DPF i regeneracija

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8844
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Gaginh0 » 06 Feb 2013, 18:24

Taman srede limariju kad motor pocne da im truli :nonono:


"Moj voljeni TDI, uradicu ti veliki servis samo iz zahvalnosti sto mi ne pricinjavas ovakve neprijatnosti <3" :D
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od kvcali » 06 Feb 2013, 18:26

koji je tebi euro jel 4 ?
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8844
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Gaginh0 » 06 Feb 2013, 18:29

Ako je pitanje upuceno meni, ne znam, ali verovatno jeste...

Citao sam nesto, posto se motor proizvodi od 2001. ne mora da bude...
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od kvcali » 06 Feb 2013, 18:31

Da tebi :D

mozda je i e3, zato nemas ovih problema problema ovi su e5 !
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23315
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Day Walker » 06 Feb 2013, 18:32

daka je napisao:Ma da,zahteva se da se motor drzi preko 2000 obrtaja u voznji( u 5-toj to je 100 km/h)...meni s upalilo prvi put neposredno pre dolaska na posao,pre toga vozio neprekidno 50km,jos ga drzao na leru jedno 15-tak minuta preko 2000obrtaja i odustao,ko mu hebe-mater!!
Moras preko 3000 obrtaja da ga vozis, rekose mi u servisu da tih 2000 nije nista.. dakle ubacis u 3. brzinu i drzis ga na 90km/h
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8844
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Gaginh0 » 06 Feb 2013, 18:32

A isti k kao i 1.9TDI PD, samo mu je odsecen jedan cilindar, tako da su vrv ista euto norma, a on je euro 3 ja msm...
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13120
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Corsa 1.3 cdti

Post od Saša » 06 Feb 2013, 18:39

Rekoh ja lepo šta diže nivo ulja. Ili - ili... :)

Ah, da, ima i treće: opizdiš/ulubiš negde karter odozdo (a da ga pritom ne probiješ) i porašće sigurno nivo ulja. :)



Tapatalk

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od nikaragva » 06 Feb 2013, 20:39

daka je napisao:
nikaragva je napisao:Ako sipaš GM ulje, a verovano u ovl. servisu jesi, meni se to dešavalo da se ulje razredi na nekoj određenoj kilometraži i počne auto da ga troši. Do tog momenta ne troši ništa i onda za 500km potroši pola litre.
Ja presao 45000km i uvek je na meracu bilo na MAX ulje,nikad ali stvarno nikad nije potrosio ni "kap"kod svake zamene!
Dobro, taj auto je u tim danima imao barem 400,000km :D
Mada promenom ulja je to prestalo da se dešava.

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od MAD MAX » 06 Feb 2013, 21:09

Regeneracija DPF filtera se svodi na rad na prazno na oko 3000rpm, uz povećanu kolicinu goriva, da bi podiglo temperaturu izduva na dovoljnu za sagorevanje ugljenih čestica u filteru.
Slično se desi kada se zapali odžak, kad počne gar da gori.

Uzrok nakupljanja naslaga u DPF filteru je vožnja gde nema uslova za samočišćenje, goriva sa povišenim sadržajem sumpora i drugih primesa, motori koji troše ulje...

Redovno, bar jednom u toku rada navucite motor na 4000rpm. Iskoristite to u preticanju, na uzbrdici pun gas koji kilometar na 3000-4000rpm. Najbolje je auto put, 1,3 multi jet, pun gas 140-150km/h, bar nekih 5-10min vožnje, jednom u 1000km, ko vozi po gradu.
Ovi motori pate u gradu.

Veoma je teško da dizel diže nivo goriva prodorom nafte kroz karike... Upravo čađ diže nivo i to primetno u gradskoj vožnji, posebno kad zapuši DPF filter.... Zato idu posebni uslovi za ulja tipa ACEA C1---C4, 5W-30 poželjno. Ulje vremenom postaje gušće a ne ređe na ovim motorima, a povećana potrošnja ulje pred kraj je vezana za gubitke drugih njegovih osobina. Čim se primeti povećana potrošnja ulja, krajnje vreme je za zamenu.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Korisnikov avatar
RINGE
Postovi: 382
Pridružio se: 06 Jun 2012, 08:52
Garaža: Suzuki SX4 GS

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od RINGE » 06 Feb 2013, 21:23

Kako onda da održiš potrošnju od 4.1? :rofl:

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11113
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Bax » 06 Feb 2013, 21:28

Kako ne sjebe izlazne ventile od prebogate smese?

Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od MAD MAX » 06 Feb 2013, 21:37

Dizel motori nemaju nikakvih problema sa ventilima i sicevima, sve dok ima zazora ventila kako tako. Jedino kad ventil ostane da "visi" i ne dihtuje nastaje problem. Prvi znak lošeg dihtovanja ventila može biti teško jutarnje paljenje ili u početku rad na 3 cilindra.
Pored ostalog, viškom goriva se povećava temperatura izduva, jer grivo u njemu sagoreva a tem. pokretnih delova motora možda i pada.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od Floyd » 06 Feb 2013, 21:42

Day Walker je napisao:Opel isto ima fiksni na 15k kod nas, 30k u Evropi... ali u Srbiji ocigledno nema kad je dizel sa DPFom u pitanju.. Posto je razredio ulje, morao sam da odradim servis.
Malo mi je cudno to razredjivanje ulja...jesi li siguran da nije neki drugi problem u pitanju?

Msm, osnovna namena malolitraznog dizela u malom autu nije da se pegla po autobahnu vec naprotiv, gradska voznja...otkud sad to da mu gradska voznja smeta :nemampojma:

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od nikaragva » 06 Feb 2013, 21:44

To sam i ja hteo da pitam, otkud da taj auto pati u gradu?
Ako je tako, onda još jedan plus za ove nove male benzince i twinair-e :)

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Corsa 1.3 cdti

Post od MAD MAX » 06 Feb 2013, 21:50

Pati u gradu, jer se zbog loših uslova sagorevanja stvara povećana čađ na izduvu, a pored toga temperatura izduva nije dovoljna da sagori naslage, čime se one gomilaju, sve dok senzor ne pokaže suviše veliki otpor u DPF filteru. Tad sistem traži regeneraciju. Ako se ona ne odradi na vreme, filter može da zablindira i mora zamena. Nema dalje.
Poslednja izmena od MAD MAX u 06 Feb 2013, 22:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Odgovori