DPF i regeneracija

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11077
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Bax » 06 Feb 2013, 21:50

Kako radi ovaj senzor za kontrolu viskoziteta ulja?

Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Day Walker » 07 Feb 2013, 00:07

Floyd je napisao: Malo mi je cudno to razredjivanje ulja...jesi li siguran da nije neki drugi problem u pitanju?

Msm, osnovna namena malolitraznog dizela u malom autu nije da se pegla po autobahnu vec naprotiv, gradska voznja...otkud sad to da mu gradska voznja smeta :nemampojma:
Ima gore objasnjeno zasto se razredilo. Zbog nedovrsene regeneracije DPFa koju sam par puta prekinuo, gorivo se pomesalo sa uljem i tako ga razredilo, tj izgubilo je svoj viskozitet.

Problem nije u samom motoru, vec u tom DPFu koji je tu zbog jbne ekologije.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Dusan » 07 Feb 2013, 09:40

Jedino resenje DPF removal :mrgreen:, hebes garanciju. Onda ces da cadis kako dolikuje svakom pravom traktrocetu! :rofl:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

ADrei
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: DPF i regeneracija

Post od ADrei » 07 Feb 2013, 10:31

kako ja da znam kad auto radi regeneraciju DPFa?
kakve to veze ima sa uljem... valjda za to sluzi ad blue koji se sipa :D

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: DPF i regeneracija

Post od methane.master » 07 Feb 2013, 11:14

Ovakva regeneracija se radi na automobilima koji ne koriste AdBlue.
Širim haos!

ljubitelj
Postovi: 10580
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od ljubitelj » 07 Feb 2013, 12:49

Bax je napisao:Pa u cemu je fora, odakle raste nivo ulja?
Meni je na Astrama Classic bilo propisano da servis radim na 30.000km, imam knjizicu gde to pise.
Doduse ja sam radio na 15-20.000km, jer nisam prelazio vecu kilometrazu na godinu.
DPF nije nista drugo do taloznik cadji.
Regeneracija se svodi na to da se ubrizgavanjem dodatne kolicine goriva nakon osnovnog ciklusa sagorevanja dizela vrsi povecanje temperature unutar DPF tako da se zapali,izgori, natalozena cadj.

Potrebno je vreme za tu regeneraciju a motor mora da bude pod vecim opterecenjem da bi temperatura sagorevanja bila dovoljno visoka.

Ako ne uspe proces na predvidjeni nacin, pocinje opet ispocetka zalivanje gorivom.
Pa opet, pa jos jednom i tako sve dok se vozi po gradu, po otvorenom, bilo gde sa nedovoljnim opterecenjem motora ili dovoljno dugo da se to odradi do kraja.

Skoro svo to zaliveno gorivo se sliva u karter, tako da sada imamo mesavinu ulja i dizela, a nivo ulja raste.

Najlaske je regeneraciju odraditi tako da se nadje neko dobro brdo, jak uspon, natovari auto sa 400-500kg i pun gas.
Jak uspon tipa 12-15%i vise tako da se motor malo pomuci.

Ili visoko opterecenje na autoputu ali za to je potrebna vrlo visoka brzina, daleko iznad zakonskog ogranicenja, da bi motor osetio to opterecenje.

Cela ideja je dobra ali u danasnjim tipicnim uslovima voznje dizel motori prosto ne dolaze u fazu visokog opterecenja jer se voze (za njihovu snagu) laganim tempom.

Kada se filter zacementira sa koksom i cadji ne pomaze regeneracija na taj nacin, ili plamenik da se sve to spali ili ono sto kaze proizvodjac da se komplet izvrsi zamena filtera novim.
Usput, Ad Blue je lep naziv za mokracu tj ureu koja je osnova tog aditiva :pssst:

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: DPF i regeneracija

Post od kvcali » 07 Feb 2013, 13:23

Krenes autoputem ka nisu, uz begaljicko brdo ga ubacis u drugu i drzis skoro na blokadi, osistis sve to lepo okrenes sa na naplatnoj pa nazad jos jedan ciklus i gotovo
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Rakhil
Postovi: 8335
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od Rakhil » 07 Feb 2013, 15:33

Besh mi sve ako bi sad kupio dizela sa DPF-om kad cujem ovo. Sta je sledece, da stavis auto u hiperbaricnu komoru jednom mesecno na 24 sata zarad dobrobiti polarnih medveda?

