DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Otkud on zna gde si ti pošao i kad planiraš da stigneš? Zar misliš da automobili drugih grupacija to znaju? Mi u firmi imamo šaroliku flotu i ogromne km, jedino VAG nikad nije pravio probleme sa dpf.
- 123456
- Postovi: 1962
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Naravno, da ne zna.
Sistem bi trebao da funkcioniše na drugi način. Ne da bude trigger samo količina čadji u filteru i uvek na približno 24gr da krene sa regeneracijom.
Nego da kada uslovi to dozvoljavaju, uvek odradi. Nebitno da li je 7gr, 16gr ili 32gr cadji. Kada postigne odredjenu t i kada je prisutna čadj u filteru, da ne čeka neki limit. Kod BMW je tako i nema šanse da se vratiš sa autoputa a da ne odradi. I ne znaš kada je odradio ali znaš da jeste. Da ne pominjem ove proizvodjače sa dodatnom diznom.
Moga je i morao to VAG bolje da reši.
Sistem bi trebao da funkcioniše na drugi način. Ne da bude trigger samo količina čadji u filteru i uvek na približno 24gr da krene sa regeneracijom.
Nego da kada uslovi to dozvoljavaju, uvek odradi. Nebitno da li je 7gr, 16gr ili 32gr cadji. Kada postigne odredjenu t i kada je prisutna čadj u filteru, da ne čeka neki limit. Kod BMW je tako i nema šanse da se vratiš sa autoputa a da ne odradi. I ne znaš kada je odradio ali znaš da jeste. Da ne pominjem ove proizvodjače sa dodatnom diznom.
Moga je i morao to VAG bolje da reši.
- Gaginh0
- Postovi: 8818
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: DPF i regeneracija
Možda su rešili sad? Ipak su naši motori stara paleta dizela 14'-19'
- carov2
- Postovi: 4177
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Ovo jeste interesantno, moj utisak, a i neko iskustvo je takođe slično...kod VAG grupacije najmanje problema sa DPFom.nidza je napisao:Otkud on zna gde si ti pošao i kad planiraš da stigneš? Zar misliš da automobili drugih grupacija to znaju? Mi u firmi imamo šaroliku flotu i ogromne km, jedino VAG nikad nije pravio probleme sa dpf.
Moj prošli auto, A4, je sada kod sestre, prešao je 335k km, a što se tiče DPFa samo je jednom zamenjen senzor diferencijalnog pritiska.
Nikada mi nije upalio lampicu za DPF.
Novi A5 takođe da spomenem, mada je to očekivano, 182k km, meni nikada nije signalizirao DPF problem, kod mene je 52k km.
Sada sam se setio, drug ima prvog Tuarega, 2005./2006. mene je iznenadilo da uopšte i ima DPF.
Taj auto nas je jurio po nekom brdovitom autoputu, nije dima ispustio.
Jeste popio ulje, pa smo stajali da dosipa, ali dobro...
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- Heineken
- Postovi: 6244
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: DPF i regeneracija
Drugar je bas imao problema sa DPF na A6 TDI 190 konja. Mada imao je brdo problema sa tim autom cim je garancija istekla tako da ga je prodao sa nekih 110k na satu mislim. Rekao nikad vise dizel, DPF i VW, a kupio je novu Kiu sa benzinskim turbo motorom koja mislim da ima taj GPF ili kako se vec zove
Re: DPF i regeneracija
Renault Megane 1,5 dCI, 4500km na satu.. Danas kad sam uparkirao i izasao, ventilator je radio jos nekih 7-8 minuta. Moguce da sam prekinuo regeneraciju?
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
Da li ima razlike u Adblue proizvodima u kvalitetu, da li se preporucuje neki posebno
Re: DPF i regeneracija
Postovanje imam veoma cudan problem.
Naime pojavila se greska Engine fault.Have the vehicle reparired na Citroenu C4 picasoo 2105g.
Otisao u ovlasceni Citroenov servis u Cacak dijagnostikuju kvar pumpe aditiva dpf tecnosti malo mi nelogicno ali ajde naruce novu postave kad ono ista greska na monitoru 4sata sedi na dijagnostici nemoguce da skinu gresku kazu moracete da dodjete sutra da online kontaktiramo Citroen sevis da bi smo otklonili gresku.
Pa vas pitam da li je jos neko mozda imao slican slucaj.
