Stranica 29 od 32

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 14 Jun 2018, 22:55
od pedja
Odem u Eurosumar da mi zamene aku. OK su, uslužni, mane postoje, ali većina to ne bi ni primetila.

Međutim:
1. Niko mi nije rekao cenu, dok nisam seo da platim, kada je sve bilo gotovo. Potpiši nalog, daj auto, gotovo, plati. Namerno nisam pitao, jer sam znao cenu, ali oni to nisu znali.

Imam razlog zašto sam tamo odvezao auto, mogao sam to i sam (povoljnije) da rešim, ionako sam ga sinoć skidao i dopunjavao. Između ostalog, stekao sam neki utisak o opštoj usluzi.

2. Akumulator mi nisu vratili. Pogledah u gepek, nema. Tražio, dobio nazad. Spremili ga za reciklažu, što je OK, ali uz pitanje.

3. Ne bih preporučio da ulazite u salon u 8h (na početku radnog vremena). Čak je i u Zakonu definisano da se pauza ne koristi na početku radnog vremena, ali kod nas to ljudi ne shvataju :D Dok se osveste, popiju kafu, doručkuju i sl... Džabe što je salon otcoren na vreme. Sa druge strane, prijem je počeo pre osam, majstori su dobrano pre osam duvanili, doručkovali, šta već, i startovali sa radom na vreme

Sveukupno, da sutra kupujem automobil, jutrošnje iskustvo ne bi bilo neki plus (a ni veliki minus, jer nije da je konkurencija jaka/bolja).

TT


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 14 Jun 2018, 23:05
od passenger
Kod mene bilo obrnuto u Opel servis u Austriji. Menjao sam amortizere, opruge, prednje diskove i pločice, ležaj točka i još neku sitnicu. Svi stari delovi me čekali u kolima. Šta da radim sa tim? :) Na kraju sam dao rodjaku i ne znam je l ih vratio njima ili bacio gde treba (u potok :kezo: ), ali pretpostavljam da su hteli da pokažu da su sve zamenili, nema laži i prevare.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 14 Jun 2018, 23:30
od pedja
Uglavnom svi vraćaju delove ili pitaju na prijemu (da li da ih čuvaju). Akumulatori se otkupljuju, odnosno svi ih plaćaju ukoliko ih uzimaju.

TT


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 00:34
od Day Walker
I ja bih te u osam izbacio iz salona :kezo:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 08:21
od shandu90
Pazi, meni servis iz Vjeternika spakuje stare delove. Kad sam letos menjao kocnice, dao sestri da pobaca sut. Nije mogla dici one plocice :kezo:

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 08:28
od dag81
Uf u 8 kad mi neko dodje, 8.15 20 mi je vec ok. Oduvek sam slabo funkcionisao od ranog jutra dok se ne razbudim.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 08:39
od Ivan
A,kad te neko ceka ispred servisa dok nisi jos ni otvorio?
Pa jos donese fantu ili colu ziro? :D

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 08:57
od grujicd
Dobije "u srcu te nosam" :kezo:

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 09:31
od dag81
@Ivan, samo prodjem pored servisa ni ne otvaram ako treba dan da mi pocne sa Fantom i Ziro kolom. Xa xa

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 10:21
od passenger
Dodješ do servisa I praviš se da si mušterija I čekaš sa njim :kezo:

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 11:26
od blaugrana
Dzaba kad se znaju :)

Gesendet von meinem SM-J500FN



Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 15 Jun 2018, 13:05
od top_night
passenger je napisao:Dodješ do servisa I praviš se da si mušterija I čekaš sa njim :kezo:
SlikaSlika

Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока


Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 10 Sep 2018, 23:48
od dragvorl
Evo malo info iz ovlascenog za Ford u Madjarskoj. Redovan servis na propisanih 20kkm, 1.5 dizel. Jedino sam u tom gradu mogao naci termin za odmah, jer bih inace probio kilometrazu, gde tolerisu do 1500 km viska. Uglavnom, daju neki servisni paket u kom su filteri ulja i vazduha i naravno ulje. Mada ne verujem da Ford propisuje da se menja filter vazduha na svakom servisu, ali ajd. Uz to ide i Ford asistencija u paketu. Za polen filter sam rekao da ne menjaju na ovoj km, ali su zamenili i naravno naplatili sa radom i materijalom zajedno oko 41e izadje.
Servisni paket izadje 172 eura, i tazio sam da mi pregledaju kliktanje iz pravca motora pri ubrzanju, to su fakturisali oko 20 e, tj. 0,4 radna sata. Inace je radni sat skoro ravno 50e, sa PDV-om.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 10 Sep 2018, 23:54
od Darko
Sta su rekli za kliktanje koji si spominjao?

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 11 Sep 2018, 00:01
od dragvorl
Pa sta mislis? Rekli su da je to normalno. :kuku: :ccc: Popizdeo sam zbog toga. Nisam ni trebao spominjati to uopste. Hteli su oni jos tu kao da ispituju koji sat, ali stvarno nisam mogao vise da se zadrzavam tamo. Sad premotavam film i zajebali su me i prilikom potpisivanja radnog naloga. Sve su mi dali da potpisem na kraju, kada je vec zavrsen posao. Trebali su da mi daju prvo pre rada naravno da potpisem da je ispravan RN. Nema veze, sledeci put nece moci tako da se zajebavaju.