DPF i regeneracija

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Luka's
Postovi: 12
Pridružio se: 17 Jan 2022, 08:57
Garaža: 3008 1.6 bluehdi 2017
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od Luka's » 25 Feb 2022, 11:30

Munja666 je napisao:
19 Feb 2022, 13:06
Luka's je napisao:
Munja666 je napisao:
16 Feb 2022, 21:40
Luka's je napisao:Imam 3008 2017god 1.6 .Zamenjena pumpa DPF aditiva , nova ,pežo origonal.Posle 13 meseci i 12000km crkla.Sad čekam novu.Toliko o kvalitetu delova .
Je l to pumpa za Eolys aditiv? Pretpostavljam da cena iste u originalu nije ispod 1000 i kusur evra.
Ne , ta od 1000 i kusur evra je za adblue.
Dobro, a koja je cena te pumpe ako nije tajna i je l to pumpa za Eolys aditiv?
Da , za eolys aditiv i cena je oko 200-250 eura

Luka's
Postovi: 12
Pridružio se: 17 Jan 2022, 08:57
Garaža: 3008 1.6 bluehdi 2017
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od Luka's » 26 Feb 2022, 12:27

cozmo je napisao:
19 Feb 2022, 15:32
26-27.000 din u PC GROUP.
Čekam pumpu DPF aditiva već 18 dana i ne zna se kad će stići.3008 1.6 bluehdi 2017 god.Vrši li on pasivnu regeneraciju ako pumpa aditiva ne radi pa u gorivu nema aditiva?Ako radi pasivnu koji su uslovi za to ?Hvala na odgovoru.

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: DPF i regeneracija

Post od dzonic87 » 26 Feb 2022, 17:58

A jel si možda potražio zamensku ili polovnu?
Jer je baš baš čudno da te pumpe otkažu, tj retkost je - pa zbog toga i polbna može biti ok izbor

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1894
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 » 28 Feb 2022, 20:59

@pegazbre
Jel ti se popravilo malo.sa toplijim vremenom?
Inace pretpostavljam da kontrolises preko bezicnog adaptera i aplikacije na mob.?

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 844
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: DPF i regeneracija

Post od pegazbre » 28 Feb 2022, 21:14

Presao sam svega 78km od prethodne regeneracije ali sam prosle nedelje vozikao po gradu posao kuca tako da je ta kilometraza sve u gradskoj voznji. Za sad deluje da ce da predje istu kilometrazu do sledece regeneracije tj nekih 150km. Za vikend opet idem na put od 240km (Novi Sad - Apatin i nazad) ocekujem da cu opet uhvatiti bar jednu regeneraciju.

Inace imam jos pola rezervoara aditiviranog goriva, necu ga ni potrositi pre puta ali planiram da sipam obican dizel i da promenim pumpu, kazu mi da bi trebalo da se popravi situacija a tu je i sve toploje vreme. Navodno, Ford kod novijih vozila ne preporucuje aditiviran dizel...

Sto se tice dijagnostike, wifi OBD prikljucak i Forscan za Android, nakacim se za 20sec i pratim preko telefona parametre u voznji koji se snimaju u log fajl pa ih mogu i kasnije pregledati, u koracima po 1s napred/nazad ne moram ni da gledam u telefon.

Evo jedne slike kad je pocinjao (raste temp) i kad je zavrsio regeneraciju (opada temp) i jos jedne par km nakon zavrsene regeneracije:
Prikačeni fajlovi
Screenshot_20220220-204751_FORScan Lite.png
Screenshot_20220220-204751_FORScan Lite.png (146.39 KiB) Pogledano 1846 puta
Screenshot_20220220-205528_FORScan Lite.png
Screenshot_20220220-205528_FORScan Lite.png (145.86 KiB) Pogledano 1846 puta
Screenshot_20220220-210140_FORScan Lite.png
Screenshot_20220220-210140_FORScan Lite.png (144.97 KiB) Pogledano 1846 puta

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1894
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 » 01 Mar 2022, 06:46

Ovde ne pise koliko km je prošlo od zadnje regeneracije ili ja ne kontam? Restujes bord na 0 km?

