslove, jer se amaterizam vidi vec na sitnicama. Ne mora biti diler automobila. Moze biti prodavac u radnji za bicikle koji ne zna da postoje tacne velicine rama (M, L ...) pa kad ga pitam nema pojma sta sam pitao (a ja se razumem u bicikle jos malo pa nista)... ili za nas najpoznatiji Irish band "Ortodox Celts" koji sviraju ne znam ni sam koliko, 15-20 godina... a nikad nisu bili u Irskoj... (info od pre 2-3 god, mozda jesu u skorije vreme)
To su zalosne stvari... :kuku:

EDIT - sad sam se setio ujaka iz Nemacke koji ODLEPI u prodavnici na jednu sitnicu koja je meni normalna, a to je kada radnici nemaju sitno za kusur. "Kako moze da nema sitno? Pa nisam ja duzan da idem u banku po sitno kad dolazim da kupujem." :)
Pazi, takvog amaterizma donekle ima i u CH a npr. u FR mnogo vise, sto je dobro jer ti kao bolji mozes da uletis u posao i rasturis takvu konkurenciju.
U Srbiji je to malo teze jer je lokalni amater cesto u prijateljsko-rodbinskim odnosima sa lokalnim funkcionerom...
Naravno, ovo sto kazem nije 100% pravilo ali je vrlo cest slucaj.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23857
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od dragvorl » 27 Maj 2012, 13:27

Лав слабог срца

Анка Веселиновић из Руме је 2006. године купила "пежо 206". Тада није ни слутила да ће јој се то задовољство претворити у ноћну мору.

Куповина новог аутомобила је задовољство које све мањи број нас може да приушти. Међутим, некима од нас, попут Анке Веселиновић из Руме, то задовољство се претворило у дугогодишњу ноћну мору. Анка је 2006. године, на шестогодишњи кредит, купила "пежо 206".


"Од самог почетка тај ауто је показивао знаке да није исправан. Ја сам мислила да је то тако јер је ауто неразређен", рекла је Анка Веселиновић за Потрошачки саветник.

Анка је, такође, рекла и да је, због лошег рада мотора, више пута била у опасним ситуацијама.

"На путу ка Новом Саду покушала сам да претекнем камион и одједном је ауто почео да трокира. Притисла сам папучицу за гас, а он је успоравао. На срећу брзо сам се снашла, камион је отишао испред мене, а ја сам се вратила у траку и зауставила ауто", испричала је Анка.

Након што је увидела да проблеми на возилу немају везе са разрађивањем мотора, Анка се обратила овлашћеном сервису у Шапцу. По њеним речима, она и њен супруг су, одмах након преузимања, схватили да возило није поправљено.

Анкин син, Марко, испричао је да су сервисери у "Кар Систему" утврдили због чега њихов "пежо" слабо вуче.

"Они су установили да моторни лептир није у реду, заменили су га и рекли да је ауто сада исправан. После пар дана почели су поново да се јављају проблеми и са паљењем и са вучом, након чега смо се опет обратили Кар Систему у Шапцу", рекао је Марко Веселиновић.

Веселиновић и мајстори у шабачком "Кар Систему" су више пута покушавали да реше проблем, али уместо да дође до побољшања у раду возила, француски лав снажног срца је постајао је све слабији и све лошије је стартовао.

"Пар дана од преузимања аута, поново су се јавили проблеми, ауто је палио из деветог пута, почео је да се гаси у вожњи иако смо ставили нови лептир и нови софтвер за тај лептир", рекао је Марко.

Проблем са горивом

Веселиновићи су се обратили "Верану", али су од њих су добили све, сем одговора који су очекивали.

"Они су нам рекли да је проблем са горивом у држави, да има превише сумпора и да оно не испуњава светске стандарде", рекаоа је Марко.

