Stranica 27 od 32

Re: Uslužni Clio

Poslato: 02 Mar 2018, 22:00
od dragvorl
Stila ima u Srbiji koliko hoces, za isti imaju setove za veliki servis i to na akciji, tako da se ne bih slozio bas. Manzetne nisu skup deo i ja bih uzeo bez problema original, ali eto...necu sigurno cekati 2 nedelje i ici opet tamo.

Re: Uslužni Clio

Poslato: 02 Mar 2018, 22:03
od Saša
Voleo bih da upoznam vlasnika Stila koji održava auto kod njih, zaista... :D

Vidi, naravno da ima logike i trebaju/moraju da drže ono što se traži, a set za veliki servis je svakako jedna od tih stvari jer se to često radi samo jednom za vlasništva auta i ljudi ne žale dati više pare za dobru i sigurnu stvar. Manžetne? Toga koliko voliš po prodavnicama za male pare, nije neki vitalan deo i niko neće zbog toga ići do njih i mlatiti se toliko...

Re: Uslužni Clio

Poslato: 02 Mar 2018, 22:07
od dragvorl
To su sitnice koje valjda treba da imaju na stanju majku mu, to je potrosna roba, kida se, puca, jeftino je, itd...nije neki izgovor. Nisu ni aftermarket imali, sramota za ovlasceni servis. :kuku: :ccc:

Re: Uslužni Clio

Poslato: 02 Mar 2018, 22:11
od Saša
Čekaj da odeš kod drugih pa ćeš tek da vidiš šta znači reč "nemamo"... :D

Re: Uslužni Clio

Poslato: 02 Mar 2018, 22:36
od dragvorl
Oticu u Delmax mislim da nema frke. :)

Re: Uslužni Clio

Poslato: 03 Mar 2018, 00:07
od Dredger
dragvorl je napisao:
02 Mar 2018, 22:07
To su sitnice koje valjda treba da imaju na stanju majku mu, to je potrosna roba, kida se, puca, jeftino je, itd...nije neki izgovor. Nisu ni aftermarket imali, sramota za ovlasceni servis. :kuku: :ccc:
Nece da drze delove za stara kola jer na starim kolima ne mogu da naplate skup radni sat. Oni ni ne zele da im dolazi fiat stilo na servis, to je poenta. Stilo ide kod majstor Zike, a kod njih samo nova vozila.

Re: Uslužni Clio

Poslato: 03 Mar 2018, 02:38
od dragvorl
Ni Sasin Punto bas nije od novijih kola, pa ce njega zato da izbace iz servisa :) . Ta ista manzetna ide i na Punta 1.3 dizel sto je najgore, a tih kola ima i po firmama i privatnih koliko hoces, a nije da ih ne rade. Za Clia II imaju na stanju original diskove...nije to nov auto niti skup, i onda kad cuje majstor lezaj ili puknutu manzetnu ce reci dodji za koji dan, tako se ne uzimaju pare, gomila ljudi ce da odrade nesto na predlog majstora kad su vec tu, ali ako moze da se odradi to odmah dok je na dizalici, za par dana ce se retko ko vratiti ili ce otici ko zna gde ili nece ni odraditi, milion puta se meni desilo da odem da uzmem nesto usput sa parama u dzepu sto mi mozda i ne treba i onda odgovor nema, bice, rezultat je jasan, verovatno neces ni uzeti...Znam ja da oni nece da drze ama bas nista na lageru da moze tako, ali potrosni materijal bi morali da imaju, to je neozbiljno, i za toliki sistem koji je ovlascen za vrlo masovne marke u drzavi nije izgovor. Pa majku mu, ako moze da ima neki uvoznik delova, valjda i oni mogu da povuku par komada, a ne da imaju na stanju samo ono sto je za mali servis i eventualno za veliki. Znaci stvari tipa HK zglob, manzetne, semerinzi, sajle rucne, diskovi, plocice, lezaji tocka, kvacilo, akumulator, kablovi, nosaci motora i auspuha, bobine, protokomer, neki senzori koji idu. Meni je jasno da Zika iza coska drzi samo ulje i filtere, a sve ostalo je egzotika i ne zna kad ce prodati, ali je ovo ovlasceni servis koji vrti milione. Ne moraju to biti original delovi, moze i nesto provereno aftermarket, kao sto i uglavnom drze uvek kao jeftiniju opciju. Kad su moj auto radili bilo je u radionici i jeftinijih kola, vidite sami...Ima ljudi koji vole tamo da odrzavaju i hoce da plate.

