Servis automatskog menjača
Re: Servis automatskog menjača
Kako u golfu 5 ovaj sa 250nm, kad 2.0 tdi pravi 350 nm?
Re: Servis automatskog menjača
Samo DQ200 je 250Nm, i jedini sa suvim kvačilima.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23811
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Cak i tu nekim motorima smanje obrtni moment da bi mogli da idu sa tim slabijim menjacem. Npr 1.8 tsi ima sa tim menjacem 250Nm.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis automatskog menjača
Da, to je najjači motor (180 KS) koji je uparen sa tim menjačem.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Sad nešto random listam po YT i izađe mi ovo:
Snimak ko snimak, ali kad sam pogledao komentare prenerazio sam se. Da li je to lažno ili stvarno radi? Meni je prosto neverovatno da je toliko ljudi probalo i da stvarno radi... Šta mislite?
Snimak ko snimak, ali kad sam pogledao komentare prenerazio sam se. Da li je to lažno ili stvarno radi? Meni je prosto neverovatno da je toliko ljudi probalo i da stvarno radi... Šta mislite?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23811
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Sve i da radi sta se resava time?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis automatskog menjača
Pa kad se nekome javi trzaj između nekih brzina on resetovanjem ponovo kalibriše menjač i bude kao nov... Tako bar pišu.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23811
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
S tim samo resetuje menjac na fabricke vrednosti, da moze da nauci elektronika kada se stave novi delovi u menjac i promene se zazori. To kod ostecene mehanike ne resava nista, samo moze da produzi agoniju i da lazan osecaj. Nema popravke carobnim stapicem.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Servis automatskog menjača
DSG, a verovatno i drugi uči tvoj stil vožnje i vremenom ti se prilagodjava. Ovo služi da ga vrati u nenaučeno stanje. Ja ovo ponekad uradim kad žena vozi auto malo duže. Bas primetim da mi je menjač kao pogubljen jer vozimo potpuno drugačije.kojot je napisao:Pa kad se nekome javi trzaj između nekih brzina on resetovanjem ponovo kalibriše menjač i bude kao nov... Tako bar pišu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 8818
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Servis automatskog menjača
Nisam znao za ovo, moram to probati ovih dana.
Moj pri normalnoj vožnji već na 25-30km/h prebacuje u treću, zna biti "zagušujuće".
Moj pri normalnoj vožnji već na 25-30km/h prebacuje u treću, zna biti "zagušujuće".
Re: Servis automatskog menjača
Svi dsg drže motor u što nižim mogućim obrtajima.
Moj kad je savršeno ravno u 7 brzinu prebaci na 50 ak na sat i bude na 1100-1200 obrtaja nakon šaltanja.
E sad, ne znam kako menjač može da šalta u neku brzinu pri 1800 obrtaja i kad dotraje ili se pokvari od krene da šalta na 1600... On je valjda programiran da šaltan na tačnom broju i sve dok je ispravan šaltaće kad treba ili neće šaltati nikako. Kako menjač zbog kvara može da menja razmišljanje...
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis automatskog menjača
Sam si sebi odgovorio
Kako menjac zna kad je savrseno ravno?
Dakle zbog kvara moze da menjac ima vece opterecenje ili da pogresno oseca opterecenje.
Kako menjac zna kad je savrseno ravno?
Dakle zbog kvara moze da menjac ima vece opterecenje ili da pogresno oseca opterecenje.
Re: Servis automatskog menjača
Drži ga na niskim rpm jer je tu najmanja potrošnja goriva.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Menjač zna kad je uzbrdo, kad ravno a kad nizbrdo. To zna po odgovoru na gas. Ako je nizbrdo obrtaji će brže rasti, ako je uzbrdo onda če sporije. Ako je ravno zna se koliki porast obrtaja za koji stepen pritisnutosti gasa odgovara svakom opterećenju/nagibu puta. Ako pritisnem 20% gasa, a obrtaji ne rastu on zna da je uzbrdo i neće prešaltati u višu... Isto ako vidi da obrtaji stoje ili rastu a noga nije na gasu zna da je nizbrdo.
Takođe još jedan dokaz da auto, bar moj, zna koji je nagib jeste po paljenju hil holdera. Bukvalno zna gde je granica kad ga pali, a kad ne. Baš sam obraćao pažnju. Do 20% nagiba otprilike ne pali, nakon toga pali... Ima neki G senzor kao telefoni verovatno.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Servis automatskog menjača
Sumnjam, tj ovaj moj ne zna (ima hill hold i sve to). Uvek menja na istim obrtajima na istoj otvorenosti gasa. Kad ga vozim na vrh na 2000,00 bukvalno, na malo većem gasu na 2800, na najjačem ide skoro do kraja i sa kickdownom ide baš do balčaka.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk