Da , za eolys aditiv i cena je oko 200-250 euraMunja666 je napisao: ↑19 Feb 2022, 13:06Dobro, a koja je cena te pumpe ako nije tajna i je l to pumpa za Eolys aditiv?Luka's je napisao:Ne , ta od 1000 i kusur evra je za adblue.Munja666 je napisao: ↑16 Feb 2022, 21:40Je l to pumpa za Eolys aditiv? Pretpostavljam da cena iste u originalu nije ispod 1000 i kusur evra.Luka's je napisao:Imam 3008 2017god 1.6 .Zamenjena pumpa DPF aditiva , nova ,pežo origonal.Posle 13 meseci i 12000km crkla.Sad čekam novu.Toliko o kvalitetu delova .
DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
A jel si možda potražio zamensku ili polovnu?
Jer je baš baš čudno da te pumpe otkažu, tj retkost je - pa zbog toga i polbna može biti ok izbor
Jer je baš baš čudno da te pumpe otkažu, tj retkost je - pa zbog toga i polbna može biti ok izbor
- 123456
- Postovi: 1894
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
@pegazbre
Jel ti se popravilo malo.sa toplijim vremenom?
Inace pretpostavljam da kontrolises preko bezicnog adaptera i aplikacije na mob.?
Jel ti se popravilo malo.sa toplijim vremenom?
Inace pretpostavljam da kontrolises preko bezicnog adaptera i aplikacije na mob.?
- pegazbre
- Postovi: 844
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: DPF i regeneracija
Presao sam svega 78km od prethodne regeneracije ali sam prosle nedelje vozikao po gradu posao kuca tako da je ta kilometraza sve u gradskoj voznji. Za sad deluje da ce da predje istu kilometrazu do sledece regeneracije tj nekih 150km. Za vikend opet idem na put od 240km (Novi Sad - Apatin i nazad) ocekujem da cu opet uhvatiti bar jednu regeneraciju.
Inace imam jos pola rezervoara aditiviranog goriva, necu ga ni potrositi pre puta ali planiram da sipam obican dizel i da promenim pumpu, kazu mi da bi trebalo da se popravi situacija a tu je i sve toploje vreme. Navodno, Ford kod novijih vozila ne preporucuje aditiviran dizel...
Sto se tice dijagnostike, wifi OBD prikljucak i Forscan za Android, nakacim se za 20sec i pratim preko telefona parametre u voznji koji se snimaju u log fajl pa ih mogu i kasnije pregledati, u koracima po 1s napred/nazad ne moram ni da gledam u telefon.
Evo jedne slike kad je pocinjao (raste temp) i kad je zavrsio regeneraciju (opada temp) i jos jedne par km nakon zavrsene regeneracije:
Inace imam jos pola rezervoara aditiviranog goriva, necu ga ni potrositi pre puta ali planiram da sipam obican dizel i da promenim pumpu, kazu mi da bi trebalo da se popravi situacija a tu je i sve toploje vreme. Navodno, Ford kod novijih vozila ne preporucuje aditiviran dizel...
Sto se tice dijagnostike, wifi OBD prikljucak i Forscan za Android, nakacim se za 20sec i pratim preko telefona parametre u voznji koji se snimaju u log fajl pa ih mogu i kasnije pregledati, u koracima po 1s napred/nazad ne moram ni da gledam u telefon.
Evo jedne slike kad je pocinjao (raste temp) i kad je zavrsio regeneraciju (opada temp) i jos jedne par km nakon zavrsene regeneracije:
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_20220220-204751_FORScan Lite.png (146.39 KiB) Pogledano 1846 puta
-
- Screenshot_20220220-205528_FORScan Lite.png (145.86 KiB) Pogledano 1846 puta
-
- Screenshot_20220220-210140_FORScan Lite.png (144.97 KiB) Pogledano 1846 puta
- 123456
- Postovi: 1894
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Ovde ne pise koliko km je prošlo od zadnje regeneracije ili ja ne kontam? Restujes bord na 0 km?
