Servis - Razno
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Pumpa-dizna?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Zar ima PD 2.0?
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Naravno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Ama sta vam je ljudi...
Naravno da je pumpa dizna i naravno da ima 2.0 TDI PD, i naravno da je opste poznato da su sranje, da crkavaju, da su im dizne "poznate"... samo sam danas video i svojim ocima.
Sad ce vagenovci da nam objasne kako je to samo neka odredjena serija... da nije to kod svih bla bla...
Naravno da je pumpa dizna i naravno da ima 2.0 TDI PD, i naravno da je opste poznato da su sranje, da crkavaju, da su im dizne "poznate"... samo sam danas video i svojim ocima.
Sad ce vagenovci da nam objasne kako je to samo neka odredjena serija... da nije to kod svih bla bla...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Ja mislio da su svi CR, zato sam i mislio da su felericni, kao prve serije takvog nacina ubrizgavanja goriva.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7294
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Naravno da je serija, BKP motora sto se tice dizni.
Sto se tice uljne pumpe tu spadaju svi Passati i Audi a4 i a6 do 2008 valjda.
Sto se tice glave tu su golfovi i A3 16v. Uglavnom svaki ima manu, i to ne malu, ili cak dve kao ovaj BKP Passat.
Sto se tice uljne pumpe tu spadaju svi Passati i Audi a4 i a6 do 2008 valjda.
Sto se tice glave tu su golfovi i A3 16v. Uglavnom svaki ima manu, i to ne malu, ili cak dve kao ovaj BKP Passat.
Re: Servis - Razno
Pa to... nisam mislio samo na dizne, nego sve ukupno, 2.0 TDI PD jednostavno nije dobar izbor.
- dag81
- Postovi: 7294
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Slazem se, kao polovan je bad rizican.
Meni je uleteo A3 sa napuklom glavom na ventilima i iskesirao sam 630e, kupio drugu iz 2007 tada je valjda reseno. Za sad je ok ne trosi vodu. A po gradu je bas gutao, 300km(2dl) a na otvorenom tipa 2dl za 2500km sto je da moze da se zivi.
Sad je sredjeno i ne bi trebalo vise biti problema.
Inace je motor za voznju i velike brzinr dosta bolji i tisi od 1.9tdi koji je pouzdan do jaja. Tipa na 250-300k km odradis turbo i zamajac cca 700e ukupno i samo peglas.
Meni je uleteo A3 sa napuklom glavom na ventilima i iskesirao sam 630e, kupio drugu iz 2007 tada je valjda reseno. Za sad je ok ne trosi vodu. A po gradu je bas gutao, 300km(2dl) a na otvorenom tipa 2dl za 2500km sto je da moze da se zivi.
Sad je sredjeno i ne bi trebalo vise biti problema.
Inace je motor za voznju i velike brzinr dosta bolji i tisi od 1.9tdi koji je pouzdan do jaja. Tipa na 250-300k km odradis turbo i zamajac cca 700e ukupno i samo peglas.
Re: Servis - Razno
Nastavak...
Postoji mogucnost da se kvar otkloni u ovlascenom servisu, o njihovom trosku, ne znam detalje, ali ono klasicno... bio je opoziv, fabrika priznala gresku, tako da kao "izlaze u susret".
Postoji mogucnost da se kvar otkloni u ovlascenom servisu, o njihovom trosku, ne znam detalje, ali ono klasicno... bio je opoziv, fabrika priznala gresku, tako da kao "izlaze u susret".
Re: Servis - Razno
Ljudi sta moze da bude na rav4 treca generacija 2008-2009 godiste da nema sanse da usalta iz druge u prvu 'ko covek' nema sanse? Muka je preko lezeceg kad treba da se cupam sa menjacem da udje,i kad upadne to bude ono tvrdo tupo,nakon 7 8 puta kad ubacim na silu postane malo malo bolje..Sinhron,nesto drugo? Hvala i srecni praznici!