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 844
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: DPF i regeneracija

Post od pegazbre » 01 Mar 2022, 12:22

To je i problem, nema te informacije kod ovog Ford modela vec samo parametri DPF -a (ne postoji taj PID u racunaru, tj kad je odradjena zadnja regeneracija, koliki je prosek, koliko ima do sledece i sl) pa moras da pratis rucno da bi znao tacno kad je uradjena regeneracija. Zato imam dole desno predjenu kilometrazu i po njoj znam da izracunam koliko je proslo od prethodne regeneracije kad vidim da je pokrenuo a znam po povecanju temperature na izduvu kad krenu DPF vrednosti da se smanjuju i to je jedini nacin.

To je razlog zasto ovako detaljno pratim kad radi regeneraciju. To je problem i majstorima jer ne mogu kao na nekim drugim modelima da samo povezu dijagnostiku i iscitaju kad je zadnji put uradio regeneraciju i da rade na osnovu toga. I meni je majstor rekao da jedino ovako mozemo da ispratimo jer on ne moze da vozi auto stotine kilometara da bi video na koliko radi regeneracije.

Luka's
Postovi: 12
Pridružio se: 17 Jan 2022, 08:57
Garaža: 3008 1.6 bluehdi 2017
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od Luka's » 04 Mar 2022, 14:26

dzonic87 je napisao:
26 Feb 2022, 17:58
A jel si možda potražio zamensku ili polovnu?
Jer je baš baš čudno da te pumpe otkažu, tj retkost je - pa zbog toga i polbna može biti ok izbor
NEma.I dalje nema u Pežou niti se zna kad će biti.Koje ludilo .Smem li da vozim bez ubrizgavanja eolysa (dpf aditiva) u gorivo ? Koje probleme mogu da imam ?Auto , za sada radi sasvim normalno.

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 844
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: DPF i regeneracija

Post od pegazbre » 07 Mar 2022, 10:16

123456 je napisao:
28 Feb 2022, 20:59
@pegazbre
Jel ti se popravilo malo.sa toplijim vremenom?
Evo i poslednjeg zapazanja i mislim da sa ovim prestajem sa pracenjem do daljnjeg.

Znaci nakon masinskog ciscenja DPF-a i resetovanja DPF-a i svih senzora na njemu nakon pranja uradjene se 4-ri regeneracije: na 97km, na 140km na 180km i zadnja na 303km. Deluje da se stanje popravlja i da racunar ponovo "uci" resetovane vrednosti.

Razlika izmedju zadnje i prezadnje regeneracije je u tome sto sam sipao nesto manje od pola rezervoara obicnog dizela (ostatak je aditivirani), malo toplije vreme (mada je zadnjih dana zahladilo opet) i sto sam od tih 303km nesto vise od 100km presao u gradskog voznji po NS (pre toga gotovo da i nije vozen po gradu). Ta gradska voznja me bas iznenadila, bio sam ubedjen da nece proci ni 150km do sledece regeneracije a ispostavilo se da u gradskog voznji vrednosti DPF parametara jako malo rastu sto me je iznenadilo.

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1894
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 » 07 Mar 2022, 13:11

Ako sam dobro razumeo, prve tri voznje su na otvorenom, koliko imaš km u jednom pravcu otvorene vožnje?

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 844
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: DPF i regeneracija

Post od pegazbre » 07 Mar 2022, 13:25

Prva voznja nakon ciscenja je bila pola grad, pola magstrala. Druga voznja je bila malo grad (udji i izadji iz grada) a ostatak po Fruskoj gori i magistrala u okolini Novog Sada (Petrovac, Futog i sl). Treca voznja je bila pretezno magistrala (oko 115km u jednom pravcu, 39km autoput, 15km grad i ostatak magistrala, put Novi Sad - Apatin) cetvrta voznja, 100km grad pa opet isti put od 115km (NS - AP i nazad).

U zadnjoj voznji sam ocekivao da cu malo da predjem zbog dosta gradske voznje ali ispade da je najvise presao. Da li je zbog goriva (ne verujem, treba bar dva rezervoara obicnog da sipam), toplijeg vremena ili racunar polako uci vrednosti nakon resetovanja nemam pojma ali povecanje je primetno.

