Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Jedan primer-čić :
Ovlašćeni VW servis, ja odneo Škodu da mi promene zadnje pločice... mušetrija ne sme da ulazi u servisni deo, prati njihov rad kroz stakleni "izlog" kao da doktori vrše operaciju na srcu... majstor vadi stare pločice, ne gleda stanje diska i moguću potrebu da se isti odnese kod strugara bar na blago " ravnjanje" ili bar da me pita da li želim da se uverim u stanje diska... stavlja nove pločice, vraća točak, seda u vozilo i izlazi sa istim iz garaže, odlazi na parking pa dalje na put da bi naglo zakočio sa vozilom da se pločice nameste, seda u tuđ automobil, ne pita vlasnika prethodno da li može da upravlja sa tuđim vozilom, turira motor 1.8t 150ks , sviđa mu se pa još par puta daje gas(kakve to veze ima sa pločicama).... nakon toga vraća automobil an parking i ključeve automobila, kaže odlično Vam ide automobil, ja njemu pošto im lično znam šefa i njega sam na prijateljskoj bazi jer da se nešto dogodilo na tom putu sa automobilom eto nevolje zbog tuđe
Odem kod majstora koji ima svoj servis i kojeg poznajem, čovek detaljista, svaki ključ na svome mestu, menjam kod njega prednje pločice jer sam zadnje promenio.... kaže čovek ajd da ti malo obradimo disk kod strugara- , sida i zadnji disk i njega nosi na obradu - ipak su nove pločice pa da dobro nalegnu, to sređuje, čisti svaki šraf, pokazuje mi ispravnost prednjeg trapa, gleda stanje ulja, ostalih tečnosti..... i od tada ja kod njega održavam svoj automobil..... proverava svaki detalj na vozilu kada dođem na kontrolu stanja vozila.....
Od tada ovlašćeni je dobar samo za kupovinu original delova, a što se tiče servisa - dalje ruke od automobila....
Ovlašćeni VW servis, ja odneo Škodu da mi promene zadnje pločice... mušetrija ne sme da ulazi u servisni deo, prati njihov rad kroz stakleni "izlog" kao da doktori vrše operaciju na srcu... majstor vadi stare pločice, ne gleda stanje diska i moguću potrebu da se isti odnese kod strugara bar na blago " ravnjanje" ili bar da me pita da li želim da se uverim u stanje diska... stavlja nove pločice, vraća točak, seda u vozilo i izlazi sa istim iz garaže, odlazi na parking pa dalje na put da bi naglo zakočio sa vozilom da se pločice nameste, seda u tuđ automobil, ne pita vlasnika prethodno da li može da upravlja sa tuđim vozilom, turira motor 1.8t 150ks , sviđa mu se pa još par puta daje gas(kakve to veze ima sa pločicama).... nakon toga vraća automobil an parking i ključeve automobila, kaže odlično Vam ide automobil, ja njemu pošto im lično znam šefa i njega sam na prijateljskoj bazi jer da se nešto dogodilo na tom putu sa automobilom eto nevolje zbog tuđe
Odem kod majstora koji ima svoj servis i kojeg poznajem, čovek detaljista, svaki ključ na svome mestu, menjam kod njega prednje pločice jer sam zadnje promenio.... kaže čovek ajd da ti malo obradimo disk kod strugara- , sida i zadnji disk i njega nosi na obradu - ipak su nove pločice pa da dobro nalegnu, to sređuje, čisti svaki šraf, pokazuje mi ispravnost prednjeg trapa, gleda stanje ulja, ostalih tečnosti..... i od tada ja kod njega održavam svoj automobil..... proverava svaki detalj na vozilu kada dođem na kontrolu stanja vozila.....
Od tada ovlašćeni je dobar samo za kupovinu original delova, a što se tiče servisa - dalje ruke od automobila....
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Auto kuća Kompresor je izašla sa sledećom akcijom:
- besplatan pregled 33 tačke vozila
- besplatna dezinfekcija klime uz kupljen filter klime koji je snižen 30%
- kontrolu efikasnosti klima uređaja.