У "Верану" су потврдили и Потрошачком саветнику да су Веселиновићима рекли да је проблем у гориву. "Због изузетно лошег квалитета горива приликом редовног сервиса 31. августа 2006. утврђено је да фабрички електронски део тзв. Софтвер има потешкоће у раду и "Верано Моторс" је, док не стигне нови део преузео на себе и о свом трошку једино могуће решење у том тренутку - додавање адитива гориву", речено је у Верану.

Веселиновићи су сматрали да предлог да сипају адитиве у гориво није коректан из више разлога.

"У гарантном листу пише да ако било шта урадите на ауту и ако то не уради овлашћени сервис губите право на гаранцију", рекла је Анка Веселиновић.

У "Верану" тврде да су и надлежни државни органи утврдили да је гориво на пумпи на којој Веселиновићи допуњавају резервоар - лоше. "Тржишна инспекција је недвосмислено утврдила да гориво има седам пута више сумпора од дозвољеног", рекли су у Верану.

Веселиновићи, са друге стране, тврде да су провере квалитета бензина показале нешто друго.

"Анализом горива на пумпи у Руми утврђено је да је гориво доброг квалитета", рекао је Марко.

Веселиновићи истичу и да је судски вештак Петар Рајић у извештају који је поднет суду истакао да квалитет горива не би и требало да буде питање у спору, јер произвођач возила, с обзиром на то да продаје возила на нашем тржишту, мора да прилагоди своју конструкцију условима који овде владају иначе не може да продаје.

По Веселиновићима, "Верано" и "Пежо", ако су знали да гориво у Србији не испуњава Еуро 4 стандарде, није требало да продају возила чији мотори захтевају таква горива.

Судски спор

Верано и Веселиновићи нису успели да нађу заједнички језик па је спор завршио на суду.

У "Верану" тврде да је дијагностификован проблем и поручен нови део, чим је по његовој испоруци створен предуслов за трајно решење, купац Анка Веселиновић није дошла на сервис уз констатацију да не жели поправку већ испоруку новог возила.

"Не можемо да одговоримо зашто купац није дошао на замену спорног већ уместо тога потражује ново возило будући да су делови стигли у року који одговарава условима назначеним у сервисној книжици", рекли су у "Верану".

Са друге стране, Веселиновићи тврде да су месецима чекали да им се возило поправи, а да им из "Верана" нису чак одговарали на њихове позиве и дописе, па су стога били принуђени да поднесу тужбу.

"Тек кад смо поднели тужбу после пар дана, позвали су нас из овлашћеног сервиса из Шапца да нам кажу да су добили делове за наш ауто", рекла је Анка.

Стране у спору су позвале судског вештака који је извршио пробну вожњу и констатовао да је мотор упалио је тек код деветог стартовања, а онда "радио веома немирно један минут".

Вештак је извршио пробну вожњу, око кварта у дужини од једног километра и за време те вожње мотор је веома лоше радио, није имао снагу већ је постојала опасност да ће се угасити. Након ове пређене дистанце, мотор се загрејао на око 70 степени те је добро радио и био спреман за употребу.

Вештачење је урађено 9. новембра 2007. на пређених 69.913 километара и возило је вожено један километар.

Када смо, у мају ове године, ставили акумулатор на возило како би очитали километражу дисплеј је показивао 69.914 километара, што значи да Анкин ауто није вожен још од 2007. године.

Поновљено суђење

Анка је од "Верана" тражила нови ауто, али у "Верану" кажу да је такав захтев неоснован јер, купац је био дужан да дозволи замену дела, а у конкретном случају он није дозволио да се део угради иако је утврђено да би уградња адаптираног софтвера била економски исплатива и да би отклонила узрок неправилног рада мотора.

"Купац је могао тражити предају другог аутомобила само уколико би се утврдило да се недостатак не може уклонити, тим пре што је текао гарантни рок у којем купац има обавезу бесплатног уклањања недостатка на возилу", навели су у "Верану".

У "Верану" истичу и да је исправност њихових поступка потврдио првостепени суд, тако што је донео пресуду у њихову корист.

Веселиновићи, са друге стране, истичу да је апелациони суд случај вратио на поновно суђење првостепеном суду што, по њима, иде у прилог тези да Верано није баш сасвим у праву.