Uz to da naglasim pitam koliko staje u rezervoar aditiva dpf kazu 3litra posto sam uzeo staru pumpu vidim da na njoj pise da staje 1.14l provericu ispravnost i pumpe koja je skinuta kod auto elektricara.
Naime pojavila se greska Engine fault.Have the vehicle reparired na Citroenu C4 picasoo 2105g.
Otisao u ovlasceni Citroenov servis u Cacak dijagnostikuju kvar pumpe aditiva dpf tecnosti malo mi nelogicno ali ajde naruce novu postave kad ono ista greska na monitoru 4sata sedi na dijagnostici nemoguce da skinu gresku kazu moracete da dodjete sutra da online kontaktiramo Citroen sevis da bi smo otklonili gresku.
Pa vas pitam da li je jos neko mozda imao slican slucaj.
Uz to da naglasim pitam koliko staje u rezervoar aditiva dpf kazu 3litra posto sam uzeo staru pumpu vidim da na njoj pise da staje 1.14l provericu ispravnost i pumpe koja je skinuta kod auto elektricara.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Tebi je samo falilo Eolys tecnosti. Zato prijavljuje gresku pumpe. Na originalnoj dijagnostici jednim klikom se proveri da li radi ubrizgavanje Eolysa - a kad je auto na dizalici jasno se i cuje rad pumpice (zuji). Tako da se to proveri sve za cca. 5 minuta i nije tacno da se ne vidi na dijagnostici sve to, a greska moze da se ukloni jednostavno cak i ako ne otklonis kvar.
Dakle, prvo se proveri nivo aditiva (obicno staje 1,8 L), a zatim jednim klikom i da li radi pumpica. Ti delovi su jako jetini polovni, celu kesu s pumpicom ili plasticni rezervoar (zavisi od serije do serije sta su stavili, vidi se odmah iza levog tocka kad podignes auto) kupis polovno ispravno i jeftino, nalijes aditiv, resetujes dijagnostikom kolicinu aditiva, uneses da je zamenjeno sve (ima tamo lepo sve stoji), upalis auto i vozis.
To je Broj 1
Broj 2 - s obzirom na godiste, imas li Adblue?
Dakle, prvo se proveri nivo aditiva (obicno staje 1,8 L), a zatim jednim klikom i da li radi pumpica. Ti delovi su jako jetini polovni, celu kesu s pumpicom ili plasticni rezervoar (zavisi od serije do serije sta su stavili, vidi se odmah iza levog tocka kad podignes auto) kupis polovno ispravno i jeftino, nalijes aditiv, resetujes dijagnostikom kolicinu aditiva, uneses da je zamenjeno sve (ima tamo lepo sve stoji), upalis auto i vozis.
To je Broj 1
Broj 2 - s obzirom na godiste, imas li Adblue?
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Imam AD Blue redovno dolivam.
Ne znam sta je u pitanju posto su ovlasceni servis citroena a da imaju problema sa novom mozda su postavili i neku staru ne znam ali na tanku za aditiv dpf-a ima nalepnica 1,12 litara.
Auto se ponasa sasvim normalno ne gubi na snazi ili nesto slicno.
Ne znam sta je u pitanju posto su ovlasceni servis citroena a da imaju problema sa novom mozda su postavili i neku staru ne znam ali na tanku za aditiv dpf-a ima nalepnica 1,12 litara.
Auto se ponasa sasvim normalno ne gubi na snazi ili nesto slicno.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Da razjasnimo:
Definitivno se radi o Eolys pumpi a ne o Adblue pumpi? Ako je ovo drugo, kvar je neisplativ za popravku i gasi se softverski i hardverski.
Ako je ovo prvo (Eolys), rekao sam ti - na dijagnostici se vidi koliki je rezervoar aditiva, koliko ga ima, ima test pumpe.
Ako ne ubrizgava aditiv i ako ga nema, dobijes gresku i imaces uskoro problem sa regeneracijama.
Dakle, procitati kolicinu preostalu aditiva, ukljuciti test pumpice za Eolys (cuje se kako radi, rekoh vec). Zatim kad se nalije aditiv (i ako je zamenjena pumpa) na dijagnostici se mora resetovati kolicina aditiva i dijagnostikom se uprogramira da je zamenjen ceo sistem aditiva (kao da je zamenjen ceo DPF je procedura). Bez toga se nece ukloniti greska i nece raditi kako treba.
Definitivno se radi o Eolys pumpi a ne o Adblue pumpi? Ako je ovo drugo, kvar je neisplativ za popravku i gasi se softverski i hardverski.