Pregled ko pregled - proverili, rekli izveštaj i to je to, a što se tiče drugog dela akcije dezinfekcija + filter:
Trenutna cena filtera je nešto oko 2800 (otac terao auto, ne seća se tačno), kad se oduzme 30% to mu dodje oko 2000rsd. Po meni i dalje skupo.
Takođe, dali su mi ponudu za veliki servis na 60000km i iznosi 70000rsd.
I ranije nisam bio zadovoljan njihovim odnosom, tako da sigurno im neću ostaviti novac.
- besplatan pregled 33 tačke vozila
- besplatna dezinfekcija klime uz kupljen filter klime koji je snižen 30%
- kontrolu efikasnosti klima uređaja.
Pregled ko pregled - proverili, rekli izveštaj i to je to, a što se tiče drugog dela akcije dezinfekcija + filter:
Trenutna cena filtera je nešto oko 2800 (otac terao auto, ne seća se tačno), kad se oduzme 30% to mu dodje oko 2000rsd. Po meni i dalje skupo.
Takođe, dali su mi ponudu za veliki servis na 60000km i iznosi 70000rsd.
I ranije nisam bio zadovoljan njihovim odnosom, tako da sigurno im neću ostaviti novac.
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
70.000 hiljada za 1.4 benz....
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Momački...
Tačno 69.133,23rsd, a od tad je npr taj filter klime poskupeo na 2800rsd, a pre mesec dana je bio 2600. Sada je to verovatno preko 70k...
Pošto će verovatno biti zanimljivo za koju godinu uporediti cenu i u EUR, sada je veliki servis 600e.
Tačno 69.133,23rsd, a od tad je npr taj filter klime poskupeo na 2800rsd, a pre mesec dana je bio 2600. Sada je to verovatno preko 70k...
Pošto će verovatno biti zanimljivo za koju godinu uporediti cenu i u EUR, sada je veliki servis 600e.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14181
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
pozovi Reno Sava pa pitaj za cenu
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
To mu dodje manje više slično...Subject: Re: Veliki servis
Poštovani
Delovi za veliki servis su sledeći
Set zupčastog kaiša 15980 dinara
Set pk kaiša 9430 dinara
Vodena pumpa 10020 dinara
Antifriz 5 litara 1800 dinara
Ulje elf evolution sxr 5w40 4000
Filter ulja 810 dinara
Filter vazduha 1600 dinara
Filter kabine 3125dinara
Filter goriva 2120 dinara
Podloška čepa kartera 200
Predračun važi tri dana
To su delovi koji se menjaju ali moraju se proveriti i ostali delovi koji se nalaze oko kaiševa to se može pregledati kada se započnu radovi i onda ce se znati tačna sena ovog servisa.
Cena servisa je od 8000-9000 + pdv naravno tačnu cenu ćemo imati kada se započnu radovi
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Odrzavao sam auto dok je bio u garanciji u ovlastenom servisu, a sad sam presao u neovlasceni bas zbog poverenja u majstora. Decko je vrlo pedantan i savestan, uvek pregleda ceo auto, a kod izbora delova mi ponudi i jeftiniju i skuplju varijantu sa obrazlozenjem o kvalitetu delova. Na njegovu preporuku sam promenio i proizvodjaca ulja, a i ako danas sutra se odlucim za neko povecanje snage motora on je tu , jer sprema i trkacka kola. Svaka preporuka za Renault servis Kitcar i vlasnika Borisa Selembu.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Da li može neka preporuka za tvoj servis? Trebaće mi verovatno od aprila za jednu crnu lepoticu TDI.SuperB je napisao: tada ovlašćeni je dobar samo za kupovinu original delova, a što se tiče servisa - dalje ruke od automobila....
