Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Ako budem to mogao izdržati finansijski - teraću auto i posle isteka garancije u ovlašćeni servis. Iskustvo me naučilo da je jako teško naći dobrog i savesnog majstora, sve fušer do fušera, a ako te i ne zahebe namerno, zahebaće te zato što ne zna ili je aljkav. Ovlašćeni servis ti ipak daje kakvu takvu sigurnost, a imaš kome i da se žališ ako nešto nije u redu. Ili, što je još verovatnije - male servise ću sam da radim (volim da čačkam oko auta, to mi pričinjava zadovoljstvo, pa što da usput i ne uštedim?), a velike u ovlašćeni... Za ostalo ću već videti, kakva već situacija bude u tom trenutku... :mig:
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Na Loganu sam za prvi veliki servis napravio kombinaciju da sam kupio delove gde hocu i odneo u ovlasceni gde sam platio samo "ruke" po skroz korektnoj ceni s tim sto mi,naravno, nisu dali garanciju. Kad je doslo vreme za drugi veliki hteo sam da ponovim operaciju s njima al se stvari nisu poklopile tako da sam ga odradio takodje sa svojim delovima al u neovlascenoj varijanti. Zadovoljan sam uslugom a i cenom pa msm da cu na 180.000 opet odraditi kod njih a u medjuvremenu sam odradim male...
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Kod VW-a je dobro što imaš pravo na besplatne servisne akcije ako ga održavaš u ovl. servisu. Dakle ako u fabrici ustanove da recimo softver ne valja na nekoj seriji ECU-a oni uzmu pa ga updateuju bez obzira da li si u garanciji ili nisi.
Takođe, sviđa mi se što ovlašćeni poštuju proceduru i preporuke proizvođača. Jeste ponekad skidanje kože sa leđa ali uliva sigurnost.
Takođe, sviđa mi se što ovlašćeni poštuju proceduru i preporuke proizvođača. Jeste ponekad skidanje kože sa leđa ali uliva sigurnost.
Volkswagen Polo 1.4 TNG 2010
Volkswagen Buba 1200 1974
Volkswagen Buba 1200 1974
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Danas sam bio na redovnom godišnjem servisu za svoj polo. Radi se o servisu koji nije ovlašten, a preporuku sam dobio na drugom forumu od Zveroljuba, koji je sad član ovog foruma. Ujedno mu se i ovde zahvaljujem .
Mogu reći da sam baš zadovoljan, majstor je profi, hoće da popriča, podeli informacije, kaže šta kada treba zameniti i sl. Izuzetno ljubazan, rekao mi je da uvek pred neki duži put mogu dovesti kola na proveru, koju radi besplatno.
Na kraju mi je pokazao prazne flaše od ulja, kutije od raznih filtera, svećica kojima je došlo vreme za zamenu. Dobio sam račun sa svim stavkama uz priložene fiskalne račune.
A i cena me prijatno iznenadila .
Što bi rekli sve transparentno :smesko: , može se sedeti i u sevisu i gledati, ali pošto je bilo hladno, a ja sa suprugom, otišli smo u obližnji kafić & .
Dobar majstor, posvećen automobilima kod koga sam otišao s preporukom, uverio se u njegov rad, nemam razloga da ne nastavim da idem kod njega .
Mogu reći da sam baš zadovoljan, majstor je profi, hoće da popriča, podeli informacije, kaže šta kada treba zameniti i sl. Izuzetno ljubazan, rekao mi je da uvek pred neki duži put mogu dovesti kola na proveru, koju radi besplatno.
Na kraju mi je pokazao prazne flaše od ulja, kutije od raznih filtera, svećica kojima je došlo vreme za zamenu. Dobio sam račun sa svim stavkama uz priložene fiskalne račune.
A i cena me prijatno iznenadila .
Što bi rekli sve transparentno :smesko: , može se sedeti i u sevisu i gledati, ali pošto je bilo hladno, a ja sa suprugom, otišli smo u obližnji kafić & .
Dobar majstor, posvećen automobilima kod koga sam otišao s preporukom, uverio se u njegov rad, nemam razloga da ne nastavim da idem kod njega .
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Odrzavao sam u pocetku auto kod koga sam stigao, i nije se bas pokazalo najbolje.
Ovako sada odrzavam auto kod coveka koji radi u ovlascenom servisu, ali u privatnoj reziji. Doduse, delove uglavnom sam kupim, a i znam unapred sta ce biti potrebno da se radi na autu zahvaljujuci besplatnim pregledima koje imamo u Renault ovlascenim servisima 2x godisnje
Ovako sada odrzavam auto kod coveka koji radi u ovlascenom servisu, ali u privatnoj reziji. Doduse, delove uglavnom sam kupim, a i znam unapred sta ce biti potrebno da se radi na autu zahvaljujuci besplatnim pregledima koje imamo u Renault ovlascenim servisima 2x godisnje
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Kad hvalis ili kudis neki servis, ne bi bilo lose i da napises o kom servisu se radi jer ta informacija moze pomoci jos nekome.Miki je napisao:Danas sam bio na redovnom godišnjem servisu za svoj polo. Radi se o servisu koji nije ovlašten, a preporuku sam dobio na drugom forumu od Zveroljuba, koji je sad član ovog foruma. Ujedno mu se i ovde zahvaljujem .