Ako je ovo prvo (Eolys), rekao sam ti - na dijagnostici se vidi koliki je rezervoar aditiva, koliko ga ima, ima test pumpe.
Ako ne ubrizgava aditiv i ako ga nema, dobijes gresku i imaces uskoro problem sa regeneracijama.
Dakle, procitati kolicinu preostalu aditiva, ukljuciti test pumpice za Eolys (cuje se kako radi, rekoh vec). Zatim kad se nalije aditiv (i ako je zamenjena pumpa) na dijagnostici se mora resetovati kolicina aditiva i dijagnostikom se uprogramira da je zamenjen ceo sistem aditiva (kao da je zamenjen ceo DPF je procedura). Bez toga se nece ukloniti greska i nece raditi kako treba.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Adblue sistem je (opšte) poznat konstruktivcni problem na Pežo Citroenima i uglavnom nema popravke već se ceo menja.
Ima osnova da se traži tzv "kulanc" jer je poznat dobro problem i proizvodjaču i serviserima a uz to se radi o zakonski obaveznoj garanciji od 160,000km (za sistem obrade izduvnih gasova).
Za DPF nisam čuo da se javlja greška sa takvim opisom na displeju koji je naveden, a ni da je problematičan ( u smislu da se kvari pumpa).
Pumpa je mislim i kod tih godišta zalivena (Marvelove proizvodnje) pa je nije moguće testirati osim prostog radi / ne radi.
Ali se na uredjaju za dijagnostiku može podosta toga očitati i softverski startovati rad pumpe.
To mogu i obične generičke i naravno original PSA "dijagnostike".
Kako god, za auto tog godišta još bi trebalo da važi evropska garancija na sistem obrade izduvnih gasova ( i dpf i adblue i katalizator) pa bi možda pismeno sa servisom trebalo komunicirati radi daljeg postupka u slučaju da traže naplatu a kvar je na listi opoziva od strane proizvodjača.
Ima osnova da se traži tzv "kulanc" jer je poznat dobro problem i proizvodjaču i serviserima a uz to se radi o zakonski obaveznoj garanciji od 160,000km (za sistem obrade izduvnih gasova).
Za DPF nisam čuo da se javlja greška sa takvim opisom na displeju koji je naveden, a ni da je problematičan ( u smislu da se kvari pumpa).
Pumpa je mislim i kod tih godišta zalivena (Marvelove proizvodnje) pa je nije moguće testirati osim prostog radi / ne radi.
Ali se na uredjaju za dijagnostiku može podosta toga očitati i softverski startovati rad pumpe.
To mogu i obične generičke i naravno original PSA "dijagnostike".
Kako god, za auto tog godišta još bi trebalo da važi evropska garancija na sistem obrade izduvnih gasova ( i dpf i adblue i katalizator) pa bi možda pismeno sa servisom trebalo komunicirati radi daljeg postupka u slučaju da traže naplatu a kvar je na listi opoziva od strane proizvodjača.
Re: DPF i regeneracija
Mozda nisam napomenuo da su ubacili litar tecnosti za dpf ali su mi rekli da staje 3 litra i da sam imao vrlo malo,kad nisi prisutan i ne gledas sta se radi ne mozez ni da optuzujes.
Samo mi nije jasno da dijagnosticki ne mogu da ukljuce pimpu,ubacena nova ali zbog potrebe posla morao sam da uzmem auto nisam imao nikakvu naplatu tako sam se dogovorio kad nisu osposobili auto ne mogu ni da platim iako sam trazio da se vrati moja pumpa posto je dijagnostikovan isti kvar i sa starom i sa novom pumom i dolivanje dpf tecnosti bili su uporni da je moja pumpa u kvaru ali na displeju isti pokazatelj i sa novom..Valjda im nisam prvi kome su dopunili
Samo mi nije jasno da dijagnosticki ne mogu da ukljuce pimpu,ubacena nova ali zbog potrebe posla morao sam da uzmem auto nisam imao nikakvu naplatu tako sam se dogovorio kad nisu osposobili auto ne mogu ni da platim iako sam trazio da se vrati moja pumpa posto je dijagnostikovan isti kvar i sa starom i sa novom pumom i dolivanje dpf tecnosti bili su uporni da je moja pumpa u kvaru ali na displeju isti pokazatelj i sa novom..Valjda im nisam prvi kome su dopunili