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30004
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: DPF i regeneracija

Post od trojanac » 07 Feb 2013, 15:35

I ja se :srbin: kad čitam za ove probleme sa tim DPF-om.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od Ivan » 07 Feb 2013, 15:42

Vozim 2 dizela sa DPFom i samo sam jedanput imao problem kada je superb upalio lampicu DPF kada su "strucnjaci" iz ovlascenog servisa intersrem u veterniku nasuli jedno pola litre preko maksimuma, otisao na izvlacenje ulja i od onda opet nikakvih problema.

Meni su tad krenuli da se pravdaju da je kao auto mozda sam digao nivo ulja, tj. da je poceo da mesa ulje i gorivo ili antifriz :o
a nikad mi se ranije nije desavalo, kao sto se nije desilo ni posle toga, sve u svemu ogroman minus za njih.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Laki021 » 07 Feb 2013, 15:58

ljubitelj je napisao:
Skoro svo to zaliveno gorivo se sliva u karter, tako da sada imamo mesavinu ulja i dizela, a nivo ulja raste.

Odakle ovakav zakljucak?

DPF se nalazi prakticno u auspuhu, dakle van motora. On se snabdeva nesagorenim gorivom iz motora. Kada to gorivo jednom izadje iz motora, nema vise nazad, pa mi nije jasno kako ono i na koji nacin moze da dodje do kartera, koji je sasvim odvojen od DPF-a?

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3689
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od Misha » 07 Feb 2013, 16:43

Rakhil je napisao:Besh mi sve ako bi sad kupio dizela sa DPF-om kad cujem ovo. Sta je sledece, da stavis auto u hiperbaricnu komoru jednom mesecno na 24 sata zarad dobrobiti polarnih medveda?
:plusone: :kezo:
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od NexT » 07 Feb 2013, 16:52

Ma dajte ljudi, uopste nije toliko komplikovano odrzavanje...

Normalna voznja van grada omoguci regeneraciju ako nije skroz pun/zapusen.
Malo ostrija preticanja, malo jaci gas na auto-putu i sve to nestane. Dovoljno je do aerodroma da ga zgazis malo i bice sve ok.

Problem je kad je auto iskljucivo u gradu, lagana voznja, niska temperatura, skoro nikad zagrejan kakko treba...

Mercedesi sa DPF-om ne traze apsolutno nikakvo odrzavanje, makar se mesec dana vozili i samo po Beogradu...

Korisnikov avatar
djiuliju
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: DPF i regeneracija

Post od djiuliju » 07 Feb 2013, 17:15

Poenta je u tome da za auto tipa corsa, clio i slicni, ne treba da bude nista nenormalno da provede u gradu 10kkm bez izlaska na autoput, jer to su gradska kola. A ispade da im to ne odgovara, jbg...Cak i da ga vozis uvek na radnoj temperaturi, a samo po gradu, opet ce da bude problem sa DPF

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od Ivan » 07 Feb 2013, 17:22

Zavisi i kako se vozi, kao i koliko su relacije, mnogo ljudi ne zna voziti dizela, tj. stalno ga dave u nekim malim obrtajima i prosto se takmice ko vozi na manje obrtaja i ciji trosi decilitar manje.

Npr. izmedju 1500 i 2000rpm je mizerna razlika u potrosnju, ali auto na 2000rpm mnogo lepse radi, razvija cak i do 3 puta vecu snagu, lepse sagoreva itd. a opet mnogi voze na 1500rpm cak i ispod jer "moze".
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Odgovori