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Nixa, skuplja ti pumpa za vodu nego za E klasu 2.2 dizel u O. brigada
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Meni je vodena pumpa 200-250e bila kada sam radio "veliki" servis na 100.000km u O.Brigada i to sa 10% popusta...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Hyundai i30 by Ogi
Vec duze vreme sam putem jednog foruma u kontaktu sa vlasnikom jednog servisa iz NS-a za japanska i korejska vozila.
Servis je nov novcijat, poceo prosle godine sa radom posle 20 godina uvoza i prodaje delova, nova zgrada, oprema, sve...
I juce kada sam bio u Novom Sadu dogovorio se sa covekom da svratim da se upoznamo, da mi baci pogled na auto i da mi da neke cene...
Pogledajte uporedan prikaz cene servisa u neovlascenom servisu sa cenama iz Novembra 2011. kada sam radio prosli servis sto znaci da ce na te cene ove godine ici jos sigurno minimum 10% gore.
Neovlasceni Ovlasceni
radni sat 1.000,00 5.310,00
filter ulja 440,00 nemam cenu od prosle godine, bio je besplatan, sigurno je barem 700-800 dinara
filter vazduha 820,00 1889,00
filter klime 1100,00 3438,00
ulje 3760,00 3100,00
kociona tecnost 430,00 ne znam
Radni sat u neovlascenom od 1000 dinara je za zamenu svega gore navedenog, dok je radni sat u ovlascenom prosle godine bio bez kocione tecnosti a sa filterom goriva.
Ukupna cena za gore navedeni servis je 7.550,00 dinara a prosle godine su mi u ovlascenom bez kocione tecnosti + filter za gorivo uzeli 16.600,00 dinara.
U neovlascenom bi se za zamenu rashladne tecnosti dodalo jos 3000 dinara, znaci kompletan servis bi bio nesto vise od 10.000 dinara,ajde neka bude 11.000 dok u ovlascenom ove godine, za mesec dana, po mojoj proceni bice NAJMANJE 20.000 dinara!!!
Dodao bih jos da u neovlasceni servis imam potpuno poverenje dok u ovlasceni nemam ni malo.
U neovlascenom mogu da stojim pored auta i posmatram radove a u ovlascenom platim nesto sto ne znam da su mi zamenili.
I da, veoma bitno, marke delova u neovlascenom:
Filter ulja + filter vazduha - PARTS MALL, Korea
Filter klime - Blue Print, UK
Ulje - Eneos Premium Hyper 5W-40
Da li neko zna kakvi su PARTS MALL delovi ?
Kakvi su BLUE PRINT ?
Kakvo je ulje ENEOS (japansko navodno) ?
Eto, pa vi sada vidite u kojoj sam ja dilemi... generalno, imam jos godinu i po dana garancije. Imam potencijalni buduci problem sa letvom volana koja kosta kao neki polovni automobil. Nije joj nista za sada, malo klikce povremeno taj neki elektro servo i ima maaalo radnog lufta ali mozda izboksujem zamenu pri kraju garancije, citam da su mnogima radili. Mislio sam da u narednih godinu dana ih iscimam za sve za sta mogu da mi zamene u garanciji.
Sa druge strane, poverenje, cena i rekao bih OK delovi govore da bi komotno mogao da prestanem sa odrzavanjem u ovlascenom.
Ne znam, nisam pametan ali se ubih od vaganja.
Eto. Ova analiza je moj skromni doprinos ovoj temi i forumu.
Servis je nov novcijat, poceo prosle godine sa radom posle 20 godina uvoza i prodaje delova, nova zgrada, oprema, sve...
I juce kada sam bio u Novom Sadu dogovorio se sa covekom da svratim da se upoznamo, da mi baci pogled na auto i da mi da neke cene...
Pogledajte uporedan prikaz cene servisa u neovlascenom servisu sa cenama iz Novembra 2011. kada sam radio prosli servis sto znaci da ce na te cene ove godine ici jos sigurno minimum 10% gore.
