Servis automatskog menjača

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
DjukaBg
Postovi: 122
Pridružio se: 08 Sep 2016, 08:29
Garaža: 2012. Citroen C5 2.0HDI 163 Excl. Aut. Hydroact.
Lokacija: Novi Beograd

Re: Servis automatskog menjača

Post od DjukaBg » 10 Jun 2019, 20:12

@ljubitelj Ma ja sam radio samo zamenu ulja, kod mene je po broju sasije vec AM6-II verzija, bezveze sam servis pitao koliko kosta remont hidrobloka i rekao mi oko 500e sa godinu dana garancije, cisto da znam cenu :) Nisam ga pitao za upgrade, posto mi je rekao da je kod mene vec ta druga generacija Aisina, da je software poslednji koji postoji i da tu nema sta da se dira i da bi menjac trebalo da ima 100 000+ km zivota minimum i samo da menjam ulje na 60 000km ako pretezno vozim u gradu.

@dragvorl Bio je u kanalu sa kompresorom i necim za odmascivanje / ispiranje, drndao je dole nesto iz kanala 10-ak minuta sa kompresorom za vazduh i ispirao, cistio *e*em li ga, samo mi je rekao posle cisto ti je sve, nije bilo prljavstine mnogo. Menjac fercera super, cak za nijansu mekse menja brzine i manje se oseti kada prebacujem iz N u R i u D. Ni ranije nije bilo lupanja nikakvih, ali sad bas mekano to radi.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis automatskog menjača

Post od dragvorl » 10 Jun 2019, 20:26

Pitanje sta su radili, za tebe bi bilo super ako su isprali.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

vladan266
Postovi: 112
Pridružio se: 06 Apr 2016, 09:56
Lokacija: Beograd centar

Re: Servis automatskog menjača

Post od vladan266 » 10 Jun 2019, 20:46

Evo bas je malopre Slavko na fb objavio kratak video testiranja hidrobloka sa te Insignie nove.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis automatskog menjača

Post od ljubitelj » 10 Jun 2019, 20:54

Samo pricam kako vole majstori da od komarca prave slona, da sire price kako je odmah automatik ako ne za remont od par hiljada onda barem neko servisiranje necega od par stotina evra.
Ukoliko nije neki poznati falican model automatici su pouzdani i izdrzljivi, nisu bas od secera.

Cak i ZFovi menjaci bez elektro upravljaanja su uspevali da preguraju 200.000+km, to su bili najlosiji u tom smislu kvarljivosti.

Cesto cujem price od onih koji ne poznaju materiju a ni nekog duzeg iskustva sa automaticima nemaju kako ih pljuju da su ovako ili onako losi i kvarljivi maltene kada se popreko pogledaju.
I te cifre te 500 evra, te 2.000 evra te remont te havarija od posla te....

Slicno su pricalo pre 30godina kada su servo upravljaci kod nas jos bili nepoznanica majstorima a i retki na vozilima. A sistem prost da prostiji ne moze da bude i veoma pouzdan.


Ja jos nisam cuo za slucaj da je nekoga automatik ostavio na putu a jesam vise puta za slucajeve sa manuelcima.


Ne koristim FB :mrgreen:

vladan266
Postovi: 112
Pridružio se: 06 Apr 2016, 09:56
Lokacija: Beograd centar

Re: Servis automatskog menjača

Post od vladan266 » 10 Jun 2019, 21:29

Mene je DSG-6 ostavio, doduse u gradu. Zaboo u prvu i nece dalje. Uzrok- trosenje nekog lezaja u mehanici i pojava opiljaka koji su se nahvatali na neki senzor, kao magnet ih je privukao i zbog toga pobrljavio. Doduse ima 300 000 predjenih bez mehanickih kvarova tako da i mogu malo da mu progledam kroz prste, mehatronik me jeste zezao. Pisao sam o njemu u prethodnim postovima.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Servis automatskog menjača

Post od Heinz » 10 Jun 2019, 21:47

Ostavio drugara Chrysler 300M pre 10-ak godina, pred Beogradom negde, vraćao se iz CG sa mora.
Nešto se pregrejalo i kaput. Ako se dobro sećam remont ga izašao oko 1500€ tada.

ftj
Postovi: 12985
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Servis automatskog menjača

Post od ftj » 10 Jun 2019, 21:52

vladane pa dsg-6 je trebao da te ostavi bar 7x na putu do sad ako je verovati ljubitelju :) evo i moj gura 185k km bez problema valjda ga necu ureci.