Mogu reći da sam baš zadovoljan, majstor je profi, hoće da popriča, podeli informacije, kaže šta kada treba zameniti i sl. Izuzetno ljubazan, rekao mi je da uvek pred neki duži put mogu dovesti kola na proveru, koju radi besplatno.
Na kraju mi je pokazao prazne flaše od ulja, kutije od raznih filtera, svećica kojima je došlo vreme za zamenu. Dobio sam račun sa svim stavkama uz priložene fiskalne račune.
A i cena me prijatno iznenadila .
Što bi rekli sve transparentno :smesko: , može se sedeti i u sevisu i gledati, ali pošto je bilo hladno, a ja sa suprugom, otišli smo u obližnji kafić & .
Dobar majstor, posvećen automobilima kod koga sam otišao s preporukom, uverio se u njegov rad, nemam razloga da ne nastavim da idem kod njega .
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Razmišljao sam da li da napišem :? , da li je po pravilima foruma, da ne bude shvaćeno kao reklama ?Zveroljub je napisao: Kad hvalis ili kudis neki servis, ne bi bilo lose i da napises o kom servisu se radi jer ta informacija moze pomoci jos nekome.
Sad, ako kažeš napisaću, ako nije OK, izvinjavam se , neka modovi brišu, a tu su uvek PP.
Bugarčić
Kneževačka 25, Beograd, Rakovica
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Preporuka je dozvoljena, ako ste imali licno pozitivno iskustvo slobodno napisite.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Trebalo bi pisati i kad se ima negativno iskustvo, cisto da se zna.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
^
Slažem se sa Zveroljubom, ovde smo da pomažemo jedni drugima , ako se neko od nas opeče, onda bar da se upozore drugi da zaobiđu određeni servis, ili ako odluče da ipak odu, neka idu sa rezervom.
Slažem se sa Zveroljubom, ovde smo da pomažemo jedni drugima , ako se neko od nas opeče, onda bar da se upozore drugi da zaobiđu određeni servis, ili ako odluče da ipak odu, neka idu sa rezervom.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Naravno da mogu i negativna iskustva da se iznesu, ali iskljucivo licna, ne iz pete ruke, jer je to malo skakljiva tema.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
To za licno iskustvo se podrazumeva.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
sve tacnodjiuliju je napisao: A u ovlascenom...uh, samo pumpa je oko 100ak evrica. Mada sam primetio da ima velike razlike od servisa do servisa, i kad su ovlasceni u pitanju. Recimo, iznenadio sam se cenom servisa za Draganov clio RS, a radio u ovlascenom, nije bilo nesto skupo
u bg-u je veliki servis za rs-a bio u startu 500-600e po recima u servisu, dok su mi na oba mesta u ns-u ( ovlasceni ) rekli cifru od nesto preko 300e, razlika je bila samo par stotina dinara izmedju njih...na kraju je ispalo valjda 350-370e, vise se i ne secam...
pumpa je oko 120e bila za moj auto...
na starom kliju kupim 4l elf-a sxr, 2000din, filteri su jos oko 1500din ( svi, ne manjam uvek sve, filter vazduha ide na svaki drugi servis, i kabine takodje ), i to je to...
koliko bi bilo u ovlascenom ne znam, pretpostavljam bar stotinak evrica...
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
ljudi perporucite mi dobrog majstora za moju skodu, trebam da odradim veliki servis, ovde u kragujevcu i okolini.
da ne bude cena 500e, vec normalna.
da ne bude cena 500e, vec normalna.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Zvrcni SC Mihailovic Mladenovac.
Jesu ovlasceni servis, ali je cena za ruke dosta niza od BGa.
Tipujem da znaju sta rade, sa obzirom na to da su ovlasceni i da su uradili X velikih servisa (zar ne?). Inace, mislim da u servisu odrzavaju sve marke automobila, bar sam ja svasta vidjao.
Tamo odrzavamo sluzbenu Oktaviju, bez zamerki, pa cemo raditi i veliki servis kod njih. Pitao sam ih za cenu velikog servisa, ali sam zaboravio do sada Inace su prijatni ljudi i hoce da odgovore na sva pitanja. AKo ih pozoves i izdeklamujes kobasicu iz saobracajne, dace ti i spisak delova za veliki servis, radio kod njih ili ne. Nece ti praviti problem i ako sam doneses delove za ugradnju.
Kako god, ne kosta nista da pozoves i pitas, a jagnjetina u tom kraju je dovoljan razlog za otici do Mladenovca, te jos boji nacin za ubijanje vremena tokom servisa
Jesu ovlasceni servis, ali je cena za ruke dosta niza od BGa.
Tipujem da znaju sta rade, sa obzirom na to da su ovlasceni i da su uradili X velikih servisa (zar ne?). Inace, mislim da u servisu odrzavaju sve marke automobila, bar sam ja svasta vidjao.
Tamo odrzavamo sluzbenu Oktaviju, bez zamerki, pa cemo raditi i veliki servis kod njih. Pitao sam ih za cenu velikog servisa, ali sam zaboravio do sada Inace su prijatni ljudi i hoce da odgovore na sva pitanja. AKo ih pozoves i izdeklamujes kobasicu iz saobracajne, dace ti i spisak delova za veliki servis, radio kod njih ili ne. Nece ti praviti problem i ako sam doneses delove za ugradnju.
Kako god, ne kosta nista da pozoves i pitas, a jagnjetina u tom kraju je dovoljan razlog za otici do Mladenovca, te jos boji nacin za ubijanje vremena tokom servisa