- pegazbre
- Postovi: 844
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: DPF i regeneracija
To je i problem, nema te informacije kod ovog Ford modela vec samo parametri DPF -a (ne postoji taj PID u racunaru, tj kad je odradjena zadnja regeneracija, koliki je prosek, koliko ima do sledece i sl) pa moras da pratis rucno da bi znao tacno kad je uradjena regeneracija. Zato imam dole desno predjenu kilometrazu i po njoj znam da izracunam koliko je proslo od prethodne regeneracije kad vidim da je pokrenuo a znam po povecanju temperature na izduvu kad krenu DPF vrednosti da se smanjuju i to je jedini nacin.
To je razlog zasto ovako detaljno pratim kad radi regeneraciju. To je problem i majstorima jer ne mogu kao na nekim drugim modelima da samo povezu dijagnostiku i iscitaju kad je zadnji put uradio regeneraciju i da rade na osnovu toga. I meni je majstor rekao da jedino ovako mozemo da ispratimo jer on ne moze da vozi auto stotine kilometara da bi video na koliko radi regeneracije.
To je razlog zasto ovako detaljno pratim kad radi regeneraciju. To je problem i majstorima jer ne mogu kao na nekim drugim modelima da samo povezu dijagnostiku i iscitaju kad je zadnji put uradio regeneraciju i da rade na osnovu toga. I meni je majstor rekao da jedino ovako mozemo da ispratimo jer on ne moze da vozi auto stotine kilometara da bi video na koliko radi regeneracije.
Re: DPF i regeneracija
NEma.I dalje nema u Pežou niti se zna kad će biti.Koje ludilo .Smem li da vozim bez ubrizgavanja eolysa (dpf aditiva) u gorivo ? Koje probleme mogu da imam ?Auto , za sada radi sasvim normalno.
- pegazbre
- Postovi: 844
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: DPF i regeneracija
Evo i poslednjeg zapazanja i mislim da sa ovim prestajem sa pracenjem do daljnjeg.
Znaci nakon masinskog ciscenja DPF-a i resetovanja DPF-a i svih senzora na njemu nakon pranja uradjene se 4-ri regeneracije: na 97km, na 140km na 180km i zadnja na 303km. Deluje da se stanje popravlja i da racunar ponovo "uci" resetovane vrednosti.
Razlika izmedju zadnje i prezadnje regeneracije je u tome sto sam sipao nesto manje od pola rezervoara obicnog dizela (ostatak je aditivirani), malo toplije vreme (mada je zadnjih dana zahladilo opet) i sto sam od tih 303km nesto vise od 100km presao u gradskog voznji po NS (pre toga gotovo da i nije vozen po gradu). Ta gradska voznja me bas iznenadila, bio sam ubedjen da nece proci ni 150km do sledece regeneracije a ispostavilo se da u gradskog voznji vrednosti DPF parametara jako malo rastu sto me je iznenadilo.
- 123456
- Postovi: 1894
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Ako sam dobro razumeo, prve tri voznje su na otvorenom, koliko imaš km u jednom pravcu otvorene vožnje?
- pegazbre
- Postovi: 844
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: DPF i regeneracija
Prva voznja nakon ciscenja je bila pola grad, pola magstrala. Druga voznja je bila malo grad (udji i izadji iz grada) a ostatak po Fruskoj gori i magistrala u okolini Novog Sada (Petrovac, Futog i sl). Treca voznja je bila pretezno magistrala (oko 115km u jednom pravcu, 39km autoput, 15km grad i ostatak magistrala, put Novi Sad - Apatin) cetvrta voznja, 100km grad pa opet isti put od 115km (NS - AP i nazad).
U zadnjoj voznji sam ocekivao da cu malo da predjem zbog dosta gradske voznje ali ispade da je najvise presao. Da li je zbog goriva (ne verujem, treba bar dva rezervoara obicnog da sipam), toplijeg vremena ili racunar polako uci vrednosti nakon resetovanja nemam pojma ali povecanje je primetno.