vladan266
Postovi: 112
Pridružio se: 06 Apr 2016, 09:56
Lokacija: Beograd centar

Re: Servis automatskog menjača

Post od vladan266 » 10 Jun 2019, 21:54

Ma nikad se ne zna sa njima, crknu i sa 50 i sa 350k, kome se kako zalomi. Ali slazem se sa ljubiteljem generalno, postoje neke istine ali one ne moraju da budu i pravilo.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


ftj
Postovi: 12985
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Servis automatskog menjača

Post od ftj » 10 Jun 2019, 22:18

dsg koji je crkavao crkavao je relativno brzo u garanciji, oni koji nisu su izgurali nista manje nego prosecan dobar automatik.

Avanturista
Postovi: 20
Pridružio se: 02 Maj 2019, 19:25

Re: Servis automatskog menjača

Post od Avanturista » 19 Jun 2019, 14:27

Verujem da ne gresim, sto pitanje postavljam u ovoj temi.
Dakle, hocu kod punta 1.2(130k km), ponovo da zamenim ulje u selespeed dualogic sistemu(tutela cs speed-dva puta menjano do sada), pa i u menjacu(klasican manuelni-menjano jednom do sada).Posto nigde na netu nisam uspevao da nadjem detaljni postupak oko SS ulja, jednostavno sam iz plasticnog tanka, spricem i cevcicom, izvlacio svo ulje kada se vrati na maksimum i istim postupkom ulivao novo(staje oko 700ml-toliko pise i u prospektu).Da li neko zna ili ima neki link gde se to moze videti, postoji li klasicni nacin a verujem da ga ima 100%, kako to odraditi "pismeno" i ima li tu nekog filtera za SS ulje?
Hvala

ps do sada, nisam imao problema sa ovim SS dualogic-om

Vancho
Postovi: 13
Pridružio se: 29 Avg 2017, 00:34

Re: Servis automatskog menjača

Post od Vancho » 23 Jun 2019, 23:43

Dobro veče. Imam poteškoća sa mojim kolima pa više neznam koga da slušam.neboravim puno po forumima ali muka natera na sve.Vozim peugeot 607 hdi 2.7 motorom iz 2006 godine. Pre tri meseca mi se upalila lampica ABS i za njom ESP. Auto lepo vuče ima snage i sve na svom mestu. Medjutim resio sam da menjam senzore. Zamenio sva 4 senzora i pojavila mi se lampica motora.ja očistio fap po mišljenju drugih,očistio oba EGR ventila po mišljenju drugih.Medjutim počeo automobil da me zeza sa običajima u ler.držao je na 0.8 ali kad stajem na semaforu on mi spusti obrtaje i na 0.4 pa se ugasi. Neko mi je rekao da dolijem ulje u menjac.ja kupio dvije litre i sipao. Auto ako je hladno nepali iz prve kao da nemože da zadrži ler gas.Nakon 5-10 pokušaja on se neugasi ali ler podrhtava za dvije crtice gore pa dole. To traje dvije minute i sve posle normalno sve dok motor postigne radnu temperaturu. Posle se popale opet navedene lampice i auto ponekad prokliza sa brzinom i odu obrtaje i na 5000 pa kad uhvati oseti se snažan udarac kao da me neko udario od iza. Kad promenim iz moda R u D auto smanjuje obrtaje na 0.4.ponekad se i ugasi.vodio sam na dijagnostiku i imao sam dvije greške. P1351 i p0088.
Posle dolivanja u menjac dvije litre ATF je sve počelo.počeo da mi signalizira slabu kompresiju ulja u motoru.neznam šta da radim.svi mi sad predlažu da menjam ulje u menjacu.nisam da bacam toliki novac na pokušaje.motor veoma čudno radi.malo je nervozniji i grublji po zvuku.ako bih mogli da mi date neki savet bio bih vam veoma zahvalan.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis automatskog menjača

Post od dragvorl » 23 Jun 2019, 23:57

Prvo moras da ustanovis da li si prepunio menjac ili je falilo ulja. Ni jedno ni drugo ne valja. Treba da vidis sta te greske znace. Drugaru je tako poceo da pali sve zive lampice kao tebi, pa onda krenuli te FAP te ovo ono, na kraju ispalo da je otisao alternator, remontovao i auto sad radi normalno. Proveri ti prvo akumulator i alternator.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Vancho
Postovi: 13
Pridružio se: 29 Avg 2017, 00:34

