DPF i regeneracija
- Gaginh0
- Postovi: 8844
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Corsa 1.3 cdti
Taman srede limariju kad motor pocne da im truli
"Moj voljeni TDI, uradicu ti veliki servis samo iz zahvalnosti sto mi ne pricinjavas ovakve neprijatnosti <3"
"Moj voljeni TDI, uradicu ti veliki servis samo iz zahvalnosti sto mi ne pricinjavas ovakve neprijatnosti <3"
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Corsa 1.3 cdti
koji je tebi euro jel 4 ?
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Gaginh0
- Postovi: 8844
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Corsa 1.3 cdti
Ako je pitanje upuceno meni, ne znam, ali verovatno jeste...
Citao sam nesto, posto se motor proizvodi od 2001. ne mora da bude...
Citao sam nesto, posto se motor proizvodi od 2001. ne mora da bude...
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Corsa 1.3 cdti
Da tebi
mozda je i e3, zato nemas ovih problema problema ovi su e5 !
mozda je i e3, zato nemas ovih problema problema ovi su e5 !
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Day Walker
- Postovi: 23315
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Corsa 1.3 cdti
Moras preko 3000 obrtaja da ga vozis, rekose mi u servisu da tih 2000 nije nista.. dakle ubacis u 3. brzinu i drzis ga na 90km/hdaka je napisao:Ma da,zahteva se da se motor drzi preko 2000 obrtaja u voznji( u 5-toj to je 100 km/h)...meni s upalilo prvi put neposredno pre dolaska na posao,pre toga vozio neprekidno 50km,jos ga drzao na leru jedno 15-tak minuta preko 2000obrtaja i odustao,ko mu hebe-mater!!
Brzine idu u H-a !!!
- Gaginh0
- Postovi: 8844
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Corsa 1.3 cdti
A isti k kao i 1.9TDI PD, samo mu je odsecen jedan cilindar, tako da su vrv ista euto norma, a on je euro 3 ja msm...
- Saša
- Postovi: 13120
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Corsa 1.3 cdti
Rekoh ja lepo šta diže nivo ulja. Ili - ili...
Ah, da, ima i treće: opizdiš/ulubiš negde karter odozdo (a da ga pritom ne probiješ) i porašće sigurno nivo ulja.
Tapatalk
Ah, da, ima i treće: opizdiš/ulubiš negde karter odozdo (a da ga pritom ne probiješ) i porašće sigurno nivo ulja.
Tapatalk
Re: Corsa 1.3 cdti
Dobro, taj auto je u tim danima imao barem 400,000kmdaka je napisao:Ja presao 45000km i uvek je na meracu bilo na MAX ulje,nikad ali stvarno nikad nije potrosio ni "kap"kod svake zamene!nikaragva je napisao:Ako sipaš GM ulje, a verovano u ovl. servisu jesi, meni se to dešavalo da se ulje razredi na nekoj određenoj kilometraži i počne auto da ga troši. Do tog momenta ne troši ništa i onda za 500km potroši pola litre.
Mada promenom ulja je to prestalo da se dešava.
Re: Corsa 1.3 cdti
Regeneracija DPF filtera se svodi na rad na prazno na oko 3000rpm, uz povećanu kolicinu goriva, da bi podiglo temperaturu izduva na dovoljnu za sagorevanje ugljenih čestica u filteru.
Slično se desi kada se zapali odžak, kad počne gar da gori.
Uzrok nakupljanja naslaga u DPF filteru je vožnja gde nema uslova za samočišćenje, goriva sa povišenim sadržajem sumpora i drugih primesa, motori koji troše ulje...
Redovno, bar jednom u toku rada navucite motor na 4000rpm. Iskoristite to u preticanju, na uzbrdici pun gas koji kilometar na 3000-4000rpm. Najbolje je auto put, 1,3 multi jet, pun gas 140-150km/h, bar nekih 5-10min vožnje, jednom u 1000km, ko vozi po gradu.