У целој причи сигурно је само једно - наше судство је опет показало своју ефикасност, јер овај процес траје већ пет година.

Анка Веселиновић ће макар од маја 2012. имати једну бригу мање. "У априли 2006. године сам подигла кредит у Комерцијалној банци, остала ми је још једна рата за мај да исплатим ауто", рекла је Анка Веселиновић.


http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B0.html
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30226
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od trojanac » 27 Maj 2012, 14:20

Ako sam dobro shvatio, ispada da je auto presao skoro 70k km za godinu dana, a neispravan?! Meni tu nije bas sve jasno.

Divlja vatra sa tapni i pricaj :)
Posetite www.garaza.rs !

Hardvet
Postovi: 47
Pridružio se: 03 Apr 2012, 23:24
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od Hardvet » 27 Maj 2012, 14:24

Vrlo profesionalno. A verovatno je motor u raspadu. Ne bi bio prvi slucaj sa "kvalitetom " koji stize kod nas.
Scenic sa 80.000 na satu. Auto-put pre 10-ak dana, ja vozio iza njega. Odjednom haos, dim na sve strane. Jedva stanemo i on i ja. Bukvalno se nista nije videlo.
Skor: pukao blok... skroz...
Fix
It
Again
Tonny

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14277
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od pedja » 27 Maj 2012, 14:29

Tehnika je cudo. Nikada ne mozete znati kada moze da zakaze, bila ona nova ili ne. Verujem da se kvarovi na novim vozilima desavaju i na razvijenijim trzistima.

Pitanje je samo kako ce na kvar/nedostatak reagovati oni ciji je posao da se za isti pobrinu u garantnom roku.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od NexT » 27 Maj 2012, 14:30

Ako je auto imao toliko konstantnih problema, onda sto kaze Trojke, kako je presao 70k?
EDIT: i to 70k za godinu i nesto malo preko? Sa svim posetama servisima? I oni su neispravnim autom isli na put? Ma daaajjj...
I, zasto je ostavljen auto na parkingu od 2007., a sad je 2012.?

Drugo, koliki bolid od coveka treba da budes da auto star 2 godine ostavis na parkingu da se raspada??? Mogla je da ga proda i isplati kredit, pa kupi drugi auto, da o svom trosku kod krstenog majstora popravi auto, da zameni komplet motor, da trazi staro za novo u Veranu, da im se popne na glavu dok ga ne poprave (ako ne bi uspeli da ga poprave, dobije nov motor ili auto)... Uoste mi nije jasno da su toliki bolidi od ljudi...
Ne branim Verano, oni su tek lopovi...
Poslednja izmena od NexT u 27 Maj 2012, 14:37, izmenjeno 1 put ukupno.

Hardvet
Postovi: 47
Pridružio se: 03 Apr 2012, 23:24
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od Hardvet » 27 Maj 2012, 14:34

Ja nisam uspeo da u garantnom roku pre par godina dobijem novu diznu!!!
Jednostavno, lako je ovako pisati, a malo je teze uraditi sve to u stvarnosti. Sve su to lopovi prve vrste kojima je tesko parirati.
Fix
It
Again
Tonny

sasha015
Postovi: 1218
Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
Lokacija: Loznica

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od sasha015 » 27 Maj 2012, 15:08

trojanac je napisao:Ako sam dobro shvatio, ispada da je auto presao skoro 70k km za godinu dana, a neispravan?! Meni tu nije bas sve jasno.

Divlja vatra sa tapni i pricaj :)
Verovatno greska u tekstu.Jedna 9 vise u kilomterazi.Ne 69913 vec 6913.
Moje misljenje.
Jedino ako je koriscen za posao i prelazio 200 km dnevno tih godinu dana,sto sumnjam.Ocigledno stamparska greska u km.
Mada,da auto stoji 5 godina na parkingu.Smesno...
Ali je verovatno morao stajati zbog sudjenja koje traje vec 5 godina.LJudi su hteli da isteraju pravdu...