Sent from my SM-A500F using Tapatalk
Sent from my SM-A500F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Probaj da zadržiš malo u neutralnom pa da ubaciš. Može da bude i da kvačilo loše razdvaja.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Servis - Razno
Hvala na savetu probacu! A vozim ga ovako skoro godinu dana,nije me puno izasao i zadovoljan sam osim ovog problema,sve mi se cini da ce morati u kod majstora na jedno pretresanje
Sent from my SM-A500F using Tapatalk
Sent from my SM-A500F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Na Corsi D 1.3 cdti, danas mi se desilo da odma nakon paljenja krene da trokira i ugasi se, upalim ponovo, rad neravnomeran ne prima gas jedva do 2000rpm-a (licilo mi kao davno kad mi je na starom auto bio zapusen filter ili parafin u istom) sacekam 30sek ali i dalje isto, proradio je tek dok nisam nagazio pun gas i sacekao 20 sekundi da digne obrtaje na 5000rpm-a od 2000 do 5000 je jako sporo dizao i neravnomerno je radio... nakon toga proradio ok, vozio ga po gradu sve OK
filter goriva je menjat pre nepunih 10 000km... kao i svi filteri, gorivo sipam samo Ultra D dizel, nikad mi se ovo nije desilo, pogotovo sto je motor 1.3 mjet u odlicnom stanju i malo je presao oko 125 K, jedino ne znam kako se ponasaju common reil dizeli kad povuku vodu ili necistocu, ili neki senzor kad pobrljavi?
Nemam dpf na autu... nista od gresaka na tabli, nemam sad diagnostiku da vidim zabelezene, uvek praznim skoro skroz rezervoar pa bi trebalo da je cist a u rezervoaru ima oko 10l trenutno.....
Danas jedino proveravao grejace pa sam pomislio da neku zicu nisam slucajnu iskljucio od nekog modula, proverim sve OK izgleda....
Filter nikad nisam dole ispustao da vidim da li ima vode, znam da ecu kod ovih motora gasi isti kad detktuje vodu... jednom davno mi je to detektovao i ugasio se na semaforu ali nije bilo trokiranja, jer je ecu zabolezio prisustvo vode pa verujem da se zato ugasio, mada sam imao par puta slucaj da kad je ladan da se na kapiji od zgrade ugasi iz cista mira, i to samo leti i to samo na istom mestu (ukleto mesto) ispred kapija kad krecem, ali to mi se 6+ meseci nije desavalo
filter goriva je menjat pre nepunih 10 000km... kao i svi filteri, gorivo sipam samo Ultra D dizel, nikad mi se ovo nije desilo, pogotovo sto je motor 1.3 mjet u odlicnom stanju i malo je presao oko 125 K, jedino ne znam kako se ponasaju common reil dizeli kad povuku vodu ili necistocu, ili neki senzor kad pobrljavi?
Nemam dpf na autu... nista od gresaka na tabli, nemam sad diagnostiku da vidim zabelezene, uvek praznim skoro skroz rezervoar pa bi trebalo da je cist a u rezervoaru ima oko 10l trenutno.....
Danas jedino proveravao grejace pa sam pomislio da neku zicu nisam slucajnu iskljucio od nekog modula, proverim sve OK izgleda....
Filter nikad nisam dole ispustao da vidim da li ima vode, znam da ecu kod ovih motora gasi isti kad detktuje vodu... jednom davno mi je to detektovao i ugasio se na semaforu ali nije bilo trokiranja, jer je ecu zabolezio prisustvo vode pa verujem da se zato ugasio, mada sam imao par puta slucaj da kad je ladan da se na kapiji od zgrade ugasi iz cista mira, i to samo leti i to samo na istom mestu (ukleto mesto) ispred kapija kad krecem, ali to mi se 6+ meseci nije desavalo
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Servis - Razno
kad vec pljujete taj 2.0 PD VAG motor, napisite sta valja iz game istog koncerna. kakav je 1.6TDI sa 105KS, sta su mu mane? vidim da trosi kao upaljac.
Re: Servis - Razno
Ne valja ni taj. Ubrizgavanje isto je problem. VW dizele zaobidji, retki su koji valjaju.
Ako bas VW dizel treba 3.0 dizel se sam namece kao izbor ako je kriterijum da valja motor.
Ako bas VW dizel treba 3.0 dizel se sam namece kao izbor ako je kriterijum da valja motor.