Ovi motori pate u gradu.
Veoma je teško da dizel diže nivo goriva prodorom nafte kroz karike... Upravo čađ diže nivo i to primetno u gradskoj vožnji, posebno kad zapuši DPF filter.... Zato idu posebni uslovi za ulja tipa ACEA C1---C4, 5W-30 poželjno. Ulje vremenom postaje gušće a ne ređe na ovim motorima, a povećana potrošnja ulje pred kraj je vezana za gubitke drugih njegovih osobina. Čim se primeti povećana potrošnja ulja, krajnje vreme je za zamenu.
Slično se desi kada se zapali odžak, kad počne gar da gori.
Uzrok nakupljanja naslaga u DPF filteru je vožnja gde nema uslova za samočišćenje, goriva sa povišenim sadržajem sumpora i drugih primesa, motori koji troše ulje...
Redovno, bar jednom u toku rada navucite motor na 4000rpm. Iskoristite to u preticanju, na uzbrdici pun gas koji kilometar na 3000-4000rpm. Najbolje je auto put, 1,3 multi jet, pun gas 140-150km/h, bar nekih 5-10min vožnje, jednom u 1000km, ko vozi po gradu.
Ovi motori pate u gradu.
Veoma je teško da dizel diže nivo goriva prodorom nafte kroz karike... Upravo čađ diže nivo i to primetno u gradskoj vožnji, posebno kad zapuši DPF filter.... Zato idu posebni uslovi za ulja tipa ACEA C1---C4, 5W-30 poželjno. Ulje vremenom postaje gušće a ne ređe na ovim motorima, a povećana potrošnja ulje pred kraj je vezana za gubitke drugih njegovih osobina. Čim se primeti povećana potrošnja ulja, krajnje vreme je za zamenu.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Corsa 1.3 cdti
Kako onda da održiš potrošnju od 4.1?
Re: Corsa 1.3 cdti
Kako ne sjebe izlazne ventile od prebogate smese?
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Corsa 1.3 cdti
Dizel motori nemaju nikakvih problema sa ventilima i sicevima, sve dok ima zazora ventila kako tako. Jedino kad ventil ostane da "visi" i ne dihtuje nastaje problem. Prvi znak lošeg dihtovanja ventila može biti teško jutarnje paljenje ili u početku rad na 3 cilindra.
Pored ostalog, viškom goriva se povećava temperatura izduva, jer grivo u njemu sagoreva a tem. pokretnih delova motora možda i pada.
Pored ostalog, viškom goriva se povećava temperatura izduva, jer grivo u njemu sagoreva a tem. pokretnih delova motora možda i pada.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Corsa 1.3 cdti
Malo mi je cudno to razredjivanje ulja...jesi li siguran da nije neki drugi problem u pitanju?Day Walker je napisao:Opel isto ima fiksni na 15k kod nas, 30k u Evropi... ali u Srbiji ocigledno nema kad je dizel sa DPFom u pitanju.. Posto je razredio ulje, morao sam da odradim servis.
Msm, osnovna namena malolitraznog dizela u malom autu nije da se pegla po autobahnu vec naprotiv, gradska voznja...otkud sad to da mu gradska voznja smeta
Re: Corsa 1.3 cdti
To sam i ja hteo da pitam, otkud da taj auto pati u gradu?
Ako je tako, onda još jedan plus za ove nove male benzince i twinair-e
Ako je tako, onda još jedan plus za ove nove male benzince i twinair-e
Re: Corsa 1.3 cdti
Pati u gradu, jer se zbog loših uslova sagorevanja stvara povećana čađ na izduvu, a pored toga temperatura izduva nije dovoljna da sagori naslage, čime se one gomilaju, sve dok senzor ne pokaže suviše veliki otpor u DPF filteru. Tad sistem traži regeneraciju. Ako se ona ne odradi na vreme, filter može da zablindira i mora zamena. Nema dalje.
Poslednja izmena od MAD MAX u 06 Feb 2013, 22:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB