Hidropodizaci?
Hidropodizaci?
Drugar ima e46 318 (2.0 140 konja) i majstor rekao da mu se cuju hidropodizaci i da mora da ih radi.
Posto fala Bogu, nista pametno ne znam o benzincima, sta mu je ciniti?
Koliko je ozbiljan zahvat? Koliko para otprilike? Jel se samo oni menjaju ili ima jos nesto sto ide u kompletu?
Cuje se lupanje kad radi auto. Ne znam kakav je kad je hladan, al kad je zagrejan motor, lepo se cuje lupanje..
Posto fala Bogu, nista pametno ne znam o benzincima, sta mu je ciniti?
Koliko je ozbiljan zahvat? Koliko para otprilike? Jel se samo oni menjaju ili ima jos nesto sto ide u kompletu?
Cuje se lupanje kad radi auto. Ne znam kakav je kad je hladan, al kad je zagrejan motor, lepo se cuje lupanje..
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Hidropodizaci?
Hidropodizače šteluje ulje, a preko njih bregaste pokreću ventile... ja sam skoro menjao hidropodizače i bregaste uz njih jer kad hidropodizači ne rade svoj posao skidaju cementaciju sa bregastih i "zaokrugljuju" ih polako,tj. skidaju bregove...
Ako su počeli i oni da se "jedu",nek menja i bregaste...
PS: I ti na Pugu bi trebao da imaš hidropodizače,nema veze što je dizel..
Ako su počeli i oni da se "jedu",nek menja i bregaste...
PS: I ti na Pugu bi trebao da imaš hidropodizače,nema veze što je dizel..
Re: Hidropodizaci?
Ali HDI nema problema sa tim, pa nisam upoznat kako rade i sta rade Ja znam samo one klasicne dizel boljke
Ovo ce koliko cujem i meni koristiti, posto su hidropodizaci fabricki problem na Pezoovim benzincima...
Cuo sam da su hidropodizaci kvalitetni oko 2000 rsd/komad za njegov auto
Pretpostavljam da glava treba da se ravna cim se skine, iako nije krivljena?
I sta sve ide u kompletu sa podizacima? Vodjice, gumice?
Koliko su bregaste? koliko ima taj 2.0? jednu ili dve?
Ovo ce koliko cujem i meni koristiti, posto su hidropodizaci fabricki problem na Pezoovim benzincima...
Cuo sam da su hidropodizaci kvalitetni oko 2000 rsd/komad za njegov auto
Pretpostavljam da glava treba da se ravna cim se skine, iako nije krivljena?
I sta sve ide u kompletu sa podizacima? Vodjice, gumice?
Koliko su bregaste? koliko ima taj 2.0? jednu ili dve?
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Hidropodizaci?
Kod BMWa ne znam,ali kod Alfe TS ne skida se glava, skida se poklopac ventila i tako se menja, nažalaost nisam bio pored majstora kad je menjao ... (meni su bili 970 din/ kom novi ... )
Koji je kod tog motora? Čini mi se da je dve bregaste... ne mora da znači da će trebati i one da se menjaju...
Kod Alfe retko kad "odu" hidropodizači a kvar se najčešće javi neredovnom zamenom ulja i neodgovarajućom gradacijom...
Koji je kod tog motora? Čini mi se da je dve bregaste... ne mora da znači da će trebati i one da se menjaju...
Kod Alfe retko kad "odu" hidropodizači a kvar se najčešće javi neredovnom zamenom ulja i neodgovarajućom gradacijom...
Re: Hidropodizaci?
Evo da se i ja upišem u temu Ni kod mene se ne skida glava, nego samo poklopac ventila, a mislim da je tako kod većine automobila. Nemoj plašiti čoveka
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Hidropodizaci?
Ne plašim ga ja, sam je pomenuo skidanje glave
Re: Hidropodizaci?
Nemam pojma koji je kod...
Juce ga sretoh i poceo da ga zajebavam sto mu auto radi kao dizel, pa mi je ispricao sta ga muci, a sinoc mi majstor pomene da je to fabricka greska na Pezoovim benzinjarama i da se ne uplasim
Juce ga sretoh i poceo da ga zajebavam sto mu auto radi kao dizel, pa mi je ispricao sta ga muci, a sinoc mi majstor pomene da je to fabricka greska na Pezoovim benzinjarama i da se ne uplasim
Re: Hidropodizaci?
