DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Piše pored njega g - znači grama (depozita, tj. suštinski nakupljenog pepela).
Samo, pitanje je da li je to u relaciji sa npr. ukupnom količinom pepela koju dpf može da primi, a koja je uglavnom preko 100 g. Odnosno, pitanje je koja je maksimalna vrednost grama za dpf tog blue hdi (pri kojoj on još uvek radi ispravno).
***
Inače, hvala masaivan za ove screenshotove.
Samo, pitanje je da li je to u relaciji sa npr. ukupnom količinom pepela koju dpf može da primi, a koja je uglavnom preko 100 g. Odnosno, pitanje je koja je maksimalna vrednost grama za dpf tog blue hdi (pri kojoj on još uvek radi ispravno).
***
Inače, hvala masaivan za ove screenshotove.
Re: DPF i regeneracija
Mislim da je servis na bežaniji sipao 5-40 eneos i kad nije imao plin...ja sam ga ugradio kad sam uzeo auto..
Re: DPF i regeneracija
U medjuvremenu bila jedna regeneracija
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_20201227-102850_FAP.jpg (98.3 KiB) Pogledano 1263 puta
Re: DPF i regeneracija
kako ocitavas ove paramatre, koja dijagnostika, aplikacija???
Re: DPF i regeneracija
Običan obd elm 327, a aplikacija je FAP PSA.
Koliko je precizna nisam siguran...
Ali pratim situaciju ..
Koliko je precizna nisam siguran...
Ali pratim situaciju ..
Re: DPF i regeneracija
aha, a aplikacija jel free, moze da se skine preko play store ili..??
Re: DPF i regeneracija
Ima je na play store...
Pogledaj poruku.
Pogledaj poruku.
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Uvođenje strožijih mera za izduvne ove godine bla bla...
Čitam ovih dana, aj recimo konkretno 1.9Jtdm 150ks sa EGR i DPF, u CRO na jednom auto forumu 25 od 30 vlasnika su mehanički zatvorili EGR i fizički ispraznili DPF (naravno softverski ugasili oba) i prolaze tehnički bez problema otkako su im uveli ovo što će kod nas. Nema dima... Na merenju im bez pomenutog i čak bez lonaca pokaže 1,4 "nečega" a max je 1,9-2,0.
Imam pomenutu postavku, skočiću da proverim.
Verovatno je do konkretnih motora jer recimo drugar u na A4 B7 2.0Tdi bez DPF fizičkog je purnjao kao lokomotiva i na leru i kada je vozio. Kada su je prodavac sa placa nabavio nov ispravan DPF sve se vratilo u normalu.
Čitam ovih dana, aj recimo konkretno 1.9Jtdm 150ks sa EGR i DPF, u CRO na jednom auto forumu 25 od 30 vlasnika su mehanički zatvorili EGR i fizički ispraznili DPF (naravno softverski ugasili oba) i prolaze tehnički bez problema otkako su im uveli ovo što će kod nas. Nema dima... Na merenju im bez pomenutog i čak bez lonaca pokaže 1,4 "nečega" a max je 1,9-2,0.
Imam pomenutu postavku, skočiću da proverim.
Verovatno je do konkretnih motora jer recimo drugar u na A4 B7 2.0Tdi bez DPF fizičkog je purnjao kao lokomotiva i na leru i kada je vozio. Kada su je prodavac sa placa nabavio nov ispravan DPF sve se vratilo u normalu.
Re: DPF i regeneracija
Ne bi trebalo da dizel purnja ko lokomotiva ni bez DPF, kad je sve 10 u sistemu ubrizgavanja i vazduha. Prosto nijedan DPF to ne bi bio u stanju da reši, ako je problem izražen, i ne samo da ne da čađi napolje, nego tera vlasnike da imaju ispravne automobile.
Pomenuti motori su verovatno ispravni, pre toga dobro produvani i zagrejani, a tad je emisija čađi smanjena. Paradoksalno, (kvalitetno) čipovanim vozilima je i temperatura sagorevanja viša, te je stvaranje čađi smanjeno, kao i emisija CO2, ali NOx skače u nebesa, a to ne mere.
Pomenuti motori su verovatno ispravni, pre toga dobro produvani i zagrejani, a tad je emisija čađi smanjena. Paradoksalno, (kvalitetno) čipovanim vozilima je i temperatura sagorevanja viša, te je stvaranje čađi smanjeno, kao i emisija CO2, ali NOx skače u nebesa, a to ne mere.
Re: DPF i regeneracija
Koja je vasa preporuka, da li ocistiti ili izvaditi fap filter? Cesto mi pali regeneracije i izbacuje risk of particle filter blocking.
Takodje, sumnjam na 2 dizne da nisu dobre.
Takodje, sumnjam na 2 dizne da nisu dobre.
Сад му није ништа...
Re: DPF i regeneracija
Ako su dizne problem, onda su one uzrok čestih regeneracija tj. problem sa dpf-om je samo posledica.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
+1
Bas tako, ako ne resis uzrok problema sa DPFom onda ces ili dobiti dim eliminacijom dpfa ili ces ubiti i novi/oprani dpf.
Bas tako, ako ne resis uzrok problema sa DPFom onda ces ili dobiti dim eliminacijom dpfa ili ces ubiti i novi/oprani dpf.
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Nije bi meni bilo jasno na konkretnom 2.0Tdi 140 ili 143 beše li, 2007mo. Kupio ga na placu, umesto DPF bio lonac i softv. ugašen. Dimio i na leru i u vožnji. Jedno mesec dana se narezao sa prodavcem, jedan, drugi, peri taj drugi i na kraju našli za 230e dobar. Ugradili, vozi i sve se vratilo u normalu
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Moze biti da nije dobro iskljucen softverski pa zbog toga. Ne sme da purnja ni u leru a ni u voznji osim ako ne potopis gas oa baci malo.
Ja sam iskljucivao dpf kad mi ga je turbina zeznula pre 4 god. Pa sam se pravio pametan i nisam hteo egr da iskljucim. Isto je purnjao sve dok nisam softverski egr ugasio i blokirao ga. Od tad nista, nista.
Tako daa ima tu dosta faktora. Nekom dizne zeznu dpf, nekom neobracanje paznje na regeneraciju, nekom(meni) turbo koji ga je napunio uljem a ja vozio dok se njje ugasio.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Ja sam iskljucivao dpf kad mi ga je turbina zeznula pre 4 god. Pa sam se pravio pametan i nisam hteo egr da iskljucim. Isto je purnjao sve dok nisam softverski egr ugasio i blokirao ga. Od tad nista, nista.
Tako daa ima tu dosta faktora. Nekom dizne zeznu dpf, nekom neobracanje paznje na regeneraciju, nekom(meni) turbo koji ga je napunio uljem a ja vozio dok se njje ugasio.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: DPF i regeneracija
Nemam još tačan odgovor na tvoje pitanje, ali od pre dva dana pratim jedan DPF očišćen posebnim sredstvom, zatim je pod pritiskom puštena voda i sapunica kroz njega, boga oca je izašlo čepova i svačega. Čekamo svi koju hiljadarku km, podsetite me kroz 2 meseca da vidimo kako stoje stvari. Zasad mu kroz aplikaciju pokazuje perfektne cifre kakve u životu nije video.