DPF i regeneracija

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od daka » 06 Feb 2013, 17:37

Day Walker je napisao:Bord mi je izbacio Inspection oil, otisao u servis, i odmah su znali o cemu je rec.
I stvarno kad je izvadio merac, bilo je malo preko maximuma.
E sad, pre nedelju dana sam proveravao nivo ulja i sve je bilo ok.
Ma to su te zahebali uvalili ti "virus",a ti naseo.... :rofl:
hmmm...ja takvo obavestenje nikad nisam imao,gde to ispise ? :zbunjen:

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Corsa 1.3 cdti

Post od Saša » 06 Feb 2013, 17:41

Bax je napisao:Pa u cemu je fora, odakle raste nivo ulja?
Može da poraste samo ako se gorivo ili antifriz mešaju sa uljem.


Tapatalk

Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Одг: Corsa 1.3 cdti

Post od daka » 06 Feb 2013, 17:42

Ahhh....daj bre,to nije ulje to je onda majonez!!

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11079
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Bax » 06 Feb 2013, 17:50

Pa dobro ja i dalje cekam objasnjenje, sta se ovde desilo?
Mislim prljav je neki DPF filter i zato je naraslo ulje?
Razredilo se, i zato je naraslo? Kako moze tako brzo da se razredi, i kakve veze to ima sa nekim DPF filerom, uopste mi nista nije jasno...

Ja koliko sam razgovarao sa tim raznim serviserima Opela, oko Isuzu Dizela, oni tri blage nemaju, da objasne neverovatno ponasanje nivoa ulja na tom motoru,tj, pogube se kad im objasnim sta se desava.

Naime na tom Isuzu motoru, je nivo ulja pola litre veci posle voznje, nego pre voznje.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Corsa 1.3 cdti

Post od Saša » 06 Feb 2013, 17:50

@Daka

Verovatno. Ili auto proizvodi ulje... :lol:

Tapatalk

Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od daka » 06 Feb 2013, 17:53

Dobar taj GM,posle ja ispao budala sto sam sipao CASTROL !?
@DW
koliko ti je cesto palio zarulju u toku voznje i koliko si presao sa njim do sada?

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Day Walker » 06 Feb 2013, 17:59

Daka izbaci poruku Insp 0
Samo 1 je upalio sijalicu. Inace nece svaki put. A par puta sam ga prekinuo jer nisam znao da je u pitanju proces regeneracije..
Tebi nije to problem jer ti auto nije vise od 90% vremena u gradskoj voznji.

Bax, stvarno ne bih znao.. Valjda losu naftu koju DPF ne precisti, tj kad prekinem tu regeneraciju, ispusti u karter, i otuda poviseni nivo i razredjenost tog ulja.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od daka » 06 Feb 2013, 18:06

Meni je za 45000km upalio nekoliko puta i uvek sam ga "prekinuo"u toj radnji....tesko je ispostovati to sto zahtevaju u uputstvu za upotrebu a vozim uglavnom van grada...
Taj insp0 ti je izbacio kad das kontakt?
Poslednja izmena od daka u 06 Feb 2013, 18:07, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od kvcali » 06 Feb 2013, 18:07

Bax je napisao:Pa dobro ja i dalje cekam objasnjenje, sta se ovde desilo?
Mislim prljav je neki DPF filter i zato je naraslo ulje?
Razredilo se, i zato je naraslo? Kako moze tako brzo da se razredi, i kakve veze to ima sa nekim DPF filerom, uopste mi nista nije jasno...

Ja koliko sam razgovarao sa tim raznim serviserima Opela, oko Isuzu Dizela, oni tri blage nemaju, da objasne neverovatno ponasanje nivoa ulja na tom motoru,tj, pogube se kad im objasnim sta se desava.

Naime na tom Isuzu motoru, je nivo ulja pola litre veci posle voznje, nego pre voznje.

Kod pogresnih majstora ides, evo ovde lepo opelasi naucite gradivo

sitra vas ispitujem :kezo:

http://www.opelteamserbia.com/forum/vie ... 67&t=12897
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11079
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Bax » 06 Feb 2013, 18:08

Slika

Ovo je neka sema funkcionisanja, i onako po nekoj mojoj logici, mora izduv da dodje do neke temperature, da bi sagoreo cestice, koje se nagomilaju u DPF, na semi nema vise ni jedan povratni vod prema motoru, ako neko od znalaca ima pojasnjenje, voleo bih da ga cujem.


EDIT:
bome u pravu ste

Pitanje 8: Kako regeneracija utice na vek trajanja ulja?

Odgovor: Kod svake regeneracije ili pokusaja regeneracije, mala kolicina dizel goriva ubrizgava se u motorno ulje, sto smanjuje vek trajanju ulja. Ako se u sklopu instrumenata upali lampica "INSP" motorno ulje je na izdisaju tj, njegova viskoznos je ravno nuli i mora se zameniti. Ako se to ne ucini moze doci do ostecenja motora.



Secam se emisije na RTS gde je vlasnik Opela popizdeo jer svako malo mora da radi tu regeneraciju DPF, moze da se nadje na youtube, pod Potrosacki savetnik....
Poslednja izmena od Bax u 06 Feb 2013, 18:12, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od kvcali » 06 Feb 2013, 18:11

^^^

gore iznad !!!
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11079
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Bax » 06 Feb 2013, 18:13

Koji idiotski sistem...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
daka
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od daka » 06 Feb 2013, 18:17

Ma da,zahteva se da se motor drzi preko 2000 obrtaja u voznji( u 5-toj to je 100 km/h)...meni s upalilo prvi put neposredno pre dolaska na posao,pre toga vozio neprekidno 50km,jos ga drzao na leru jedno 15-tak minuta preko 2000obrtaja i odustao,ko mu hebe-mater!!

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11079
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Bax » 06 Feb 2013, 18:19

Haha, pa to da oes do NS i nazad, koji su majmun to zamislili...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od kvcali » 06 Feb 2013, 18:20

Pa ko vam je kriv sto ne pratite pravu "opel scenu"

i sto vozite pogresne motorcice
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Odgovori