ljubitelj je napisao: ↑13 Jul 2020, 23:09
Dobro, onda nije ni bilo tih poruka upozorenja oko FAP sistema na ekranu a koje si precizno opisao..
Kod 1.6 HDI upozorenje Risk of filter blocking se javlja kad god je iz nekog razloga racunaru nesto nejasno oko regeneracije. Neki od parametara KAD pokrene regeneraciju ili ako je ne pokrene. Ako poruka nestane u roku od 3 minuta (kao kod mene) onda je regeneracija uspesno izvrsena. Zato na dijagnostici nicega nije bilo i FAP je bio u savrsenom stanju.
Pretpostavljam da je skoro dva sata voznje na velikom minusu u vejavici pod snegom iz nekog razloga u nekom momentu dalo to upozorenje. Isto je bilo i kad sam vozio kroz poplavu jedno pola sata. Oba puta je poruka nestala nakon 3 minuta jer je proces zavrsen kako treba. Oba puta sam gledao dijagnostiku i nema nijedne jedine greske vezano za FAP.
Ili je od vremenskih uslova nesto pobrljavelo ili jedan od parametara nije bio zadovoljen kad je regeneracija pokrenuta, pa kad je prosla uspesno, poruka je nestala. Tako i pise. Kao sto rekoh, vozio sam po svakavim uslovima, ali za 28 godina vozacke karijere ove dve voznje su mi bile najgore i najteze. U nekim momentima nije ni moglo da se vozi.
Inace, francuzi malo brljave svakako. Pre vise godina pri povratku sa Jahorine po jakoj vejavici i velikom minusu nama je na Citroen Picasso 2.0 HDI blicnulo svetlo, a zatim nestao glavni ekran koji pokazuje sve podatke o vozilu. Pojavila se poruka "BOOT". Zvali smo majstora, rekao je da ako auto radi dodjemo tako do BGD, sto smo i uradili. Komp je pobrljaveo da li od hladnoce, snega, vlage, ko zna. Resetovani su parametri dijagnostikom i sve se vratilo u normalu.
Savet: Ako sve radi, a ispise nesto glupo, to je francuz