Pitanje sta su mu nudili, cesto puta to sto se zove "novi" menjac je "tausch" fabricki reparirani menjac. 7000 je bas momacka cifra, ima tu npr mehatronicka jedinica, to bude skupo na novijim modelima bude samo ona par hiljada, pa programiranje jer kompjuter uglavnom dolazi bez softvera pa treba to da se prevuce sa starog. Secam se dok sam radio u servisu ima tome 10 godina polako da je komplet reparacija tada 6HP koji je bio najcesci bila 3500 kod nas ali se sve menjalo manje vise sto moze da se menja novim, tada su uglavnom dolazili E60, X5, Range i slicni gde je to jos i moglo da prodje.Gaginh0 je napisao: ↑06 Feb 2021, 14:37Pitali su ga je jel hoće nov menjač za 12.000, ili da mu poprave ovaj za 7.000...
Hendler mu ponudio 1.000e u znak garancije auto placa na kom je kupljen. Sad će da pokuša da ga tuži, pa ako nešto uspe, bolje i 3.000 da izviče nego ništa.
Nebih ništa da prizivam i pametujem, ali nekako mi to "jedno ulje for life" neverovatno, a mozda eto i pogubno za menjač.
Kod tebe je rekao da se ohladi da bi mogao da mu izmeri nivo ulja koji se meri na tek tek zagrejanom menjacu.
Evo koliko su drugaru u D trazili za zamenu menjaca na Hondi Insight pre par godina.