s obzirom da sam neko vreme vozio pozajmljeni auto, tek danas sam uspeo da se organizujem i odslepam auto do majstora.
skinut je alternator tako da cu sutra naruciti nov a ovaj cu remontovati pa ili prodaja ili neka ceka da crkne ovaj novi
otvoren je EGR ventil, naravno da moze da se ocisti i to ce biti uradjeno za 1500 dinara.
o istom trosku kada bude stavljen alternator, uradicu apdejt softvera tako da se neki od fantomskih momenata tipa neprepoznavanje kljuca u bravi za startovanje ili gubitak napajanja na instrument tabli vise nece desavati.
ostaje da vidim razmere buduce katastrofe vezano za kvacilo. da li je samo druk lager ili je i lamela ili je i plivajuci zamajac.
- blagi optimizam mi daje cinjenica da kvacilo dobro hvata i ne pokazuje da mu nesto fali u voznji, jedini simptom je zvuk pri stiskanju papucice.
tako da za koji dan imam novi auto (sa 205.000km na cajgeru).
inace puna preporuka za clanstvo u AMSS, narocito ako vozite nesto od slicnih modernih sranja koja kada im nesto rikne, ostaju nepomicna na putu. pozvao sam 987, dosli su za pola sata, za 2 minuta digli astru na kamion, odvezli gde sam rekao. godisnja clanarina od 2000 din se isplatila jednim slepanjem.