To su ti kao casice, glava se ne dira i nikako se ne ravna (to je i inace los obicaj tek tako reda radi menjati dimenzije koje jako uticu na osobine sagorevanja.
Retko se kvare hidropodizaci jer u njima nema nista pokvarljivo, osim mehanickog habanja sto je obicno posledica neredovnog/ nekvalitetnog ulja u dugackim vremenskim periodima.
Prvo treba uraditi dijagnostiku celog tog dela motora, znaci premeriti zazore i pronaci sta tacno i zasto lupa, pogotovu na toplom motoru.
Shodno pronadjenom menja se ono sto je potroseno/ pohabano a to mogu da budu i podizaci a mogu i bregaste a mogu i lezajevi bregaste (ako postoje kao zasebni element glave) ili cela glava ako su lezajevi izjedna sa glavom.
Moze da lupa i nesto drugo.
Trebalo bi ispitati i razloge zasto su stradali hidro podizaci, obicno je uzrok neispravan sistem podmazivanja tj mali protok ulja i verovatno nizi pritisak od radnog.
Uglavnom kvar nije naivan i treba pedantno ceo motor proveriti u kakvom su stanju sklopovi.
Cena popravke zavisi od obima pronadjenih pohabanih delova, cini mi se da je 2000 din povoljna cena za komad, ako je originalni kvalitet.
Inace, hidropodizac je jedan od najpreciznije napravljenih delova na vozila, tolerancije su u mikronima.
Retko se kvare hidropodizaci jer u njima nema nista pokvarljivo, osim mehanickog habanja sto je obicno posledica neredovnog/ nekvalitetnog ulja u dugackim vremenskim periodima.
Prvo treba uraditi dijagnostiku celog tog dela motora, znaci premeriti zazore i pronaci sta tacno i zasto lupa, pogotovu na toplom motoru.
Shodno pronadjenom menja se ono sto je potroseno/ pohabano a to mogu da budu i podizaci a mogu i bregaste a mogu i lezajevi bregaste (ako postoje kao zasebni element glave) ili cela glava ako su lezajevi izjedna sa glavom.
Moze da lupa i nesto drugo.
Trebalo bi ispitati i razloge zasto su stradali hidro podizaci, obicno je uzrok neispravan sistem podmazivanja tj mali protok ulja i verovatno nizi pritisak od radnog.
Uglavnom kvar nije naivan i treba pedantno ceo motor proveriti u kakvom su stanju sklopovi.
Cena popravke zavisi od obima pronadjenih pohabanih delova, cini mi se da je 2000 din povoljna cena za komad, ako je originalni kvalitet.
Inace, hidropodizac je jedan od najpreciznije napravljenih delova na vozila, tolerancije su u mikronima.
Re: Hidropodizaci?
Zbog ovoga sam zvao majstora danas, problem na Pezoovim motorima, pogotovo na 1.8, 2.0 i 2.2 su vodjice hidropodizaca.
Nisam ga skroz sve skontao, uglavnom, cest problem na relativno malim kilometrazama (<200.000 km).
Pri zameni se ne stavljaju Pezoovi hidropodizaci vec INA (ili tako nesto, neki nemacki) i to navodno resava problem do kraja veka tog auta.
Na nekim modelima su se ti problemi desavali vec na 110-120.000 km.
Menjaju se hidropodizaci, vodjice i gumice.
Za BMW ne znam nista, ide sutra u servis pa ce da vidi, a radice verovatno posle nove god...
Nisam ga skroz sve skontao, uglavnom, cest problem na relativno malim kilometrazama (<200.000 km).
Pri zameni se ne stavljaju Pezoovi hidropodizaci vec INA (ili tako nesto, neki nemacki) i to navodno resava problem do kraja veka tog auta.
Na nekim modelima su se ti problemi desavali vec na 110-120.000 km.
Menjaju se hidropodizaci, vodjice i gumice.
Za BMW ne znam nista, ide sutra u servis pa ce da vidi, a radice verovatno posle nove god...
Re: Hidropodizaci?
Zamenjena remenica radilice koja se zamalo raspala...
Kaze da se hidropodizaci minimalno cuju, da ne treba nista da radi, a remenica je lupala...
Kaze da se hidropodizaci minimalno cuju, da ne treba nista da radi, a remenica je lupala...