U zadnjoj voznji sam ocekivao da cu malo da predjem zbog dosta gradske voznje ali ispade da je najvise presao. Da li je zbog goriva (ne verujem, treba bar dva rezervoara obicnog da sipam), toplijeg vremena ili racunar polako uci vrednosti nakon resetovanja nemam pojma ali povecanje je primetno.
- 123456
- Postovi: 1894
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Glavno, da ide na bolje, nije bitan razlog
Re: DPF i regeneracija
Rekoše mi da mogu da vozim .Sipam gorivo i ne pokaže se greška u radu motora.Sipam još jednom i opet se ne pokaže greška .Izgleda pumpa proradila od demontaže-montaže , ili neki kontakt nije bio dobar.Kad se sipa gorivo , skidanjem čepa sa magnetom,kompjuter izračuna koliko je sipano i na osnovu toga ubrizga aditiv dpf-a u gorivo.Ako pumpa ne ubrizga aditiv pojavi se poruka" greška u radu motora , poseti servis".Sada se to više ne pojavljuje .
Re: DPF i regeneracija
Tako je, češ za sipanje je sastavni deo pumpe (tj sistema koji je pokreće) i ako nije u redu nešto sa njim ili sa prstenom ispod poklopca javlja se prijava greške.
Da li je uopšte bila dijagnoza da je pumpa crkla ili je dijagnoza bila da pumpa nije ubrizgala/ pojavio se kod greške samo?
Ta "pumpa" je zapravo samo jedan običan injektor, običan elektro magnentni ventil barem na starijim godištima sa Marvel sistemom za aditivi.
Retko se kvarilo, zapravo i nema šta da se pokvari osim dihtunga.
E da, i ako dihtung posude aditiva ne zaptiva dobro prijavljuje se greška u radu, iako zapravo sve radi.
Da li je uopšte bila dijagnoza da je pumpa crkla ili je dijagnoza bila da pumpa nije ubrizgala/ pojavio se kod greške samo?
Ta "pumpa" je zapravo samo jedan običan injektor, običan elektro magnentni ventil barem na starijim godištima sa Marvel sistemom za aditivi.
Retko se kvarilo, zapravo i nema šta da se pokvari osim dihtunga.
E da, i ako dihtung posude aditiva ne zaptiva dobro prijavljuje se greška u radu, iako zapravo sve radi.
Re: DPF i regeneracija
Pojavio se kod greške.Ponište grešku , sipam gorivo i opet se pojavi upozorenje.Majstor je skine , ispita i kaže ispravna .Onda kažu možda je do rezervoara goriva , pominju neki pritisak od 0,7 bara.Doneli drugi rezervoar , ispitali-rezervoar goriva ispravan .Kažu pumpa "otišla" , što je jeftinija varijanta .Vrate sve i naruče pumpu u Pežou, koje nema 3 nedelje.Goriva bilo dosta pa nisam ni sipao , a nisam nogo ni vozio.Natočim jednom , ne upali se upozorenje , natočim drugi put -opet ništa .Odem u servis , kažu vozi , probaće da otkažu naručenu pumpu.Ne naplatiše ništa iako su uložili dosta truda u sve.Videćemo šta će biti.ljubitelj je napisao: ↑09 Mar 2022, 17:34Tako je, češ za sipanje je sastavni deo pumpe (tj sistema koji je pokreće) i ako nije u redu nešto sa njim ili sa prstenom ispod poklopca javlja se prijava greške.
Da li je uopšte bila dijagnoza da je pumpa crkla ili je dijagnoza bila da pumpa nije ubrizgala/ pojavio se kod greške samo?
Ta "pumpa" je zapravo samo jedan običan injektor, običan elektro magnentni ventil barem na starijim godištima sa Marvel sistemom za aditivi.
Retko se kvarilo, zapravo i nema šta da se pokvari osim dihtunga.
E da, i ako dihtung posude aditiva ne zaptiva dobro prijavljuje se greška u radu, iako zapravo sve radi.