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1894
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 » 07 Mar 2022, 13:28

Glavno, da ide na bolje, nije bitan razlog :pivo:

Luka's
Postovi: 12
Pridružio se: 17 Jan 2022, 08:57
Garaža: 3008 1.6 bluehdi 2017
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od Luka's » 09 Mar 2022, 14:45

Luka's je napisao:
04 Mar 2022, 14:26
dzonic87 je napisao:
26 Feb 2022, 17:58
A jel si možda potražio zamensku ili polovnu?
Jer je baš baš čudno da te pumpe otkažu, tj retkost je - pa zbog toga i polbna može biti ok izbor
NEma.I dalje nema u Pežou niti se zna kad će biti.Koje ludilo .Smem li da vozim bez ubrizgavanja eolysa (dpf aditiva) u gorivo ? Koje probleme mogu da imam ?Auto , za sada radi sasvim normalno.
Rekoše mi da mogu da vozim .Sipam gorivo i ne pokaže se greška u radu motora.Sipam još jednom i opet se ne pokaže greška .Izgleda pumpa proradila od demontaže-montaže , ili neki kontakt nije bio dobar.Kad se sipa gorivo , skidanjem čepa sa magnetom,kompjuter izračuna koliko je sipano i na osnovu toga ubrizga aditiv dpf-a u gorivo.Ako pumpa ne ubrizga aditiv pojavi se poruka" greška u radu motora , poseti servis".Sada se to više ne pojavljuje .

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od ljubitelj » 09 Mar 2022, 17:34

Tako je, češ za sipanje je sastavni deo pumpe (tj sistema koji je pokreće) i ako nije u redu nešto sa njim ili sa prstenom ispod poklopca javlja se prijava greške.

Da li je uopšte bila dijagnoza da je pumpa crkla ili je dijagnoza bila da pumpa nije ubrizgala/ pojavio se kod greške samo?

Ta "pumpa" je zapravo samo jedan običan injektor, običan elektro magnentni ventil barem na starijim godištima sa Marvel sistemom za aditivi.
Retko se kvarilo, zapravo i nema šta da se pokvari osim dihtunga.

E da, i ako dihtung posude aditiva ne zaptiva dobro prijavljuje se greška u radu, iako zapravo sve radi.

Luka's
Postovi: 12
Pridružio se: 17 Jan 2022, 08:57
Garaža: 3008 1.6 bluehdi 2017
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od Luka's » 10 Mar 2022, 08:45

ljubitelj je napisao:
09 Mar 2022, 17:34
Tako je, češ za sipanje je sastavni deo pumpe (tj sistema koji je pokreće) i ako nije u redu nešto sa njim ili sa prstenom ispod poklopca javlja se prijava greške.

Da li je uopšte bila dijagnoza da je pumpa crkla ili je dijagnoza bila da pumpa nije ubrizgala/ pojavio se kod greške samo?

Ta "pumpa" je zapravo samo jedan običan injektor, običan elektro magnentni ventil barem na starijim godištima sa Marvel sistemom za aditivi.
Retko se kvarilo, zapravo i nema šta da se pokvari osim dihtunga.

E da, i ako dihtung posude aditiva ne zaptiva dobro prijavljuje se greška u radu, iako zapravo sve radi.
Pojavio se kod greške.Ponište grešku , sipam gorivo i opet se pojavi upozorenje.Majstor je skine , ispita i kaže ispravna .Onda kažu možda je do rezervoara goriva , pominju neki pritisak od 0,7 bara.Doneli drugi rezervoar , ispitali-rezervoar goriva ispravan .Kažu pumpa "otišla" , što je jeftinija varijanta .Vrate sve i naruče pumpu u Pežou, koje nema 3 nedelje.Goriva bilo dosta pa nisam ni sipao , a nisam nogo ni vozio.Natočim jednom , ne upali se upozorenje , natočim drugi put -opet ništa .Odem u servis , kažu vozi , probaće da otkažu naručenu pumpu.Ne naplatiše ništa iako su uložili dosta truda u sve.Videćemo šta će biti.

Odgovori