Slika

Re: Uslužni Clio

Poslato: 03 Mar 2018, 06:49
od Saša
Mi sa Puntićima smo im verovatno najbolje i najredovnije mušterije. Svaki put vidim bar 2-3 tamo. Prošli put su bila 3 crvena na dizalicama jedan do drugog pa nisam mogao uopšte razaznati koji je moj. Ne zaboravi da su ih prodali skoro 40.000 komada u Srbiji, za svaki ovlašćeni servis to je pravi rudnik zlata, a sve su to su i dalje mladi automobili kod prvih vlasnika, kupljeni novi i puno njih ih je, po inerciji (i obzirom da nije mnogo skupo) nastavilo održavati u ovlašćenim. No dobro, da ne drvimo dalje i kvarimo ti temu. :)

TT



Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 03 Mar 2018, 11:57
od dragvorl
Eto vidis, i onda za tog istog Punta dizela nemaju manzetnu zgloba. Vrlo neozbiljno.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 03 Mar 2018, 13:08
od Ivan
Tuga, odrzavaju samo redovan servis.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 03 Mar 2018, 13:26
od dragvorl
Da, verovatno jos i limarski deo dise. :) Necu da imenujem servis, ali u bivsoj firmi smo terali nove terence azijske proizvodnje na redovnoj bazi na ozbiljne intervencije (zamene diferencijala, kolevki, komplet kocnica, hladnjaka, generalne, itd...), servis se isto tako nije udostojio da obezbedi taj potrosni materijal da bude na stanju ( tipa diskovi, manzetne, homokineticki i slicno) iako smo godinama doterivali ista vozila sa istim kvarovima i placali vrlo lepe cifre. Ddje kod njih auto i onda mesec dana ceka zbog nekih relativno trivijalnih kvarova tipa kocnice. Vrlo preduzimljivo. Za kamionski program nam je bilo jeftinije odrzavanje nego za te mucene terence.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 03 Mar 2018, 14:22
od dag81
Evo sad sam radio gumu, novu, menjao ventil i proveravao pritisak. Nisu svi ventili promenjeni a naplaceni su, balansirano a nisu odlepljeni stari tegovi pa je umesto 35gr bilo nalepljeno 160gr +15 unutra. A vrlo poznat servis je u pitanju.
Proslog leta u drugom poznatom servisu nisu izbalansirana oba zadnja tocka, i to na BMW f30 koji je i kupio gume tamo i iskesirao im bar 1000e.



Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока



Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 03 Mar 2018, 17:51
od Rolla
Evo i ja da kazem po neku na ovu temu.
Radni sat u Toyota ovlascenom servisu je 40-ak evra, dok je u specijalizovanom servisu za Hondu i Toyotu isti radni sat 10 evra. Kada radim mali servis prisutan sam dok je auto na dizalici tako da vidim sta se menja i na koji nacin. Delove uglavnom ja nabavljam jer za delove koje oni nabavljaju poprilicno sisaju, ne originalni delovi. Dok npr cena original Toyota delova je niza nego u ovlascenom servisu. Uglavnom za stvari koje se brzo zavrsavaju mozes da sacekas u servisu a kada se auto ostavlja uredno zovu pola sata pre kraja radova.
Prilikom posete ovlascenom Toyota servisu servisni savetnik mi je ponudio neoriginalne delove (blueprint) za servis.

Sent from my E5603 using Tapatalk


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 03 Mar 2018, 17:57
od dragvorl
U ovlascenom Honda servisu u DE 100e sat sa porezom, nisu ovi nasi ni toliko jeftini...

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 03 Mar 2018, 18:20
od Rolla
Porsce SRB i Delta (BMW) su ubedljivo najskuplji u svakom pogledu.

Sent from my E5603 using Tapatalk