Korisnikov avatar
profesorPROST
Postovi: 3282
Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od profesorPROST » 27 Maj 2012, 15:25

Nije greška u kilometraži, gledao danas u nekoj emisiji na RTS-u.
Never Say Never Again

Korisnikov avatar
elMaestro
Postovi: 3241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od elMaestro » 27 Maj 2012, 22:20

dragvorl je napisao: Након што је увидела да проблеми на возилу немају везе са разрађивањем мотора, Анка се обратила овлашћеном сервису у Шапцу. По њеним речима, она и њен супруг су, одмах након преузимања, схватили да возило није поправљено.
:rofl: Dobro je da joj nisu presekli auto na pola i spojili sa nekim uvezenim iz Italije.

A pare je mogla da izvuče na hiljadu i jedan način (prodaja, malo natezanja sa ovima iz Verana, itd.), ali ovo za 1km za 5 godina je :srbin:
Имам једно потпитање...

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9751
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od Markoni » 21 Jun 2012, 10:46

Drugari ima li neko iskustva sa Radulovic servisom koji je sad ovlasceni za Fiat-a? Do sad sam sluzbena kola (Z10) vozio u Kompresor jer mi je drugar tamo radio do pre nekog dana, ali nisam nesto zadovoljan, a i mnogo mi je daleko. Radulovic bi mi bas odgovarao, ali nisam jos uvek cuo ni jedno iskustvo vezano za njih...

alexmegane
Postovi: 1
Pridružio se: 10 Okt 2012, 21:58
Garaža: Megane lll dinamique 1.6 16v
Lokacija: Novi Beograd

Re: Megane 3 - 1.6 16v Generation - Musa Kesedzija

Post od alexmegane » 10 Okt 2012, 22:17

Zdravo svima.Ja sam tek priključen vašem forumu ali imam i ja neke probleme koji bih podelio sa vama,a tiču se Megana.Kupio sam 2010-te nov 1.6 16v dinamik,i posle godinu dana otišao u AK Voždovac,gde sam ga i kupio,da odradim prvi servis(prešao sam do tada 10 000 km) i oni mi zamene ulje (bar su mi tako rekli)tako što mi sipaju polusintetiku ELF.Ja ih pozovem posle par dana,jer nisam odmah video šta piše da je zamenjeno,a oni kažu da oni u sva vozila sipaju polusintetiku.Proverio sam kod ostalih uvoznika i svi ovlašćeni servisi sipaju punu sintetiku.U Reno Srbija kažu da je to O.K. i da nema potrebe da se žalim.A ovih dana čujem da su im uzeli licencu i da više nisu dileri Renoa.Danas posle godinu dana sam skinuo filter vazduha i vidim da je prilično čist(prešao je 9 000 km od te zamene,pa je verovatno da su ga stvarno zamenili),ali polusintetika u nov 16v motor je,kako su mi neki majstori rekli,pravo čudo.Toliko o našim servisima.Najbolje je sve sam uraditi.Pokušaću još sam da provalim kako mu se menja filter polena i sam ću ga zameniti.Ako neko može da mi da neko uputstvo kako mu '' prići'' i najlakše ga zameniti,bio bih mu zahvalan.Pozdrav od mene.

Korisnikov avatar
djiuliju
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Megane 3 - 1.6 16v Generation - Musa Kesedzija

Post od djiuliju » 11 Okt 2012, 00:09

Skida se kaseta ispred suvozaca
Ovako nekako http://www.sogefifilterdivision.com/cat ... s/N220.pdf

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30226
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od trojanac » 11 Okt 2012, 10:54

Očigledno je da su u AK Voždovac napravili propust. ELF jeste preporučen od strane Renaulta, mada je manje bitno da li su sipali ELF ili neko drugo ulje. Za taj auto je određena puna sintetika i ako su sipali polu sintetiku gledaj da što pre zameniš sa sintetikom.

Slika
Posetite www.garaza.rs !

Odgovori