Neovlasceni Ovlasceni
radni sat 1.000,00 5.310,00
filter ulja 440,00 nemam cenu od prosle godine, bio je besplatan, sigurno je barem 700-800 dinara
filter vazduha 820,00 1889,00
filter klime 1100,00 3438,00
ulje 3760,00 3100,00
kociona tecnost 430,00 ne znam
Radni sat u neovlascenom od 1000 dinara je za zamenu svega gore navedenog, dok je radni sat u ovlascenom prosle godine bio bez kocione tecnosti a sa filterom goriva.
Ukupna cena za gore navedeni servis je 7.550,00 dinara a prosle godine su mi u ovlascenom bez kocione tecnosti + filter za gorivo uzeli 16.600,00 dinara.
U neovlascenom bi se za zamenu rashladne tecnosti dodalo jos 3000 dinara, znaci kompletan servis bi bio nesto vise od 10.000 dinara,ajde neka bude 11.000 dok u ovlascenom ove godine, za mesec dana, po mojoj proceni bice NAJMANJE 20.000 dinara!!!
Dodao bih jos da u neovlasceni servis imam potpuno poverenje dok u ovlasceni nemam ni malo.
U neovlascenom mogu da stojim pored auta i posmatram radove a u ovlascenom platim nesto sto ne znam da su mi zamenili.
I da, veoma bitno, marke delova u neovlascenom:
Filter ulja + filter vazduha - PARTS MALL, Korea
Filter klime - Blue Print, UK
Ulje - Eneos Premium Hyper 5W-40
Da li neko zna kakvi su PARTS MALL delovi ?
Kakvi su BLUE PRINT ?
Kakvo je ulje ENEOS (japansko navodno) ?
Eto, pa vi sada vidite u kojoj sam ja dilemi... generalno, imam jos godinu i po dana garancije. Imam potencijalni buduci problem sa letvom volana koja kosta kao neki polovni automobil. Nije joj nista za sada, malo klikce povremeno taj neki elektro servo i ima maaalo radnog lufta ali mozda izboksujem zamenu pri kraju garancije, citam da su mnogima radili. Mislio sam da u narednih godinu dana ih iscimam za sve za sta mogu da mi zamene u garanciji.
Sa druge strane, poverenje, cena i rekao bih OK delovi govore da bi komotno mogao da prestanem sa odrzavanjem u ovlascenom.
Ne znam, nisam pametan ali se ubih od vaganja.
Eto. Ova analiza je moj skromni doprinos ovoj temi i forumu.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14181
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Hyundai i30 by Ogi
Jos da si napisao koji je servis u pitanju. Mozda nekome zatreba.
Tptlk
Tptlk
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Hyundai i30 by Ogi
Dok imas garanciju i potencijalni skup problem ni ne razmisljaj o promeni, izboksuj letvu, i onda bez problema predji u neovlasceni kada istekne garancija
Re: Hyundai i30 by Ogi
To je stara priča ovl vs neovlašćeni.
Ja sam batalio garanciju kako sam isterao Punta iz salona i od prvog dana ga održavam kod druga. E sad Punto je takav da su delovi smešno jeftini i ja sam mogao da se igram računajući da kad se ništa nije desilo u prvih godinu dana valjda neće ni kasnije.
Sa koreancima je ipak drugačija priča i samo postojanje potencijalnog problema sa letvom je dovoljan razlog da i ove godine platiš duplo skuplji ovl. servis.
Eneos ulje koriiste mahom svi japanci uključuući trojketovu Hondu.
Ja sam batalio garanciju kako sam isterao Punta iz salona i od prvog dana ga održavam kod druga. E sad Punto je takav da su delovi smešno jeftini i ja sam mogao da se igram računajući da kad se ništa nije desilo u prvih godinu dana valjda neće ni kasnije.
Sa koreancima je ipak drugačija priča i samo postojanje potencijalnog problema sa letvom je dovoljan razlog da i ove godine platiš duplo skuplji ovl. servis.
Eneos ulje koriiste mahom svi japanci uključuući trojketovu Hondu.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14181
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Hyundai i30 by Ogi
A i ako ti se ne svidja, uvek mozes odneti svoje ulje.
Tptlk
Tptlk