Re: Servis automatskog menjača

Post od Vancho » 24 Jun 2019, 00:07

Akumulator sam proverio u obližnjoj garaži na ler je davao 13.7 dok je pod gasom 14.3.
I ja sam sumnjao u struju. P1351 je reley grejaca a p0088 je pritisak goriva. Raznorazni garazisti me savetuju da menjam ulje u menjacu Medjutim to je malo veća investicija pa bolje da se raspitam pre nego bacim pare kroz prozor.počeo sam sitnicama koje mogu biti od značaja ali na moju žalost nije do njih. Auto je prešao 300 000 km i redovno održavan,ali predhodnji vlasnik mi rekao da za ovaj model nije predviđena zamjena ulja u menjacu od strane pezoa

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis automatskog menjača

Post od dragvorl » 24 Jun 2019, 00:16

To sto fabrika kaze je ok do nekih 150-200kkm, posle ih taj auto ne interesuje uopste. Tebi koji ga koristis na toj km je medjutim vrlo bitno. Ulje je odavno trebalo biti promenjeno, i to ne jednom. Pitanje u kakvom je uopste stanju menjac. Imas udarce i gomilu gresaka, verovatno je nesto oko struje za pocetak, trebalo bi ga oterati kod nekog ko se u to razume. A i tih motora u Srbiji i u Pezou ima verovatno svega nekoliko sto ne olaksava situaciju.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis automatskog menjača

Post od ljubitelj » 24 Jun 2019, 06:34

Koliko mogu da zakljucim iz teksta lociran si u MK.
S obzirom da je 607 prvi model Pezoa sa multipleks elektro instalacijom, i obzirom da je prvi kvar bile lampice ABS-ESP moja pretpostavka na osnovu iskustva sa PSA je da imas problem sa CAN bus magistralom.
Dijagnostika ne moze i nece prijaviti greske za CAN ali po opisu ponasanja motora na leru a posto je dizel veoma lici na povremene gubitke podataka u prenosu izmedju ECU pojedinih sklopova.

Za pocetak, ispred prednjeg levog tocka skinuti zastitno plasticno potkrilo i uz dobro svetlo proveriti ABS kompjuter koji se tu nalazi. AKo ima iole tragova vode krenuti od susenja kablovske instalacije a onda redom pin po pin testirati instrumentom i na kraju sa CAN testerom proveiriti saobracaj po CAN magistrali i da li postoji prekid u paketima izmedju motornog i ABS racunara, pa motornog i ostalih....

ABS i ESP se kontrolisu iz jednog ECU, taj opisani.

Meni je bila potrebna shema auta i originalno PSA uputstvo za citanje sheme inace nisam mogao nista da pogodim od signala. Kablaza se menja u Pezou od nedelje do nedelje proizvodnje, od modela do modela, kablovi se nastavljaju tako sto pocne jedna boja a zavrsi se druga boja.

Crvena je MINUS a CRNA je plus, znaci kontra od uobicajenog...na nekim mestima i tako, rekao bih specificna je osmisljena kablaza.

Skraceno, treba ti srtucnjak elektronicar koji se razume u Pezo, elektriku i CAN/VAN protokol.

VAN je PSA posebna mreza po PSA protokolu, i ima je dopunski uz CAN u nekim modelima nekih godista pa prema broju sasije treba naci shemu ili makar popis ECU sa serijskim brojevima.

Zamena ABS senzora je verovatno bilo nepotebno, prema opisu ukupnih dogadjanja.
Ulje u menjacu mora da bude unutar 0.1 litar tacnosti po nivou, tih nasumicno sipanih 2 litra je ogromna greska u najavi.

PSA kao i neki drugi koristi konektore koji nisu vodo zaptivni, i time voda i ulje ulazi u kompjutere preko konektora, problem poznat na nekim Mercedesima takodje. Ako se to desi krece igranka sa lampicama, mada i to je resivo uz dosta utrosenog vremena i rada.


Ako ti je potkrilo prednjeg levog i desnog tocka osteceno 90+% verovatnoce mislim da je problem sa kablazom prema kompjuterima koji se tu nalaze.
Za 307 sam savladao detaljno sve kompjutere po rasporedu unutar vozila, na 607 pretpostavljam da
je slicno jer je na kraju ista fabrika i isti inzenjeri a paralelno su se pravili u vremenskom periodu.

Odgovori